quote:Kut he japanse sites
Op donderdag 23 januari 2003 20:41 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Geen foto's...Wel een trailer.
.
Hier te vinden..
quote:Ik heb het filmpje nog niet gezien maar was dit niet juist third person?
Op donderdag 23 januari 2003 22:13 schreef FluxC5 het volgende:
Het is een mooie trailer, ik begrijp alleen niks van het Japanse verhaal
Ik zie dat het ook first-person is? Komt ie eigenlijk wel in NL uit
quote:Yup...
Op vrijdag 24 januari 2003 08:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik heb het filmpje nog niet gezien maar was dit niet juist third person?
quote:Thought so !
Op vrijdag 24 januari 2003 09:37 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Yup...
Voor de mensen die Project Zero nog niet kennen, het gaat over Miku, een jonge dame (wat niet zo vreemd is gezien Tecmo's voorliefde met eh.. dames) die op zoek is naar haar broer. Deze reisde af naar het mysterieuze Himuro Mansion om er nooit meer uit terug te keren. Dat het er vol met spoken, geesten en andere enge dingen zit hoeven we niet uit te leggen. Dat Miku deze alleen kan verslaan door foto's van ze te nemen wel... Zodra een spook te voorschijn komt kan je hem in first person naar een andere dimensie fotograferen.
Klinkt nogal suf niet? Wacht maar af, want Project Zero was op de PlayStation 2 als stukken enger dan Capcom's bloedfeest Resident Evil of Konami's zieke Silent Hill. Helemaal omdat Tecmo heel erg met je verwachtingen speelt en de creepy sfeer en het geluid, het bijna onmogelijk maken dit spel 's nachts te spelen met het licht uit.
Uiteraard krijgt de Xbox versie van Project Zero extra specifieke verbeteringen, zoals aangepaste graphics, nog engere spoken, Dolby 5.1 ondersteuning, een alternatief einde en (heel belangrijk) nieuwe pakjes om aan te trekken voor Miku.
Maar de beste verbetering is de Xbox zelf; op de PS2 schoot je de Memory Card nogal snel vol met foto's die je kon bewaren. Met de harde schijf van onze zwart-en-groene doos is dat probleem nu dus verleden tijd.
Tweede kwartaal 2003 dus, begin maar vast met oefenen voor deze game door je nachtlampje uit te doen tijdens het slapen.
Bron: xbw.nl
quote:Ja maar ik zie in het filmpje ook firstperson fragmenten...
Op vrijdag 24 januari 2003 08:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik heb het filmpje nog niet gezien maar was dit niet juist third person?
En je kan een één of ander boordkanon besturen:
Is dat niet leuk
quote:Ik zie helemaal niks ! Alleen maar een lidword schema !
Op vrijdag 24 januari 2003 15:39 schreef FluxC5 het volgende:
Wil degene die op IGN kan deze wallpaper hier zetten?
Alsjealsjealsjeblieft?
quote:ja, en portemonnee kickass
Op vrijdag 24 januari 2003 19:03 schreef Steve-O het volgende:
Amd athlon 2800+ ,Geforce Fx = Xbox kickass
Welke spellen moet ik absoluut hebben ?
en ik ben opzoek naar sites met goede reviews !
quote:Plus dat sommige spellen gewoon niet leuk zijn op je keyboard+ muis combi
Op vrijdag 24 januari 2003 19:08 schreef HAL9000S het volgende:[..]
ja, en portemonnee kickass
mag ik je er aan herinneren dat je voor de xbox slechts 250 euro betaald, dus een slechte vergelijking
quote:Must have is in ieder geval Splinter cell, verder is Halo erg cool ... en tja tis ook maar een beetje afhankelijk van wat voor soort games je houdt.
Op vrijdag 24 januari 2003 20:53 schreef Joene het volgende:
* Joene gaat volgende week een xbox kopenWelke spellen moet ik absoluut hebben ?
en ik ben opzoek naar sites met goede reviews !
quote:Jeetje,.......ik zou iets met de aankomende XboxLive games gaan doen of een Panzer Dragoon Orta aanbieding. Niet dat ik het koop
Op zaterdag 25 januari 2003 00:09 schreef Passione het volgende:
GCshop gaat naar aanleiding van het succes van de Splinter Cell actie weer een soort actie houden. We hebben nu een topic lopen op xboxworld, maar ik wil de vraag ook graag hier stellen. Welke game zouden jullie graag in een speciale actie verwerkt zien? Extra goedkoop dus en op de releasedate in huis?
quote:Wat een smack screens
Op vrijdag 24 januari 2003 15:14 schreef FluxC5 het volgende:
Wow je kan met Crimson Skies ook een helicoper achtig iets zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]En je kan een één of ander boordkanon besturen: [afbeelding]
Is dat niet leuk
No offence of course
quote:Die plaatjes zijn wel een beetje brak....
Op zaterdag 25 januari 2003 09:51 schreef Chocobo het volgende:
Meer Fable Een aantal monsters en characters.
in het bijbehorende artikel laten ze ook weten dat er 10-15 verschillende vijanden in komen, toch wel erg weinig...
quote:Dank je wel
Op vrijdag 24 januari 2003 21:38 schreef Bastard het volgende:[..]
Must have is in ieder geval Splinter cell, verder is Halo erg cool ... en tja tis ook maar een beetje afhankelijk van wat voor soort games je houdt.
Goeie reviews vind je natuurlijk op www.ign.com
quote:dvdcrave heeft hem voor
Op zaterdag 25 januari 2003 14:10 schreef Passione het volgende:
GCshop.nl verkoopt nu Racing Evoluzione voor maar ¤46,- .. dat scheelt bijna 17 euro. Deze actie is echter tijdelijk.
Is alleen nog niet beschikbaar ofcourse,
en je moet nagaan dat er van die 45,55 nog een beetje afgaat
quote:Das wel verleidelijk
Op zaterdag 25 januari 2003 14:10 schreef Passione het volgende:
GCshop.nl verkoopt nu Racing Evoluzione voor maar ¤46,- .. dat scheelt bijna 17 euro. Deze actie is echter tijdelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |