abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 januari 2003 @ 19:18:48 #101
8372 Bastard
Persona non grata
pi_8032725
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Verstandige titel.. Breedband only had beter geweest..Nu lijkt het alsof we breedband zoeken. .
Ok jij je zin zeiksnor

Nog ff en ik maak er autoband van

The truth was in here.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 19:22:58 #102
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_8032802
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:18 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ok jij je zin zeiksnor

Nog ff en ik maak er autoband van

Fietsband. .
-
pi_8037760
house of the dead 3:

Niet echt mijn soort spel maar toch...

woensdag 22 januari 2003 @ 08:26:23 #104
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8041522
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 23:01 schreef FluxC5 het volgende:
house of the dead 3:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ziet er cool uit maar idd,.........ook niet mijn soort spel !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 22 januari 2003 @ 08:38:41 #105
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8041574
Wow Meer Sudeki

pi_8041634
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 08:38 schreef Chocobo het volgende:
Wow Meer Sudeki

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er echt heel goed uit, alleen jammer dat het nog zolang wachten is totdat ie uitkomt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 22 januari 2003 @ 10:41:49 #107
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8042976
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 08:56 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja echt? Waar is de bron waar staat dat ik moet payen per maand dan? Of gok jij ook maar wat

nou ik gok gedeeltelijk natuurlijk wel, maarru heb jij wel eens mmorpg gezien waar je niet een maandelijks bedrag voor neertelt?
pi_8050334
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 08:38 schreef Chocobo het volgende:
Wow Meer Sudeki

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

woensdag 22 januari 2003 @ 18:16:38 #109
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_8051678
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 23:01 schreef FluxC5 het volgende:
house of the dead 3:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

lijkt me echt een bagger game. Een saaie kut shooter. Maar ik hou zelf ook niet van shooters... Alhoewel third person shooters me meer trekken. Dead to rights lijkt me bijv. wel leuk. Gewoon lekker ruig knallen in third person view met vette matrix moves...
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  woensdag 22 januari 2003 @ 18:17:19 #110
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8051689
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 16:56 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Ik had het over House of the Dead hoor
pi_8052114
In Japan krijgen ze muzzle flash volgens mij bij hun XboX-live pakket..
Lijkt me wel een cool spel, hier extreem veel extreem kleine screens:

Als je nog grotere hebt, plaats ze dan!!

pi_8055559
Toch nog ff een plaatje van de steel batallion controller (ben ik op dit forum geloof ik nog niet tegengekomen
  woensdag 22 januari 2003 @ 22:00:13 #113
8372 Bastard
Persona non grata
pi_8056299
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 21:24 schreef FluxC5 het volgende:
Toch nog ff een plaatje van de steel batallion controller (ben ik op dit forum geloof ik nog niet tegengekomen
[afbeelding]
Ja die hebben we behandeld ja ... maar daar moet ik groter voor gaan wonen dan
The truth was in here.
  donderdag 23 januari 2003 @ 08:16:25 #114
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8061791
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 22:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja die hebben we behandeld ja ... maar daar moet ik groter voor gaan wonen dan

Ik vind dat ook niet normaal dat ding. Jammer dat je dat spel niet eens zonder dat grote ding kan spelen. Het zal ook waarschijnlijk veels te veel geld gaan kosten !
  donderdag 23 januari 2003 @ 08:36:33 #115
8372 Bastard
Persona non grata
pi_8061869
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 08:16 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik vind dat ook niet normaal dat ding. Jammer dat je dat spel niet eens zonder dat grote ding kan spelen. Het zal ook waarschijnlijk veels te veel geld gaan kosten !

Ik sla het spel wel over
The truth was in here.
  donderdag 23 januari 2003 @ 16:11:10 #116
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8068926
omdat ze eigenlijk hier hoorden, oops:

pi_8069532
ben behoorlijk tevreden met mijn... BoX...
Divx op de TV met een big disk is altijd mooi...
XboxMediaplayer RULEZZZ......take that...PS2
pi_8070012
Net deden je plaatjes het wel, nu weer niet
pi_8074323
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 16:11 schreef Fliepke het volgende:
omdat ze eigenlijk hier hoorden, oops:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeh, harde plasser plaatjes. .
-
pi_8074357
Oke..Een hele diarree aan goed nieuws komt er aan..
Alles van xboxworld..
Bericht 1: Microsoft gaat Vivendi wsl kopen..

Als je bepaalde mensen binnen de gamesindustrie moet geloven heeft Microsoft uitgever Vivendi Universal opgekocht. Leuk hoor ik jullie denken. Misschien dat de naam meer impact krijgt als bekend wordt welek spellen daarmee beïnvloed worden; Half-Life 2, WarCraft, Crash Bandicoot, Spyro, StarCraft. Niet bepaald de minste namen.

Maar waarom zouden we dit nu wel geloven? Volgens diezelfde personen zal deze deal vrijdag worden bekend gemaakt. Nog leuker; Vivendi deed laatst een bericht de deur uit dat alle GameBoy Advance projecten werden stopgezet (waarna meteen een correctie hiervoor werd uitgezonden). Zegt niks natuurlijk, maar waar rook is...

Het wordt nog veel leuker als je gaat kijken wat een woordvoerder van Vivendi Universal zei;

"We've heard all sorts of rumours over the past months - Activision, EA and many more. They'd all like to get their hands on Blizzard. I guess Microsoft are one of the few companies that has enough money."

Blizzard binnenkort Xbox exclusief? Gordon Freeman en Master Chief zij aan zij tegenover hordes aliens? De tijd zal het ons leren...

-
pi_8074434
Bericht 2: Japanners in de rij voor DOAX, Gamespot is weer is anti-XBOX..
De meiden van Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball zijn natuurlijk verre van onappetijtelijk. Als dat nog niet duidelijk was, mag je Xboxworld.nl eens grondig gaan doorzoeken. Ook in Japan weten ze dit en na positieve klanken van games-bijbel Famitsu leek DOAX dus een gouden toekomst tegemoet te gaan.
Nu is er dan ook een echte reden om aan te nemen dat DOAX zeker goed gaat lopen; de Japanners staan er voor in de rij getuige deze foto's van het Japanse GAME Watch.

Zoals je kan zien; speciaal voor de vroege vogels is er een setje speelkaarten met nog meer mooie 'bal'-plaatjes. Verwacht deze game in de Japanse charts volgende week.

In ander gerelateerd nieuws; het Amerikaanse GameSpot gaf DOAX een 6/10 en claimde dat het geen goede volleyball game was met een paar rare speelelementen eromheen die niet goed waren uitgewerkt.
Hopelijk kunnen wij Europeanen onze ogen beter op de ballen houden.

-
pi_8074548
Bericht 3: SEGA wil online? Yu Suzuki wel..

Het antwoord is ontiegelijk simpel; Zuid-Korea is 'booming' voor online games en dus interessant voor een nieuwe game. Suzuki-san is dan ook bij de 'buren' op bezoek om zich een beeld te vormen van online games in het algemeen en hun acceptatie, met in het bijzonder die draak van een afkorting; de MMORPG (Massively Multiplayer Online Role Playing Game).

En dan nu natuurlijk het gerucht; Sega is blijkbaar bezig een MMORPG in elkaar te knutselen en wil het zekere voor het onzekere nemen door wat veldwerk te verrichten. En wie kan je er dan beter op af sturen dan je beste games-designer?
Voor ons leuk. Want wie Online Games zegt, zegt natuurlijk, uiteraard, meteen, en voor de volle 100%; Xbox Live.

Kunnen we dus uitkijken naar een Shenmue Online? Wie weet. Volgens Suzuki kan alleen Sega daar uitspraak over doen en die houden vooralsnog de kaken op elkaar. Afwachten maar weer, terwijl wij de leukste hersenspinsels verzinnen naar aanleiding van dit nieuws.

-
pi_8074624
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 18:43 schreef FluxC5 het volgende:
In Japan krijgen ze muzzle flash volgens mij bij hun XboX-live pakket..
Lijkt me wel een cool spel, hier extreem veel extreem kleine screens:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Als je nog grotere hebt, plaats ze dan!!

Geen foto's...Wel een trailer. .
Hier te vinden..
-
pi_8074879
Bitchfight tussen Ninny en MS?
Volgens onze maatjes bij C&VG zijn er problemen tussen Nintendo en Microsoft. Het betreft Microsoft's nieuwe en pas opgekochte troetelkindje Rareware, die op het moment naarstig voortploetert aan de Xbox exclusive Kameo: Elements of Power.

However, internal handheld development is rumoured to have hit a stumbling block, with one insider telling us: "Work on Rare's GBA titles has been suspended. All the staff is now focussing its efforts on Kameo in order to meet deadline."

Kortom, het ziet er dus naar uit dat de GameBoy Advance titels waar Rare mee bezig was even moeten wachten op Kameo. Onze Kameo: Elements of Power preview kan je hier lezen. Rare was voor "de koop" bezig aan vier verschillende GBA titels: Banjo-Kazooie: Grunty's Revenge; Diddy Kong Pilot; Donkey Kong Coconut Crackers; and Sabrewulf. Aangezien Donkey Kong en Diddy Kong eigendom zijn van Nintendo zullen deze titels niet uitkomen van Rare, maar de overige titels worden wel verwacht. Kortom Nintendo wil dat hun GBA titels voorrang krijgen, maar Microsoft wil natuurlijk Kameo op tijd af...Hmm, is er echt ruzie of loopt het af met een sisser?

-
  donderdag 23 januari 2003 @ 21:58:17 #125
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_8075999
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hopelijk kunnen wij Europeanen onze ogen beter op de ballen houden.
[/i]
dat zal wel lukken
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')