quote:grrr wat zuigt dat quicktime toch, downing......
Op zondag 19 januari 2003 18:58 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
quote:Klinkt erg vet idd het concept.
Op zondag 19 januari 2003 19:27 schreef HAL9000S het volgende:[..]
En een VF RPG op de Cube
Ben trouwens ook errug benieuwd naar N.U.D.E. als a.i. freak De artwork is iig geniaal!!!
quote:ik hoop dat je dr ook kan leren koffiezetten en stofzuigen, en wie wat nog meer allemaal
Op zondag 19 januari 2003 19:34 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Klinkt erg vet idd het concept.
.
quote:
Op zondag 19 januari 2003 19:31 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik heb een aantal topics terug een waanzinnige rits met foto's gepost van XIII..FF erbij zoeken..
quote:
Op woensdag 13 november 2002 23:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ay ay ay..Wat vind ik me toch weer een paar dope screenies..
Screenies van de cell shaded FPS:
XIII
Vette resolutie ook..Vergeet vooral niet te drukken..
quote:
Op zondag 19 januari 2003 19:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
geile XIII screenshots.
quote:ik vind stealth in een fps zoiezo altijd vreemd
Op zondag 19 januari 2003 19:55 schreef HAL9000S het volgende:[..]
dat ziet er echt ontzettend mooi en sfeervol uit!! Deze game schijnt ook redelijk stealth te zijn al betwijfel ik het bij het zien van sommige screenshots.
quote:
Op zondag 19 januari 2003 19:44 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
[..]
Zeerrr benieuwd naar.. release date bekend?
quote:
Op zondag 19 januari 2003 20:50 schreef Bastard het volgende:[..]
Zeerrr benieuwd naar.. release date bekend?
code:EU RELEASE: 26-Sep-2003
quote:
Op zondag 19 januari 2003 19:33 schreef gijsje79 het volgende:
Zekers weer een grote aanrader.
quote:Ook al zoveel zin in? Kan bijna niet meer wachten
Op zondag 19 januari 2003 21:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
Mijn respect. Op 14 Februari is het zover ! Valentijnsdag wordt bloederig !
quote:
Op zondag 19 januari 2003 21:49 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Ook al zoveel zin in? Kan bijna niet meer wachten
Mijn diepe respect........ Daggla heeft het spel al gegamed en vond het erg cool.
[Dit bericht is gewijzigd door gijsje79 op 19-01-2003 21:58]
quote:Hier dan
Op zondag 19 januari 2003 21:53 schreef gijsje79 het volgende:
Wel Mortal Kombat fan
quote:Coole screens
Op zondag 19 januari 2003 21:58 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hier dan
Mortal Kombat: Deadly Alliance
quote:OMG,.....als PSO uitkomt dan ben ik echt klaar, maar een maandelijkse bijdrage doe ik niet !
Op maandag 20 januari 2003 11:46 schreef Bastard het volgende:
Ik weet niet of ik kan linken vanaf een insider account maar het volgende plaatje vond ik wel cool...
quote:Hij dut ut
Op maandag 20 januari 2003 11:46 schreef Bastard het volgende:
Ik weet niet of ik kan linken vanaf een insider account maar het volgende plaatje vond ik wel cool...
quote:
XBOX SLUIT INTRODUCTIEJAAR 2002 AF ALS SNELST GROEIENDE CONSOLE
Xbox verslaat GameCube in de verhouding 2:1 tijdens de feestdagenSchiphol-Rijk, 20 Januari 2003
Onafhankelijke statistieken van onderzoekbureaus Chart-Track(1) en GfK (2) bevestigen het! Xbox, het next-gen videogame systeem van Microsoft, is de duidelijke nummer twee in Europa(3). Dit maakt de Xbox de snelst groeiende, debuterende console ooit en dat tegenover een sterke, ervaren concurrentie die al vele jaren in deze markt opereert.
Chart-Track en GfK cijfers van het kalenderjaar 2002 laten zien dat Xbox alleen al in Engeland, Frankrijk en Duitsland voorbij de grens van ruim één miljoen verkochte consoles is gegaan. Dit in combinatie met sterke verkoopcijfers in de rest van Europa plaatst de Xbox ver voor Nintendo's GameCube. Volgens de cijfers van Chart-Track en GfK over de allesbepalende maand december versloeg Xbox de GameCube qua verkoop van consoles met een factor 2:1. Dit resultaat plaatst Xbox duidelijk als de nummer twee van Europa aan het begin van 2003.Europese gamers steunden Xbox in grote getale, hetgeen resulteerde in veel uitverkochte winkels in Europa. De Xbox/Sega bundel, een gelimiteerde Sinterklaas/Kerstaanbieding met ¤ 120 aan gratis triple-A games van Sega, was een groot succes bij gamers in heel Europa.
"We zijn zeer verheugd dat de afgelopen Kerst Xbox-groen was," aldus Neil Thompson, Director of Marketing, Xbox Europa. "Ons toenemende marktaandeel is fantastisch nieuws. De stabiele groei van Xbox gamers in het afgelopen jaar bewijst dat onze strategie succesvol is geweest. Een betaalbare console met meer power dan welke andere console in de markt, een portfolio met killer games en een ingebouwde breedband adapter voor online gaming met Xbox Live. We kijken ernaar uit om onze nummer twee positie in de markt nog verder uit te bouwen."
1) Chart-Track is een onafhankelijk onderzoekbureau dat voor Groot-Brittannië wekelijks de verkoopcijfers van games en consoles uitgeeft op basis van de verkoopcijfers van de voorafgaande week (zondag tot en met zaterdag).
2) De GfK Groep is één van 's werelds grootste marktonderzoekbureaus en verschaft verkoopcijfers voor games en consoles in Duitsland en Frankrijk.
3) Zie appendix
quote:
Een Xbox-Groene Kerst"Minder dan een jaar geleden werd de Xbox in Europa gelanceerd en na onze eerste Kerst komen we duidelijk als nummer twee uit de bus. Exclusieve Xbox games, zoals Splinter Cell, laten de vernieuwende hardwaremogelijkheden op de Xbox zien en hebben ongelooflijk goed verkocht," aldus Thompson. "Andere succesvolle games waren multiplatform games zoals Harry Potter, FIFA 2003 en Colin McRae Rally 3. Bovendien komen er dit jaar meer dan 250 nieuwe titels beschikbaar waardoor 2003 nog meer must-have titels voor de Xbox zal opleveren."
"Consumenten weten dat bij aanschaf van een Xbox, men een console koopt met waanzinnige mogelijkheden en eigenschappen die de Xbox onderscheidt van de concurrentie," zegt Thompson. "Een ingebouwde harde schijf, samen met ongeëvenaarde graphics en Dolby Digital 5.1 Surround Sound, revolutionaire gameplay en topkwaliteit DVD-afspeelmogelijkheid stellen gamers in staat meer uit hun Xbox te halen."
De Xbox Difference wordt verder benadrukt door de komst van Xbox Live op 14 maart aanstaande in acht Europese landen. Xbox bezitters kunnen zich opmaken voor de toekomst van gamen, zowel online als offline. De Xbox Live Test Drive vindt op dit moment plaats in Frankrijk, Duitsland en Engeland en is een enorme succes waarbij letterlijk duizenden gamers zich aanmeldden om mee te doen en genieten van een unieke game-ervaring.
quote:
AppendixEuropees marktaandeel december (gebaseerd op Verenigd Koninkrijk (Chart-Track), Frankrijk (GfK) en Duitsland (GfK)):
Xbox - 20,4%
GameCube - 10,7%
PlayStation 2 - 68,9%
Niet dat ik de PS2 dood wil hebben (najah... beetje dan), maar zijn argumenten sloegen echt HELEMAAL nergens op
quote:Ach, ik vind zowel de PS/2 als de X-Krat (no flame intended) zwaar zuigen. PS/2 is nog net effe slechter, maar de Xbox word ik ook niet vrolijk van.
Op maandag 20 januari 2003 19:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zag laatst een knul van halverwege de 20 met een PS2 zeulen, en ik hoorde hem het ding de hemel inprijzen en dacht "Heb jij wel eens op een Xbox gespeelt? Weet je wat voorn onzin jij uitkraamt?"Niet dat ik de PS2 dood wil hebben (najah... beetje dan), maar zijn argumenten sloegen echt HELEMAAL nergens op
quote:De PS2 roeleert gewoon ook zwaar. Punt.
Op maandag 20 januari 2003 19:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zag laatst een knul van halverwege de 20 met een PS2 zeulen, en ik hoorde hem het ding de hemel inprijzen en dacht "Heb jij wel eens op een Xbox gespeelt? Weet je wat voorn onzin jij uitkraamt?"Niet dat ik de PS2 dood wil hebben (najah... beetje dan), maar zijn argumenten sloegen echt HELEMAAL nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |