abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 14 juli 2020 @ 02:16:59 #1
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194078721
Hoorde al iets over een wattenstaafje keidiep in je neus? Hoe vond je dat?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194078856
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 14-07-2020 07:43:59 (De speeltuin is ergens anders) ]
pi_194079023
Het staafje in mijn keel was vervelender, ik moest bijna ter plaatse kotsen.
pi_194080758
Voordat ik moest hoorde ik een oudere man schreeuwen, dus ik was al voorbereid op het ergste.
Keel maakte ik kokhalzend geluid (lekker een staafje gedeeptroath) en de neus voelt niet zo fijn aan, kleine steek voel je dan. 5 minuten later had ik nog last van zijn neus. Voelde wel super open!
Gelukkig negatief getest
  dinsdag 14 juli 2020 @ 10:36:39 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194081011
Ben ook getest op deze manier stelde niks voor. In vergelijking met wat medisch meer mogelijk is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_194081242
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:18 schreef Reijnxdv het volgende:
Voordat ik moest hoorde ik een oudere man schreeuwen, dus ik was al voorbereid op het ergste.
Keel maakte ik kokhalzend geluid (lekker een staafje gedeeptroath) en de neus voelt niet zo fijn aan, kleine steek voel je dan. 5 minuten later had ik nog last van zijn neus. Voelde wel super open!
Gelukkig negatief getest
Hoezo gelukkig? Al die moeite en pijn, en dan blijk je ook nog eens geen Corona te hebben! Alles voor niets! :+
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 14 juli 2020 @ 11:52:44 #7
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_194082299
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:18 schreef Reijnxdv het volgende:
Voordat ik moest hoorde ik een oudere man schreeuwen, dus ik was al voorbereid op het ergste.
Keel maakte ik kokhalzend geluid (lekker een staafje gedeeptroath) en de neus voelt niet zo fijn aan, kleine steek voel je dan. 5 minuten later had ik nog last van zijn neus. Voelde wel super open!
Gelukkig negatief getest
Van wie zijn neus had je last?
pi_194082678
De swab in de keel vond ik vervelender, ging bijna over m'n nek. Die test in de neus zag ik erg tegenop, omdat ik er echt gruwelverhalen over had gehoord, maar die voelde ik nauwelijks. Alleen paar uur daarna nog beetje rot gevoel. En gelukkig negatief getest :)
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_194082991
In mijn keel vond ik helemaal niet erg. Neus wel. Deed ze ook aan beide kanten, is dat standaard? Ik wacht nog op de uitslag. Gisteren pas getest.
  Moderator dinsdag 14 juli 2020 @ 13:08:53 #10
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194083290
Toch wel raar dat het niet gewoon kan via een speekseltest.
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 12:43 schreef Bleie het volgende:
In mijn keel vond ik helemaal niet erg. Neus wel. Deed ze ook aan beide kanten, is dat standaard? Ik wacht nog op de uitslag. Gisteren pas getest.
Dat heb ik in ieder geval al eerder vernomen.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194084378
In de keel stelde echt niks voor, in de neus was vooral een heel vervelende kriebel waar je oog van gaat tranen. Dat gevoel hield nog een paar minuten aan. Maar het valt best mee.
pi_194091411
appeltje, eitje en stelde echt niets voor, het fietsen naar de test-drive door de stromende regen - 40 minuten heen- tien minuten in de regen wachten en 40 minuten terug- was pas hell !!
pi_194215371
Vond het meevallen, had 1 auto voor me dus hoefde niet te wachten. Het testen zelf ging ook snel, beetje kriebel maar geen pijn of iets.
pi_194216577
Ben als de dood om naar zo'n corona testgebied te gaan. Heb chronische klachten aan mijn keel en ik weet bijna zeker dat het geen corona is. Ga je lekker naar zo'n proeftuin waar iedereen komt die corona heeft of denkt te hebben, dat is toch hetzelfde als naar een corona haard gaan ( besmetting verzekerd ). Wil je dan echt het risico lopen met een kwetsbare keel tussen al die snotterende en hoestende mensen. Ik krijg het al Spaans benauwd als ik er aan denk.
pi_194216588
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 01:46 schreef MakkieR het volgende:
Ben als de dood om naar zo'n corona testgebied te gaan. Heb chronische klachten aan mijn keel en ik weet bijna zeker dat het geen corona is. Ga je lekker naar zo'n proeftuin waar iedereen komt die corona heeft of denkt te hebben, dat is toch hetzelfde als naar een corona haard gaan ( besmetting verzekerd ). Wil je dan echt het risico lopen met een kwetsbare keel tussen al die snotterende en hoestende mensen. Ik krijg het al Spaans benauwd als ik er aan denk.
Kijk eens een post boven je. Je hebt drive-thru testcentra.
pi_194217828
2x getest... De eerste keer moest ik 4x kokhalzen met het staafje in mijn keel en de 2de keer maar 2x dus we gaan vooruit.
Van de wattenstaaf in mijn neus voelde ik helemaal niks, ja een kriebel maar dat was het.

(Moest trouwens 2x omdat ze de eerste keer verkeerde teststokjes hadden gebruikt)
pi_194218011
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 01:46 schreef MakkieR het volgende:
Ben als de dood om naar zo'n corona testgebied te gaan. Heb chronische klachten aan mijn keel en ik weet bijna zeker dat het geen corona is. Ga je lekker naar zo'n proeftuin waar iedereen komt die corona heeft of denkt te hebben, dat is toch hetzelfde als naar een corona haard gaan ( besmetting verzekerd ). Wil je dan echt het risico lopen met een kwetsbare keel tussen al die snotterende en hoestende mensen. Ik krijg het al Spaans benauwd als ik er aan denk.
Je angst is compleet onterecht. Gewoon gaan.
pi_194227064
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 09:14 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Je angst is compleet onterecht. Gewoon gaan.
nope, ik ga niet...
pi_194227187
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 01:46 schreef MakkieR het volgende:
Ben als de dood om naar zo'n corona testgebied te gaan. Heb chronische klachten aan mijn keel en ik weet bijna zeker dat het geen corona is. Ga je lekker naar zo'n proeftuin waar iedereen komt die corona heeft of denkt te hebben, dat is toch hetzelfde als naar een corona haard gaan ( besmetting verzekerd ). Wil je dan echt het risico lopen met een kwetsbare keel tussen al die snotterende en hoestende mensen. Ik krijg het al Spaans benauwd als ik er aan denk.
Je blijft in je auto zitten. Hoe is het dan een proeftuin?
pi_194229115
Keel letterlijk niets van gemerkt. Verbaasde me dat ze al klaar was.

Neus was wel vervelend. Vooral dat je niet aan zag komen dat ze zo diep ging. En nog ff paar minuten beetje last van gehad.
Eerst denken, dan typen
pi_194230107
Mijn vrouw is vandaag getest. Stelde niet veel voor volgens haar.
Nu wachten op de uitslag dus. (wij verwachten negatief, want dit hoesten heeft ze al vaker gehad, maarja je weet nooit)
pi_194230632
Het viel mij erg mee, gewoon ogen dicht en ontspannen.
De tandarts is zoveel erger.
pi_194255909
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 22:04 schreef HPoi het volgende:
Mijn vrouw is vandaag getest. Stelde niet veel voor volgens haar.
Nu wachten op de uitslag dus. (wij verwachten negatief, want dit hoesten heeft ze al vaker gehad, maarja je weet nooit)
Negatief! *O*
  Moderator zaterdag 25 juli 2020 @ 17:31:38 #24
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194255992
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:26 schreef HPoi het volgende:

[..]

Negatief! *O*
Hoera!
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 25 juli 2020 @ 19:02:21 #25
319979 Fok-it
All is well
pi_194256919
Keel lijkt me stuk fijner dan dat staafje in je neus :r
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')