abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 december 2000 @ 09:38:34 #1
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_527909
Okay, ik ben nieuwsgierig wie dit ook zo vindt:
De eerste paar keer (wippen) met een nieuwe vriendin, dat vindt ik nou altijd zo zuig. Het is altijd kutten en zien of je het maar klaarspeelt. Terwijl dat hoe vaker je het met elkaar doet, hoe beter het wordt. Persoonlijk moet ik zeggen dat er pas echt flink goed geneukt wordt na een maand of twee of zo.
Maarre....ben ik nou de enige die dat vindt of mag die eerste paar keer van jullie ook wel overgeslagen worden?
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  donderdag 7 december 2000 @ 10:03:26 #2
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_527961
Drukke reacties hierop!!!
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  Moderator donderdag 7 december 2000 @ 10:34:29 #3
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_528046
quote:
Op 07 december 2000 10:03 schreef X-Ray het volgende:
Drukke reacties hierop!!!
Verwacht je soms dat honderden mensen binnen 25 minuten hebben gereageerd ofzo? Gewoon ff geduld hebben dacht ik zo... En om even op je vraag in te gaan, ik heb geen idee, ik ben namelijk een meisje

MaJo

26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 7 december 2000 @ 10:37:57 #4
6811 Tefflar
www.young-gods.com
pi_528052
MaJo:

Zeker een meisje dat nooit sex krijgt dan?
Als meisje kan je toch ook weten of het naar
een paar maanden beter gaat...

If it works, good job! Now go wreck it...
  donderdag 7 december 2000 @ 10:49:13 #5
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_528073
quote:
Op 07 december 2000 10:34 schreef MaJo het volgende:
Verwacht je soms dat honderden mensen binnen 25 minuten hebben gereageerd ofzo? Gewoon ff geduld hebben dacht ik zo... En om even op je vraag in te gaan, ik heb geen idee, ik ben namelijk een meisje

MaJo

Volgens mij is er voor de dame in kwestie ook geen ruk aan de eerste paar keer! Of niet?
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  Moderator donderdag 7 december 2000 @ 13:15:24 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_528718
quote:
Op 07 december 2000 10:37 schreef Tefflar het volgende:
MaJo:

Zeker een meisje dat nooit sex krijgt dan?
Als meisje kan je toch ook weten of het naar
een paar maanden beter gaat...

Aangezien hij het zo expliciet aan de jongens vroeg antwoorde ik er maar niet op. Maar het klopt, ik heb nu 10 maanden een vriend en na een paar keer sex wordt het toch een stuk beter

MaJo

26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_528745
ik heb dat niet.. Vind de eerste keer minder dan de rest maar zeker niet minder lekker..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_529076
Ik ben het wel mee eens. Toen ik de eerste paar keer vree met mn huidige vriend dacht ik even dat mn ex beter was.....maar na een paar keer begon ik mn vergissing in te zien (zo vreselijk ervaren was ik toen niet namelijk) en bleek dat we idd alleen even aan elkaar moesten wennen. Als je elkaars lichaam door en door kent, zoals nu, is niets te vergelijken.
Gelukkig is het zo, tenminste dat geldt wel voor mij, dat als je een goede relatie hebt de sex steeds beter wordt, zelfs na zoveel jaar nog.
Als je er maar een beetje moeite voor wilt doen om het leuk en spannend te houden!!
Elfensex is superspannend...
  donderdag 7 december 2000 @ 18:21:19 #9
7400 heelke
Kunst Kunstiger Kunstigst
pi_529815
bij de iig de eerste keer speelt er nog verlegenheid.. en na jah.. zoiets.. toch???

ja, ik zout het niet weten, maar ik denk dat het zo zou zijn...

Maar misschien is het juist ook wel extra interesant, omdat je elkaar nog meot 'ontdekken'...

The world's a roller coaster, and I am not strapped in. Maybe I should hold with care, butmy hands are busy in the air. [i]B.B.[/i]
pi_534632
quote:
Op 07 december 2000 09:38 schreef X-Ray het volgende:
Okay, ik ben nieuwsgierig wie dit ook zo vindt:
De eerste paar keer (wippen) met een nieuwe vriendin, dat vindt ik nou altijd zo zuig. Het is altijd kutten en zien of je het maar klaarspeelt. Terwijl dat hoe vaker je het met elkaar doet, hoe beter het wordt. Persoonlijk moet ik zeggen dat er pas echt flink goed geneukt wordt na een maand of twee of zo.
Maarre....ben ik nou de enige die dat vindt of mag die eerste paar keer van jullie ook wel overgeslagen worden?
Wat een onzin, ik vind de eerste paar keer juist het geilste dat er is.

Inderdaad dat geklungel, is juist enorm cool.

pi_535106
De eerste keren vond ik juist geweldig, het is nieuw. Natuurlijk wordt het beter na een tijd, je weet waar die ander van houdt, wat die ander lekker vindt. Je gaat nieuwe dingen proberen, anderen standjes, andere plekken etc.
pi_536464
de eerste keer is vaak leuker als erna, lekker op ontdekkingstocht gaan over der lichaam.... mmmm
dat geklungel heeft ook wel wat ja
en als je de eerste keer naar dat naakte lichaam van de ander kijkt.. damn.. toch maar weer eens op pad gaan
  zondag 10 december 2000 @ 16:30:57 #13
3343 Slidingtrancer
" De ideale schoonzoon &q
pi_536721
De eerste keer is meestal niet het lekkerst volgens mij, maar zeker het leukst. Je ziet de ander voor het eerst echt naakt met de bedoeling er ook echt iets mee te gaan doen.
Tuurlijk gaat het na een paar keer beter, al gaat dat niet altijd op. Ik heb weleens een vriendinnetje dat geweldig was als ze gedronken had ( de eerste keer) en nuchter er niks van bakte. Maar goed das een uitzondering, meestal gaat het op den duur beter. Uistel van de daad heeft bij mij erg goed geholpen. Ik kende mijn huidige vriendin's hebben en houden al voor we het deden, dat maakte het minder stressen.
Het was slechts een stap in onze seksuele relatie. Best lollig dat we in vergelijking daarmee nu 10 treden per keer doen

ja, ik ben zon lul die blij is met zn vriendin en niks te klagen heeft!

Echte liefde, waarom wisselen?

'One day we will all be legends'
( think about it)
pi_539993
Het klungelen vond ik eigenlijk heel erg leuk. Hierdoor werd de eerste keer met mijn vriendin eigenlijk alleen maar leuker. Je moet elkaars lichaam echt helemaal ontdekken.
Sowieso kende ik haar pas 5 dagen ofzo, dus ik had echt nog geen idee wat en hoe ze het lekker vond.
Ook al ging het allemaal niet van een leien dakje, toch hele goede herinneringen aan de eerste keer. Natuurlijk ging het snel soepeler, wat weer een hele andere draai aan het hele geheel gaf.
"Walking about in the bush down under"
pi_542217
De eerste keer dat ik het gedaan heb was ik behoorlijk zenuwachtig. Zenuwachtig omdat ik bang was dat wij door haar vriend zouden betrapt worden.
De tweede keer werd dit gevoel al minder en de derde keer werden we door hem betrapt.
pi_543276
ROFL!!!
  woensdag 13 december 2000 @ 10:40:29 #17
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_546065
Hmm, ik vindt dat geklungel maar zout eigenlijk. Al KAN het wel grappig zijn. Vaak is het ook als volgt: Of je gaat gelijk van bil met een nieuwe dame en dan is het vaak ook goed (gelijk veel passie dus dat zit wel snor) en ook voor de rest van de relatie (die verloopt dan vaak vrij snel) of je wacht een tijd, en dan is het mi vaak niet zo top eigenlijk. Dan duurt het te lang... suf.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_546226
Ik heb de eerste keer met mijn huidige vriend helemaal niet ervaren als "geklungel"!

Hij wist heel goed wat hij deed, en ik ook.
Natuurlijk is het nu wel anders, gaan we verder, en is het gevoel intiemer.

maar die eerste keer was bijzonder en erg gepassioneerd !

pi_546625
neem mij dan, ik klungel niet ...
jeroen
pi_556626
Aparte ervaring ---> De eerste keer sex met een dame waarmee ik al maanden een hefige cybersexrelatie heb gehad, dat ging zo soepel en vanzelf, en voelde zo vertrouwd,
dat kost in een RL relatie jaren om zo op elkaar ingespeeld te raken.
pi_558971
Ik vind het juist extra spannend, die eerste keer met een vrouw. En nu moet ik zeggen, dat ik zeer vaak niet meer dan 1 keer met een vrouw sex heb, dus kan er aardig over meepraaten
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_558984
Eerste keer is misschien technisch gesproken minder goed maar wel het spannends
pi_579810
quote:
Op 16 december 2000 23:52 schreef Sakura het volgende:
Ik vind het juist extra spannend, die eerste keer met een vrouw. En nu moet ik zeggen, dat ik zeer vaak niet meer dan 1 keer met een vrouw sex heb, dus kan er aardig over meepraaten
Ben je zo slecht dan ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')