abonnement Unibet Coolblue
pi_194068918
Ondanks alle moeilijkheden tussen de regering van Donald Trump en Amerikaanse IT-giganten zoals Facebook, Google en Amazon, was de Amerikaanse president bereid de overblijfselen van transatlantische solidariteit en goodwill tussen de staten en de Europese Unie op te offeren om de inkomsten van Amerikaanse bedrijven te beschermen van Europese belastingambtenaren.

Het oude conflict, dat jarenlang is uitgegroeid, heeft nu de openlijke uitwisseling van pijnlijke financiële klappen voor miljarden dollars bereikt - de Europese Unie wil Amerikaanse bedrijven die al tientallen jaren in de EU werken zonder belasting te betalen, 'persen' en de Verenigde Staten gaan de Europese Unie straffen omdat ze proberen zo min mogelijk fiscale soevereiniteit te verkrijgen . We moeten hulde brengen aan het Trump-team - hun wraak bleek zeer nauwkeurig te zijn, in die zin dat een specifieke auteur van de Europese doorbraak naar vrijheid en de 'brutale' die het idee identificeerde dat de Amerikaanse IT-business die in de 'Europese kolonies van de VS werkte, werd geïdentificeerd "in feite belasting moet betalen, en na deze identificatie volgden vergeldingsmaatregelen van de VS.

De president van Frankrijk en een groot liefhebber van praten over het herstel van Europa als een wereldmachtpaal Emmanuel Macron bleek de auteur en inspirator van de Europese belasting op Google, Facebook en Amazon, en dienovereenkomstig werd de lijst met bedrijven die onder de hete hand van het Witte Huis vielen, op deze manier samengesteld om de Champs Elysees maximaal ongemak te bezorgen.

CNBC American Financial Channel rapporteert:
"De aandelen van Franse luxebedrijven zijn gedaald nadat de Verenigde Staten hadden aangekondigd hoge tarieven te kunnen instellen op sommige producten in deze categorie.

Overeenkomstig nieuwe tarieven, die eind januari van kracht kunnen worden, zal de Amerikaanse handelsvertegenwoordiging tot 100% vergoedingen kunnen heffen op de invoer van dergelijke goederen uit Frankrijk. Het geschatte bedrag van de invoer die onder de nieuwe tarieven valt, is 2,4 miljard dollar. De daling van de Franse aandelen schaadt bedrijven die eigenaar zijn van Louis Vuitton, Hennessy, Hermes, Christian Dior, Gucci, Yves Saint Laurent en Balenciaga. "

'Honderd procent is best veel', vertelde Bruno Pavlovsky, president van Chanel House, aan The Wall Street Journal of America. "Dit is geen tarief. Honderd is een boete", voegde hij eraan toe.

Als de situatie zich volgens dit scenario blijft ontwikkelen, zullen de betrekkingen langs de lijnen Washington - Parijs en Washington - Berlijn, ongeacht wie de Amerikaanse herfstverkiezingen wint, verder verslechteren. Het zou grappig zijn als de Amerikaanse consument in de nabije toekomst alleen met behulp van smokkel toegang kan krijgen tot het Chanel-parfum of de Hermes-handtas, en Europeanen zullen op zoek moeten gaan naar alternatieven voor Amerikaanse sociale netwerken. De spruiten van economische deglobalisering doorbreken het asfalt van gevestigde internationale banden.

Voor die landen die niet tevreden zijn met het huidige systeem van geglobaliseerde economie, is dit de laatste en serieuze kans om de fouten uit het verleden te corrigeren en een comfortabelere positie in de gedeglobiliseerde toekomst veilig te stellen.
  maandag 13 juli 2020 @ 14:40:42 #2
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_194068963
Lol.
  Moderator maandag 13 juli 2020 @ 14:44:18 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194068999
Je zult maar continue zo bezig zijn met 1 onderwerp zeg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194069042
Ik snap het niet
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator maandag 13 juli 2020 @ 15:00:15 #5
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194069196
Komt goed uit dan dat de rijken in de VS onder Trump rijker geworden zijn en er geen echte concurrentie is voor dat soort merken is in de VS.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 13 juli 2020 @ 15:55:32 #6
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194069960
De hogere tarieven worden gewoon doorberekend aan Amerikaanse consument.
pi_194070454
Wat een afstraffing inderdaad.




quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 14:35 schreef Janssen_S het volgende:
'Honderd procent is best veel',
Droogkloot.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  maandag 13 juli 2020 @ 16:55:05 #8
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_194070834
O leuk, alweer zo'n Google Translate creatie
  maandag 13 juli 2020 @ 16:55:55 #9
194233 Friday12
Originele kloon
pi_194070848
Heb je ook een tl;dr?
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:21:05 #10
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_194085645
Tuurlijk maar een groot deel van de mensen heeft geen toegang tot fatsoenlijk drinkwater laat staan Chanel-parfum.
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:21:55 #11
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_194085656
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 16:55 schreef Friday12 het volgende:
tl;dr
Wel goed de best doen natuurlijk.
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  dinsdag 14 juli 2020 @ 21:05:20 #12
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_194090753
Kunnen die topics van TS niet gewoon direct op slot? Kijk naar zijn historie. Dropt een bommetje en vervolgens verdwijnt hij. :O
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_194110126
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 21:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Kunnen die topics van TS niet gewoon direct op slot? Kijk naar zijn historie. Dropt een bommetje en vervolgens verdwijnt hij. :O
Ik verdwijn niet. Ik schrijf hier mijn gedachten en redeneringen
pi_194111221
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 09:43 schreef Janssen_S het volgende:

[..]

Ik verdwijn niet. Ik schrijf hier mijn gedachten en redeneringen
Kun je de openingspost vertalen voor me? Er missen bepaalde en dat maakt het lastig lezen.
pi_194111389
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 16:55 schreef AllesKaputt het volgende:
O leuk, alweer zo'n Google Translate creatie
vandaar dat ik het niet snap....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194112395
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 11:38 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

vandaar dat ik het niet snap....
Het is een vreemde woordenbrij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')