abonnement Unibet Coolblue
pi_194068482
Blijdorp staat op omvallen. In Artis debiel gedoe met routes waar je niet langs mag.
Aantal bezoekers drastisch beperkt.

Kabinet, probeer de stap: anderhalve meter in de buitenlucht loslaten.
U zult zien: geen extra besmettingen.
Zodra er extra besmettingen komen, mondkapje op.
pi_194068512
oke zal erover nadenken
gr mark r.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_194068527
Wel een beetje snel.
  Moderator maandag 13 juli 2020 @ 14:06:17 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194068573
Juist ja, want het kabinet zal hier vast mee lezen en denken 'oh ja, laten we dat maar even doen dan' :')
Breitling - Instruments for Professionals
  User die overal opduikt 2022 maandag 13 juli 2020 @ 14:08:57 #5
186611 Haags
pi_194068617
In Blijdorp doet al vrijwel iedereen weer normaal. De regels zijn er wel maar worden nauwelijks nageleefd.
Zonder wrijving geen glans
  maandag 13 juli 2020 @ 14:12:05 #6
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_194068654
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In Blijdorp doet al vrijwel iedereen weer normaal. De regels zijn er wel maar worden nauwelijks nageleefd.
Genoteerd. Hier gaan we achteraan.

gr gr Mark R
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  maandag 13 juli 2020 @ 14:23:54 #7
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_194068808
Fuck dierentuinen, Fuck KLM, fuck schiphol, laat iedereen zn eigen hachje maar redden.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_194068828
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In Blijdorp doet al vrijwel iedereen weer normaal. De regels zijn er wel maar worden nauwelijks nageleefd.
Dit. Het is redelijk business as usual daar, maar goed, dan kan TS (aka paniekzaaier) geen paniek meer zaaien en aandacht trekken.
pi_194068943
Blijdorp op omvallen? Kan ik nergens vinden, of ik zoek verkeerd natuurlijk.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_194068965
Laat Blijdorp maar mooi omvallen, kunnen ze er misschien weer een standsdierentuin van maken in plaats van het reservaat waar je amper dieren ziet wat het nu is :')
blablablabla
  maandag 13 juli 2020 @ 14:47:16 #11
14505 OProg
A Life in Music
pi_194069032
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 14:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Blijdorp op omvallen? Kan ik nergens vinden, of ik zoek verkeerd natuurlijk.
https://www.ad.nl/rotterd(...)et-gedrang~abf5c063/
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  User die overal opduikt 2022 maandag 13 juli 2020 @ 14:48:30 #12
186611 Haags
pi_194069044
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 14:40 schreef Elan het volgende:
Laat Blijdorp maar mooi omvallen, kunnen ze er misschien weer een standsdierentuin van maken in plaats van het reservaat waar je amper dieren ziet wat het nu is :')
Het kan altijd erger. Wildlands Emmen bijv.
Zonder wrijving geen glans
pi_194069083
quote:
Thanks. Mooi kut ;(


Wel eens met TS dat die 1.5 meter in de buitenlucht gewoon de prullenbak in kan. Te veel schade voor met name bedrijven, die hun capactiteit niet kunnen benutten.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_194069102
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In Blijdorp doet al vrijwel iedereen weer normaal. De regels zijn er wel maar worden nauwelijks nageleefd.
Het probleem is dat er maar 40% van de bezoekers naar binnen mag, met als gevolg minder inkomsten.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_194069117
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 14:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Het kan altijd erger. Wildlands Emmen bijv.
Dat is helemaal een idioot park ja, godverdomme 15 kilometer lopen om alle dieren te zien.
blablablabla
pi_194069417
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 14:00 schreef Mondkapje het volgende:
Blijdorp staat op omvallen. In Artis debiel gedoe met routes waar je niet langs mag.
Aantal bezoekers drastisch beperkt.

Kabinet, probeer de stap: anderhalve meter in de buitenlucht loslaten.
U zult zien: geen extra besmettingen.
Zodra er extra besmettingen komen, mondkapje op.
Op basis van welke wetenschappelijke artikelen kunnen we deze maatregelen verantwoorden?

Je kunt immers geen land reageren op een Fokker zijn advies.
pi_194069436
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 15:20 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Op basis van welke wetenschappelijke artikelen kunnen we deze maatregelen verantwoorden?

Je kunt immers geen land reageren op een Fokker zijn advies.
Damprotesten: geen extra gevallen. Strand: geen extra gevallen. Alle overtredingen van de laatste tijd in de buitenlucht hebben geen extra gevallen opgeleverd. Allerlei onderzoeken zeggen: buiten loop je kans op 0,000001 procent. Daar laat je toch geen dierentuinen voor omvallen? Eventueel in binnenverblijven mondkapje op, vinden mensen niet erg en dan hoef je daar ook geen anderhalve meter te handhaven. Kinderen ook, houdt dat schreeuwen bij de vissen ook een keer op.
pi_194069469
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 15:21 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Damprotesten: geen extra gevallen. Strand: geen extra gevallen. Alle overtredingen van de laatste tijd hebben geen extra gevallen opgeleverd. Allerlei onderzoeken zeggen: buiten loop je kans op 0,000001 procent. Daar laat je toch geen dierentuinen voor omvallen?
Ik kan volgens jouw conclusie dus ook wel mijn gordel niet meer omdoen? Immers in het gaat toch altijd goed en de autogordel is niet nodig.

Ik herhaal even mijn vraag: Welke wetenschappelijke onderbouwing heb je hierin? Niet 1 of andere fingerspitzengefühl van Za onf een mondkapje.
pi_194069477
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 15:23 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Ik kan volgens jouw conclusie dus ook wel mijn gordel niet meer omdoen? Immers in het gaat toch altijd goed en de autogordel is niet nodig.

Ik herhaal even mijn vraag: Welke wetenschappelijke onderbouwing heb je hierin? Niet 1 of andere fingerspitzengefühl van Za onf een mondkapje.
Onderzoeken te over.
pi_194069497
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 15:24 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Onderzoeken te over.
Bron voor je wetenschappelijke onderbouwing?
  maandag 13 juli 2020 @ 15:29:14 #21
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_194069564
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 15:21 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Damprotesten: geen extra gevallen. Strand: geen extra gevallen. Alle overtredingen van de laatste tijd in de buitenlucht hebben geen extra gevallen opgeleverd. Allerlei onderzoeken zeggen: buiten loop je kans op 0,000001 procent. Daar laat je toch geen dierentuinen voor omvallen? Eventueel in binnenverblijven mondkapje op, vinden mensen niet erg en dan hoef je daar ook geen anderhalve meter te handhaven. Kinderen ook, houdt dat schreeuwen bij de vissen ook een keer op.

Opzich ben ik het met je eens, maar er moet wel goed gekeken worden naar knelpunten in de stromen van mensen. Denk bijvoorbeeld WC's, kantine's, OV van en naar de dierentuin, etc. Dat is namelijk niet in de buitenlucht maar die gaan wel voller worden als je meer mensen toelaat.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_194069587
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 15:23 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Ik kan volgens jouw conclusie dus ook wel mijn gordel niet meer omdoen? Immers in het gaat toch altijd goed en de autogordel is niet nodig.

Ik herhaal even mijn vraag: Welke wetenschappelijke onderbouwing heb je hierin? Niet 1 of andere fingerspitzengefühl van Za onf een mondkapje.
Gordel dragen zorgt natuurlijk ook echt voor faillisementen. Die vergelijking loopt echt compleet mank.
En onder dat mom kan ik ook wel roepen dat dan beter helemaal niemand meer auto mag rijden, wantja, risico toch? Vele honderden doden per jaar?
I'll give you something to do
  maandag 13 juli 2020 @ 15:30:50 #23
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194069592
Hoe is dat eigenlijk in Apenheul, lopen de apen daar nog steeds los nu?
pi_194069614
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 15:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe is dat eigenlijk in Apenheul, lopen de apen daar nog steeds los nu?
Die met het Oxford vaccin wel ja :Y De rest zit binnen met een mondkapje.
I'll give you something to do
pi_194069630
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 15:32 schreef galantis het volgende:

[..]

Die met het Oxford vaccin wel ja :Y De rest zit binnen met een mondkapje.
Het schijnt dat vooral de bonobo's zich maar heel matig aan social distancing houden en continu met elkaar aan het neuken zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194069639
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 15:30 schreef galantis het volgende:
Gordel dragen zorgt natuurlijk ook echt voor faillisementen. Die vergelijking loopt echt compleet mank.
Maar hetzelfde kun je zeggen van de post waarop ik reageer. Er wordt iets geroepen, zie je wel dat het goed ging, dus het kan allemaal weer.

quote:
En onder dat mom kan ik ook wel roepen dat dan beter helemaal niemand meer auto mag rijden, wantja, risico toch? Vele honderden doden per jaar?
Een lockdown lost inderdaad dit ook op, 2 vliegen in 1 klap *O*
Autovrije dag kunnen we ook invoeren.

Maar mijn antwoord is hetzelfde als het bewijs van de demonstraties.
pi_194069643
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 15:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe is dat eigenlijk in Apenheul, lopen de apen daar nog steeds los nu?
Dat lijkt me toch het concept van de Apenheul! Ik mag hopen voor die aapjes dat ze nog los mogen.

Blijdorp is juist veel mooier dan Artis of Amersfoort, maar het is soms wel een zoekplaatje ja.
pi_194069670
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 15:21 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Damprotesten: geen extra gevallen.

Damprotesten 98% droeg een mondkapje,dit dan ook erbij invoeren?
  Moderator maandag 13 juli 2020 @ 15:37:52 #29
236264 crew  capricia
pi_194069701
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 15:21 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Damprotesten: geen extra gevallen. Strand: geen extra gevallen. Alle overtredingen van de laatste tijd in de buitenlucht hebben geen extra gevallen opgeleverd. Allerlei onderzoeken zeggen: buiten loop je kans op 0,000001 procent. Daar laat je toch geen dierentuinen voor omvallen? Eventueel in binnenverblijven mondkapje op, vinden mensen niet erg en dan hoef je daar ook geen anderhalve meter te handhaven. Kinderen ook, houdt dat schreeuwen bij de vissen ook een keer op.

Of er geen extra gevallen zijn, dat weet je helemaal niet.
Laten we het hopen. :D
Definitely not CIA
pi_194069721
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 15:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Damprotesten 98% droeg een mondkapje,dit dan ook erbij invoeren?
Viruswaanzin niemand een mondkapje, ook geen stijging in cijfers terug te zien.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_194069970
Sluiten die parken en de directeuren als ook de medewerkers vervolgen voor dierenmishandeling.
pi_194070199
Kabinet en RIVM wil alle maatregelen in standhouden omdat ze in de herfst weer meer uitbraken verwachten maar Nederlanders zijn superhygienisch, zeker als dat nog eens extra gevraagd wordt dus ik denk dat je hier niet krijgt wat je in andere landen ziet.
Iedereen is hier ook superbraaf dus zodra ze zeggen dat het weer strenger moet doet iedereen dat braaf, zeker als het goed wordt uitgelegd.

Genoeg redenen om nu te zeggen: anderhalve meter buitenlucht kan eraf.
pi_194074616
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 16:11 schreef Mondkapje het volgende:
Kabinet en RIVM wil alle maatregelen in standhouden omdat ze in de herfst weer meer uitbraken verwachten maar Nederlanders zijn superhygienisch, zeker als dat nog eens extra gevraagd wordt dus ik denk dat je hier niet krijgt wat je in andere landen ziet.
Iedereen is hier ook superbraaf dus zodra ze zeggen dat het weer strenger moet doet iedereen dat braaf, zeker als het goed wordt uitgelegd.

Genoeg redenen om nu te zeggen: anderhalve meter buitenlucht kan eraf.
Sorry hoor, maar ik zie dat de meeste Nederlanders zich niet zo goed gedragen en dat ze het er maar allemaal heel moeilijk mee hebben. Of het gewoon niet interessant genoeg of meer is.
Dus superbraaf, ik zie dat steeds minder.

Maar misschien buiten de 1,5 meter laten gaan, maar met mondkapjes?

Maar een gevaarlijke situatie, mensen onderschatten de mogelijke impact van een covid infectie.

Ik denk dat het niet eens meer verwacht, maar dat dit gewoon een feit is. Ik hoop alleen dat we het redden tot herfst. Hoe groot het in de herfst zal zijn, is een tweede.
pi_194079015
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 20:49 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik zie dat de meeste Nederlanders zich niet zo goed gedragen en dat ze het er maar allemaal heel moeilijk mee hebben. Of het gewoon niet interessant genoeg of meer is.
Dus superbraaf, ik zie dat steeds minder.

Maar misschien buiten de 1,5 meter laten gaan, maar met mondkapjes?

Maar een gevaarlijke situatie, mensen onderschatten de mogelijke impact van een covid infectie.

Ik denk dat het niet eens meer verwacht, maar dat dit gewoon een feit is. Ik hoop alleen dat we het redden tot herfst. Hoe groot het in de herfst zal zijn, is een tweede.
In het openbaar vervoer zit men naast elkaar, in de stad loopt men door- en naast elkaar, het leidt niet tot uitbraken maar de dierentuinen moeten rare looproutes verzinnen en om de drie meter een mannetje of vrouwtje dat erop let dat mensen ver uit elkaar lopen.
Als je dat wilt, dan is het dag Artis en dag Blijdorp straks.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mondkapje op 14-07-2020 07:46:09 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')