Ik heb daarom een mailtje gestuurd naar Barend en van Dorp met de volgende vraag:
quote:Daarop kreeg ik het volgende (overigens erg snelle) antwoord:
Ik had een vraagje over Cor van de Kapelle, de zwevende kiezer. Ik moet echt iedere avond geweldig om hem lachen en vroeg mij af wie Cor van de Kapelle eigenlijk is. Is dit een echt persoon, of zit er een cabaretier achter die Cor van de Kapelle speelt?
quote:Nu denk ik dat ze dus iemand hebben vermomd als Cor van de Kapelle en misschien zitten er in de naam van dit persoon zelfs wel dezelfde letters als in die van Cor van de Kapelle (misschien ook niet natuurlijk
Tipje: Kijk is goed naar de foto....... En natuurlijk ga ik niet verklappen wie daar achter zit. Dat moet jezelf maar raden.Vanavond en morgen zijn we er om 22.00 uur en maandag tot vrijdag om 22.30 uur. Cor zal dan ook weer even bellen.
Mijn vraag dus: Hebben jullie enig idee wie het zou kunnen zijn?
P.S. Zou iemand vanavond misschien de foto ff kunnen cappen, kijkt wat makkelijker (uitzending: 22.00 - 23.00 uur, RTL 4).
quote:Ik weet niet of het een en dezelfde persoon is. Of de foto bij de stem hoort bedoel ik dus
Op zaterdag 18 januari 2003 20:48 schreef hyperfuzz het volgende:
Ik dacht in de foto de (overigens kale) minister Roelf de Boer (Verkeer) van de LPF te zien, maar dan met opgeplakt haar + snor. Wie de stem/cabaretier erachter is, geen idee
quote:Aha
Op zaterdag 18 januari 2003 20:49 schreef kwib het volgende:
Karel nogwat ?
quote:Dat dacht ik dus zelf ook ja, qua nagedane stem (net zoals bij die typetjes in Studio Spaan die ie deed) en humor zeg maar. Maar dat weet ik dus niet zeker
Op zaterdag 18 januari 2003 20:50 schreef golfer het volgende:
Ik heb het vermoeden dat her Eric van Muiswinkel is.
quote:Vermomming misschien? Het is een typetje immers. Had trouwens nog ff een mailtje gestuurd:
Op zaterdag 18 januari 2003 20:50 schreef hyperfuzz het volgende:
De foto is overduidelijk niet Erik v/Muiswinkel, maar de stem, dat zou heel goed kunnen ja!
quote:Antwoord:
Leuk, een raadselKlein vraagje toch nog: Is het wel een bekende Nederlander/cabaretier die hier achter zit?
quote:Vanavond eens ff goed naar die foto kijken
ja, en nu zeg ik niets meer.
succes
quote:
Mag ik nog wel vragen of het Erik van Muiswinkel is? Of een ander vraagje: Kunt u mij die foto die altijd wordt afgebeeld opsturen?
quote:Dus het zal idd Erik van Muiswinkel zijn, anders zou ze het wel ontkennen
Mischien wel, misschien niet.....foto kan ik helaas niet opsturen.
succes
quote:Sjon!
Op zaterdag 18 januari 2003 21:57 schreef elbb het volgende:
Ik vind 'm er een beetje als Meneer John (van Rolf X Wouters) uitzien, alleen dan met opgeplakt snorretje
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 21:57 schreef elbb het volgende:
Ik vind 'm er een beetje als Meneer John (van Rolf X Wouters) uitzien, alleen dan met opgeplakt snorretje
Met aanplaksnorretje
Stem niet trouwens
quote:Na de reclame... iemand?
Op zaterdag 18 januari 2003 22:10 schreef Veerboot het volgende:
Maar kan iemand zo ff cappen (rond 22:50 denk ik)?
quote:He, je hebt gelijk
Op zaterdag 18 januari 2003 22:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bij de aftiteling staat ook gewoon de naam van Erik v. Muiswinkel.
quote:Stem: Erik van Muiswinkel, 100% zeker.
Op zaterdag 18 januari 2003 23:14 schreef ImPrEzA het volgende:
ja, weet iemand het al?
Persoon op foto is echter niet dezelfde als de stem, en ik had een ingeving, maar persoon op de foto lijkt er niet echt op...
Theorie: Stem = Erik van Muiswinkel > Erik van Muiswinkels cabaretpartner = Diederik van Vleuten > Cor van de Kappele komt uit: Vleuten > Foto is van: Diederik van Vleuten
Maar dat zal dus niet, want persoon op foto heeft niet zo'n bolle kop als Diederik heeft... Heb Barend en van Dorp-redactielid-vrouw mailtje gestuurd of het Diederik is trouwens
quote:lijkt er wel verdacht veel op
Op zondag 19 januari 2003 09:22 schreef hyperfuzz het volgende:
Ik blijf erbij dat het Roelf de Boer met een snorretje is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |