abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 13 juli 2020 @ 11:24:31 #51
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194066272
quote:
Polizei sucht weiter nach bewaffnetem Mann

Ein Mann in Tarnkleidung hat am Sonntag in Oppenau im Schwarzwald Polizisten bedroht und entwaffnet. Er soll außerdem Pfeil und Bogen bei sich haben.



Der 31-Jährige, der Polizisten in Oppenau im Schwarzwald bedroht und ihnen ihre Waffen abgenommen hat, ist am Montagmorgen weiter auf der Flucht. Ab dem Morgen werde man nach dem Mann noch einmal mit verstärkten Kräften fahnden, sagte eine Polizeisprecherin am Montag. Bereits in der Nacht zu Montag hatte die Polizei mit einem Großaufgebot gesucht.

„Bleiben Sie möglichst zu Hause und nehmen Sie keine Anhalter mit“, sagte die Sprecherin weiter. Es könne derzeit nicht genau beurteilt werden, welche Gefahr von dem Mann ausgeht, hieß es. „Die Möglichkeit besteht, dass wir Straßen sperren werden, wenn es die Situation erfordert.“



Nach Angaben von Bürgermeister Uwe Gaiser bleiben Schulen und Kindergärten in Oppenau am Montag geschlossen.

Der 31 Jahre alte Deutsche, der wahrscheinlich Tarnkleidung trägt, hat den Angaben zufolge keinen festen Wohnsitz. Er sei schon mehrfach mit der Polizei in Konflikt geraten, unter anderem wegen Verstoßes gegen das Waffengesetz. Die Polizei veröffentlichte eine Öffentlichkeitsfahndung mit einem Foto des Gesuchten.

Er ist etwa 170 Zentimeter groß, schlank und Brillenträger. Er soll zudem einen Kinnbart und eine Teilglatze tragen. Wer Hinweise über den derzeitigen Aufenthalt des 31-Jährigen geben kann, wird gebeten, sich bei der Polizei unter der Notrufnummer 110 zu melden.

Der Mann zeigte sich zunächst kooperativ
Der Polizei war am Sonntagvormittag gemeldet worden, dass sich an einer Hütte ein verdächtiger Mann aufhalte. Als vier Beamte ihn dort antrafen, stellten sie den Angaben zufolge fest, dass er mit Pfeilen und Bogen, einem Messer und einer Pistole bewaffnet war. Er soll sich zunächst kooperativ gezeigt haben.

„Plötzlich und für die Beamten völlig unvermittelt zog er eine Schusswaffe und bedrohte die Ermittler, so dass diesen keine Zeit blieb, auf die gefährliche Situation zu reagieren“, teilte die Polizei am späten Sonntagabend mit. Dann soll der Mann sie massiv bedroht und aufgefordert haben, ihre Pistolen abzulegen.

Um Schlimmeres zu verhindern, hätten die Beamten der Drohung Folge geleistet, so der Sprecher. Anschließend sei der Mann in den Wald geflüchtet. Es sei nicht auszuschließen, dass der Mann nun weiter im Besitz der Dienstwaffen ist, so ein Polizeisprecher auf Anfrage. Verletzt wurde keiner der Polizisten. (jni,dpa)

https://www.tagesspiegel.(...)m-mann/25997960.html
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194066281
Lullig voor die agenten, weer een ervaring rijker.
  maandag 13 juli 2020 @ 12:06:05 #53
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_194066963
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 07:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Niet heel gevaarlijk dus als hij het bij ontwapenen hield.
Inderdaad, dan is het wellicht beter om er niet achteraan te gaan.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_194067273
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:25 schreef JannekeC5 het volgende:
Lullig voor die agenten, weer een ervaring rijker.
Die zullen dat nog lang moeten aanhoren in de kantine en/of plaatselijke donutwinkel :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 13 juli 2020 @ 12:32:29 #55
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_194067298
De Duitse Tristan?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 13 juli 2020 @ 12:35:23 #56
117098 Hathor
Effe niet
pi_194067346
Die komt wel in aanmerking voor het ijzeren kruis lijkt me.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 13 juli 2020 @ 13:06:20 #57
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194067726
quote:
Klopjacht naar ‘Rambo van het Zwarte Woud’ gaat tweede dag in

Tientallen agenten en helikopters zijn vandaag voor de tweede dag op rij ingezet voor een klopjacht op een voortvluchtige gewapende man in het Zwarte Woud. De man, getooid in camouflagekledij, pijl en boog, pistool en een mes, zou recht uit de film ‘Rambo’ kunnen komen.

Zondag kreeg de lokale politie van Oppenau melding van een gewapende zonderlinge man. Vier agenten gingen ter plaatse een kijkje nemen en troffen er een 31-jarige man aan, gekleed zoals Sylvester Stallone in de ‘Rambo’-films, wat de Duitse media meteen inspireerde om hem de bijnaam ‘Rambo van het Zwarte Woud’ te geven. De man, geïdentificeerd als Yves Rausch, zou de agenten ontwapend hebben en daarna het woud ingevlucht zijn.

Tientallen agenten, een team elitetroepen, een hondenpatrouille en een helikopter met thermische camera’s worden ingezet. Rausch zou geen vaste verblijfplaats hebben en al bekend zijn bij de politie, vooral vanwege verboden wapenbezit. “Blijf binnen en neem geen lifters mee”, waarschuwt de politie van Oppenau aan de lokale bevolking. Ze verspreidde een foto van Rausch.











https://www.hln.be/nieuws(...)ede-dag-in~a500c22f/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 13 juli 2020 @ 13:07:32 #58
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194067737
Als de politie nou zegt dat ze de zoekactie staken en ondertussen langs de hele bosrand agenten neerzetten. Hij denkt dat ze hem niet meer zoeken, komt het bos uit en dan komen de agenten in actie. Of zeg ik nu iets stoms? :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194078367
Gekke is dat die kerel in de OP mij zo bekend voorkomt :@

Hij zal vast erg ontwapenend zijn geweest.
pi_194078743
Intussen heeft hij nog niemand vermoord. Dit zou zomaar goed kunnen aflopen :s)
pi_194083817
Wat heeft hij eigenlijk gedaan behalve die agenten ontwapend? Ik bedoel waarom kwam hij in eerste instantie met die agenten in aanraking?
pi_194083830
L
quote:
6s.gif Op maandag 13 juli 2020 13:07 schreef Nikonlover het volgende:
Als de politie nou zegt dat ze de zoekactie staken en ondertussen langs de hele bosrand agenten neerzetten. Hij denkt dat ze hem niet meer zoeken, komt het bos uit en dan komen de agenten in actie. Of zeg ik nu iets stoms? :T
Lijkt me een heel goed plan.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 13:48:50 #63
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_194083946
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat heeft hij eigenlijk gedaan behalve die agenten ontwapend?
je kan geen agenten ontwapenen als je 1.5m afstand houd. Daarmee al twee ernstige delicten.
Tot nooit .......
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:32:04 #64
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_194085794
quote:
6s.gif Op maandag 13 juli 2020 13:07 schreef Nikonlover het volgende:
Als de politie nou zegt dat ze de zoekactie staken en ondertussen langs de hele bosrand agenten neerzetten. Hij denkt dat ze hem niet meer zoeken, komt het bos uit en dan komen de agenten in actie. Of zeg ik nu iets stoms? :T
Of ze vragen een consult aan Jos B.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_194086140
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:44 schreef bloodymary1 het volgende:
L
[..]

Lijkt me een heel goed plan.
Het Zwarte Woud is groter dan Noord en Zuid Holland bij mekaar. Dat bos omsingelen met agenten is onmogelijk.
West-Melanesia
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 juli 2020 @ 15:57:06 #66
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194086159
quote:
Duitse politie komt met details over 'Wald Rambo': gevaarlijke einzelgänger



De Duitse politie heeft in een persconferentie meer details vrijgegeven over de voortvluchtige 'Wald Rambo' die zich vermoedelijk in het Zwarte Woud schuilhoudt. De 31-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats vluchtte zondag de bossen bij Oppenau in, nadat hij de wapens van vier agenten had afgepakt.

De politie noemt hem een "einzelgänger, maar wel gevaarlijk". De man is een bekende van de politie, hij kwam meermaals met justitie in aanraking. Politieagenten wilden de man zondagochtend controleren, toen ze hem bij een hut aan de rand van een bos aantroffen.

Eerst werkte hij mee, maar plotseling trok hij een wapen en wist de vier agenten hun pistolen afhandig te maken.

Zwaarbewapend
De Duitse politie is sinds zondag met honderden mensen op zoek naar de zwaarbewapende man. Hij draagt onder meer een pijl en boog, een mes en een pistool bij zich. Hij is nog niet gevonden, "maar we hebben een lange adem", zegt de politie.

De man draagt camouflagekleding, wat het zoeken bemoeilijkt. De politie gaat ervan uit dat hij de bossen goed kent. "Het woud is als een woonkamer voor hem", zegt een politiewoordvoerder.

Straten zijn afgesloten en inwoners is gevraagd binnen te blijven. Gisteren waren alle scholen gesloten, maar vandaag gingen die toch weer open.

https://nos.nl/artikel/23(...)ke-einzelganger.html
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 juli 2020 @ 15:59:03 #67
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194086188
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:55 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Het Zwarte Woud is groter dan Noord en Zuid Holland bij mekaar. Dat bos omsingelen met agenten is onmogelijk.
Lopend kom je niet ver. Dus ze hadden kunnen berekenen hoe ver hij in een bepaalde tijd had kunnen komen. Als je dat gebied afzet en de randen bewaakt, dan maak je kans hem te vinden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194086253
agenten hebben goed gehandeld, anders zou minstens 1 van hen slachtoffer zijn geworden
is dat salaris wat ze krijgen het wel waard?
nu kunnen ze klopjacht beginnen met alle middelen zonder een schrammetje op te lopen
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 14 juli 2020 @ 16:03:50 #69
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_194086268
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat heeft hij eigenlijk gedaan behalve die agenten ontwapend? Ik bedoel waarom kwam hij in eerste instantie met die agenten in aanraking?
Hij is een zogenoemde reichsburger, dan ontken je Duitsland in zijn huidige vorm maar ben je aanhanger van het derde rijk. Vaak uitgeschreven uit het systeem. (Net als souvereine mensen) dat kan en mag gewoon, maar deze reichsburgers worden meermaals per jaar doorgelicht omdat deze niet zelden bewapend zijn.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 juli 2020 @ 16:15:13 #70
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194086471
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:03 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]

Hij is een zogenoemde reichsburger, dan ontken je Duitsland in zijn huidige vorm maar ben je aanhanger van het derde rijk. Vaak uitgeschreven uit het systeem. (Net als souvereine mensen) dat kan en mag gewoon, maar deze reichsburgers worden meermaals per jaar doorgelicht omdat deze niet zelden bewapend zijn.
Nooit van gehoord. Zit even te googlen en kwam dit interessante artikel tegen. https://www.ad.nl/nieuws/(...)-duitsland~af3e3272/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194086732
Ik hoop dat ze een voldoende voorraad aan lijkzakken hebben. Deze man is de beste in wat hij doet.
Het ligt aan de instanties zelf
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 juli 2020 @ 16:39:30 #72
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194086800
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:34 schreef Poefbank het volgende:
Ik hoop dat ze een voldoende voorraad aan lijkzakken hebben. Deze man is de beste in wat hij doet.
Hij heeft nog niemand vermoord.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194086844
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:39 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Hij heeft nog niemand vermoord.
Dat is alleen omdat hij het zo wil.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_194087532
Dit schijnt een foto van de ramboman te zijn. Raar, ik
zie alleen een muur en een deur.
Vakman pur sang
pi_194087752
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit schijnt een foto van de ramboman te zijn. Raar, ik
zie alleen een muur en een deur.[ afbeelding ]
Ik vind leger kleding dragen zelf ook leuk, maar die nachtkijker en dat gasmasker gaan mij wel te ver. Hoewel nachtkijkers wel cool zijn voor de heb. In de praktijk zijn ze best saai om te gebruiken.

Ik woon trouwens niet in het bos en ik haat wapens. Maar leger kleding is vaak van goede kwaliteit en mooi ontwerp.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 juli 2020 @ 18:37:00 #76
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194088513
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 22:00 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Geweer pakken pistool op agent 1 zijn hoofd. Andere agenten dwingen pistool neer te leggen en weg te lopen. 3 andere geweren pakken en weglopen terwijl je op agent 1 blijft richten tot je in het bos bent.
Zo is het inderdaad gebeurd.

Vanaf 2:50

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194088760
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:52 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ik vind leger kleding dragen zelf ook leuk, maar die nachtkijker en dat gasmasker gaan mij wel te ver. Hoewel nachtkijkers wel cool zijn voor de heb. In de praktijk zijn ze best saai om te gebruiken.

Ik woon trouwens niet in het bos en ik haat wapens. Maar leger kleding is vaak van goede kwaliteit en mooi ontwerp.
Ik vind die peuk het wel mooi afmaken. Lekker nonchalant.
pi_194088787
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 18:53 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ik vind die peuk het wel mooi afmaken. Lekker nonchalant.
Inderdaad ja. En hoe hij er bij staat. Als een soort van robot ofzo.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_194088800
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 18:54 schreef NgInE het volgende:

[..]

Inderdaad ja. En hoe hij er bij staat. Als een soort van robot ofzo.
Ja etalage pop haha
  Moderator dinsdag 14 juli 2020 @ 18:58:50 #80
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_194088859
Hm, heb daar vlakbij voor komende week een huisje geboekt :X
Hoop dat ie snel gevonden wordt.
pi_194088876
Nu Peter R over dit zaakje bij RTL4.

Lekker bushcraften.
pi_194088933
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 18:58 schreef noodgang het volgende:
Hm, heb daar vlakbij voor komende week een huisje geboekt :X
Hoop dat ie snel gevonden wordt.
Ik vind het wel een gaaf gebied. Ik wil graag nog een keer naar een wedstrijd van Freiburg. Geweldige sfeer in dat stadion en dan dat bos op de achtergrond.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 juli 2020 @ 19:04:17 #83
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194088984
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Of ze vragen een consult aan Jos B.
Peter R maakte ook de vergelijking met Jos B :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 14 juli 2020 @ 19:04:43 #84
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194088995
Hopelijk geen Breivikfan
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 juli 2020 @ 19:06:25 #85
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194089031
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:04 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hopelijk geen Breivikfan
Dan had ie de agenten wel doodgeschoten.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 14 juli 2020 @ 19:06:43 #86
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194089041
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:06 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dan had ie de agenten wel doodgeschoten.
Dan was hij er zelf ook al geweest
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_194089050
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 18:58 schreef noodgang het volgende:
Hm, heb daar vlakbij voor komende week een huisje geboekt :X
Hoop dat ie snel gevonden wordt.
In ieder geval onder je bed kijken, voordat je in je gehuurde huisje gaat slapen. Misschien ligt er wel een Neo-Nazi onder.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_194089081
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:07 schreef NgInE het volgende:

[..]

In ieder geval onder je bed kijken, voordat je in je gehuurde huisje gaat slapen. Misschien ligt er wel een Neo-Nazi onder.
Is het een nazi type?
  Moderator dinsdag 14 juli 2020 @ 19:09:25 #89
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_194089083
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:07 schreef NgInE het volgende:

[..]

In ieder geval onder je bed kijken, voordat je in je gehuurde huisje gaat slapen. Misschien ligt er wel een Neo-Nazi onder.
Ik controleer altijd of er geen neonazi's onder m'n bed liggen dus dat komt wel goed ^O^
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 juli 2020 @ 19:09:30 #90
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194089084
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Dan was hij er zelf ook al geweest
Op het moment dat hij ze ontwapend had, had hij ze zonder problemen kunnen neerschieten.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 juli 2020 @ 19:10:09 #91
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194089098
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:09 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Is het een nazi type?
Het is een reichsbürger: https://www.ad.nl/nieuws/(...)-duitsland~af3e3272/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 14 juli 2020 @ 19:10:51 #92
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194089109
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:09 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Op het moment dat hij ze ontwapend had, had hij ze zonder problemen kunnen neerschieten.
Je vergeet zeker dat Batman altijd in de buurt is
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  dinsdag 14 juli 2020 @ 19:11:02 #93
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_194089113
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:02 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ik vind het wel een gaaf gebied. Ik wil graag nog een keer naar een wedstrijd van Freiburg. Geweldige sfeer in dat stadion en dan dat bos op de achtergrond.
Sfeer bij Freiburg???

Wel een leuk stadion vanwege andere zaken. Klein breed veld met bergop voetballen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_194089192
quote:
19s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:11 schreef XL het volgende:

[..]

Sfeer bij Freiburg???

Wel een leuk stadion vanwege andere zaken. Klein breed veld met bergop voetballen.
Ja ik vond er een leuke sfeer in het stadion hangen. Fanatiek publiek. Lekker eten .
pi_194089275
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:09 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Is het een nazi type?
Het speelt zich af in Duitsland en de Rambo in kwestie heeft een kaal hoofd. Maar je hebt gelijk: ik scheer alle kale Duitsers...over een kam.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  dinsdag 14 juli 2020 @ 19:25:25 #96
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_194089299
quote:
Cryptonazi dus.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_194089318
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:23 schreef NgInE het volgende:

[..]

Het speelt zich af in Duitsland en de Rambo in kwestie heeft een kaal hoofd. Maar je hebt gelijk: ik scheer alle kale Duitsers...over een kam.
Kaal hoofd en kam :s)

off-topic, waar komt dat spreekwoord eigenlijk vandaan, 'over één kam scheren'
  dinsdag 14 juli 2020 @ 19:28:31 #98
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_194089353
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:26 schreef SuperKaas het volgende:

[..]

Kaal hoofd en kam :s)

off-topic, waar komt dat spreekwoord eigenlijk vandaan, 'over één kam scheren'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_194089629
Hebben ze deze baas nu nog steeds niet te pakken? :’)
  dinsdag 14 juli 2020 @ 19:50:17 #100
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_194089657
Newsworld al lekker aan het fappen omdat het een keer een blanke is :9
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')