GTAVI CONFIRMEDquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:43 schreef KennyPowers het volgende:
Helaas geen Batman-roepers meer..
[ twitter ]
Lol Harry Potter RPG dan maarquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:43 schreef KennyPowers het volgende:
Helaas geen Batman-roepers meer..
[ twitter ]
je hebt iig iets te spelen al 12 jarig kut kindquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sure. Fortnite is al bevestigd zelfs. Maar daarvoor heb je toch geen PS5?
Ja sowieso mee eens, ik wacht hier dan ook netjes af tot de ps5 er is om vervolgens de ps4 versie te kopen met gratis upgrade (zoals bij fifa, cyberpunk en tlou II). Budgetgaming héquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:15 schreef DKUp het volgende:
Ja alleen is het best wel zonde om nog games te kopen deze twee maanden als je van plan bent om over ongeveer drie maanden een nieuwe console te kopen.
Resogun.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:31 schreef Jimbo het volgende:
welke ps4 launch titels waren nou écht de moeite waard. Géén één eigenlijk geloof ik....
i stand correctedquote:
Maar dat was het inderdaad wel tot inFamous. Heb ook wel wat NFS gespeeld op/rond launch geloof ik. Was allemaal niet zo onder de indruk.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
i stand corrected
Heb hem laatst op de vita ook weer gespeeld, heerlijk spel
nfs is sowieso altijd wel tof, maar zo nice als underground gaat het niet meer wordenquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat was het inderdaad wel tot inFamous. Heb ook wel wat NFS gespeeld op/rond launch geloof ik. Was allemaal niet zo onder de indruk.
Killzone was wel mooi, maar wat een kutgame was dat zeg
Hou op man. Allemaal karige meuk is uitgekomen / komt uit.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mwah op zich is er elke maand / twee maanden wel een game die de moeite waard is toch?
Voor nu hebben veel nog Ghost of tsastiki en mortal shell (en nog wel wat meer)
Over 2 weken THPS (vind ik leuk)
Dan hebben we nog crash bandicoot, WD legion(?) Cyber punk, planet coaster en fifa enzo wat voor dec uitkomt.
Daarna komt de ps5 er wel weer aan en kunnen we aan de slag met (hopelijk) demon souls, hitman, avengers, Valhalla enzo, en dat zijn dan de titels die we al weten.
thpsquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hou op man. Allemaal karige meuk is uitgekomen / komt uit.Ghosts of Torkrol was misschien nog de laatste die wat was.
Alsjeblieft niet zeg of er moet een goede vervanger komen.quote:
CoD online only dan.quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg of er moet een goede vervanger komen.
Donderdag 20:00 uur iedereen pleasen dacht ikquote:Op maandag 24 augustus 2020 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe laat is de Geem Sjow eigenlijk?
De campaigns van CoD zijn interactieve actiefilms. Als dat je ding is, primaquote:
Wel benieuwd naar de Doom Eternal DLCquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:54 schreef KennyPowers het volgende:
Confirmed:
Fall Guys Season 2
Doom Eternal DLC
Call of Duty Black Ops - Cold War
Destiny 2: Beyond Light
Mafia: Definitive Edition
Spellbreak
Star Wars Squadrons
Afterlives (Warcraft animated series)
Tja
Forum Opties | |
---|---|