abonnement Unibet Coolblue
pi_194056002
quote:
17s.gif Op zondag 12 juli 2020 16:31 schreef Perrin het volgende:
Tekno tekno
O+
  zondag 12 juli 2020 @ 17:59:05 #27
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_194056036
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 17:39 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan het woord “illegaal”?
Illegalen mogen hier gewoon verblijven en krijgen zelfs onderdak aangeboden van de overheid. Dan mag een fissa ook wel, lijkt me. Die betalen tenminste belasting.
pi_194056074
apart dat er niemand is aangehouden. Is er met het vingertje gewezen en foei gezegd?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194056090
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 17:59 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Illegalen mogen hier gewoon verblijven en krijgen zelfs onderdak aangeboden van de overheid. Dan mag een fissa ook wel, lijkt me. Die betalen tenminste belasting.
Bijzondere redenering.
Ik hoop dat je zelf ook wel snapt dat dit nergens op slaat.

En two wrongs don’t make a right.
pi_194056142
Celstraffen en de volksgezondheid die in gevaar wordt gebracht? :{

Laat me niet lachen. Dit is een natuurlijk gevolg van het falende beleid wat betreft evenementen en feesten. Jonge mensen willen nou eenmaal stoom afblazen, zeker in de zomer. Stel je voor dat je net geslaagd of afgestudeerd bent - ik geef ze groot gelijk. Maar misschien moeilijk te begrijpen als je zelf nooit uit bent gegaan of uitgaat :)
pi_194056147
Ach, zolang ze maar 1 op de 1000 feesten stoppen niks aan het handje
#partyon *O*
Nieuw is niet altijd beter.
  zondag 12 juli 2020 @ 18:09:14 #32
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_194056201
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 18:01 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Bijzondere redenering.
Ik hoop dat je zelf ook wel snapt dat dit nergens op slaat.

En two wrongs don’t make a right.
Die feesten trekken doorgaans lui aan die veel drugs nemen en niet echt verantwoordelijk of intelligent zijn. Dat soort feesten is een belangrijk deel van hun leven en op een avond gaan ze vaak van feest naar feest, onder de drugs. De lui die niet zo'n lifestyle hebben vind je er ook wel maar dat is dan een uitzondering want die gaan gewoonlijk naar legale feesten, waarvan er ook genoeg zijn.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_194056280
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 18:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Celstraffen en de volksgezondheid die in gevaar wordt gebracht? :{

Laat me niet lachen. Dit is een natuurlijk gevolg van het falende beleid wat betreft evenementen en feesten. Jonge mensen willen nou eenmaal stoom afblazen, zeker in de zomer. Stel je voor dat je net geslaagd of afgestudeerd bent - ik geef ze groot gelijk. Maar misschien moeilijk te begrijpen als je zelf nooit uit bent gegaan of uitgaat :)
Ja precies, misplaatst gedoe. Vroeger was je zeker ook een halve crimineel als je de griep aan iemand overbracht.
I'll give you something to do
pi_194056336
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 18:09 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Die feesten trekken doorgaans lui aan die veel drugs nemen en niet echt verantwoordelijk of intelligent zijn. Dat soort feesten is een belangrijk deel van hun leven en op een avond gaan ze vaak van feest naar feest, onder de drugs. De lui die niet zo'n lifestyle hebben vind je er ook wel maar dat is dan een uitzondering want die gaan gewoonlijk naar legale feesten, waarvan er ook genoeg zijn.
Breng eens een bezoekje aan één van de vele (ooit) legale house/technofeesjes die NL rijk is, zou ik zeggen. En als je geen zin hebt kan ik je het eventueel wel verklappen, wat je nu waarschijnlijk al weet.
I'll give you something to do
  zondag 12 juli 2020 @ 18:42:46 #35
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_194056728
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 18:18 schreef galantis het volgende:

[..]

Breng eens een bezoekje aan één van de vele (ooit) legale house/technofeesjes die NL rijk is, zou ik zeggen. En als je geen zin hebt kan ik je het eventueel wel verklappen, wat je nu waarschijnlijk al weet.
Snap je punt niet
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_194057329
Wat erg zeg. :')
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 12 juli 2020 @ 22:40:10 #37
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_194061660
Moet ze de sector maar opengooien of althans meer perspectief bieden.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
  zondag 12 juli 2020 @ 22:48:57 #38
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_194061858
Wat ben ik blij dat mijn (illegale) feesttijd voornamelijk in de jaren '90 was toen er nog geen sociale media was en de overheid nog niet zo krampachtig was. Wat zijn we een risicomijdend kutland geworden zeg :r
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_194068456
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 18:09 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Die feesten trekken doorgaans lui aan die veel drugs nemen en niet echt verantwoordelijk of intelligent zijn. Dat soort feesten is een belangrijk deel van hun leven en op een avond gaan ze vaak van feest naar feest, onder de drugs. De lui die niet zo'n lifestyle hebben vind je er ook wel maar dat is dan een uitzondering want die gaan gewoonlijk naar legale feesten, waarvan er ook genoeg zijn.
Wat gek, de meeste mensen die ik ken die naar dit soort festivals en feesten gaan zijn gewoon goed opgeleide mensen met een prima baan en verder keurig leven die af en toe een pilletje nemen om lekker te feesten in het weekend.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  User die overal opduikt 2022 maandag 13 juli 2020 @ 16:08:01 #40
186611 Haags
pi_194070152
Niet heel vreemd al die illegale feestjes. Hier in de duinen zijn ze ook al een paar maanden bezig.

Jongeren vervelen zich gewoon en gaan dan eigen feestjes organiseren. Niks mis mee, zolang ze hun eigen troep maar weer opruimen.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 14 juli 2020 @ 14:13:22 #41
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_194084480
Pillenslikkers, lijntjessnuivers ...... van mij mogen ze allemaal kapot gaan.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_194086948
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 14:13 schreef NoPicNic het volgende:
Pillenslikkers, lijntjessnuivers ...... van mij mogen ze allemaal kapot gaan.
RT ik werd vorig weekend nog weggestuurd bij een illegaal feest omdat ik geen fles lijm bij me had

Val maar dood hoor
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')