abonnement Unibet Coolblue
pi_194052295
Persoonlijk denk ik dat je straks veel minder een griep/verkoudheid zal hebben door de vele maatregels dat we nemen.

Vooral met die mondmaskerplicht in winkels (België) lijkt het dat die andere virussen geen kans meer zal hebben.

De vraag is nu, Zal ons weerstand daardoor verzwakken? of zal er straks echt een pak minder mensen "verkouden" zijn

Die maatregelen helpen niet alleen tergen Covid-19 uiteraard..
pi_194052327
persoonlijk denk ik dat dat niet zo. Persoonlijk denk ik namelijk dat mondkapjes door burgers verkeerd gedragen worden, waardoor ze een broeinest van bacterien en virussen zijn.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 12 juli 2020 @ 15:01:25 #3
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_194052362
Misschien gelimiteerd effect.
pi_194052382
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 14:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
persoonlijk denk ik dat dat niet zo. Persoonlijk denk ik namelijk dat mondkapjes door burgers verkeerd gedragen worden, waardoor ze een broeinest van bacterien en virussen zijn.
Heb je misschien wel gelijk in. Ik weet perfect hoe je zo'n ding moet dragen en behandelen en ik zie helaas veel mensen het verkeerd doen.

Voorbeeldje mag enkel de elastiekjes aanraken, en ze raken het hele ding aan
pi_194052389
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 15:02 schreef Belg het volgende:

[..]

Heb je misschien wel gelijk in. Ik weet perfect hoe je zo'n ding moet dragen en behandelen en ik zie helaas veel mensen het verkeerd doen.

Voorbeeldje mag enkel de elastiekjes aanraken, en ze raken het hele ding aan
je gooit ze ook op tijd weg? Bij het afdoen omdat je moet eten.drinken pak je elke keer een nieuwe?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194053060
Denk er minder griep en verkoudheden zijn dit najaar. Met al die regels vind ik niet erg
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_194056063
Colombiaanse verkoudheid 24/7 365 dagen per jaar wh00pwh00p
Don't follow me, I'm just a man.
pi_194057323
Zal goed kunnen idd. Als men zich er aan houdt.
  zondag 12 juli 2020 @ 19:41:31 #9
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_194057690
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_194108604
Als je kijkt naar de landen waar het griepseizoen al in volle gang is (Australie en Niew Zeeland bijvoorbeeld), dan lijkt dat inderdaad wel het effect te zijn. Met name tijdens de lockdown waren en veel minder mesnen met griep en/of verkoudheid. Maar na de opheffing van de lockdown werd dat wel weer snel meer. Dus volgens mij is het wel afhankelijk van hoe streng de regels zijn en hoe goed ze nageleefd worden natuurlijk.
pi_194109424
Ik denk dat het zeker kan helpen, ik was altijd gewend dichtbij mensen te komen als er griep heerste, handen schudden natuurlijk, niet méér handen wassen bij griep, en in bus en trein liep je het heel gemakkelijk op.
Dus dat is eigenlijk wel winst.
pi_194468928
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 15:29 schreef JediMasterLucia het volgende:
Denk er minder griep en verkoudheden zijn dit najaar. Met al die regels vind ik niet erg
Nou hallo, eens dat het bijwinst is voor nu, maar die 1,5m is natuurlijk geen leven, als dat vaccin er is wil ik weer gewoon weer normaal leuk mn favoriete evenementen kunnen doen en free hugs, mn hobby en leven terug, gezelligheid, vrienden maken, lol hebben! Moet er (net als Rutte) niet aan denken dat deze manier van "leven" permanent wordt zeg, fuck nee.

Gelukkig is dat ook niet de planning. Ik heb goede hoop dat ik eind augustus volgend jaar weet op mn favo anime con ben en free hugs mag geven.

Wel hoop ik dat mensen leren vaker handen wassen en aub in godsnaam THUIS BLIJVEN ALS JE ZIEK BENT! Met wat dan ook!

Dat zal denk ik erg helpen. Maar voor de rest wel graag weer gewoon normaal leuk gezellig leven zsm met de leuke dingen in het leven en mn hobbies terug graag!
#WeesGeenWhales
pi_194468936
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 08:34 schreef Mondkapje het volgende:
Ik denk dat het zeker kan helpen, ik was altijd gewend dichtbij mensen te komen als er griep heerste, handen schudden natuurlijk, niet méér handen wassen bij griep, en in bus en trein liep je het heel gemakkelijk op.
Dus dat is eigenlijk wel winst.
Zie hierboven. Bijwinst voor nu, maar wil wel net als iedereen die ik ken en de MP zsm m'n oude leuke leven terug. Behalve met wat ik aan het einde zeg, dat zou denk ik erg helpen en lijkt me kleine moeite (nooit al begrepen).
#WeesGeenWhales
pi_194468949
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 14:56 schreef Belg het volgende:
Persoonlijk denk ik dat je straks veel minder een griep/verkoudheid zal hebben door de vele maatregels dat we nemen.

Vooral met die mondmaskerplicht in winkels (België) lijkt het dat die andere virussen geen kans meer zal hebben.

De vraag is nu, Zal ons weerstand daardoor verzwakken? of zal er straks echt een pak minder mensen "verkouden" zijn

Die maatregelen helpen niet alleen tergen Covid-19 uiteraard..
Zie m'n reactie, die maatregelen zijn hopelijk maar tot ergens volgend jaar, dus hooguit één (komend) seizoen, maar hoop dat wat ik aan einde schrijf wel nog wat helpt daarna...
#WeesGeenWhales
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')