abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 juli 2020 @ 12:36:32 #1
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_194050501
quote:
Hoe kom je als popmuzikant de zomer door, als je niet op festivals kunt spelen en alleen voor een handjevol publiek mag optreden? Singer-songwriter Tim Knol (30) besloot om zijn fans uit te nodigen met hem te gaan wandelen en onderweg voor ze te spelen - in de buitenlucht.

En met succes: Knols Wandelclub (motto: "Eropuit sinds 2020") trok in een maand tijd 800 leden. Die betalen elk 30 euro per jaar om erbij te mogen horen. Als lid krijgen zij korting op kaartjes, voorrang bij het bestellen en cadeautjes zoals stickers en patches. De eerste tochten in Drenthe, Flevoland en Noord-Holland waren deze maand allemaal uitverkocht.

Knol liep al langer rond met het idee van een eigen wandelclub, omdat wandelen hem door een moeilijke tijd heen hielp. "Ik zat een jaar geleden niet lekker in mijn vel, ik woog 120 kilo, en ik ben toen veel gaan lopen om af te vallen. Het was dus al een belangrijk onderdeel van mijn leven, maar door corona kwam mijn plan wel in een stroomversnelling."

Begin mei opperde hij het idee in tv-programma M. "Daarna zat mijn mailbox vol met mensen die lid wilden worden. Dus toen moest ik het ook wel gaan waarmaken."
Gebeurt ook altijd met van die zangers waar niemand ooit van gehoord heeft.

Waarom doet een Beyonce ofzo dit niet...
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_194050522
Dit is toch een vlogger?

Edit, oh nee, dat is Enzo Knol. Ik hou dit allemaal niet meer bij. :')
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 12 juli 2020 @ 12:38:33 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194050524
Wie?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194050536
Vroeger vaak gezien, tegenwoordig niet meer zo leuk ;(
pi_194050541
quote:
11s.gif Op zondag 12 juli 2020 12:36 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Gebeurt ook altijd met van die zangers waar niemand ooit van gehoord heeft.

Waarom doet een Beyonce ofzo dit niet...
Ze zei dat ze jou zou bellen.

Jup ik vond het ook ridicuul, met zijn tweeën is het veel leuker.
pi_194050562
Prima plan. Als ik nu buiten sport of loop zijn er naast sportclubjes ook zangverenigingen aan het oefenen, dus waarom niet?
pi_194050744
quote:
Zo de videoclip mag wat kosten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')