Het is geen haat, het is vooral onbegrip.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:04 schreef SebSwe2.0 het volgende:
@:ixcalypso ik weet dat het bij jou vechten tegen de bierkaai is. Het is haat, haat is zelden rationeel.
Vraag aub Killem niet om hulpquote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:06 schreef SebSwe2.0 het volgende:
@:killemwieft je hebt het over mij toch. Help me, want ik weet minder dan iedereen blijkbaar.
En dat begrip probeer ik dan middel verschillende invalshoeken te belichten, maar alles wordt zonder pardon en eigenlijk zonder echt een tegenargument van tafel geschoven.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Het is geen haat, het is vooral onbegrip.
Klopt, het is een principe thing.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:08 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
En dat begrip probeer ik dan middel verschillende invalshoeken te belichten, maar alles wordt zonder pardon en eigenlijk zonder echt een tegenargument van tafel geschoven.
Jij wordt elke week een beetje softerquote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:11 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Nou dan zijn we er tochik zal elke week toch tegen beter weten in blijven proberen en jij zal altijd vastgeroest zitten.
Was dat niet juist de bedoeling?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:11 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij wordt elke week een beetje softer
Weet je niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:17 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, ik weet vrij zeker dat ik het minst weet.
Ik vermoed ook veel, maarja.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:21 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Het sterke vermoeden leeft dat....
Jij denkt het wel zeker te weten volgens mij, maar als ik er naast zit dan is dat zoquote:
Ik weet mijn eigen principes zeker, over fora weet ik sommige dingen zeker.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:24 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Jij denkt het wel zeker te weten volgens mij, maar als ik er naast zit dan is dat zo
Ik kan wel op al jouw hak op de tak vragen antwoord gaan geven, maar volgende week is het toch weer hetzelfdequote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:24 schreef IxCalypso het volgende:
Weet je wat ik me vaak ook afvraag?
Waarom day in day out op een forum? Waarom?
Nee hoor, als je me echt leest dan snap je het.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:26 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik kan wel op al jouw hak op de tak vragen antwoord gaan geven, maar volgende week is het toch weer hetzelfde
Lieve schat..... dat is niet omdat ik je niet mag, dat is omdat je eigenlijk op elk steekhoudend argument zegt "nee mijn mening klopt".quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:28 schreef IxCalypso het volgende:
Ik krijg altijd de blame hier dat het vooral gaat om mij.
Dat komt niet door mij, dat komt door mensen daar op of tegen in gaan
Hij klopt ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:32 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Lieve schat..... dat is niet omdat ik je niet mag, dat is omdat je eigenlijk op elk steekhoudend argument zegt "nee mijn mening klopt".
Aaah dat kwartje valt pas laatquote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:30 schreef IxCalypso het volgende:
Want zoals je ziet, als er weinig mensen aanwezig zijn, dan vermaak ik me ook wel.
Daar ben ik tenslotte narcist voor
Weetje, het maakt me eigenlijk geen bal uit wat mensen doen.quote:
Je vindt het vervelend dat mensen met goede argumenten reageren op, met alle respect, vrij inhoudsloos gehaat. Dat is geen gehaat op jou, maar wel op jouw mening. Die is gewoon kortzichtigquote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Weetje, het maakt me eigenlijk geen bal uit wat mensen doen.
Maar dat ik verwijten krijg elke keer weer omdat ik persoonlijk tgen drugs ben vind ik wel vervelend.
Ik heb nog geen enkel goed argument gezien voor jou druggebruik. Geen een.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:40 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Je vindt het vervelend dat mensen met goede argumenten reageren op, met alle respect, vrij inhoudsloos gehaat. Dat is geen gehaat op jou, maar wel op jouw mening. Die is gewoon kortzichtig
.
Liever niet, want het zou niet alleen nergens op slaan, het zou de sfeer geen goed doen. We hebben ook vaak genoeg leuke gesprekjes.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:38 schreef IxCalypso het volgende:
Help jezelf zoveel de vernieling in als je wilt.
Moet ik dit soort comments gaan plaatsen?
Laat me dan. Zoals ik jullie laat in wat jullie doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:42 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Liever niet, want het zou niet alleen nergens op slaan, het zou de sfeer geen goed doen. We hebben ook vaak genoeg leuke gesprekjes.
Wacht, is er een bitchfight gaande? Gaarnde dat buiten de foks (of via DM) te doen, aub.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:42 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Liever niet, want het zou niet alleen nergens op slaan, het zou de sfeer geen goed doen. We hebben ook vaak genoeg leuke gesprekjes.
Wie heeft jou verboden om je mening te geven dan? Je doet het elke week volgens mij zonder consequenties.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Laat me dan. Zoals ik jullie laat in wat jullie doen.
Maar ik vind wel dat ik daar mijn mening over mag geven en dat doe ik toch al mag dat niet
Oh hemel hold your horses. Dit is ons wekelijkse dingetje. Niks aan de hand.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wacht, is er een bitchfight gaande? Gaarnde dat buiten de foks (of via DM) te doen, aub.
Shut up, jij deed ooit graag mee als mod zijnde.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wacht, is er een bitchfight gaande? Gaarnde dat buiten de foks (of via DM) te doen, aub.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:46 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Oh hemel hold your horses. Dit is ons wekelijkse dingetje. Niks aan de hand.
Ja maar nee maar ja, maar... computer zegt nee *kuch*quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Shut up, jij deed ooit graag mee als mod zijnde.
Do it do it do it do it do it do it do it!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:48 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik een zooi willekeurige mentions de deur uit moet doen.
Oh jazeker was jij daar bij.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Ja maar nee maar ja, maar... computer zegt nee *kuch*
Nou ja ik kreeg gelijk een paniekaanval en zag al voor me hoe de gevestigde orde direct afleiding zou hebben om me te shredden.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar jullie zijn zo van me af, tortelduifjes, ben zo naar bed
Ja wat is dat toch steeds tussen jullie 2quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:50 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb screens (geleerd van Killem)
Dat doen ze bij mij, niet bij jou ^^quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:52 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Nou ja ik kreeg gelijk een paniekaanval en zag al voor me hoe de gevestigde orde direct afleiding zou hebben om me te shredden.
Killem is boos omdat ik niet wil neuken.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:52 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ja wat is dat toch steeds tussen jullie 2
Wat dat betreft heb ik die slechte eigenschap overgenomen. Ik lig er niet zo lekker voor zeg maar.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:53 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat doen ze bij mij, niet bij jou ^^
X to doubtquote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:53 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Killem is boos omdat ik niet wil neuken.
Bewaaisquote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:54 schreef IxCalypso het volgende:
En dan gaan dreigen om dms enzo openbaar te maken, hij heeft geen flauw idee wat ik bewaar
Jij hebt een andere manier van praten met mensen dan ik heb.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:54 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik die slechte eigenschap overgenomen. Ik lig er niet zo lekker voor zeg maar.
[..]
X to doubt
Die hou ik voor mezelf natuurlijk (en m'n achterkamertje) ^^quote:
Ik vind het grappig dat jij niet zo benieuwd bent naar hoe anderen dat zien, maar jouw eigen zienswijze als enige waarheid accepteert.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:57 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij hebt een andere manier van praten met mensen dan ik heb.
Ik ben eigenlijk van nature heel erg gemoedelijk, maar als mensen een stigma op me plaatsen die niet terecht is dan word ik pissig ja.
Narcistquote:Op zaterdag 11 juli 2020 06:03 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat jij niet zo benieuwd bent naar hoe anderen dat zien, maar jouw eigen zienswijze als enige waarheid accepteert.
We hebben dit topic vaak ook voor onszelf de vrijdagnacht. Ik was er ook later vlgns mij.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 05:59 schreef IxCalypso het volgende:
Maar goed, ik denk wel dat Viva deze avond gewonnen heeft qua traffic, iig in de avond, de nacht was beter hier waarschijnlijk.
Nah nee, dat is eigenlijk een knipoog naar een bepaald persoon hier dat graag met dat soort termen richting mij smijt zeg maar.quote:
Dat zijn al flinke stappen te noemen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 06:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nah nee, dat is eigenlijk een knipoog naar een bepaald persoon hier dat graag met dat soort termen richting mij smijt zeg maar.
Laat ik even geen namen noemen.
Ik dacht, laat ik eens aardig doenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 06:08 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn al flinke stappen te noemen.
Niet? Ik dacht ijskoninginquote:Op zaterdag 11 juli 2020 06:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens aardig doen
Mannen houden niet zo van vfrouwen die niet aardig zijn
Lieverdquote:Op zaterdag 11 juli 2020 06:12 schreef IxCalypso het volgende:
Fuck those men, daar zijn er iig online teveel van.
Doe jezelf eens voor als mooie vrouw op een datingsite en watch in awquote:
Ik ben al te lui om nuttige dingen te doen, laat staan zoiets nutteloosquote:Op zaterdag 11 juli 2020 06:12 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Doe jezelf eens voor als mooie vrouw op een datingsite en watch in aw
Issues zegt de druggie, dit dus, ik ben de issue, again.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 06:12 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Lieverd
Slaap lekker en tot volgende week
Juist, jij en Killem zijn niksnutten, en dus niet sexyquote:Op zaterdag 11 juli 2020 06:13 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik ben al te lui om nuttige dingen te doen, laat staan zoiets nutteloos
Of je luistert het nummerquote:Op zaterdag 11 juli 2020 06:13 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Issues zegt de druggie, dit dus, ik ben de issue, again.
Waarmee?quote:
Oke judge judyquote:Op zaterdag 11 juli 2020 06:14 schreef IxCalypso het volgende:
Drugs is je issue.
Of een onbereikbare liefde. Maar niet ik.
Als jij dwangmatig bepaalde nummers post dan heb ik niet de behoefte om die aan te klikken. Ik probeer niet teveel te posten van Prince, al wil ik dat wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 06:17 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Of je luistert het nummer
[..]
Waarmee?
[..]
Oke judge judy
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 06:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als jij dwangmatig bepaalde nummers post dan heb ik niet de behoefte om die aan te klikken. Ik probeer niet teveel te posten van Prince, al wil ik dat wel.
En dat deed je nu niet, maar door de dag doe je dat wel.
Is goed. Hou je taai.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 06:27 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ga slapen, slaap lekker of fijne dag voor degenen die net wakker zijn.
Volgende week weer Seb
Wazzaaaaaaaa? xdquote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is een tijdje geleden![]()
Hi DanOam
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:40 schreef DanOam het volgende:
[..]
JAH BLESS U AND ME, JAAHHHHHH RASTAFARIIII HAILE SELASSIE
Niet veel meer om van te houden ookquote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er was ook niet veel neus meer over bij MJ
Ozzyquote:
Update: ongeveer rond 2004, wel 3 mannen maar bandnaam heeft 4 letters. Het viel me trouwens wel een beetje tegen toen ik het had ontdekt, maar wel een verrassing wie de zanger was. Hoe je toch dingen anders kan maken in je herinnering, dan ze in werkelijkheid waren. Ik zal zo het filmpje hier posten.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 01:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Jaren 80 (of 90) dacht ik. Band met 3 mannen. Naam band 3 letters volgens mij. Clip met hoofd zanger steeds in beeld.
Ik waardeer je als transgenderquote:
Nee, ik zeg niksquote:
quote:
Oeh ...quote:
Jaaaa, diequote:Op zondag 12 juli 2020 00:58 schreef UitStraling het volgende:
Een van mijn beste beste jeugdherinneringen, zoveel te kijken en zoveel rare beesten en zo Star Wars en later deed een meisje met grote borsten die ik wel zag zitten een striptease voor me op het laatste stukje van deze plaat![]()
Claartje bedankt
Maatje van me deed dat nummer tijdens de jaarafsluiting op de basisschool toen hij in groep 8 zat. Was uiteraard veel te langzaam, en snapte er amper wat van, maar het was wel stoerquote:
quote:Op zondag 12 juli 2020 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maatje van me deed dat nummer tijdens de jaarafsluiting op de basisschool toen hij in groep 8 zat. Was uiteraard veel te langzaam, en snapte er amper wat van, maar het was wel stoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |