abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194030555
quote:
Agent trekt pistool tegen demonstrerende boer
Een motoragent heeft vanmiddag zijn wapen getrokken tegen een actievoerende boer. Dat heeft de politie gemeld. Er is geen waarschuwingsschot gelost.

De 39-jarige boer uit Oost Gelre maakte deel uit van een groep demonstranten. Na de protestacties in Zwolle en bij supermarktbrancheorganisatie CBL in Leidschendam keerden de boeren vanmiddag via de provinciale weg huiswaarts.

Daarbij werd afgeweken van de afgesproken route, zegt de politie. Een agent maande de groep tot stilstand en beval hen uit te stappen. De boer in kwestie weigerde. Hij zou met zijn trekker op de motoragent zijn afgereden.

Volgens de politie ontstond er een "dusdanig gevaarlijke situatie" dat de agent zijn wapen trok. Daarop stopte de boer de tractor en stapte hij alsnog uit. De man werd vervolgens aangehouden en naar het politiebureau gebracht voor verhoor.
https://nos.nl/artikel/23(...)nstrerende-boer.html

Dit soort mensen :') denken met hun uit de kluiten gewassen voertuig wel ff te intimideren. Dacht t niet vriendjuh
Don't follow me, I'm just a man.
pi_194030594
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_194030622
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:42 schreef Bensel het volgende:
NIet alles is zoals het lijkt:
https://twitter.com/helma(...)068936642562/photo/1
Ik word gewoon naar de nos gelinkt? Daarbij vriend als jij op je motor tegemoet gereden wordt door een fucking tractor die niet wil stoppen heb je in principe 3 keuzes.
Don't follow me, I'm just a man.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 10 juli 2020 @ 23:44:52 #4
408813 crew  trein2000
pi_194030639
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:43 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Ik word gewoon naar de nos gelinkt? Daarbij vriend als jij op je motor tegemoet gereden wordt door een fucking tractor die niet wil stoppen heb je in principe 3 keuzes.
Of je pistool trekken van die 3 de verstandigste is waag ik overigens te betwijfelen. Wel respect voor de betreffende agent.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_194030660
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:44 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Of je pistool trekken van die 3 de verstandigste is waag ik overigens te betwijfelen. Wel respect voor de betreffende agent.
Dat staat buiten kijf :D maar plaats maken en de weg vrijmaken is ook een zwaktebod.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_194030665
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:43 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Ik word gewoon naar de nos gelinkt? Daarbij vriend als jij op je motor tegemoet gereden wordt door een fucking tractor die niet wil stoppen heb je in principe 3 keuzes.
het gaat om de tweet daaronder met de foto van een facebook pagina van meldpunt. Daarin staat dat de aanwezige journalist al de camera in aanslag had voordat de pistool uberhaupt getrokke was, en dat ze gaan onderzoeken of de agent het pistool getrokken heeft voor de media. Aangezien er ook gelogen is over het dreigement in Zeeland (waarvan de politie zegt dat dit niet waar was) zou me een dergelijke actie niets verbazen.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_194030678
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:46 schreef Bensel het volgende:

[..]

het gaat om de tweet daaronder met de foto van een facebook pagina van meldpunt. Daarin staat dat de aanwezige journalist al de camera in aanslag had voordat de pistool uberhaupt getrokke was, en dat ze gaan onderzoeken of de agent het pistool getrokken heeft voor de media
Oh zal zo nog even wat beter kijken. Agenten die bewust sensatie gaan zoeken tbv de publieke opinie is ook niet wenselijk, ondanks de berichten die je laaste tijd weer hoort.
Don't follow me, I'm just a man.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 10 juli 2020 @ 23:47:46 #8
408813 crew  trein2000
pi_194030681
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:46 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Dat staat buiten kijf :D maar plaats maken en de weg vrijmaken is ook een zwaktebod.
Even opzij stappen en daarna die tractor van de zijkant benaderen is dat niet lijkt me. Maar goed.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 10 juli 2020 @ 23:48:19 #9
408813 crew  trein2000
pi_194030692
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:46 schreef Bensel het volgende:

[..]

het gaat om de tweet daaronder met de foto van een facebook pagina van meldpunt. Daarin staat dat de aanwezige journalist al de camera in aanslag had voordat de pistool uberhaupt getrokke was, en dat ze gaan onderzoeken of de agent het pistool getrokken heeft voor de media. Aangezien er ook gelogen is over het dreigement in Zeeland (waarvan de politie zegt dat dit niet waar was) zou me een dergelijke actie niets verbazen.
Een tractor die op een agent poogt in te rijden is natuurlijk op zich al nieuwswaardig.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_194030703
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:47 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Even opzij stappen en daarna die tractor van de zijkant benaderen is dat niet lijkt me. Maar goed.
Achteraf is het altijd makkelijk lullen. Een tractor is gelukkig geen vluchtgevaarlijk vervoermiddel.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_194030756
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:43 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Ik word gewoon naar de nos gelinkt? Daarbij vriend als jij op je motor tegemoet gereden wordt door een fucking tractor die niet wil stoppen heb je in principe 3 keuzes.
Uhh bij de boeren heet dat een trekker...
pi_194030760
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:46 schreef Bensel het volgende:

[..]

het gaat om de tweet daaronder met de foto van een facebook pagina van meldpunt. Daarin staat dat de aanwezige journalist al de camera in aanslag had voordat de pistool uberhaupt getrokke was, en dat ze gaan onderzoeken of de agent het pistool getrokken heeft voor de media. Aangezien er ook gelogen is over het dreigement in Zeeland (waarvan de politie zegt dat dit niet waar was) zou me een dergelijke actie niets verbazen.
Klinkt aannemelijk ja.

De term domme boer is niet voor niets bedacht blijkt maar weer.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 23:52:39 #13
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_194030772
Ik heb hier een beetje moeite mee. Eén protesterende boer die wellicht buiten z'n boekje gaat wordt breed uitgemeten in de media. Ik snap best wel dat de boeren protesteren, ze voelen zich niet gehoord en niet vertegenwoordigd in de politiek.
En ja, ze hebben trekkers. Als verplegers of leraren trekkers hadden, hadden ze die ook ingezet voor protesten.
pi_194030774
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:51 schreef Godisdoodenikstaindefile het volgende:

[..]

Uhh bij de boeren heet dat een trekker...
Nou die agent dacht mooi ook nou jij een trekker ik trekken.
Don't follow me, I'm just a man.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 23:52:44 #15
359381 malleable
a/b should be solve(bx = a)
pi_194030775
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:46 schreef Bensel het volgende:

[..]

het gaat om de tweet daaronder met de foto van een facebook pagina van meldpunt. Daarin staat dat de aanwezige journalist al de camera in aanslag had voordat de pistool uberhaupt getrokke was, en dat ze gaan onderzoeken of de agent het pistool getrokken heeft voor de media. Aangezien er ook gelogen is over het dreigement in Zeeland (waarvan de politie zegt dat dit niet waar was) zou me een dergelijke actie niets verbazen.
Een journalist bij een protest met een camera in de aanslag? Dat moet wel een complot zijn.
pi_194030800
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:52 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb hier een beetje moeite mee. Eén protesterende boer die wellicht buiten z'n boekje gaat wordt breed uitgemeten in de media. Ik snap best wel dat de boeren protesteren, ze voelen zich niet gehoord en niet vertegenwoordigd in de politiek.
En ja, ze hebben trekkers. Als verplegers of leraren trekkers hadden, hadden ze die ook ingezet voor protesten.
In hun emotie zijn ze niet altijd meer even, ja hoe zeg je dat, even toerekeningsvatbaar. Vorige keer had je ook zo'n pipo die het gemeentehuis in wilde rijden enzo. Ja dat moet je toch niet willen
Don't follow me, I'm just a man.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 10 juli 2020 @ 23:54:51 #17
408813 crew  trein2000
pi_194030814
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:52 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb hier een beetje moeite mee. Eén protesterende boer die wellicht buiten z'n boekje gaat wordt breed uitgemeten in de media. Ik snap best wel dat de boeren protesteren, ze voelen zich niet gehoord en niet vertegenwoordigd in de politiek.
En ja, ze hebben trekkers. Als verplegers of leraren trekkers hadden, hadden ze die ook ingezet voor protesten.
Ach als Akwasi iets doms zegt is dat ook het beeld wat blijft hangen van BLM. Zo werkt dat nou eenmaal in de beeldvorming.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 10 juli 2020 @ 23:57:47 #18
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_194030864
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:54 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ach als Akwasi iets doms zegt is dat ook het beeld wat blijft hangen van BLM. Zo werkt dat nou eenmaal in de beeldvorming.
Nou in de landelijke media is volop aandacht voor een kleine groep BLM'ers en die worden ook volop bijgestaan en wangedrag wordt goedgepraat. Je gaat me echt niet vertellen dat boeren diezelfde aandacht krijgen voor hun problemen.
pi_194030877
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:52 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Nou die agent dacht mooi ook nou jij een trekker ik trekken.
😀
pi_194030889
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:54 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ach als Akwasi iets doms zegt is dat ook het beeld wat blijft hangen van BLM. Zo werkt dat nou eenmaal in de beeldvorming.
Het verschil is dat Akwasi vereerd word als een held en de boeren worden weggezet als agressief en dom. Zo is het hoe de media werkt
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_194030902
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:53 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

In hun emotie zijn ze niet altijd meer even, ja hoe zeg je dat, even toerekeningsvatbaar. Vorige keer had je ook zo'n pipo die het gemeentehuis in wilde rijden enzo. Ja dat moet je toch niet willen
Als je de angel er niet uit haalt moet je niet raar opkijken dat iemand zich gaat gedragen als gestoken door een bij...
pi_194030908
Het gedrag wat sommige boeren vertonen werkt dan ook niet in hun voordeel..
pi_194030935
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:59 schreef Godisdoodenikstaindefile het volgende:

[..]

Als je de angel er niet uit haalt moet je niet raar opkijken dat iemand zich gaat gedragen als gestoken door een bij...
Die boer vorige keer was voorbij alle redelijkheid, die vond dat hij in z'n recht stond door het gemeentehuis tegen de grond te werken.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_194030953
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 00:01 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Die boer vorige keer was voorbij alle redelijkheid, die vond dat hij in z'n recht stond door het gemeentehuis tegen de grond te werken.
Heb je weleens gezien hoe sommige mensen reageren alleen al in de nabijheid van een wesp? Laat staan als ze gestoken zijn...
pi_194031405
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 00:02 schreef Godisdoodenikstaindefile het volgende:

[..]

Heb je weleens gezien hoe sommige mensen reageren alleen al in de nabijheid van een wesp? Laat staan als ze gestoken zijn...
Wespen zijn dan ook minions van de duivel.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_194031577
[quote]1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 00:36 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Wespen zijn dan ook minions van de duivel.
[/quote

Dat is echt zo.. Ik ben een keer in m’n nek gestoken, als ik in een trekker had gezeten was ik zeker een gemeentehuis in geknald..

[ Bericht 0% gewijzigd door Godisdoodenikstaindefile op 11-07-2020 01:15:01 (Spelling) ]
pi_194031873
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:47 schreef trein2000 het volgende:
Even opzij stappen en daarna die tractor van de zijkant benaderen is dat niet lijkt me. Maar goed.
Klinkt leuk maar dat lijkt me ook niet ongevaarlijk als de boer van plan is om door te rijden.
Vlak achter de deur van de cabine zit namelijk een groot wiel waar je onder kunt komen als je mis stapt en de treeplank mist.

2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_194031939
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 01:52 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Klinkt leuk maar dat lijkt me ook niet ongevaarlijk als de boer van plan is om door te rijden.
Vlak achter de deur van de cabine zit namelijk een groot wiel waar je onder kunt komen als je mis stapt en de treeplank mist.

[ afbeelding ]
Mwuha als jij pak m beet 20 30 meter voor die traktor met getrokken pistool staat vind ik je een knappe jongen als je gewoon doorrijdt.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_194031959
Waarom doen agenten dat niet tegen die provocerende toeter caravans van de Turken ?
I will do what i must !!
pi_194031968
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 02:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waarom doen agenten dat niet tegen die provocerende toeter caravans van de Turken ?
Omdat die in eerste instantie braaf stoppen om de agent dan vanachter neer te slaan.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_194031994
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 02:27 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Omdat die in eerste instantie braaf stoppen om de agent dan vanachter neer te slaan.
Geen idee wat zn partner aan het doen was, maar het was geen rugdekking geven iig.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_194032636
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 02:35 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Geen idee wat zn partner aan het doen was, maar het was geen rugdekking geven iig.
Partner....die normaal gesproken achterop zijn brommer zit...? T is een motoragent, die is alleen.
pi_194032640
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 06:13 schreef DW457 het volgende:

[..]

Partner....die normaal gesproken achterop zijn brommer zit...? T is een motoragent, die is alleen.
Ik had al die tijd begrepen dat er 2 agenten ter plaatse waren.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_194032685
Misschien maar eens een keer schieten zodat dat volk gaat begrijpen dat ze niet boven de wet staan.
pi_194032725
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 06:55 schreef Hamzoef het volgende:
Misschien maar eens een keer schieten zodat dat volk gaat begrijpen dat ze niet boven de wet staan.
Dat zou an sich boven de wet staan zijn.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_194032793
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:46 schreef Bensel het volgende:

[..]

het gaat om de tweet daaronder met de foto van een facebook pagina van meldpunt. Daarin staat dat de aanwezige journalist al de camera in aanslag had voordat de pistool uberhaupt getrokke was, en dat ze gaan onderzoeken of de agent het pistool getrokken heeft voor de media. Aangezien er ook gelogen is over het dreigement in Zeeland (waarvan de politie zegt dat dit niet waar was) zou me een dergelijke actie niets verbazen.
Wat een onzin
Het zou wel een enorme prutsjournalist zijn als hij zijn camera niet gereed houd op het moment dat er een confrontatie plaats vind tussen de politie en boze boeren.
pi_194032805
Volgens verzamelde mobiele verslagen was op commnsenste.tv te zien. Dat demonstranten op het malieveld na afloop naar huis wilden en richting station trokken. Maar daar weer terug werden gedreven naar het vel.d. En direkt werden omsingeld, ingesloten en gearresteerd.
gs0bkfBl..
pi_194032844
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 06:55 schreef Hamzoef het volgende:
Misschien maar eens een keer schieten zodat dat volk gaat begrijpen dat ze niet boven de wet staan.
Ik kan meer "volk" bedenken in Nederland waar dat van op toepassing zou kunnen zijn.

Iets zegt me dat je dan opeens niet zo happig bent om voor te zijn voor zoiets. :')
pi_194032845
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 07:52 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
Volgens verzamelde mobiele verslagen was op commnsenste.tv te zien. Dat demonstranten op het malieveld na afloop naar huis wilden en richting station trokken. Maar daar weer terug werden gedreven naar het vel.d. En direkt werden omsingeld, ingesloten en gearresteerd.
Maar bij het station waren hooligans actief. Dus die kant was wss geen optie.
pi_194032856
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 08:05 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar bij het station waren hooligans actief. Dus die kant was wss geen optie.
Er is geen bewijs dat dat hooligans waren. Of wel. Het konden net zo goed demonstranten zijn geweest die werden geprovoceerd door de politie, die hen stond op te wachten en terugdreven naar het malieveld.
gs0bkfBl..
pi_194032863
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 08:10 schreef Hoofdkraker_ het volgende:

[..]

Er is geen bewijs dat dat hooligans waren. Of wel. Het konden net zo goed demonstranten zijn geweest die werden geprovoceerd door de politie, die hen stond op te wachten en terugdreven naar het malieveld.
Demonstranten die dan de publieke orde gaan verstoren zijn toch ook gewoon hooligans.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_194032867
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 08:10 schreef Hoofdkraker_ het volgende:

[..]

Er is geen bewijs dat dat hooligans waren. Of wel. Het konden net zo goed demonstranten zijn geweest die werden geprovoceerd door de politie, die hen stond op te wachten en terugdreven naar het malieveld.
Het zag er anders agressiever uit dan het Malieveld. Men wilde de twee groepen niet samen.
pi_194032876
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 08:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het zag er anders agressiever uit dan het Malieveld. Men wilde de twee groepen niet samen.
Wie is men.

Die oude man op de voorgrond bij dat bloemenmeisje. Die foto. Die leek niet bepaald op een hooligan.
gs0bkfBl..
pi_194032882
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 08:18 schreef Hoofdkraker_ het volgende:

[..]

Wie is men.

Die oude man op de voorgrond bij dat bloemenmeisje. Die foto. Die leek niet bepaald op een hooligan.
Dat is 1 foto. Er waren ook filmpjes van. Dat zag er erger uit dan het malieveld.
  zaterdag 11 juli 2020 @ 08:20:30 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194032888
Die boer gewoon de cel in smijten
  zaterdag 11 juli 2020 @ 08:45:58 #46
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_194032970
Sebbeswensje toppa, altijd goed voor vermaeck ende jolijt.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_194032979
Alleen in Amerika moet je een officer serieus nemen als deze zijn pistool trekt. Want hij schiet namelijk wel ...



[ Bericht 37% gewijzigd door cempexo op 11-07-2020 09:16:17 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_198378363
Justitie in beroep tegen vrijspraak boer Thijs: 'Wat een gezeur dit'

quote:
ROTTERDAM - Justitie in Rotterdam gaat in hoger beroep tegen de vrijspraak voor boer Thijs Wieggers uit Mariënvelde. Dat bevestigt het Openbaar Ministerie (OM).
De politierechter sprak de melkveehouder vorige maand vrij. Wieggers werd door het OM verdacht van het in Bleiswijk bedreigen van een motoragent met zijn trekker. Dit was na afloop van een boerenactie.

Volgens de agent bedreigde Wieggers hem door met de trekker in zijn richting te rijden. Agenten hielden hem en andere boeren tegen toen die onderweg naar huis bij een vestiging van McDonald's wilden afslaan.

Toen de motoragent niet wilde toelichten waarom Wieggers niet verder mocht, stapte de Mariënvelder in zijn trekker. De agent dacht dat hij aangereden ging worden en nam de boer onder schot omdat hij zich bedreigd voelde.

'Het kan wel een jaar duren'
Het OM deed de boer eerder een schikkingsvoorstel van 40 uur taakstraf en 430 euro boete. Wieggers liet de zaak voorkomen bij de politierechter. Die stelde hem in het gelijk.

De Achterhoeker ziet het hoger beroep met vertrouwen tegemoet. "Het kan wel een jaar duren. Wat een gezeur dit", reageert Wieggers. "Ik ben er wel een beetje klaar mee. Het is allemaal prestige, volgens mij."

https://www.omroepgelderl(...)s-Wat-een-gezeur-dit
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:40 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

https://nos.nl/artikel/23(...)nstrerende-boer.html

Dit soort mensen :') denken met hun uit de kluiten gewassen voertuig wel ff te intimideren. Dacht t niet vriendjuh
Het OM denkt dat ze wel even kunnen schikken en vangt vervolgens bot bij de rechter dus de activisten gaan in hoger beroep. :')
  zondag 7 maart 2021 @ 17:32:31 #49
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_198378684
Boeren gedragen zich als terroristen. Word tijd dat ze in hun hok getrapt worden. Ze zorgen voor milieu ellende en woningnood. Alleen maar voor het exporteren van een paar aardappelen? We halveren de boeren, dan kunnen we van NL een normaal land maken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 7 maart 2021 @ 17:42:35 #50
13456 AchJa
Shut up!!!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')