een cavia?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had het Buda een keer gegund.
Ik ookquote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had het Buda een keer gegund.
Lekker gegeten?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:17 schreef LTVDK het volgende:
Zo, ik ben ook weer in het buitenland geweest
Essen, België
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker gegeten?HaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja leuk.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaags [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker gegeten?Nee wel getankt en sigaretten gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja, knuppelquote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:10 schreef Leonos het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mooie glanslak gesloopt met een schuurspons
Dit is 30 km, Luxemburg 330 kmquote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:22 schreef Leonos het volgende:
[..]
@:belastingdienst
Maar kan je beter nar Luxemburg
Nee, heb nog zoveel bier staan, laatste keer dat ik bier op het was met mijn verjaardag denk ikquote:
Ik heb 2 0.0 biertjes in de koelkast. Eens kijken of het wat isquote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, heb nog zoveel bier staan, laatste keer dat ik bier op het was met mijn verjaardag denk ik
karige voorraad voor een vrijdagquote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb 2 0.0 biertjes in de koelkast. Eens kijken of het wat is
Beter.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren. Zal nu blij zijn als ik de laptop uit kan knallen.
Welke? Keer radler 0,0 op. Was echt niet te drinken. Smaakte naar vloeibaar plastic.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb 2 0.0 biertjes in de koelkast. Eens kijken of het wat is
Lijkt me niks.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Straks weer lekker een mondkapje op in de trein.
Emmen naar zeg ik lekker niet maar moet lang genoeg met dat ding opzitten iig (ong 2 uur).quote:
hoezo is waar geheim?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Emmen naar zeg ik lekker niet maar moet lang genoeg met dat ding opzitten iig (ong 2 uur).
Was ook een keer gaan slapen in de nachttrein, werd ik wakker, Iphone wegquote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:30 schreef Amarantha het volgende:
Ben de vorige keer maar gaan slapen zodat ik er niet zoveel last van had.
Oh dat is wel lullig.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Was ook een keer gaan slapen in de nachttrein, werd ik wakker, Iphone weg
Nee.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit waar ik heen ga.
ja wat dacht jij dan? :pquote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Ruim 7000 stappen gezet net. Ik helemaal trots. Komt dat dus neer op 3,8 km
Welke stappenteller gebruik je?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch wel 5 ofzoZweet als een otter.
Zet je toevallig hele mini stapjes?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch wel 5 ofzoZweet als een otter.
Was het zo erg?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:27 schreef kwiwi het volgende:
De fles wijn staat al klaar hier. Ik drink eigenlijk nooit thuis, maar godsamme wat een week
En zit je telefoon in een broekzak?quote:
In m'n tas.quote:
Mja in een tas kan die niet goed meten, tenzij je als een cheerleader met je tasje gaat lopen zwaaien misschien.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In m'n tas.
Kan die Chinese stappenteller wel weer een keertje aanzwengelen, eens zien wat het verschil is.
Of je hebt benen van 12 centimeter lang.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In m'n tas.
Kan die Chinese stappenteller wel weer een keertje aanzwengelen, eens zien wat het verschil is.
Ik werk vandaag met complete randdebielen, nog een zo'n megolen-actie en ik haal serieus het NOS journaalquote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Getver, bijna weekend en nu wordt het nog even teringdruk
Er gaan bij ons zoveel dingen fout momenteel. Ik voel me echt een keeper die steeds bezig is om ballen uit het doel te slaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik werk vandaag met complete randdebielen, nog een zo'n megolen-actie en ik haal serieus het NOS journaal
Overal een slechte week lijkt hetquote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was het zo erg?
Mijn week was ook geen pretje.
Grote chaos. Ik ben steeds maar bezig andere collega's voor fouten te behoeden. Maar goed, wekend nuquote:
Hier ook weekend, ze zoeken het maar uit.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grote chaos. Ik ben steeds maar bezig andere collega's voor fouten te behoeden. Maar goed, wekend nu
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grote chaos. Ik ben steeds maar bezig andere collega's voor fouten te behoeden. Maar goed, wekend nu
Fwles wijn open?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook weekend, ze zoeken het maar uit.
Yep ik heb vandaag ook al zes keer mijn bedrijf mogen redden, nou ja daar krijg ik ook mijn gage voor daar niet van maar tochquote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er gaan bij ons zoveel dingen fout momenteel. Ik voel me echt een keeper die steeds bezig is om ballen uit het doel te slaan.
Brand ipa en afligemquote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke? Keer radler 0,0 op. Was echt niet te drinken. Smaakte naar vloeibaar plastic.
Ik wil die speciaal biertjes wel proberenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:18 schreef Karzai het volgende:
0.0 bier weiger ik te drinken, dan gewoon water
Goed gedaan Flesquote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer8345 steps inmiddels
nieuw record: ZESde dag op rij met >8000 stappen
![]()
Weer een hoop nieuwe straatjes af te kruisen ookEn het zonnetje begint door te komen
Bier
Ik ga vandaag niks meer doen
Breivik Utøya?quote:
Jazeker.quote:
Wk finalequote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Breivik Utøya?Nee. Dan weet ik het niet
![]()
Eten is altijd het hoogtepunt geweest van mijn dagquote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jazeker.
Mijn ouders hebben dat denk ik veroorzaakt.
Die geven geen fuck om eten.
Kan er slecht tegen als het over eten gaat. Behalve vooraf een restaurantbezoek of inkopen voor bbq. Want dat is nuttig.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eten is altijd het hoogtepunt geweest van mijn dag
Ja joh heb ooit voor lul gezeten in Spanje met een chick, superlekker en lenig wiebelding hoor maar haar moeder was kapster en haar vader deed iets met rioleringen en koeien, mijn culinaire held Ferran aan tafel en die noemde op wat we zouden eten maar ze zei bij ieder gerecht lust ik niet, ging zo een kwartier door en toen zei hij ik laat een van mijn koks wel een frietje bakkenquote:
Waarom zo zuur?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan er slecht tegen als het over eten gaat. Behalve vooraf een restaurantbezoek of inkopen voor bbq. Want dat is nuttig.
Mijn vriendin heeft het ook hoor, met laatste hap Vd lunch nog in de mond praten over het avondeten.
Maak eten minder belangrijk!
Maar als je van erg gewone komaf bent is overleven natuurlijk dagelijkse noodzaak. Hoe kun je dan NIET over eten praten of denken of dromen elke seconde van de dagquote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan er slecht tegen als het over eten gaat. Behalve vooraf een restaurantbezoek of inkopen voor bbq. Want dat is nuttig.
Mijn vriendin heeft het ook hoor, met laatste hap Vd lunch nog in de mond praten over het avondeten.
Maak eten minder belangrijk!
Gaatie weer hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh heb ooit voor lul gezeten in Spanje met een chick, superlekker en lenig wiebelding hoor maar haar moeder was kapster en haar vader deed iets met rioleringen en koeien, mijn culinaire held Ferran aan tafel en die noemde op wat we zouden eten maar ze zei bij ieder gerecht lust ik niet, ging zo een kwartier door en toen zei hij ik laat een van mijn koks wel een frietje bakken![]()
Ben niet zuurquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben niet zuur![]()
Ken ook alles en lust ook alles, we komen dan ook wel uit een bovengemiddeld verdienend gezin.
[..]
Ben niet zuur![]()
Ken ook alles en lust ook alles, we komen dan ook wel uit een bovengemiddeld verdienend gezin.
Ja alle vuilnisbakken af.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar als je van erg gewone komaf bent is overleven natuurlijk dagelijkse noodzaak. Hoe kun je dan NIET over eten praten of denken of dromen elke seconde van de dag
Straks ben je nog hooggeleid ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben niet zuur![]()
Maar praten over eten is juist een kleine breinen ding vriend U.S.
[..]
Ben niet zuur![]()
Maar praten over eten is juist een kleine breinen ding vriend U.S.
Mannen die daar bovengemiddeld aandacht voor hebben zijn softe moederskindjes, altijd.quote:
Jwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:51 schreef kwiwi het volgende:
Ok ik heb wel genoeg zon gehad, ik stuur 'm naar jullie. Ben klaar voor wat regen en afkoeling
Dank!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:51 schreef kwiwi het volgende:
Ok ik heb wel genoeg zon gehad, ik stuur 'm naar jullie. Ben klaar voor wat regen en afkoeling
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:52 schreef Karzai het volgende:
ik kom uit een ondergemiddeld verdienend gezin, maar moeders wist toch altijd wat lekkers op tafel te zetten
Daar heb ik van geleerd, het hoeft allemaal niet zoveel geld te kosten om lekker te eten
Nee hou de zon maar daarquote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:51 schreef kwiwi het volgende:
heb ik toch niks aanquote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ok flets oranje zonnetje en 20 graden dan.
Belastingdienstquote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
alle belasting formulieren verscheurd vanwege institutioneel racisme?
22 is te koud voor een bikini. Jezus je kent me nu toch welquote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
22 maar dan wel een heftige bikini aantrekken hè
Nee, werken in de regen en druk druk druk Dik een uur over gewerkt... En mede daardoor ook even het overzicht kwijt...quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
alle belasting formulieren verscheurd vanwege institutioneel racisme?
jezus christus, je verdiende toch niet meer dan 22ooo vorig jaar?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Belastingdienst![]()
Vandaag brief: Zorgtoeslag moet terug
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Belastingdienst![]()
Vandaag brief: Zorgtoeslag moet terug
Nee vanwege vermogen. Kwam er te laat achter dat ik geen recht had.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
jezus christus, je verdiende toch niet meer dan 22ooo vorig jaar?
ah, matigquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, werken in de regen en druk druk druk Dik een uur over gewerkt... En mede daardoor ook even het overzicht kwijt...
Oh, das kut.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee vanwege vermogen. Kwam er te laat achter dat ik geen recht had.
Nu weer overzicht terug?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, werken in de regen en druk druk druk Dik een uur over gewerkt... En mede daardoor ook even het overzicht kwijt...
Wijn onder de douche?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:02 schreef UitStraling het volgende:
*schenkt een wijntje en en springt onder de does
Heb ik ook een keer gehad, twee jaar moeten terug lappenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja ik 1 jaar. Toen ik er achter kwam heb ik hem gelijk stopgezetquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:07 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad, twee jaar moeten terug lappen
Ja. ik kon even op het werk tot rust komen en weer door met de post, met hulp van een collega. Nu aan het eten. De bezorger van de Mac is net geweest. Zo aan de MacBitterballenquote:
Ah eet smakelijk!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. ik kon even op het werk tot rust komen en weer door met de post, met hulp van een collega. Nu aan het eten. De bezorger van de Mac is net geweest. Zo aan de MacBitterballen
Is dat een beetje te eten? Normaal is mac bij afhalen al lauw.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. ik kon even op het werk tot rust komen en weer door met de post, met hulp van een collega. Nu aan het eten. De bezorger van de Mac is net geweest. Zo aan de MacBitterballen
Ja, gelukkig wel. Nu even een weekje vrij om goed uit te rustenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah eet smakelijk!Je bent nu wel klaar toch met werken?
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Nu even een weekje vrij om goed uit te rusten
mja coronadag tegen gestemd tegen loonsverhoging van zorgverleners en tegen hulp van de landen die er het meest onder getroffen zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:13 schreef UitStraling het volgende:
Gelukkige Coronadag alvast iedereen![]()
https://www.nu.nl/algemee(...)j-enorme-impact.html
Maar ben je van erg eenvoudige komaf of niet?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De reactiesquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:13 schreef UitStraling het volgende:
Gelukkige Coronadag alvast iedereen![]()
https://www.nu.nl/algemee(...)j-enorme-impact.html
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ben je van erg eenvoudige komaf of niet?
oh flash heeft alles allemaal zo goed voor elkaarquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ben je van erg eenvoudige komaf of niet?
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:17 schreef Karzai het volgende:
ik doe er niet aan mee aan die poppenkast, klappen!
Nou ja niet dat dat wat met de komaf van bitterbal te maken heeft, maar ik heb geen klagen eigenlijk. Waarom doe je zo gestoken?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh flash heeft alles allemaal zo goed voor elkaar
Wat een grafhoofd, seriemoordernaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:20 schreef bitterbal het volgende:
iemand die zich voordoet als deze persoon onder de naam julien
https://esportes.yahoo.co(...)rcelo-080300228.html
Nee joh. knappe gastquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een grafhoofd, seriemoordernaar.
Ok douchen
omdat je altijd commentaar hebt als iemand tegen de overheid ingaatquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet dat dat wat met de komaf van bitterbal te maken heeft, maar ik heb geen klagen eigenlijk. Waarom doe je zo gestoken?
Ziet eruit alsof hij zo wat bolletjes gaat uitpoepenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh. knappe gast
kijk maar
[ afbeelding ]
Iets beter maar nog steeds een hoog gehalte taxichauffeurtje.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh. knappe gast
kijk maar
[ afbeelding ]
Zo iemand zou ik dus wegswipen.. ziet me er net iets te arrogant uit. En die zijn niet te vertrouwen is mijn ervaringquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh. knappe gast
kijk maar
[ afbeelding ]
hij is van tv ofzo.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof hij zo wat bolletjes gaat uitpoepen
Nou ja dit is ook niet echtquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo iemand zou ik dus wegswipen.. ziet me er net iets te arrogant uit. En die zijn niet te vertrouwen is mijn ervaring
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets beter maar nog steeds een hoog gehalte taxichauffeurtje.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja dit is ook niet echt![]()
Maar goed ik heb ook een arrogante uitstraling dus probeer er niet teveel op te oordelen
Heb jij een arrogante uitstraling?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar goed ik heb ook een arrogante uitstraling dus probeer er niet teveel op te oordelen
Okeejquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
omdat je altijd commentaar hebt als iemand tegen de overheid ingaat
Dan wil ik graag voorstellen dat het geen datum in t voorjaar wordt.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Krijgen we vrij tijdens die herdenkingsdag?
Nee heb hem al gevraagd hoe het hem vergaat als catfishquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:26 schreef kwiwi het volgende:
Maar goed, ga je hem naar een date laten komen en zelf niet opdagen?
Wat? Ik heb me jou altijd als lief en schattig voorgesteldquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Resting bitch facequote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij een arrogante uitstraling?Kan ik me bij jou niks bij voorstellen
Liefst op een vrijdag of maandag. Wel zin in een lang weekendquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:27 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dan wil ik graag voorstellen dat het geen datum in t voorjaar wordt.
Daarom moet je er dsu ook niet teveel op letten :pquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat? Ik heb me jou altijd als lief en schattig voorgesteld
Niet alleen de uitstraling hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jezus wat slechtquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb hem al gevraagd hoe het hem vergaat als catfish![]()
Hier werd het verdacht:
goedenavond, hoe gaat het, ik ben Julien verheugd om te leren kennen
Je moet die hele dag klappen voor de overledenen en degenen die een belangrijk beroep hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liefst op een vrijdag of maandag. Wel zin in een lang weekend
Is goed. Dat doe ik wel tijdens een weekendje wegquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet die hele dag klappen voor de overledenen en degenen die een belangrijk beroep hebben.
Wat koop ik voor dat applaus?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet die hele dag klappen voor de overledenen en degenen die een belangrijk beroep hebben.
Ja snap niet dat ze er nog steeds intrappen hier hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kssst dat weten ze hier dus nog niet
Zijn instagramfoto is wel leuker dan de foto die hier in het topic staat.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
Stond zijn insta naam erbij:
https://www.instagram.com/julien.dux/
21 volgers is wat weinig
nou goed dat blijkt dus een big brother gast te zijn
Dit is de echtequote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:32 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zijn instagramfoto is wel leuker dan de foto die hier in het topic staat.
Dweiltje voor Bitterbal.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is de echte
https://www.instagram.com/zagonelmarcelo/?hl=nl
Hapje wel hoor
Weet je wat een staak is?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat? Ik heb me jou altijd als lief en schattig voorgesteld
Bij mij gaan mijn alarmbellen rinkelen en bij jou je eierstokken.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is de echte
https://www.instagram.com/zagonelmarcelo/?hl=nl
Hapje wel hoor
1) Baak 2) Doelpaal 3) Dunne paal 4) Dunne stok 5) Houten paaltje 6) Houterig persoon 7) Iets dat lang en dun is 8) Klimstok 9) Lang dun hout 10) Lang dun mens 11) Lang en dun stuk hout 12) Lang en mager persoon 13) Lang houterig persoon 14) Lang mager houterig persoon 15) Lang mager mens 16) Lang mager persoonquote:
Waarom gaan je alarmbellen rinkelen?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij gaan mijn alarmbellen rinkelen en bij jou je eierstokken.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1) Baak 2) Doelpaal 3) Dunne paal 4) Dunne stok 5) Houten paaltje 6) Houterig persoon 7) Iets dat lang en dun is 8) Klimstok 9) Lang dun hout 10) Lang dun mens 11) Lang en dun stuk hout 12) Lang en mager persoon 13) Lang houterig persoon 14) Lang mager houterig persoon 15) Lang mager mens 16) Lang mager persoon
Ja dat heb je of dat heb je niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom gaan je alarmbellen rinkelen?
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat heb je of dat heb je niet.
Nee inderdaad. Maar al zou ik het wel door hebben. Ten eerste mag ik gewoon een mening hebben en ten tweede was ik een beetje met bal aan het dollen dus sloeg het gewoon nergens op dat jij ineens kriebel hebt aan mijn mening over de overheid. Dus ga nou niet bijdehand lopen doen okee. Kusjequote:
Ben ik te jong voor.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij niets, ik krijg een lintje dan denk ik
Is aids.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet altijd tering veel hoesten na het drinken van een milkshake
Allergisch voor alle kleur-, geur- en smaakstoffen in die dingen?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet altijd tering veel hoesten na het drinken van een milkshake
Geen idee. Heb het al heel lang niet op en dit herinnerde mij eraan...quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:42 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Allergisch voor alle kleur-, geur- en smaakstoffen in die dingen?
Dan ben ik van gewone komafquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens douchen jullie wel met wijn?
Anders ben je maar van gewone komaf.
Deze post is waardeloos zonder picsquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik lijk dus op een seriemoordende taxiechauffeur
van Onder de douche?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deze post is waardeloos zonder pics
Wijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens douchen jullie wel met wijn?
Anders ben je maar van gewone komaf.
Waarom niet #Uitstralingquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom zou je met wijn onder de douche of in bad gaan
Lekker relaxen, boek erbij, wat te drinken.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom zou je met wijn onder de douche of in bad gaan
Ik tik altijd wat baco's weg in badquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Lekker relaxen, boek erbij, wat te drinken.
kom je van het kamp?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik tik altijd wat baco's weg in bad
Oh ja showerbeer heb ik nog niet gedaan deze vakantieweek. Nog even een puntje van makenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik tik altijd wat baco's weg in bad
Doe nou niet johquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja showerbeer heb ik nog niet gedaan deze vakantieweek. Nog even een puntje van maken
Heb jij ook ver’kanssiequote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja showerbeer heb ik nog niet gedaan deze vakantieweek. Nog even een puntje van maken
Ja, was prima te eten.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is dat een beetje te eten? Normaal is mac bij afhalen al lauw.
Nou ja afgelopen week ja. Nu alleen nog maar weekendquote:
En Billy the Kitquote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heeft vast Nicole Kidman in dienst.
Heb je kikkerbilletjes, Frantic?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:15 schreef FranticDJ het volgende:
's avonds.
Voor voorlopig de laatste keer boodschappen in België gedaan (mondkapjes plicht vanaf morgen).
kikkerbillen en @:bitterbal : paling
in de vriezer een hel zak vol.. 6 euro voor een kilo. koopjequote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je kikkerbilletjes, Frantic?
Nog 3 posts... oh.. 0quote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je kikkerbilletjes, Frantic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |