abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7974921
Niet op muziekgebied ofzo.... Nee, ik ben voor de zesde keer in één jaar flink verkouden (volgens mijn zusjes is het een familie-kwaal) en iedere keer als ik behoorlijk verkouden ben verlies ik mijn smaak

Dit is behoorlijk kut, het maakt niks meer uit wat je eet, je proeft alleen nog maar als iets scherp gekruid is of niet.

Zijn er meer mensen met deze ervaring en daarbij stel ik de vraag hoe zoiets eigenlijk kan, heb wel eens gehoord dat het te maken heeft met het feit dat je bij een flinke verkoudheid niets meer ruikt en dat daardoor je smaak ook vakantie neemt.

B Red Ten
pi_7974997
Mag richting lifestyle.

Schopje daarheen.

pi_7975019
Iedereen proeft toch amper iets als ie verkouden is
.
  zaterdag 18 januari 2003 @ 19:38:20 #4
19105 Noayla_
Love me tender
pi_7975026
Daarom val ik ook altijd af als ik verkouden ben...
Omdat m'n smaak dan weg is heb ik nauwelijks zin om te eten...
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_7975083
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 19:37 schreef Partygurl het volgende:
Iedereen proeft toch amper iets als ie verkouden is
Als ik mensen in mijn omgeving ernaar vraag proeft 80% eigenlijk alles nog bij verkoudheid...
B Red Ten
pi_7975084
Is normaal: je neus zit verstopt en je kunt niets meer ruiken, je proeft alleen nog of iets zoet, zuur, zout of bitter is. Het grootste gedeelte van proeven is eigenlijk ruiken.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_7975223
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 19:40 schreef Adfundum het volgende:
[knip] Het grootste gedeelte van proeven is eigenlijk ruiken.
Ik zeg soms wel eens dat iets proeft hoe iets anders ruikt. En dan zit iedereen me raar aan te kijken...

Dus zo gek ben ik niet

Mijn ouders zeggen dat ze maar 1x lol van me hebben gehad...
pi_7975241
Knap vervelend, heb je al eens geprobeerd te stomen om alles wat los te maken.
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_8064903
Minder of helemaal niet roken zal zowieso helpen..
pi_8066457
Ik was vroeger ook altijd zo vaak verkouden maar sinds ik elke dag 1000mg vitamine C slik is dat teruggebracht naar hooguit 1keer per jaar. Ik doe dit al vijf jaar en kan het je echt aanraden.
pi_8066663
Mijn vader heeft het ook gehad, maar hij dacht dat het door de airco in de auto kwam (toendertijd net nieuw) het heeft heel erg lang geduurd en het is uiteindelijk vanzelf overgegaan, maar je kunt er verder niks aan doen volgens mij.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 januari 2003 @ 15:19:31 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_8068004
Het gaat weer over, maar 't is net of je zand eet Alles smaakt nergens naar.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')