Iemand die dit al kent?
quote:Wat laat
Op zaterdag 18 januari 2003 19:35 schreef cptmarco het volgende:
at your service: maandag, ned3 om 23.15
Six feet under
(1/13)
Amerikaanse serie
In deze aflevering overlijdt de patriarch Nathan van de familie Fisher, eigenaar van Fisher & Sons, begrafenisonderneming. Zijn dood zet de hele familie op zijn kop, want plotseling worden zijn vrouw Ruth en zijn kinderen Nate, David en Claire opgezadeld met de buitengewone verplichting om zo goed en zo kwaad zijn werkzaamheden over te nemen. Zoon Nate komt juist voor vakantie naar huis en treft daar zijn moeder aan, die verwikkeld is in een geheime affaire met haar kapper. Zijn broer David blijkt meer dan bevriend met de zwarte politieman Keith en zijn zus Claire gedraagt zich als een rebelse puber. Zelf heeft Nate in het vliegtuig net een hartstochtelijke ontmoeting achter de rug met de mooie Brenda.
Met Vader Nathaniel Fisher sr.: Richard Jenkins. Moeder Ruth Fisher: Francis Conroy. Zoon Nate Fisher junior: Peter Krause. Zoon David Fisher: Michael C. Hall. Dochter Claire Fisher: Lauren Ambrose e.a.
Ben benieuwd, al kijk ik niet snel naar ned 3 en zal ik het ws wel weer vergeten
quote:Aha, de plek waar vorige week The Sopranos nog zaten..
Op zaterdag 18 januari 2003 19:35 schreef cptmarco het volgende:
at your service: maandag, ned3 om 23.15
Hier vind je wat meer informatie over de serie die zometeen (23.15 uur) op Nederland 3 begint.
En hij is van HBO Die hebben BoB ook geproduceerd toch? Niet dat het een garantie is. Ben benieuwd.
quote:Belooft ook weer wat dan. Op de HBO site staat reclame voor seizoen 2 en daar worden 13 titels van afl. genoemd uit season 2 buiten de 13 die in season 1 zitten. Dus er is zeker een tweede seizoen
Op maandag 20 januari 2003 22:59 schreef SunChaser het volgende:
De schrijver van deze serie is trouwens dezelfde als American Beauty.
Reclame... en dan genieten geblazen denk ik!!!
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 20-01-2003 23:51]
quote:Volgens mij zag ik net functioneel naakt
Op maandag 20 januari 2003 23:24 schreef SunChaser het volgende:
Prima serie: er wordt in geneukt, geblowd en er wordt fuck in gezegd. Nu nog funcioneel naakt.
Heerlijk eens een serie zonder reclame! Alhoewel... ze hadden hun eigen reclame, lol
Grappige scene ook dat de vader in Hawaii kleding in een tuinstoel op zijn eigen graf zat...
quote:Ja idd, en toen die door die tunnel in gedachten bij de hemel kwam en er zaten vier oudjes naakt te kaarten
Op dinsdag 21 januari 2003 00:21 schreef -TRIP- het volgende:
Ik ga deze serie leuk vinden!!!Heerlijk eens een serie zonder reclame! Alhoewel... ze hadden hun eigen reclame, lol
Grappige scene ook dat de vader in Hawaii kleding in een tuinstoel op zijn eigen graf zat...
Leuke serie iig!
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 21-01-2003 00:33]
Dode vader Nathaniel Fisher die te pas én te onpas komt opduiken...
Moeder Ruth Fisher die een verhouding heeft met haar kapper...
David Fisher, jongste zoon die heimelijk een relatie heeft met de stoere politieagent Keith...
Keith de stoere politieagent, hij is wel al uit de kast en vindt dat David dat ook moet doen...
Nate Fisher, oudste zoon die een jaar of 15 geleden het ouderlijke huis is ontvlucht...
Claire Fisher de jongste van het gezin ('n jaar of 16, 17) Wilde, moderne meid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |