abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 juli 2020 @ 21:46:27 #26
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194013977
Echt zwaar werk heb ik niet gedaan. Boomstronken en planten uitgraven bij een graad of 30 is wel even zweten, maar ik vermaak me er wel mee als het moet gebeuren.

Als vakkenvuller 150 kratten Amstel een beetje leuk opstapelen in de Albert Heijn, dat was wel een mooi klussie.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194013996
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:58 schreef Hiddendoe het volgende:
Na een avondje flink doorzakken, 's morgens opstaan. Om te gaan werken. :'(
Echt niet normaal hoe zwaar dat is na je 25e. Ik heb vorige week een paar baco’s op (ben nu net 26). Ik was de volgende dag hélémaal kapot. Lijkt wel of er een knop in je lichaam omgaat en het zegt dat je hier nu echt te oud voor bent :P
pi_194017638
Ik heb zeer veel zware klussen gedaan, van het inrichten van mijn zakelijke gebouwen in NL tot en met het renoveren van mijn boerderij in DK, nu nog bezig.

Zware klussen bestaan voor mij niet, ik ben altijd gemotiveerd om welke klussen dan ook uit te voeren.

Privé zware klussen: een relatie met een -Neederlandsche- vrouw hebben. Viert zijn single leven iedere dag.

[ Bericht 1% gewijzigd door cempexo op 10-07-2020 05:40:05 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194017812
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 21:40 schreef hoechst het volgende:

[..]

Had ik ook
Gewoon met een kettingzaag de grond in en een rondje om de stam.
Jaaa maar aangezien ik 40u per week op kantoor zit vind ik het af en toe wel lekker om even fysiek in te spannen, dus gewoon met een schep en een bijl gedaan :7 1 plant (alhoewel dat ding een stam van een boom had) deden we 1.5 uur over met 3 man haha.
Facts don't care about your feelings
pi_194022340
Een bepaalde taak bij mijn eerste bijbaan als tomatenplukker.

Ik kwam daar als knaap van 15 op mijn eerste dag en moest van die plastic folie onder superzware rails/buizen leggen (had een naam, vergeten). 6 uur maximale inspanning bij 30 graden in die kas.

Daarna nooit meer heen gegaan. :{w

Best wel miet eigenlijk. Maar goed, daarna lekker gaan vakkenvullen. :9


quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 21:47 schreef ijs. het volgende:

[..]

Echt niet normaal hoe zwaar dat is na je 25e. Ik heb vorige week een paar baco’s op (ben nu net 26). Ik was de volgende dag hélémaal kapot. Lijkt wel of er een knop in je lichaam omgaat en het zegt dat je hier nu echt te oud voor bent :P
Meer oefenen joh! ;)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_194022600
Ik heb op een uitzondering geen echte Zwaar werk gezien.
Het word pas zwaar na een aantal weken fysiek werk.
Wat dat betreft heb ik mijn grootste klussen nog niet af, ik zie ze ook niet als zwaar maar als een mooie uitdaging.
Je moet je lijf altijd blijven uitdagen de grootste klussen aan te pakken.
Vakman pur sang
  vrijdag 10 juli 2020 @ 14:22:44 #32
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_194022984
Opperen bij straatwerk. De hele dag met 2e hands losgestorte 10cm H-klinkers sjouwen.

Varkensstallen schoonspuiten met de stoomcleaner. Hele dag in de ammoniakdamp staan bij een temperatuur van +30°C met een luchtvochtigheid van 100% terwijl de stront je om de kop spettert.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_194092762
In een kaasfebriek aan de lopende band. 2 banden: links kaas, rechts lege verpakkingen. Na 1 week was ik chef en na nog een week was ik weg.
Veel te geestdodend.
pi_194092791
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:58 schreef Burdie het volgende:
Bevallen :7.
Ik vond het al zwaar om er naast te staan..

[ Bericht 5% gewijzigd door Sport_Life op 15-07-2020 14:52:07 ]
pi_194100353
Denk de achtertuin. Oude rotzooi eruit 12m3 tegels, zand, etc. waarvan 4 - 5m3 grind (scheppen op kapot worteldoek), 5 coniferen a 3,5m hoog verwijderd, en nieuw spul erin. 6m3 wit zand en 6m3 zwart. 2 terrassen met 120 tegels a 40kg/st. En nog wat stenen borders enz.

Totale klus 8 wkn over gedaan in de avonden na het werk.

Vanaf deze week start ik met een complete badkamer renovatie. Schoorsteen van het dak zodat ik het rookkanaal in de badkamer kan verwijderen (totale rookkanaal is 7 - 8 meter gemetseld steen, schouw heb ik vorig jaar al verwijderd),deur verplaatsen in stenen muur. Ga alles zelf doen behalve de plaatsing van de badkamer zelf.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 18 juli 2020 @ 15:23:27 #36
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_194144175
Borghout slijpen, de stootrand rondom een zeilboot heet het borghout, vroeger van hout nu van rvs gemaakt uit een overlangs doorgezaagde ovalen buis, ik was net van school en kwam bij een klein scheepswerfje, de eerste klus die mocht doen was hinderden meters rvs ovale buis overlangs doorslijpen, met zo'n 2 kilowatt 300 mm haakse slijper, ik ben er toen een maandje of drie mee bezig geweest en heb er als resultaat de rest van mij leven raynards syndrome aan over gehouden, je bent zolang bloot gesteld aan trillingen dat er zenuw schade optreed in de vorm van een soort tintelen/pijn als je je huid van mijn vingertoppen aan raakt, ik heb er normaal geen last van maar als ik weer een minuut of 10-15 met een haakse slijper werk dan heb ik het weer een paar dagen.
Wat een k*twerk, buiten op straat met die slijptol de hele dag in je handen, voorover gebukt staan met een bek vol slijpstof.
pi_194145697
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:58 schreef Burdie het volgende:
Bevallen :7.
Na 20 jaar weet ik het nog precies. Wat een kutjob :D

Tijdelijk ben ik tuinvrouw geweest. Dat was fysiek behoorlijk zwaar maar ik vond het heerlijk. En stoer ook! Ik ben nl echt een meisje-meisje en niemand had dit van mij verwacht.
Met de electrische heggenschaar lekker rauzen O+

Als bijbaantje ooit in een fabriekshal gewerkt. Flessen Ariël uit dozen halen, rode actie-bol erop en dan weer in dozen stoppen.
Heb het 1 dag volgehouden. Wel respect voor lopende bandwerkers gekregen die dit fulltime doen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_194146579
Een stand opbouwen op de RAI. Drie uur op, van Tholen naar Amsterdam, van 's morgens zes uur tot de volgende ochtend zes uur aan het bouwen geweest, daarna terug gereden naar Tholen.
Ik was om 0900 thuis, rook een beetje raar en ik was mentaal gezien lichtelijk van het padje. Dertig uur zonder slaap doet iets met je.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_194146632
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 17:51 schreef Ridocar het volgende:
Een stand opbouwen op de RAI. Drie uur op, van Tholen naar Amsterdam, van 's morgens zes uur tot de volgende ochtend zes uur aan het bouwen geweest, daarna terug gereden naar Tholen.
Ik was om 0900 thuis, rook een beetje raar en ik was mentaal gezien lichtelijk van het padje. Dertig uur zonder slaap doet iets met je.
Vriend van mij is podiumbouwer. Vorig jaar had ik met hem afgesproken toen hij aan het werk was bij het zomercarnaval in Rotterdam.
Echt zoveel respect! Wat een zwaar beroep is dat zeg.
Had er ook niet bij stil gestaan dat zij alle afzettingen deden in de stad.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_194146816
Ongeveer 4 maand op pad geweest met Disney on Ice om elke nacht de ijsvloer te mogen slopen met een soort pikhouweel. Blaren zo groot als rijksdaalders. Een paar per hand.
pi_194146864
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 18:07 schreef RegularOrange het volgende:
Ongeveer 4 maand op pad geweest met Disney on Ice om elke nacht de ijsvloer te mogen slopen met een soort pikhouweel. Blaren zo groot als rijksdaalders. Een paar per hand.
Hoe kom je nu weer aan zulk werk :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_194147156
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 18:10 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Hoe kom je nu weer aan zulk werk :D
Ben bijna 20 jaar in de evenementen/muziekwereld werkzaam geweest. Tourmanagement, zooi opbouwen op festivals, merchandiser en dus ook zulke dingen. De hele wereld overgeweest met de feesten van ID&T, 5x met de Olympische Spelen In Rio de Janeiro, Peking, Athene, Sydney en London.
Mooie tijd was het, helaas begon mn hart een beetje te protesteren op den duur.
pi_194148333
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 18:27 schreef RegularOrange het volgende:

[..]

Ben bijna 20 jaar in de evenementen/muziekwereld werkzaam geweest. Tourmanagement, zooi opbouwen op festivals, merchandiser en dus ook zulke dingen. De hele wereld overgeweest met de feesten van ID&T, 5x met de Olympische Spelen In Rio de Janeiro, Peking, Athene, Sydney en London.
Mooie tijd was het, helaas begon mn hart een beetje te protesteren op den duur.
Schijnbaar word in die wereld veel (coke) gebruikt, hoorde ik, klopt dat?
Vakman pur sang
pi_194148448
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 18:27 schreef RegularOrange het volgende:

[..]

Ben bijna 20 jaar in de evenementen/muziekwereld werkzaam geweest. Tourmanagement, zooi opbouwen op festivals, merchandiser en dus ook zulke dingen. De hele wereld overgeweest met de feesten van ID&T, 5x met de Olympische Spelen In Rio de Janeiro, Peking, Athene, Sydney en London.
Mooie tijd was het, helaas begon mn hart een beetje te protesteren op den duur.
Wat tof! Jammer wel voor je hart :*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_194148480
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Schijnbaar word in die wereld veel (coke) gebruikt, hoorde ik, klopt dat?
Klopt wel, net als bij kassenbouwers. Wel de jongere generatie. De ouderen zoals mijn vriend (eind 50) drinken als ze klaar zijn met de dag.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_194153560
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Schijnbaar word in die wereld veel (coke) gebruikt, hoorde ik, klopt dat?
Jup behoorlijk wat. Zelf nooit aan mee gedaan, meeste van die lui hielden het uiteindelijk ook niet heel lang vol.
pi_194155900
Grotendeels in m'n eentje verhuizen, van de vierde etage naar beneden met dozen. Pfff. ;(
Je raekt an de dinge geweun.
pi_194155980
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 15:23 schreef robber57 het volgende:
Wat een k*twerk, buiten op straat met die slijptol de hele dag in je handen, voorover gebukt staan met een bek vol slijpstof.
Dat zou nu ARBO-technisch en volgens de VCA ook niet meer mogen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_194189659
Mijn persoonlijke lijst:

- Bomen met kluit versjouwen in een bomenkwekerij als jong jochie voor ik bij de betoncentrale werkte.
- Sjouwen met enorme grindtegels.
- Een verhuizing met enorme zware meubels
  vrijdag 24 juli 2020 @ 11:33:20 #50
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_194236607
40 m2 rietstuc op de eerste verdieping eruit halen en afvoeren :(
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')