abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 juli 2020 @ 06:31:41 #151
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_194108874
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 23:32 schreef macca728 het volgende:

[..]

Heel gevaarlijk die mensen. Ze willen continu in de aandacht staan en zien niet eens dat je zo naar een burgeroorlog kan gaan. Alleen maar de boel opruien.
:')
Laffe huichelaar
pi_194109171
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 23:25 schreef macca728 het volgende:

[..]

Uuuuh, wie geeft de voorzetjes, wie haalt een foto van Zwarte Piet te voorschijn op dat moment bv ? Het zou me niet eens verbazen dat Wilfred die fragmentjes onder de aandacht van de vaste groep zeikerds brengt in de hoop ophef (en dus kijkcijfers) te scoren.

Het is niet dat Wilfred geen enkele blaam treft over de ophef inderdaad. Maar Gijp en Derksen hebben het daarna enorm gedramatiseerd, omdat ze (verrassend genoeg) niet zo veel kunnen hebben.
pi_194109203
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 17:33 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Wilfred was de aanstichter van deze rare 'setting". En dat heeft hij ook nog eens hoogspersoonlijk bijzonder slecht ingevuld. Kansloos.

Ze hadden het format nog 2 afleveringen moeten "doorzetten", korts statement moeten maken en dan nog 1 seizoen moeten doen, inclusief het EK.
Tja over die setting kan je discussiëren. Ik denk dat het een goede zet was, want de ophef verstomde erna. Maar Wilfred maakte inderdaad fouten, met name zijn eigen rol niet genoeg onderkennen.

Vervolgens blazen Gijp en Derksen het programma op. Drama queens is nog een understatement.
pi_194109386
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 08:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Tja over die setting kan je discussiëren. Ik denk dat het een goede zet was, want de ophef verstomde erna. Maar Wilfred maakte inderdaad fouten, met name zijn eigen rol niet genoeg onderkennen.
Die was ook wel gaan zakken als ze gewoon waren doorgegaan ;) Zo is dat nu eenmaal. Kijk naar die aflevering van Homo-foob. Hoorde je na 3 dagen ook niemand over.

Het is / was een storm in een glas water. Die echt is opgeblazen achteraf.
Love is in the air!
  FOK!fotograaf donderdag 16 juli 2020 @ 08:35:40 #155
842 Zorro
Z
pi_194109441
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 08:29 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Die was ook wel gaan zakken als ze gewoon waren doorgegaan ;) Zo is dat nu eenmaal. Kijk naar die aflevering van Homo-foob. Hoorde je na 3 dagen ook niemand over.

Het is / was een storm in een glas water. Die echt is opgeblazen achteraf.
Dat. Een hoop drukte om niks wat ervoor zorgde dat Wilfred er heilg van overtuigd was dat hij het programma moest redden omdat het anders misschien wel afgelopen zou zijn.

Met als gevolg dat het juist daardoor afgelopen is.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 16 juli 2020 @ 08:37:17 #156
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_194109467
quote:
6s.gif Op donderdag 16 juli 2020 08:35 schreef Zorro het volgende:

[..]

Dat. Een hoop drukte om niks wat ervoor zorgde dat Wilfred er heilg van overtuigd was dat hij het programma moest redden omdat het anders misschien wel afgelopen zou zijn.

Met als gevolg dat het juist daardoor afgelopen is.
Genee is een moordenaar
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 16 juli 2020 @ 09:07:11 #157
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194109740
quote:
Jij zit binnenkort bij De Snor aan de keukentafel.
We have always been at war with Eastasia.
pi_194110327
Gijpie heeft wel mooi weer vandaag op zijn trouwdag
  donderdag 16 juli 2020 @ 10:08:09 #159
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_194110382
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 10:04 schreef Evertjan het volgende:
Gijpie heeft wel mooi weer vandaag op zijn trouwdag
En Wilfred is gewoon uitgenodigd vandaag. Vertelde Minouche René's aanstaande vrouw op mediacourant.
pi_194110424
VI-collega's welkom op bruiloft René van der Gijp: ‘Of ze komen is een tweede’

https://www.ad.nl/show/vi(...)een-tweede~afd7c429/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 16 juli 2020 @ 10:12:05 #161
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_194110427
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juli 2020 10:08 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

En Wilfred is gewoon uitgenodigd vandaag. Vertelde Minouche René's aanstaande vrouw op mediacourant.
Iets zegt me dat hij er niet bij zal zijn. :)
  donderdag 16 juli 2020 @ 10:25:38 #162
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_194110579
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 10:12 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Iets zegt me dat hij er niet bij zal zijn. :)
Ik twijfel...

Maar misschien moet hij dat ook gewoon helemaal niet doen. Puur omdat het voor nu nog heel ongemakkelijk zal zijn. Uiteraard nodigt Rene hem wel uit, hij is er geen type voor om een extra bom onder alles te leggen.

Volgend seizoen zitten de mannen gewoon weer bij elkaar om VI te maken hoor, wellicht in een iets andere opzet. Denk dat ze uiteindelijk weer snel in hun oude rol zullen vervallen. Het is allemaal wel echt veel groter gemaakt dan het was natuurlijk :D. Heb die uitzending laatst nog eens een keer terug gekeken, en eigenlijk kwam Johan er echt prima uit. Wilfred had misschien in 1 of 2 gevallen iets milder/terughoudender moeten zijn, maar ook dit vond ik best meevallen toen ik de uitzending terug zag en even met een wat scherpere blik keek.
pi_194110842
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 08:29 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Die was ook wel gaan zakken als ze gewoon waren doorgegaan ;) Zo is dat nu eenmaal. Kijk naar die aflevering van Homo-foob. Hoorde je na 3 dagen ook niemand over.

Het is / was een storm in een glas water. Die echt is opgeblazen achteraf.
Tja misschien, we zullen het nooit weten. De crux nu was de timing natuurlijk, wat dat betreft was dat homofobie relletje onvergelijkbaar. Sponsoren liepen nu daadwerkelijk weg, de druk had verder verhoogd kunnen worden door de activisten als ze oude beelden gingen doorspitten en alle racistische grapjes op een rij waren gaan zetten.

Ik zou zeggen: hoe het zich verder ontwikkeld had is een coin flip. Maar de reactie heb je Gijp of Derksen zijnde volledig zelf in de hand. Als je 'em dan totaal de pan uit flipt, ben je niet zo mentaal stabiel als je altijd doet voorkomen.
  donderdag 16 juli 2020 @ 10:50:04 #164
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_194110905
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 10:25 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ik twijfel...

Maar misschien moet hij dat ook gewoon helemaal niet doen. Puur omdat het voor nu nog heel ongemakkelijk zal zijn. Uiteraard nodigt Rene hem wel uit, hij is er geen type voor om een extra bom onder alles te leggen.

Volgend seizoen zitten de mannen gewoon weer bij elkaar om VI te maken hoor, wellicht in een iets andere opzet. Denk dat ze uiteindelijk weer snel in hun oude rol zullen vervallen. Het is allemaal wel echt veel groter gemaakt dan het was natuurlijk :D. Heb die uitzending laatst nog eens een keer terug gekeken, en eigenlijk kwam Johan er echt prima uit. Wilfred had misschien in 1 of 2 gevallen iets milder/terughoudender moeten zijn, maar ook dit vond ik best meevallen toen ik de uitzending terug zag en even met een wat scherpere blik keek.
Derksen was de grote winnaar van die aflevering. Kritiek verstomde, veel mensen die normaal alleen een korte uitsnede met een grapje zien konden nu gewoon zien dat hij helemaal niet zo'n onredelijke vent is. Hij reageerde erg goed op Harlequin. En Boussatta was onbewust ook een zeer goede zet van VI, want Derksen (en Gijp) waren hem natuurlijk duidelijk de baas in de discussie.

Snap best dat Gijp en Derksen zich een beetje genaaid voelden door Genee. Maar om dan meteen het programma op te zeggen, kom op zeg. Wees een man.
pi_194111088
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 10:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: hoe het zich verder ontwikkeld had is een coin flip. Maar de reactie heb je Gijp of Derksen zijnde volledig zelf in de hand. Als je 'em dan totaal de pan uit flipt, ben je niet zo mentaal stabiel als je altijd doet voorkomen.
Ze flipten niet totaal de pan uit joh. De dag erna merkte je dat het hen wat deed, maar sinds wanneer ben je meteen instabiel wanneer je emotie voelt. Kwestie van je een beetje inleven, wat lastig is als je toch al geen fan bent van mensen. Die gasten hebben +- 12 jaar met elkaar gelachen in een sfeer van mannen onder elkaar. Als een van hen zich dan opeens onverwacht van je distantieert voor 1.7 miljoen man.. dat is niet tof.
  donderdag 16 juli 2020 @ 11:29:36 #167
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_194111272
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 17:49 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd hoe Gijp een ander format met dezelfde mensen dan voor zich ziet..
Idd, klaar zo.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_194111397
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 11:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ze flipten niet totaal de pan uit joh. De dag erna merkte je dat het hen wat deed, maar sinds wanneer ben je meteen instabiel wanneer je emotie voelt. Kwestie van je een beetje inleven, wat lastig is als je toch al geen fan bent van mensen. Die gasten hebben +- 12 jaar met elkaar gelachen in een sfeer van mannen onder elkaar. Als een van hen zich dan opeens onverwacht van je distantieert voor 1.7 miljoen man.. dat is niet tof.
Tja, inleven kan ook in Genee. Is het niet mogelijk dat hij daadwerkelijk het programma wilde redden? En zoals gezegd, ik begrijp de emoties wel, maar ze hebben het daarna zwaar overdreven allemaal.

Vind Derksen en Gijp overigens een verrijking van het tv-aanbod. Die homofobe en racistische grapjes vind ik nooit zo sterk, maar stukjes als Gijp die het hele format van DWDD / Matthijs van Nieuwkerk sloopt vind ik erg scherp en grappig.
  Moderator donderdag 16 juli 2020 @ 11:41:40 #169
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194111424
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 11:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ze flipten niet totaal de pan uit joh. De dag erna merkte je dat het hen wat deed, maar sinds wanneer ben je meteen instabiel wanneer je emotie voelt. Kwestie van je een beetje inleven, wat lastig is als je toch al geen fan bent van mensen. Die gasten hebben +- 12 jaar met elkaar gelachen in een sfeer van mannen onder elkaar. Als een van hen zich dan opeens onverwacht van je distantieert voor 1.7 miljoen man.. dat is niet tof.
Dat distantieren viel heel erg mee joh. Sinds wanneer distantieer je je als je als onder druk staande presentator een paar kritische vragen stelt die ze prima konden beantwoorden? Kwestie van een beetje inleven, wat lastig is als je toch al geen fan bent van mensen. Die gasten hebben +- 12 jaar met elkaar gelachen in een sfeer van mannen onder elkaar. Als twee van hen zich dan opeens onverwacht je de rug toe keren voor heel Nederland.. dat is niet tof.
pi_194111439
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 11:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Tja, inleven kan ook in Genee. Is het niet mogelijk dat hij daadwerkelijk het programma wilde redden? En zoals gezegd, ik begrijp de emoties wel, maar ze hebben het daarna zwaar overdreven allemaal.

Dat laatste vind ik niet. Zoals Genee bij Op1 zat.. dan denk ik als rationele buitenstaander: daar kan je gewoon niet meer hetzelfde programma mee maken. Hooguit als het alleen over voetbal gaat, maar ook dan gaat het nooit alleen over voetbal. Dit is iets anders dan 'ik vind jou even een eikel maar morgen is het weer goed' Niemand van die gasten heeft iets tegen Genee, alleen kan je er niet meer op de oude manier mee samenwerken.
  Moderator donderdag 16 juli 2020 @ 21:13:09 #171
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194119937
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  donderdag 16 juli 2020 @ 21:16:40 #172
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_194120001
quote:
Ja natuurlijk. Alsof je niet op zou komen dagen :')

Zijn toch geen wijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 16 juli 2020 @ 21:37:28 #173
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_194120365
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_194120437
quote:
Moet die vrouw steeds praten?
  Moderator donderdag 16 juli 2020 @ 21:45:54 #175
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194120480
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 21:16 schreef fetX het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Alsof je niet op zou komen dagen :')

Zijn toch geen wijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilfred niet nee. Gijp is het grootste wijf van Hilversum.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')