abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 juli 2020 @ 08:18:16 #51
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194002131
Ik heb wel eens vaker kapsters gehad met een volsappig figuur. Heb het nooit een probleem gevonden. Als ze maar knippen.
Praat over de hel en je komt er.
pi_194002158
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:18 schreef Scheepskok het volgende:
Ik heb wel eens vaker kapsters gehad met een volsappig figuur. Heb het nooit een probleem gevonden. Als ze maar knippen.
Dat kan. Maar het kan de kapster wel opbreken na enige tijd. Dus wss kom je met fors overgewicht ook moeilijk aan een baan.
  donderdag 9 juli 2020 @ 08:24:20 #53
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_194002168
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:18 schreef Scheepskok het volgende:
Ik heb wel eens vaker kapsters gehad met een volsappig figuur. Heb het nooit een probleem gevonden. Als ze maar knippen.
Hier alleen maar jonge kapstertjes met een figuurtje waar je u tegen zegt. Elke 6 weken zit ik in die stoel te genieten van het uitzicht.
  donderdag 9 juli 2020 @ 08:24:54 #54
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194002175
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:18 schreef Scheepskok het volgende:
Ik heb wel eens vaker kapsters gehad met een volsappig figuur. Heb het nooit een probleem gevonden. Als ze maar knippen.
Het gaat ook niet om jou maar haar gezondheid
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_194002184
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 06:40 schreef Mikeytt het volgende:
Ze doen alsof ze bij de landmacht gaat :')
Beetje kletsen en rondlopen tussen de andere medewerkers met een IQ van 90 vies haar wassen en knippen :') moeilijk hoor
Het zegt alleen maar dat wij als klanten, niet verder kijken dan dat ze ons haar knippen. Klaarblijkelijk is het een voorbeeldberoep.
Je moet er netjes verzorgd en gezond uitzien.
  donderdag 9 juli 2020 @ 08:26:47 #56
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_194002188
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 07:40 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als dit echt een foto van haar is dan kan ik aan de schouder en gezicht al wel zien dat dit een dikke meid is. Ik kan me best voorstellen dat ze bij de opleiding niet zitten te wachten op iemand die straks na een uurtje les zegt: Ik kan niet meer op mijn benen staan.

Daarbij komt nog dat ze 17!!! is. Ik verbaas me daar wel vaker over. Zo jong en dan al zo dik. Bij mij op school vroeger was niemand dik. Iedereen in het dorp deed ook aan allerlei sporten. Hele zomers zwemmen en ouwehoeren. Hoe kom je op die leeftijd in hemelsnaam zo dik? Kijk dat je vanaf je 50e of 60e misschien een paar kilootjes aankomt (dus niet moddervet wordt) kan ik me wat bij voorstellen. Maar op je 17e kom op man. :')
  donderdag 9 juli 2020 @ 08:29:34 #57
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194002219
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:26 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Als dit echt een foto van haar is dan kan ik aan de schouder en gezicht al wel zien dat dit een dikke meid is. Ik kan me best voorstellen dat ze bij de opleiding niet zitten te wachten op iemand die straks na een uurtje les zegt: Ik kan niet meer op mijn benen staan.

Daarbij komt nog dat ze 17!!! is. Ik verbaas me daar wel vaker over. Zo jong en dan al zo dik. Bij mij op school vroeger was niemand dik. Iedereen in het dorp deed ook aan allerlei sporten. Hele zomers zwemmen en ouwehoeren. Hoe kom je op die leeftijd in hemelsnaam zo dik? Kijk dat je vanaf je 50e of 60e misschien een paar kilootjes aankomt (dus niet moddervet wordt) kan ik me wat bij voorstellen. Maar op je 17e kom op man. :')
Met dank aan Silvia Schoemaker
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_194002246
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 07:47 schreef Brybry het volgende:

[..]

Heeft het echt te maken met een bepaald schoonheidsideaal of wilde de school haar juist behoeden voor de toekomst?

Zoals eerder genoemd , de hele dag staan en je armen en schouders belasten is nogal wat. Plus, misschien dat ze wat lastiger aan een stageplek komt?
De bedoelingen zijn ongetwijfeld gericht op de toekomst en de dames die haar dat vertelden bedoelden het vast goed, maar je vult dan wel van alles in voor iemand anders. Bovendien zijn het geen medici en zijn de potentiële toekomstige problemen die ze impliciet veronderstellen behoorlijke aannames.

Ik ken een qua gewicht gezonde kapster met een verrotte knie, maar die heeft gewoon een eigen zaak aan huis. Dan kun je gewoon werken zoals bij je past en evt. materialen daarop afstemmen zodat je van die knie geen last hoeft te hebben. Zij snapte uit zichzelf ook heus wel dat die knie tijdens stages lastig kon zijn, maar bij haar voelde men niet de behoefte dat tijdens het intakegesprek onder haar neus te wrijven. Vind dat ook gewoon een eigen keuze waar anderen zich niet mee hoeven te bemoeien, dat wordt al gauw een slippery slope, en het is hier niet zo dat je per definitie in een ziekenhuis komt te werken met vaste omstandigheden.

Gaan ze iemand met hangende schouders dan tijdens het intakegesprek er ook op wijzen dat dat geen goede houding is? Op zich prima om het over de fysieke aspecten van het werk te hebben, maar ik zie niet in waarom dat per se tijdens het intakegesprek zou moeten dan ook alleen maar op basis van de waarnemingen van de mensen van de kappersopleiding. :') Op mij komt het namelijk niet over alsof ze dit standaard aankaarten ongeacht hun eigen waarnemingen van een persoon.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:16 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

De vraag is of dat bij een intakegesprek zou moeten of als onderdeel van de opleiding.
Eens. En als je het al bij het intakegesprek doet moet je dus standaard bij iedereen informeren naar medische condities en niet je eigen waarnemingen aanleiding laten zijn. En mij lijkt het dan vooral belang om naar permanente medische condities te kijken, want als je bij wijze van spreke nooit meer kan staan gaat stage hem ook echt niet worden. Dat is dan ook geen kwestie meer van aankijken hoe dat gaat.

Hier dus niet om een ding dat per definitie permanent is. Iemand kan tenzij medici anders hebben geconcludeerd gewoon afvallen.
pi_194002250
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:26 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Als dit echt een foto van haar is dan kan ik aan de schouder en gezicht al wel zien dat dit een dikke meid is. Ik kan me best voorstellen dat ze bij de opleiding niet zitten te wachten op iemand die straks na een uurtje les zegt: Ik kan niet meer op mijn benen staan.

Daarbij komt nog dat ze 17!!! is. Ik verbaas me daar wel vaker over. Zo jong en dan al zo dik. Bij mij op school vroeger was niemand dik. Iedereen in het dorp deed ook aan allerlei sporten. Hele zomers zwemmen en ouwehoeren. Hoe kom je op die leeftijd in hemelsnaam zo dik? Kijk dat je vanaf je 50e of 60e misschien een paar kilootjes aankomt (dus niet moddervet wordt) kan ik me wat bij voorstellen. Maar op je 17e kom op man. :')
Het kan door ziekte komen.
pi_194002252
Irritant verschijnsel..meteen de media opzoeken wanneer iets je niet zint.
pi_194002257
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Irritant verschijnsel..meteen de media opzoeken wanneer iets je niet zint.
En niet zelf. Je moeder.
  donderdag 9 juli 2020 @ 08:36:03 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194002280
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 07:47 schreef Brybry het volgende:

[..]

Heeft het echt te maken met een bepaald schoonheidsideaal of wilde de school haar juist behoeden voor de toekomst?

Zoals eerder genoemd , de hele dag staan en je armen en schouders belasten is nogal wat. Plus, misschien dat ze wat lastiger aan een stageplek komt?
Als ze dat werkelijk wilden dan haddeb ze wel gevraagd hoe fit/sportief ze was, maar dat hebben ze niet gedaan, ze hebben alleen maar aannames gedaan en zijn op basis daarvan over afvallen en een diëtist gaan miepen.

Zo te lezen hadden ze diezelfde foute aanname bij een Olympische kogelstootster gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194002292
Het is toch normaal dat een school daarvoor waarschuwt? Hun uitleg klinkt heel redelijk. Als iemand van 130kg een intake heeft voor een opleiding tot stewardess kunnen ze ook best vermelden "leuk dat je de opleiding wil doen, maar tijdens het solliciteren kan je gewicht een probleem zijn".

Een luchtvaartmaatschappij zit vast niet op iemand te wachten die niet normaal door het gangpad kan lopen en juist goed als een school hier dan open over is voordat de opleiding begint.
pi_194002298
Over die kogelstootster:

Niet mee eens. Je ziet echt wel het verschil tussen gespierde en dikke bovenarmen.
  donderdag 9 juli 2020 @ 08:38:48 #65
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194002299
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 07:40 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tsja ok, als dit de dame in kwestie is kan ik me voorstellen dat ze wellicht geen 8u per dag kan staan/knippen (zonder er gebreken aan over te houden). De buik staat niet op de foto, maar gezien de armen neem ik aan dat daar een reden voor is.

Overigens heeft moeders het weer goed voor elkaar hoor, nu staat dat kind voor altijd met naam en foto online.
  donderdag 9 juli 2020 @ 08:38:52 #66
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194002300
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
Niet mee eens. Je ziet echt wel het verschil tussen gespierde en dikke bovenarmen.
Totaal ongeschikt als kapster
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194002328
Niks mis met toekomstige studenten te wijzen op de omstandigheden van hun werk wanneer ze afgestudeerd zijn.

Nu komt het verhaal van de moeder mij zo over als dat haar prinsesje (en zij) er niet tegen kan dat Melody eens de waarheid wordt verteld. De neus op de feiten gedrukt wordt.

Heeft verder ook totaal niets met discriminatie te maken. Als ze, ondanks de waarschuwingen, toch de opleiding wil doen en dan om haar gewicht niet wordt aangenomen dan zou ze het wel op discriminatie kunnen gooien.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 9 juli 2020 @ 08:42:08 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194002333
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:32 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En niet zelf. Je moeder.
Is iets op Facebook zetten tegenwoordig ook al "de media opzoeken"?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 juli 2020 @ 08:42:58 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194002343
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Over die kogelstootster:
[ afbeelding ]
Niet mee eens. Je ziet echt wel het verschil tussen gespierde en dikke bovenarmen.
Zo ja, niet als ze gewone armbedekkende kleding aanheeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194002346
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is iets op Facebook zetten tegenwoordig ook al "de media opzoeken"?
Het komt niet zelden in de krant. Hier ook.
pi_194002353
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:38 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Totaal ongeschikt als kapster
Jij wil gewoon een jong ding die haar borsten in je nek legt, dat telt niet.
pi_194002366
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2020 05:13 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat is dit voor bullshit... :')

Ze gaat niet naar de mariniers....
Als kapper sta je echt de godganse dag, dat is volgens mij best wel een aanslag op je knieën, zeker als je wat zwaarder bent.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Redactie Frontpage donderdag 9 juli 2020 @ 08:46:14 #73
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194002371
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:45 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Als kapper sta je echt de godganse dag, dat is volgens mij best wel een aanslag op je knieën, zeker als je wat zwaarder bent.
En daardoor ook op je heupen, je rug, je schouders, je nek.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_194002376
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Over die kogelstootster:
[ afbeelding ]
Niet mee eens. Je ziet echt wel het verschil tussen gespierde en dikke bovenarmen.
Als iemand haar armen gaat lopen flexen tijdens het intakegesprek wel ja. :') Maar wanneer je niet zo'n laag vetpercentage hebt dat je spieren voor willekeurige mensen standaard zichtbaar zijn terwijl je ze niet aanspant (en dat kan makkelijk terwijl je nog gewoon een gezond BMI hebt) en je zit daar niet in een tanktop dan zien veel mensen dat gewoon als vette armen hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2020 08:47:23 ]
  donderdag 9 juli 2020 @ 08:48:14 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194002384
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:43 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het komt niet zelden in de krant. Hier ook.
Ja leuk, maar mensen zetten dagelijks duizenden dingen op Facebook, Twitter en Instagram, dat staat niet gelijk aan "de media opzoeken"

Dat de media contact met haar opgenomen heeft is aannemelijker.
Dat zegt nog steeds niet dat dat het doel van moeder was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 juli 2020 @ 08:48:31 #76
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_194002387
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:46 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

En daardoor ook op je heupen, je rug, je schouders, je nek.
En daardoor een groot financieel risico voor een kapsalon om iemand met zo'n postuur aan te nemen. Heel netjes dat de school daarop wijst.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_194002391
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja leuk, maar mensen zetten dagelijks duizenden dingen op Facebook, Twitter en Instagram, dat staat niet gelijk aan "de media opzoeken"

Dat de media contact met haar opgenomen heeft is aannemelijker.
Dat zegt nog steeds niet dat dat het doel van moeder was.
Je maakt het in elk geval publiek. Zoiets los je op met de school zelf.
pi_194002402
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo ja, niet als ze gewone armbedekkende kleding aanheeft.
Het meisje op de foto had ook geen lange mouwen. Nu weet ik niet hoe ze naar dat gesprek is gegaan natuurlijk, maar de kans is groot dat dat een T-shirt was.
Ik word nu bijna benieuwd naar een kogelstootster met lange mouwen :)
pi_194002404
Mmmmm, hoe zou dit gesprek daadwerkelijk zijn gegaan? :P
-
  donderdag 9 juli 2020 @ 08:50:56 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194002406
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je maakt het in elk geval publiek. Zoiets los je op met de school zelf.
Veel bedrijven lossen zaken tegenwoordig op na contact met een social media kanaal, sterker nog; bij veel bedrijven staan de social media van het bedrijf als contactmethode.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194002411
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:46 schreef Chia het volgende:

[..]

Als iemand haar armen gaat lopen flexen tijdens het intakegesprek wel ja. :')
Dit niet altijd doen :')

Deed zelf een front double bicep pose tijdens mijn sollicitatiegesprek en werd direct aangenomen.
pi_194002413
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Veel bedrijven lossen zaken tegenwoordig op na contact met een social media kanaal, sterker nog; bij veel bedrijven staan de social media van het bedrijf als contactmethode.
Ik zou er geen social media voor gebruiken.
  donderdag 9 juli 2020 @ 08:52:27 #83
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194002416
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:50 schreef Haushofer het volgende:
Mmmmm, hoe zou dit gesprek daadwerkelijk zijn gegaan? :P
Docent: Heb je kapsalon-ervaring?
Melody: Ja ongeveer drie per week en na het stappen
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194002417
quote:
Haar moeder was zo verontwaardigd over de gang van zaken dat ze dinsdagavond meteen een bericht op Facebook zette
:')
  donderdag 9 juli 2020 @ 08:54:40 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194002431
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:50 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het meisje op de foto had ook geen lange mouwen. Nu weet ik niet hoe ze naar dat gesprek is gegaan natuurlijk, maar de kans is groot dat dat een T-shirt was.
Ik word nu bijna benieuwd naar een kogelstootster met lange mouwen :)
Die van de foto is volgens wiki 1.93 lang(!!!) en 120 kg.
Volgens FOK!regels dus viesdik.

En volgens het voedingcentrum standaard bmi-tooltje veel te zwaar met een bmi van 32.2

Het zegt dus allemaal niet zoveel en verkeerde aannames zijn makkelijk gemaakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194002439
quote:
Die twee vrouwen met wie we dat gesprek hadden, waren zelf wel superstrak
Hoe weet die vader dat?
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 9 juli 2020 @ 08:56:45 #87
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194002448
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:52 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Docent: Heb je kapsalon-ervaring?
Melody: Ja ongeveer drie per week en na het stappen
:') _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194002449
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:55 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Hoe weet die vader dat?
natte vinger werk
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 9 juli 2020 @ 08:56:54 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194002451
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik zou er geen social media voor gebruiken.
Jij niet, maar als je Facebook normaal alleen maar gebruikt om een beetje met de buurvrouw en je schoonzus te keuvelen en er verder nooit van buitenaf op gereageerd wordt dan zie je wellicht niet aankomen dat iets viral gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 9 juli 2020 @ 08:56:58 #90
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194002452
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 07:42 schreef Jaroon het volgende:
En ze is aangenomen.
Ik las aangekomen :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194002459
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 07:14 schreef GemMagic het volgende:

[..]

Geen idee hoe betrouwbaar de Telegraaf in deze is, maar er is een afbeelding bij gezet

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 07:40 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tja, jammer wél dat ze de leerkrachten van dat ROC geen vertekenende bril op kon zetten om haar kennelijk toch wel ongebruikelijke mate van overgewicht te verbloemen, het verschil tussen deze twee foto's alleen al waarbij ze ook op de tweede foto zichzelf nog in een hele rare onnatuurlijke houding lijkt te manouvreren om haar postuur/omvang/lichaamsvormen maar te verbloemen..

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze op die opleiding alleen maar graatmagere modellentypes aannemen of ook leerlingen met een nog redelijk normaal bmi zo zouden benaderen, laat staan dat er sprake zou zijn van een schoonheidstoets zoals sommige users hier suggereren.

Schoonheid mag dan misschien subjectief zijn en een zeer dik lichaam in theorie net zo mooi als een slank fit lichaam, even functioneel zijn de twee zeker niet. Hopelijk is het overgewicht hier geen gevolg van een bepaalde aandoening of medicijngebruik en kan ze nu ze nog jong is nog relatief gemakkelijk een gezonder gewicht bereiken voordat het overgewicht al geresulteerd heeft in allerlei bijkomende kwalen. ^O^
pi_194002464
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:56 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik las aangekomen :T
Dat ook. Maar dat heeft te maken met de depressie waar ze nu inzit.
pi_194002465
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:55 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Hoe weet die vader dat?
Vader was bij dat gesprek
pi_194002478
Maar goed. Een hele intake het hebben over overgewicht lijkt mij ook overdreven.
  donderdag 9 juli 2020 @ 09:01:07 #95
8369 speknek
Another day another slay
pi_194002493
Een paar van mijn standaard kapsters zijn ook moddervet, zolang de handen voorbij de buik reiken lijkt me dat geen probleem. Of ze aangenomen wordt of over de tijd haar rug vernaggeld lijkt me toch echt het probleem van de student, niet iets waar je het bij de intake van een studie over gaat hebben. Maar als je dan dit leest:

quote:
Ze zeiden nog wel dat ze zo’n leuk gezichtje had, maar


Het is een ding dat de scholieren van bedenkelijk allooi zijn, maar docenten die zich als een stel Mean Girls gedragen is helemaal niet best.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194002501
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:59 schreef Jaroon het volgende:
Maar goed. Een hele intake het hebben over overgewicht lijkt mij ook overdreven.
Hangt maar net af van de mate van overgewicht. Bij morbide obesitas lijkt het mij eigenlijk niet ongepast. Om in zo'n geval te beginnen over "maatjes 36" daarentegen..
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 9 juli 2020 @ 09:02:06 #97
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194002503
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juli 2020 08:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

natte vinger werk
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Redactie Sport donderdag 9 juli 2020 @ 09:02:46 #98
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194002509
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 07:14 schreef GemMagic het volgende:

[..]

Geen idee hoe betrouwbaar de Telegraaf in deze is, maar er is een afbeelding bij gezet

[ afbeelding ]
Voor iemand die blijkbaar 'te zwaar' is heeft ze nog best een smal gezicht. Of dat heeft ze goed op de kiek gepoogd te zetten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194002516
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Voor iemand die blijkbaar 'te zwaar' is heeft ze nog best een smal gezicht. Of dat heeft ze goed op de kiek gepoogd te zetten.
Zijn tegenwoordig allerhande beauty filters voor. ;(
pi_194002526
Ik vind dit niet aan de school om dit te bespreken. Ze komt voor een opleiding, heb het over die opleiding. Als ze het niet redt om die opleiding te doen is dat haar probleem, niet die van school. Ik denk dat je van te voren ook wel weet dat overgewicht een issue kan zijn, maar ze wilt dit blijkbaar al heel lang. Misschien als ze merkt dat dit niet gaat dat dat een motivatie is om af te vallen ^O^

School heeft het m.i. nogal verkloot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')