abonnement Unibet Coolblue
pi_193992133
Yo mensen,

Ik heb me dus een tijdje(irl)
Stil gehouden nooit echt me mening laten horen, ik kon het wel maar niet gedaan, waarom zou ik mensen slim maken? Al die moeite, houdt ze liever dom, was toen me mentaliteit

Nu ik 19 ben vond ik het tijd om mezelf meer te ontwikkelen, en me is als een man te gedragen, mezelf te laten zien/uiten, nu word dit niet echt gerespecteerd door mn omgeving als ik wat te zeggen heb luisteren ze niet of laten me niet uitpraten of überhaupt praten, omdat ik jong ben of zijn hun egoïstisch?

Kan iemand me een andere kijk hierop geven, of kan iemand dit uitleggen?
pi_193992146
Misschien ben je te dominant.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193992186
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:36 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Misschien ben je te dominant.
Wat is "te" ik moet juist dominant zijn anders lopen ze over me heen en ik ben immers 19, ik moet ook een man zijn me stem laten horen
pi_193992204
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:38 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Wat is "te" ik moet juist dominant zijn anders lopen ze over me heen en ik ben immers 19, ik moet ook een man zijn me stem laten horen
Maar ze luisteren niet en laten je niet uitpraten zeg je net. Blijkbaar voelen ze noodzaak om verdedigingsmaatregelen te treffen.
Don't follow me, I'm just a man.
  woensdag 8 juli 2020 @ 16:41:37 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193992228
Dat komt omdat je met tekst al als een domme lul klinkt. Dan kan je beter gewoon zitten en luisteren in plaats van de grote Jan willen spelen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_193992233
Ze doen dit, omdat ze dit niet gewend van je zijn of het leeftijd dingetje. Je bent nu wat assertiever. Ze moeten het accepteren en anders moet je die mensen gewoon laten.
-
pi_193992236
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:39 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Maar ze luisteren niet en laten je niet uitpraten zeg je net. Blijkbaar voelen ze noodzaak om verdedigingsmaatregelen te treffen.
Ja ik weet dus niet waarom ze dat doen, ik weet het niet, ik snap het niet. Het gaat bijvoorbeeld over een normaal gesprek geen serieuze onderwerpen iedereen wilt wat zeggen natuurlijk, doe ik het word het bijna altijd afgekapt.
pi_193992265
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:41 schreef Pumpalov het volgende:
Dat komt omdat je met tekst al als een domme lul klinkt. Dan kan je beter gewoon zitten en luisteren in plaats van de grote Jan willen spelen.
Frustratie uiten doe je maar bij je moeder thuis
pi_193992288
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:41 schreef Anneloos het volgende:
Ze doen dit, omdat ze dit niet gewend van je zijn of het leeftijd dingetje. Je bent nu wat assertiever. Ze moeten het accepteren en anders moet je die mensen gewoon laten.
Ja ze behandelen me alsof ze tegen een klein kind praten. Dit "klein kind" rijd auto drinkt alcohol gebruikt drugs, is niet altijd een lieverdje geweest. Maar buiten dat het iriteert me gewoon echt heel erg
pi_193992368
Als je, jezelf nooit fatsoenlijk heb geuit, is het logisch dat je dat graag nu wilt doen toch?

Maar mensen om me heen zijn net zoals ik, vaak met zichzelf bezig
Dus misschien is dit totaal onopgemerkt gebleven voor ze,
pi_193992420
Zelfde als die kut visite altijd die hier over de vloer komt,

Ieder mens wil grapjes maken en dat anderen erom lachen.
Ze willen zich belangrijk voelen
Etc etc ieder mens stuk voor stuk hetzelfde.

Maar dan die klote haat en nijd Hiero, iedereen z'n eigen hagje redden altijd, krijg ik steeds meer een hekel aan mensen. Ik merk ook dingen op die anderen die minder zwart wit kijken misschien niet opmerken.

Maja zoals je aan m'n denken en me berichten kunt opmerken ben ik inderdaad een persoon die heel erg met zichzelf in de knoop gezeten heeft vroeger inderdaad.
pi_193992440
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:42 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Ja ik weet dus niet waarom ze dat doen, ik weet het niet, ik snap het niet. Het gaat bijvoorbeeld over een normaal gesprek geen serieuze onderwerpen iedereen wilt wat zeggen natuurlijk, doe ik het word het bijna altijd afgekapt.
Ik zou me er gewoon niet meer zo druk om maken als ik jou was. Doe je ding en laat ze lekker in hun bubbel.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193992615
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:54 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Ik zou me er gewoon niet meer zo druk om maken als ik jou was. Doe je ding en laat ze lekker in hun bubbel.
Ja inderdaad, je hebt gelijk en uiteindelijk ik doe toch gewoon me ding, liever dat ze over me fiets lullen, dan dat ze over me lul fietsen
pi_193992638
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:04 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Ja inderdaad, je hebt gelijk en uiteindelijk ik doe toch gewoon me ding, liever dat ze over me fiets lullen, dan dat ze over me lul fietsen
Bijzonder wijs gesproken. De diepte opzoeken getuigt absoluut van een superieure intelligentie.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193992664
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:05 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Bijzonder wijs gesproken. De diepte opzoeken getuigt absoluut van een superieure intelligentie.
Haha, alsnog niv1 mbo diploma, en nooit een opleiding afgerond.

Thanks
pi_193992677
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:44 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Ja ze behandelen me alsof ze tegen een klein kind praten. Dit "klein kind" rijd auto drinkt alcohol gebruikt drugs, is niet altijd een lieverdje geweest. Maar buiten dat het iriteert me gewoon echt heel erg
Mm, ik neem drugsgebruikers ook niet serieus
-
pi_193992696
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:07 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Mm, ik neem drugsgebruikers ook niet serieus
Zonde.... je hebt geen idee wat je mist. Maar goed dat gezegd hebbende heb je dan ook geen vergelijkingsmateriaal dus het zal voor jou ongetwijfeld werken.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193992761
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:07 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Mm, ik neem drugsgebruikers ook niet serieus
Je snapt dat je drugs niet zomaar gebruikt? Denk je dat als ik op dit moment kracht had om clean te zijn ik niet clean was? Ieder persoon heeft z'n verhaal (de meeste) en ik tenminste wat jij nu doet, is een mening geven voor mij voelt het als een steek onder water maar goed het is gebaseerd uit onwetendheid.

Nu alweer spijt dat ik überhaupt moeite voor jou gedaan heb door dit bericht te typen.
pi_193992782
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:07 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Mm, ik neem drugsgebruikers ook niet serieus
En trouwens belangrijke feiten:
Het gaat over wiet en geen harddrugs ondanks wiet ook erg schadelijke gevolgen kan hebben
pi_193992792
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:13 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Je snapt dat je drugs niet zomaar gebruikt? Denk je dat als ik op dit moment kracht had om clean te zijn ik niet clean was? Ieder persoon heeft z'n verhaal (de meeste) en ik tenminste wat jij nu doet, is een mening geven voor mij voelt het als een steek onder water maar goed het is gebaseerd uit onwetendheid.

Nu alweer spijt dat ik überhaupt moeite voor jou gedaan heb door dit bericht te typen.
Laat het voortaan of ga er humoristisch mee om. Mensen die een waas zien als ze drugs zien of horen zijn per definitie niet serieus te nemen.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193992833
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:15 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Laat het voortaan of ga er humoristisch mee om. Mensen die een waas zien als ze drugs zien of horen zijn per definitie niet serieus te nemen.
Ik weet het bro, ik had gewoon zin om even wijs te doen 😎.
pi_193992856
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:18 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Ik weet het bro, ik had gewoon zin om even wijs te doen 😎.
Dat is je behoorlijk goed afgegaan als ik het zo zie 8-)
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193993084
niks mis met TS en/of zijn probleem of whatever
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  Spellchecker woensdag 8 juli 2020 @ 19:22:30 #24
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193994972
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:53 schreef 33bsx het volgende:
Zelfde als die kut visite altijd die hier over de vloer komt

Ieder mens wil grapjes maken en dat anderen erom lachen.
Ze willen zich belangrijk voelen
Etc etc ieder mens stuk voor stuk hetzelfde.

Maar dan die klote haat en nijd Hiero, iedereen z'n eigen hagje redden altijd, krijg ik steeds meer een hekel aan mensen. Ik merk ook dingen op die anderen die minder zwart wit kijken misschien niet opmerken.

Maja zoals je aan m'n denken en me berichten kunt opmerken ben ik inderdaad een persoon die heel erg met zichzelf in de knoop gezeten heeft vroeger inderdaad.
Ik zou ze niet meer uitnodigen.
En als je nog thuis woont; er niet bij gaan zitten.
  woensdag 8 juli 2020 @ 19:28:40 #25
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_193995085
Je schrijft alsof je uit een ei komt, als je ook zo praat is het niet meer dan logisch dat mensen je niet serieus nemen.
pi_193995125
Als mensen je niet uit laten praten zeg je er dan ook wat van? Iets als 'hey onderbreek me niet als ik aan het woord ben' (om maar een voorbeeldje te noemen). Of kruip je gelijk in je schulp? Of komt er een driftbui van heb ik jou daar?

En ja...mensen geven regelmatig niet de reactie of vertonen het gedrag waar je op hoopt. Ik weet het verder niet maar stel die mensen waren eerder eigenlijk ook al nare lui, dan kun je misschien sommige beter links laten liggen.
pi_193995166
Heb je een voorbeeld waarin mensen je niet laten uitpraten?
En wat is precies je verwachting daarbij?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_193995615
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:13 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Je snapt dat je drugs niet zomaar gebruikt? Denk je dat als ik op dit moment kracht had om clean te zijn ik niet clean was? Ieder persoon heeft z'n verhaal (de meeste) en ik tenminste wat jij nu doet, is een mening geven voor mij voelt het als een steek onder water maar goed het is gebaseerd uit onwetendheid.

Nu alweer spijt dat ik überhaupt moeite voor jou gedaan heb door dit bericht te typen.
Ik zeg alleen dat ik drugsgebruikers niet serieus neem. Wat jij zegt over ieder zijn eigen verhaal, dat heb ik ook. Ik geef geen steek onder water en ik ben niet ontwetend ;) . Tenzij je medische redenen hebt om wiet te gebruiken vind ik het gewoon onverstandig. Dat je het benoemt komt over als ‘stoer doen’. Dan ben je al snel niet serieus te nemen.
-
pi_193995709
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:38 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Wat is "te" ik moet juist dominant zijn anders lopen ze over me heen en ik ben immers 19, ik moet ook een man zijn me stem laten horen
Je stem laten horen is iets anders dan dominant zijn :P
Je hoeft niet dominant te zijn als je wil dat ze je opmerken. Je kunt wel je eigen wil hebben en een eigen mening.
  woensdag 8 juli 2020 @ 20:04:41 #30
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_193995798
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:55 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat ik drugsgebruikers niet serieus neem. Wat jij zegt over ieder zijn eigen verhaal, dat heb ik ook. Ik geef geen steek onder water en ik ben niet ontwetend ;) . Tenzij je medische redenen hebt om wiet te gebruiken vind ik het gewoon onverstandig. Dat je het benoemt komt over als ‘stoer doen’. Dan ben je al snel niet serieus te nemen.
Word je van drugs ook niet een beetje een sjappie?
  Spellchecker woensdag 8 juli 2020 @ 20:05:17 #31
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193995813
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:28 schreef Nobu het volgende:
Je schrijft alsof je uit een ei komt, als je ook zo praat is het niet meer dan logisch dat mensen je niet serieus nemen.
En da's niet eerlijk want zij zijn groot en ik is klein @calimero :D

[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 08-07-2020 20:10:32 ]
pi_193995920
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:55 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat ik drugsgebruikers niet serieus neem. Wat jij zegt over ieder zijn eigen verhaal, dat heb ik ook. Ik geef geen steek onder water en ik ben niet ontwetend ;) . Tenzij je medische redenen hebt om wiet te gebruiken vind ik het gewoon onverstandig. Dat je het benoemt komt over als ‘stoer doen’. Dan ben je al snel niet serieus te nemen.
Dat is ook wel simpel en oppervlakkig zeg. De beste man heeft een wietverslaving en je kan hem geljik niet meer serieus nemen :?

Het is niet dat mensen dan als een hoopje ellende ergens onder de brug slapen hoor :')
pi_193996277
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:11 schreef Bill_Hillie het volgende:

[..]

Dat is ook wel simpel en oppervlakkig zeg. De beste man heeft een wietverslaving en je kan hem geljik niet meer serieus nemen :?

Het is niet dat mensen dan als een hoopje ellende ergens onder de brug slapen hoor :')
Ja, ik zeg dat ik begrijp dat mensen hem daardoor niet serieus kunnen nemen.

Alsof ik dat laatste denk :') .. ! Bedankt voor de hulp, maar je hoeft niets voor mij in te vullen.
-
pi_194016270
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:05 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Bijzonder wijs gesproken. De diepte opzoeken getuigt absoluut van een superieure intelligentie.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:07 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Haha, alsnog niv1 mbo diploma, en nooit een opleiding afgerond.

Thanks
Ik ga stuk.
pi_194017548
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:04 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Word je van drugs ook niet een beetje een sjappie?
Mwuha je blijft toch wel alert en scherp van al dat multitasken. Autorijden, het volgende nummertje zoeken, heroïne spuiten en je aansteker zoeken tegelijk is niet voor iedereen weggelegd.
Don't follow me, I'm just a man.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 05:02:40 #36
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_194017589
Me me me me

Het is godverdomme 'MIJN'
Zuiger van het FOK!-OMT
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 09:41:02 #37
441859 crew  Lenny77
pi_194019136
Beetje normaal doen aub
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 09:45:51 #38
441859 crew  Lenny77
pi_194019194
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:44 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Ja ze behandelen me alsof ze tegen een klein kind praten. Dit "klein kind" rijd auto drinkt alcohol gebruikt drugs, is niet altijd een lieverdje geweest. Maar buiten dat het iriteert me gewoon echt heel erg
Als ik dit lees krijg ik wel dit gevoel: :')
Je bent 19 (dus nog een halve puber), drinkt, gebruikt drugs en rijdt met een auto plus je hebt een verleden. Je bent er ook nog trots op want haalt het aan om te bewijzen hoe groot je wel al bent!
Nou nee... ik zou je ook niet serieus nemen.
Daar moet je je nou een flinke poos voor gaan bewijzen dat je effectief volwassen bent geworden.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194019310
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:41 schreef Pumpalov het volgende:
Dat komt omdat je met tekst al als een domme lul klinkt. Dan kan je beter gewoon zitten en luisteren in plaats van de grote Jan willen spelen.
Laat maar, gemeen.
pi_194020667
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:45 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Als ik dit lees krijg ik wel dit gevoel: :')
Je bent 19 (dus nog een halve puber), drinkt, gebruikt drugs en rijdt met een auto plus je hebt een verleden. Je bent er ook nog trots op want haalt het aan om te bewijzen hoe groot je wel al bent!
Nou nee... ik zou je ook niet serieus nemen.
Daar moet je je nou een flinke poos voor gaan bewijzen dat je effectief volwassen bent geworden.
Dankje.
-
pi_194020727
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:45 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Als ik dit lees krijg ik wel dit gevoel: :')
Je bent 19 (dus nog een halve puber), drinkt, gebruikt drugs en rijdt met een auto plus je hebt een verleden. Je bent er ook nog trots op want haalt het aan om te bewijzen hoe groot je wel al bent!
Nou nee... ik zou je ook niet serieus nemen.
Daar moet je je nou een flinke poos voor gaan bewijzen dat je effectief volwassen bent geworden.
Precies. Tot in den treuren kansloze hinderlagen plannen om heel geleerd een punt te kunnen maken, maar deze niet kunnen maken, omdat tenenkrommende kortzichtigheid zorgt dat het in je gezicht ontploft :N
Don't follow me, I'm just a man.
pi_194022909
Ts zodra het moment komt dat mensen je uit laten praten zullen ze met hun ogen rollen en je verder maar negeren want holy shit wat een persoontje ben jij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')