abonnement Unibet Coolblue
pi_193986283
Sinds mijn jeugd heb ik last van smetvrees en dan eigenlijk alleen voor andere mensen. Uiteraard staat dat mijn seksualiteit behoorlijk in de weg. In de loop van de jaren lijkt het ook steeds erger te worden maar zolang ik mij kan herinneren heb ik hier al last van. Vaak heb ik er aan het begin van een nieuwe relatie even iets minder last van maar na een poosje griezel ik gewoon van alleen al de aanwezigheid van die andere persoon. Is er hier iemand met dezelfde ervaring?
pi_193987090
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:26 schreef HuldaS het volgende:
maar na een poosje griezel ik gewoon
Hoe doe je dat bij seks?
Google is your friend, abuse your friends
  woensdag 8 juli 2020 @ 11:38:12 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193987157
Ben je er al mee bij een psycholoog o.i.d. geweest?
pi_193987214
Het lijkt mij dat dit veel dieper dan seks gaat, maar uberhaupt om een ander person in je huis te hebben.

Hier zal je echt mee naar een psycholoog moeten, dit is niet iets waar je eventjes overheengroeit als het echt serieus is.
(lijkt me ook geen topic voor SEX of je moet het alleen bij seks hebben...)
pi_193987382
- optiefen vent -

[ Bericht 75% gewijzigd door CoolGuy op 08-07-2020 13:50:14 ]
pi_193987880
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:26 schreef HuldaS het volgende:
Sinds mijn jeugd heb ik last van smetvrees en dan eigenlijk alleen voor andere mensen. Uiteraard staat dat mijn seksualiteit behoorlijk in de weg. In de loop van de jaren lijkt het ook steeds erger te worden maar zolang ik mij kan herinneren heb ik hier al last van. Vaak heb ik er aan het begin van een nieuwe relatie even iets minder last van maar na een poosje griezel ik gewoon van alleen al de aanwezigheid van die andere persoon. Is er hier iemand met dezelfde ervaring?
Kijk even bij de DSM 5. Hier over gaan discussiėren lost niets op, je moet eerst weten wat de definitie(s) is van smetvrees. Waar hebben we het over ?
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  Moderator woensdag 8 juli 2020 @ 13:51:24 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193989366
Dit gaat meer over R&P dan over seksualiteit denk ik. dus ik neem 'm mee naar R&P :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193989750
Ben hiervoor inderdaad onder behandeling geweest (cognitieve gedragstherapie). Misschien moet ik hier nog een gevolg aan geven.
pi_194011353
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 14:13 schreef HuldaS het volgende:
Ben hiervoor inderdaad onder behandeling geweest (cognitieve gedragstherapie). Misschien moet ik hier nog een gevolg aan geven.
Heb je tijdens die cognitieve gedragstherapie ook exposure therapie gedaan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')