abonnement Unibet Coolblue
pi_193995548
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het klinkt alsof het volgens jou óf-óf is. Of een vrouw houdt van seks en dan is het geen relatiemateriaal, of ze is relatiemateriaal, maar ze houdt niet van seks.

Dat hoeft echt niet zo te zijn, dat kan prima samen gaan.
Dat kan inderdaad geweldig samen gegaan, is bij mij tot nu toe helaas nog niet gebeurd.

Hoe sta jij hier trouwens in? ;) Wat vind je van casual seks?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2020 19:52:02 ]
  Moderator woensdag 8 juli 2020 @ 19:57:35 #27
5428 crew  miss_sly
pi_193995663
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:51 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad geweldig samen gegaan, is bij mij tot nu toe helaas nog niet gebeurd.

Hoe sta jij hier trouwens in? ;) Wat vind je van casual seks?
Ik vind casual seks prima, kan erg leuk zijn,
Ik vind het in een relatie fijner, omdat voor mij vertrouwen in mijn partner een belangrijk onderdeel is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193995764
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind casual seks prima, kan erg leuk zijn,
Ik vind het in een relatie fijner, omdat voor mij vertrouwen in mijn partner een belangrijk onderdeel is.
Ja precies. En dat vertrouwen voel je minder bij een vaste fwb?
  Moderator woensdag 8 juli 2020 @ 20:03:29 #29
5428 crew  miss_sly
pi_193995779
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:02 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja precies. En dat vertrouwen voel je minder bij een vaste fwb?
Ja. Dan kan ik me minder overgeven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 8 juli 2020 @ 20:15:30 #30
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193995990
Zo'n FWB, hoe werkt dat nou eigenlijk. Je vraagt een willekeurige vrouw waar je niks mee wilt of ze met je wil neuken?
pi_193996409
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:15 schreef Hexagon het volgende:
Zo'n FWB, hoe werkt dat nou eigenlijk. Je vraagt een willekeurige vrouw waar je niks mee wilt of ze met je wil neuken?
Nog nooit gedaan? :? Meestal gewoon een beetje aftasten op Tinder waar iemand naar op zoek is en als het antwoord daarop geen relatie is dan is er eigenlijk maar 1 alternatief.

Dan beetje hinten, afspreken en neuken maar. :)
  woensdag 8 juli 2020 @ 20:47:05 #32
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193996514
Ik heb ze inderdaad nooit getroffen waarbij vooraf zo zakelijk werd geregeld. Wel eens avontuurtjes gehad die uiteindelijk op niets uitliepen. Maar geen structurele relaties waarbij aan de voorkant is afgekaderd dat je samen neukt en meer niet.
pi_193996798
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:47 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb ze inderdaad nooit getroffen waarbij vooraf zo zakelijk werd geregeld. Wel eens avontuurtjes gehad die uiteindelijk op niets uitliepen. Maar geen structurele relaties waarbij aan de voorkant is afgekaderd dat je samen neukt en meer niet.
Heb beiden wel meegemaakt. Het ligt er gewoon een beetje aan hoe open-minded mensen zijn en hoe direct in de communicatie. Direct communiceren kan veel gedoe schelen. :P
  woensdag 8 juli 2020 @ 21:53:52 #34
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_193997794
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Vrouwen zoals jij zijn dan ook superleuk als fwb's. :D Mijn beste fwb was ook echt dol op seks. Dat scheelt al heel veel, als je het beiden superleuk vindt dan wordt het ook superleuk.
Als je het niet echt van de (causal) seks bent is een fwb zijn niet zo’n goed idee.
Dat een fwb van seks houdt is dus vrij logisch.

Maar iemand die niet van causal seks houdt kan net zoveel van seks houden.

Als we het echt alleen over het seksuele gedeelte hebben prefereer ik een relatie.
Iemand die je aantrekkelijk vindt is zeer regelmatig beschikbaar.
Als je zin hebt kan je even polsen of de ander ook wil.
Hoeft niet zo gepland te worden. Geen moet eerst uitgaan of Tinder een slinger te geven. Geen straks. Geen bij jou of bij mij.

Soms is je voorbereiden op seks heerlijk.
In die hotelkamer afspreken, wat leuks gaan doen en daarna seks hebben. Iets spannends en leuks plannen en daar voorpret over hebben.
Dat kan heel prima in een relatie naast dat meer spontane.

Disclaimer.
In een relatie kan het gebeuren dat de een spontaan wat wil en de ander daar niet zo’n zin in heeft op dat moment.
Met een fwb heet dat ‘oh heb geen tijd nu, laten we vrijdag afspreken’.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_193998322
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:00 schreef De_Onnoembare het volgende:
Niet perse beter in een relatie. Wel over het algemeen beter als je het al een tijdje met elkaar doet en op elkaar ingespeeld bent. Maar dat kan ook heel goed met FWB.
Dit.
Striving to be more than average.
  Moderator woensdag 8 juli 2020 @ 22:38:06 #36
5428 crew  miss_sly
pi_193998713
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Als je het niet echt van de (causal) seks bent is een fwb zijn niet zo’n goed idee.
Dat een fwb van seks houdt is dus vrij logisch.

Maar iemand die niet van causal seks houdt kan net zoveel van seks houden.

Als we het echt alleen over het seksuele gedeelte hebben prefereer ik een relatie.
Iemand die je aantrekkelijk vindt is zeer regelmatig beschikbaar.
Als je zin hebt kan je even polsen of de ander ook wil.
Hoeft niet zo gepland te worden. Geen moet eerst uitgaan of Tinder een slinger te geven. Geen straks. Geen bij jou of bij mij.

Soms is je voorbereiden op seks heerlijk.
In die hotelkamer afspreken, wat leuks gaan doen en daarna seks hebben. Iets spannends en leuks plannen en daar voorpret over hebben.
Dat kan heel prima in een relatie naast dat meer spontane.

Disclaimer.
In een relatie kan het gebeuren dat de een spontaan wat wil en de ander daar niet zo’n zin in heeft op dat moment.
Met een fwb heet dat ‘oh heb geen tijd nu, laten we vrijdag afspreken’.
Helemaal dit!
Voordeel vind ik ook dat we het beiden niet als een afwijzing ervaren of onzeker van worden als een van beiden eens geen zin heeft. Dat kan gewoon, en dat kan ook gewoon worden gezegd.

Ik heb het volgens mij al eens eerder gezegd, maar volgens mij wil TS zelf niet dat een meisje waarmee hij een relatie wil teveel van seks houdt. Want meisjes die van seks houden, zijn ‘een bepaald soort meisjes’ en die zijn niet voor de vaste relatie, om thuis voor te stellen, die moeder van je kind(eten) kan worden. Ik denk dat hij zelf het onderscheid maakt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 8 juli 2020 @ 22:51:45 #37
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_193999032
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Helemaal dit!
Voordeel vind ik ook dat we het beiden niet als een afwijzing ervaren of onzeker van worden als een van beiden eens geen zin heeft. Dat kan gewoon, en dat kan ook gewoon worden gezegd.

Ik heb het volgens mij al eens eerder gezegd, maar volgens mij wil TS zelf niet dat een meisje waarmee hij een relatie wil teveel van seks houdt. Want meisjes die van seks houden, zijn ‘een bepaald soort meisjes’ en die zijn niet voor de vaste relatie, om thuis voor te stellen, die moeder van je kind(eten) kan worden. Ik denk dat hij zelf het onderscheid maakt.
Dat denk ik ook bij dit soort denkbeelden.

Heb te vaak gezien dat mannen voor een relatie die vrouw zoeken die ‘alleen bij hem seks zo geweldig vond’.
Dat is een Disney versie van seks. Een bouquet romannetje voor mannen.

Die vrouw (20/25 jaar+) houdt van seks binnen en/of buiten relaties en heeft al lekkere seks gehad, of ze geeft er minder om en heeft geen of minder seks gehad.
Casual of in een relatie maakt geen donder uit.

Denken dat jij de grote held bent die haar seksualiteit komt ontwaken wel.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194002679
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb het volgens mij al eens eerder gezegd, maar volgens mij wil TS zelf niet dat een meisje waarmee hij een relatie wil teveel van seks houdt. Want meisjes die van seks houden, zijn ‘een bepaald soort meisjes’ en die zijn niet voor de vaste relatie, om thuis voor te stellen, die moeder van je kind(eten) kan worden. Ik denk dat hij zelf het onderscheid maakt.
Waarom pak je het nou weer (in een topic waar ik een volslagen respectvolle toon aansla) zo negatief op?

Dit is gewoon niet waar namelijk. Ik zou dat juist ideaal vinden in een relatie.
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 09:30:50 #39
5428 crew  miss_sly
pi_194002830
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Waarom pak je het nou weer (in een topic waar ik een volslagen respectvolle toon aansla) zo negatief op?

Dit is gewoon niet waar namelijk. Ik zou dat juist ideaal vinden in een relatie.
Waarom vind je dat zo negatief? En wat heef thet met een al dan niet respectvolle toon te maken?

Ik heb het idee dat je jezelf een beetje in de weg zit met je zoektocht naar de relatie die je graag wil. Dat je een ideaalplaatje hebt van hoe een meisje is waar je een relatie mee kunt beginnen en dat dat type meisje een lief, onschuldig meisje is. En lieve onschuldige meisjes hebben geen volwassen geile seks gehad. Dat kun jij ze nog wel leren, maar ze hebben dat nog niet met een ander gedaan.
De meisjes die dat wél hebben gedaan, zijn leuk en geil en interessant, maar te vrij om een relatie mee te hebben.

Heeft verder neits met respect te maken, alleen met een andere perceptie van de verschillende meisjes.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_194002928
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom vind je dat zo negatief? En wat heef thet met een al dan niet respectvolle toon te maken?

Ik heb het idee dat je jezelf een beetje in de weg zit met je zoektocht naar de relatie die je graag wil. Dat je een ideaalplaatje hebt van hoe een meisje is waar je een relatie mee kunt beginnen en dat dat type meisje een lief, onschuldig meisje is. En lieve onschuldige meisjes hebben geen volwassen geile seks gehad. Dat kun jij ze nog wel leren, maar ze hebben dat nog niet met een ander gedaan.
De meisjes die dat wél hebben gedaan, zijn leuk en geil en interessant, maar te vrij om een relatie mee te hebben.

Heeft verder neits met respect te maken, alleen met een andere perceptie van de verschillende meisjes.
Maar waar zeg ik dat? :) Geef me dan een citaat.

Enige dat ik zeg is dat ik zelf (helaas) de ervaring heb gehad dat casual seks vaak beter was dan in een relatie. Maar dat betekent natuurlijk totaal niet dat ik er niet in geloof dat het in een relatie veel beter zou kunnen zijn.
pi_194004316
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat denk ik ook bij dit soort denkbeelden.

Heb te vaak gezien dat mannen voor een relatie die vrouw zoeken die ‘alleen bij hem seks zo geweldig vond’.
Dat is een Disney versie van seks. Een bouquet romannetje voor mannen.

Die vrouw (20/25 jaar+) houdt van seks binnen en/of buiten relaties en heeft al lekkere seks gehad, of ze geeft er minder om en heeft geen of minder seks gehad.
Casual of in een relatie maakt geen donder uit.

Denken dat jij de grote held bent die haar seksualiteit komt ontwaken wel.
Eens, TS ziet het als verschillende vrouwen en dat hoeft niet. De vraag is dan wel waarom is iemand een FWB en is het geen relatie (als je die niet al een hebt op dat moment).

EN dan nog qua relaties vind ik persoonlijk een vrouw die al wat geexperimenteerd heeft en weet wat ze wel en niet wilt aantrekkelijker dan iemand met wie je het wiel uit moet vinden. Juist bij die laatste zou ik op een fwb aansturen en na de lessen haar de wijde wereld in sturen.
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 11:47:45 #42
5428 crew  miss_sly
pi_194004614
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Maar waar zeg ik dat? :) Geef me dan een citaat.

Enige dat ik zeg is dat ik zelf (helaas) de ervaring heb gehad dat casual seks vaak beter was dan in een relatie. Maar dat betekent natuurlijk totaal niet dat ik er niet in geloof dat het in een relatie veel beter zou kunnen zijn.
Je zegt dat niet letterlijk, maar ik vind dat spreken uit een heleboel van je posts.

Misschien zoek je (onbewust?) voor een relatie toch telkens een ander soort meisje uit dan wanneer je eigenlijk alleen jeuk hebt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_194004876
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 11:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je zegt dat niet letterlijk, maar ik vind dat spreken uit een heleboel van je posts.

Misschien zoek je (onbewust?) voor een relatie toch telkens een ander soort meisje uit dan wanneer je eigenlijk alleen jeuk hebt?
Ja dat laatste zou inderdaad wel kunnen. Maar hoe voorkom ik dat? Tot nu toe zijn mijn sekspartners gewoon geen geschikte relatiepartners gebleken. (Om meerdere redenen: Interesses, opleidingsniveau, doelen in het leven, etc.)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')