abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_193976470
Nu wil het zo zijn dat wij wat te vieren hebben dus heb ik een tafel voor twee gereserveerd.

Ik ben benieuwd hoe wij het gaan ervaren.

De huisregels zijn aangepast bijvoorbeeld bij binnenkomst handen desinfecteren.

1,5 meter afstand houden tenzij je bij elkaar woont.

En met pin betalen.

Ook voor en na wc bezoek handen desinfecteren (waarom ze dat nog moeten omschrijven...).

Maar goed ik ben benieuwd misschien is het wel leuk omdat er dus tafels bewust leeg zijn om ruimte te maken waardoor je meer prive zit voor je gevoel.

Oh en wat ook meespeeld is natuurlijk de locale ondernemers steunen elke euro omzet is hard nodig om te blijven drijven.

Wij willen graag dat dit restaurant blijft bestaan :Y

Zijn jullie alweer uit eten gegaan? en zo ja merkte je veel verschil met vroeger?

[ Bericht 0% gewijzigd door Circle.Of.Filth op 07-07-2020 18:09:02 ]
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  dinsdag 7 juli 2020 @ 17:18:21 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_193976761
Ik ben al wel weer gegaan, maar nauwelijks verschil gemerkt. Handen gedesinfecteerd bij de ingang, maar dat had ik net zo goed ook niet kunnen doen. De rest van de avond heb ik eigenlijk niet meer aan corona gedacht.
pi_193977158
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 17:18 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ben al wel weer gegaan, maar nauwelijks verschil gemerkt. Handen gedesinfecteerd bij de ingang, maar dat had ik net zo goed ook niet kunnen doen. De rest van de avond heb ik eigenlijk niet meer aan corona gedacht.
Waarom niet direct er een iwanius style recensie tegenaan gegooid?
Don't follow me, I'm just a man.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 17:41:26 #4
136343 BasEnAad
pi_193977174
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 17:40 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Waarom niet direct er een iwanius style recensie tegenaan gegooid?
Ik mocht niet roken binnen :7
pi_193977199
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 17:41 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ik mocht niet roken binnen :7
Hoeft ook niet, je kunt de sigaar gewoon ter decoratie op tafel leggen.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193977402
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 17:18 schreef BasEnAad het volgende:
Wat voor keuken was het?

* Er zal misschien verschil van beleving zijn tussen *** Franse keuken en All You can vreet schuur.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 17:57:25 #7
136343 BasEnAad
pi_193977414
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 17:56 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Wat voor keuken was het?

* Er zal misschien verschil van beleving zijn tussen *** Franse keuken en All You can vreet schuur.
Was een gewoon bistro-restaurant, niet goedkoop, maar ook niet heel duur.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 18:07:57 #8
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193977552
Al eens uit eten geweest. Het was nogal rustig, verraste me toch wel. Had meer mensen verwacht die er graag op uit wilden. Wel lekker ook, tafels inderdaad wat meer uit elkaar of leeg. Maar voelde niet storend aan.

Geen all you can eat oid.
pi_193984598
Ondertussen al drie keer gaan uiteten. De naleving van de regels verschilt nogal, n keer (Pesto in Utrecht) werden we bij binnenkomst nadrukkelijk over onze gezondheid ondervraagd, stonden tafels netjes 1,5 m uit elkaar, moest je voor het toilet eerst even toestemming vragen en werd gevraagd of je het ok vond als ze aan tafel serveren.

Afgelopen zaterdag naar Orlof aan de Kade in Utrecht, bij reservering en binnenkomst expliciet aangegeven dat we met 3 personen uit 3 huishoudens zijn, en vervolgens werden we aan n tafel gezet met hooguit 75 cm afstand tussen elkaar (in totaal is dan dan weer wel 1,5 m ;) ) Daar was de afstand naar de buren ook echt geen 1,5 m. Geen vragen bij binnenkomst, personeel hing ongevraagd over je tafel en eigenlijk gewoon n grote anarchie net als vr Corona.

Ik ben bang dat die laatste categorie horeca het voor de rest verpest als er een tweede golf komt.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_194019718
Gister dus uit eten geweest :Y)

Bij een Suhi restaurant midden prijsklasse.

Het was gezellig druk *O* * misshien wel gevaarlijk omdat er echt geen 1,5 meter tussen de tafels was en de bediening ook zeer dichtbij komt net als passerende mensen.

Maar goed qua sfeer was het wel leuk mensen willen gewoon weer lekker uitgaan en vorkjes prikken
Of Chop sticks klikken in dit geval :P

De bediening was goed geregeld voldoende personeel dus snel en ook de lege schaaltjes werden opgemerkt en snel weggehaald.

Het eten zelf vond ik wat tegenvallen voor deze prijsklasse met name omdat je bij een antal gerechten moest bijbetalen waardoor je eigenlijk tegen de hogere prijsklasse aankomt.
En omdat ik vond dat het wat zwak gekruid was.

Al met al leuk om weer uit eten te gaan maar volgende keer pakken wij een ander restaurant.

Cijfer een 7 dus wel voldoende maar niet genoeg om ons te overtuigen om nogmaals daar te boeken.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 12:43:35 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194021613
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 17:01 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Nu wil het zo zijn dat wij wat te vieren hebben dus heb ik een tafel voor twee gereserveerd.

Ik ben benieuwd hoe wij het gaan ervaren.

De huisregels zijn aangepast bijvoorbeeld bij binnenkomst handen desinfecteren.

1,5 meter afstand houden tenzij je bij elkaar woont.

En met pin betalen.

Ook voor en na wc bezoek handen desinfecteren (waarom ze dat nog moeten omschrijven...).

Maar goed ik ben benieuwd misschien is het wel leuk omdat er dus tafels bewust leeg zijn om ruimte te maken waardoor je meer prive zit voor je gevoel.

Oh en wat ook meespeeld is natuurlijk de locale ondernemers steunen elke euro omzet is hard nodig om te blijven drijven.

Wij willen graag dat dit restaurant blijft bestaan :Y

Zijn jullie alweer uit eten gegaan? en zo ja merkte je veel verschil met vroeger?
Ja hoor, als een keer of 5.
Grote verschil met vroeger is dat er beter op de persoonlijke hygine wordt gelet, bij binnenkomst verplicht handen reinigen en dat er meer afstand wordt gehouden.
Poef.....gone! golfer
pi_194023234
1 keer geweest nu, vond het eigenlijk perfect.
Vanwege de ruimte de tafeltjes net iets verder dan normaal wat het allemaal net iets rustiger maakte.

En eindelijk een keer gewoon een restaurant binnenkomen en fatsoenlijk je handen kunnen wassen voordat je gaat eten. ^O^
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')