abonnement Unibet Coolblue
pi_193967391
Onze jongste, net 2, weet zich steeds met zijn armen uit de gordel te werken. We kunnen hem vertellen dat hij er terug in moet, maar 2 is nee. de gordels zitten goed strak, maar hij blijkt een soort slangenmens te zijn.

Ik denk dat ik op een manier de gordels op de borst dichter bij elkaar moet houden. iemand enig idee en is dat dan weer niet gevaarlijk?
  Moderator dinsdag 7 juli 2020 @ 00:00:04 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193967454
Wat voor een gordelsysteem heeft het autostoeltje?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193967678
een 5 punts gordel.


er zijn er die na een paar minuten nog strakker gaan, maar wij hebben gewoon de standaard.

romer king 2
pi_193967910
Daar zijn bepaalde gespen voor idd, wij hebben ze van maxi cosy, zal ff googlen.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_193967942


Zo een, ¤8 op mamaloes.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_193967978
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 00:50 schreef Filosoofert het volgende:
[ afbeelding ]

Zo een, ¤8 op mamaloes.
Ik had geen idee dat dit bestond :o bedankt voor de tip!
pi_193970131
dank je.

dat is wat ik zocht idd.
pi_193970210
dank je.

dat is wat ik zocht idd.

alleen is de consumentenbond er minder over te spreken. ze kunnen alleen onder de schouderpads en dan komt het op zijn buik. dat is wel gevaarlijk. nog even goed naar kijken.
pi_193970507
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 09:32 schreef Nico987 het volgende:
dank je.

dat is wat ik zocht idd.

alleen is de consumentenbond er minder over te spreken. ze kunnen alleen onder de schouderpads en dan komt het op zijn buik. dat is wel gevaarlijk. nog even goed naar kijken.
Tsja, daar moet je zelf ff naar kijken. Bij ons zit hij op borsthoogte.


Als ik het materiaal bekijk, verwacht ik dat het breekt zodra er veel gewicht op komt (zoals bij een ongeluk). Ben er niet zo bang voor.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_193975294
Die clips bieden geen bescherming, behalve dan dat ze het kind op de plek houden.

Dit soort clipjes zijn als het goed is ook bekend bij de hulpdiensten, zodat het kind snel de auto uit kan bij ongelukken.

Het best is zonder die clips, maar bij slangenkinderen is het echt stukken veiliger.
  Redactie Frontpage dinsdag 7 juli 2020 @ 15:41:20 #11
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_193975317
Mijn dochter doet/deed dit ook, maar zij luistert gelukkig wel naar "doe je gordel weer om" gevolgd door een "ik tel tot drie...". Maar goed, wellicht houdt dat binnenkort ook op, dan moet ik ook aan zo'n clip.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_193977390
de oudste deed het toen hij ouder was die was gevoelig voor de politie maar dd jongste is daar niet mee bezig en boeit het nog vrij weinig wat wij willen.
pi_193979280
Zou zo'n ding ook werken bij de gespen van een fietsstoeltje?

Onze zoon heeft blijkbaar smalle schouders, waardoor (minstens één van) de bandjes steeds van zijn schouders schuiven, zelfs wanneer we ze heel strak aantrekken. We hebben zo'n zitje, die 'schouderpads' hebben we er al af gehaald, want daarmee was het helemaal geen doen.
A balanced diet is a cookie in each hand
  donderdag 23 juli 2020 @ 10:30:40 #14
476768 Zakdoekjeleggen
Niemand zeggen....
pi_194218886
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 20:03 schreef Taartje het volgende:
Zou zo'n ding ook werken bij de gespen van een fietsstoeltje?

Onze zoon heeft blijkbaar smalle schouders, waardoor (minstens één van) de bandjes steeds van zijn schouders schuiven, zelfs wanneer we ze heel strak aantrekken. We hebben zo'n zitje, die 'schouderpads' hebben we er al af gehaald, want daarmee was het helemaal geen doen.
Ja, wij hebben hem ook voor het urban iki stoeltje in combinatie met een heel smal dochtertje.
Psst, ik ben een kloon
pi_194219911
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 20:03 schreef Taartje het volgende:
Zou zo'n ding ook werken bij de gespen van een fietsstoeltje?

Onze zoon heeft blijkbaar smalle schouders, waardoor (minstens één van) de bandjes steeds van zijn schouders schuiven, zelfs wanneer we ze heel strak aantrekken. We hebben zo'n zitje, die 'schouderpads' hebben we er al af gehaald, want daarmee was het helemaal geen doen.
Dit werkt super bij de fietsstoeltjes, de gordelpads kunnen er dan ook gewoon weer op.
Yepp heeft zelfs een eigen harnas clip. https://www.thule.com/nl-(...)ness-clip-_-12020920

Ik moet nog een 2e setje hebben voor de fietskar want daar precies hetzelfde probleem. In de auto gelukkig niet want dat voelt toch minder veilig maar armen uit de gordels is nog veel gevaarlijker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')