abonnement Unibet Coolblue
pi_193974107
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 10:23 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb 20 euro bol.com-tegoed en wil e-boeken kopen voor op vakantie. Iemand tips? Ik vind historische boeken vaak leuk (ik heb hier een hele rij Geert Mak staan) want die zijn vaak niet te spannend :P
Kijk eens naar Ken Follett. Pillars of the Earth is echt een fijn boek. Er zijn ook twee vervolgen op geschreven.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193974284
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 13:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kijk eens naar Ken Follett. Pillars of the Earth is echt een fijn boek. Er zijn ook twee vervolgen op geschreven.
Ja O+ Zeker de eerste twee delen. Derde deel vind ik minder.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193974314
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 13:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Bunny hop. :D Er worden serieus wedstrijden in gehouden. (Dat is dan weer niet helemaal mijn ding. Al die drukte en vreemde omgevingen enzo.)
Diva kon hier wel over mijn armen op commando springen. Ik denk dat ik met Nox ook wel wat trucjes kan doen, ze is er energiek en nieuwsgierig genoeg voor :Y

Oh en:

https://imgur.com/gallery/ki41AH1

:D
Oh die vind ik nog leuker!!
En wedstrijden :{w
pi_193974870
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 13:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kijk eens naar Ken Follett. Pillars of the Earth is echt een fijn boek. Er zijn ook twee vervolgen op geschreven.
Bedankt voor de tip! :)
  dinsdag 7 juli 2020 @ 14:58:56 #180
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193974900
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 14:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja O+ Zeker de eerste twee delen. Derde deel vind ik minder.
komt binnenkort een nieuwe uit, geloof ik!
pi_193974949
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 14:58 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

komt binnenkort een nieuwe uit, geloof ik!
:D O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193974953
Ook weer naar de Srebrenica docu aant kijken. Blijft pijnlijk hoeveel shit NL leger over zich heen heeft gekregen, daar en daarna.

Achteraf kijk je een kont in de koe en de boosheid van de internationale gemeenschap over wat er gebeurd is, is terecht, maar omdat neer te leggen bij de mensen die er ter plekke waren heb ik altijd onbegrijpelijk gevonden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193974965
En ook dat gezuig van die persoon die Karremans interviewt :r

En wat een genant niveau van Engels :@

[ Bericht 31% gewijzigd door DancingPhoebe op 07-07-2020 15:12:06 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193975150
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 14:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja O+ Zeker de eerste twee delen. Derde deel vind ik minder.
Mee eens :Y Het werd ook meer van hetzelfde :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193975155
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 14:58 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

komt binnenkort een nieuwe uit, geloof ik!
Alweer? :o Gelijk even kijken.

Edit: https://www.boekerij.nl/p(...)geraad-9789022575123

Ben benieuwd *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 7 juli 2020 @ 15:24:13 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193975156
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 15:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ook dat gezuig van die persoon die Karremans interviewt :r
Bedoel je Coen Verbraak? De beste interviewer van Nederland.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_193975171
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 15:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Bedoel je Coen Verbraak? De beste interviewer van Nederland.
Geen idee, lijkt me heel sterk obv wat ik zag :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 7 juli 2020 @ 15:27:08 #188
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193975184
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

Geen idee, lijkt me heel sterk obv wat ik zag :D
De maker van deze reeks en vele geweldige interviewreeksen ervoor is Coen Verbraak. Die praat met al die mensen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_193975223
Druk geweest *G*
Half uur crossen, tuin in en grasmaaien, vegen, beetje hier en daar onkruid en klimop wegtrekken }:|.
Lezen en uitrusten. Nog steeds de walgvogel van Wolkers en ik zit soms hardop te lachen :D
Na uitrusten opritje met postzegeltuintje gedaan, vegen, beetje knippen en scheren aan de buxus die de motten lijkt te overleven O+ en een té groot wordende boom ontdaan van takken die op de oprit zwaaien.
Nu weer lekker in het zonnetje verder met Jan :W

/dagboek
pi_193975348
Lekker bezig Blues!

Ik het kader van een bijna zeker gefaald examen, ben ik nu de resterende hoorcolleges aan het doorworstelen. Laat ik het zo zeggen; zonde dat me dat niet meer gelukt was voor het examen, want nu begrijp ik de belangrijkste opgave wel enigszins :')

Afijn.
pi_193975407
Op tournée langs apotheek, had ik moeten mailen of bellen.
Nou, gewoon briefje afgegeven aan dichtgeplakte balie met kijkgaatje :D , naar de bieb om boeken over Lissabon in te leveren - die gaan 3 dagen in quarentaine, ja - en naar het naaiatelier.
En die hebben geweldig werk verricht _O_ een handgroot brandgat in een broekspijp netjes gerepareerd met de binnenkant / zelfde stof van de broekzak. ( mijn idee).
En een nieuwe broek korter gemaakt met omslag, omdat ik dat zo mooi vind vallen.
Toen naar de wasstraat, ook altijd wel een avontuur. met stofzuiger en perslucht inbegrepen. Was ook weer 3 maanden geleden.
Dat was het. w/

Vanavond bietenrisotto met feta en munt. :Y)
pi_193975430
Oh, whehehe, ik moet even grinniken. Wat zal de FDF-voorman Mark van den Oever zich gepiepeld voelen. Activisten hebben IN zijn stallen gefilmd >:)
pi_193975513
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 15:51 schreef Candaasje het volgende:
Oh, whehehe, ik moet even grinniken. Wat zal de FDF-voorman Mark van den Oever zich gepiepeld voelen. Activisten hebben IN zijn stallen gefilmd >:)
_O- ^O^
We have far more in common than that which devides us..
pi_193975528
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 15:51 schreef Candaasje het volgende:
Oh, whehehe, ik moet even grinniken. Wat zal de FDF-voorman Mark van den Oever zich gepiepeld voelen. Activisten hebben IN zijn stallen gefilmd >:)
En wat kwam daaruit?
  dinsdag 7 juli 2020 @ 16:00:34 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193975565
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_193975632
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 15:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

En wat kwam daaruit?
Oh golfer heeft al een linkje geplaatst met de beelden :)

Ze zagen veel varkens met ontstoken ogen. Ook veel afgekloven oren; duidt op verveling/frustratie.
BeterLevenVarkens zouden ook stalverrijking moeten hebben. Ik zie het in de beelden niet. Geen stro, geen kettingen of ander 'speelgoed'.

Nu is dit niks 'schokkends' wat mij betreft (in de zin: dit soort beelden zijn dagelijkse kost) maar het geeft wel aan wat een BeterLeven-ster zegt. Helemaal niks.

Maar het mooie vind ik het dat Ongehoord dus gewoon bij de FDF-voorman heeft aangeklopt. Dat vind ik wel lef hebben :D.

EDIT: het deel over subsidies vind ik overigens zelf wat minder interessant (laatste paar minuten). Dan zou ik er meer moeten induiken wat die subsidies precies inhouden.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 16:12:32 #197
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193975730
Het wrakingsverzoek van de rechter die het kort geding van Viruswaanzin vs. De Staat behandelde is afgewezen. Duh.
Spoilers!
pi_193975793
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 16:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het wrakingsverzoek van de rechter die het kort geding van Viruswaanzin vs. De Staat behandelde is afgewezen. Duh.
Gelukkig wel. FB kennis heeft het net erover dat er wel 18 geneesmiddelen zijn om corona te genezen dus is het allemaal niet zo erg. Ben op m'n handen gaan zitten...waarom dan zoveel doden. Maar verder gekeken..was een filmpje van die huisarts die covid heeft genezen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193975820
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 16:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh golfer heeft al een linkje geplaatst met de beelden :)

Ze zagen veel varkens met ontstoken ogen. Ook veel afgekloven oren; duidt op verveling/frustratie.
BeterLevenVarkens zouden ook stalverrijking moeten hebben. Ik zie het in de beelden niet. Geen stro, geen kettingen of ander 'speelgoed'.

Nu is dit niks 'schokkends' wat mij betreft (in de zin: dit soort beelden zijn dagelijkse kost) maar het geeft wel aan wat een BeterLeven-ster zegt. Helemaal niks.

Maar het mooie vind ik het dat Ongehoord dus gewoon bij de FDF-voorman heeft aangeklopt. Dat vind ik wel lef hebben :D.

EDIT: het deel over subsidies vind ik overigens zelf wat minder interessant (laatste paar minuten). Dan zou ik er meer moeten induiken wat die subsidies precies inhouden.
Beelden sla ik liever over, maar wel goed dat ze juist bij zo'n prominent figuur zulke beelden hebben gemaakt.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 16:22:04 #200
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193975831
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Gelukkig wel. FB kennis heeft het net erover dat er wel 18 geneesmiddelen zijn om corona te genezen dus is het allemaal niet zo erg. Ben op m'n handen gaan zitten...waarom dan zoveel doden. Maar verder gekeken..was een filmpje van die huisarts die covid heeft genezen.
Ik had ook echt niet anders verwacht. Er was geen enkele grond om het toe te wijzen.

Ik ben zo blij dat ik zulke figuren niet in mijn omgeving heb. De twee die ik ken, heb ik op niet volgen staan. Ik heb 2 maanden geleden uit leedvermaak eens op hun FB gekeken en ik werd alleen maar heel boos en verdrietig. Het duurt dan wel een tijdje voor ik dat van me af kan schudden dus ik kijk maar niet meer.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')