abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193959974
.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2020 12:04:09 ]
pi_193964790


[ Bericht 100% gewijzigd door Morrisson1987 op 06-07-2020 22:08:58 ]
  dinsdag 7 juli 2020 @ 05:07:58 #28
240618 Micson
The lonely stoner
pi_193968763
Wat staat er dan in die brieven? Dat zou de amusementswaarde van dit topic een hoop doen stijgen. _O_
pi_193970080
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 05:07 schreef Micson het volgende:
Wat staat er dan in die brieven? Dat zou de amusementswaarde van dit topic een hoop doen stijgen. _O_
😅 Het gaat alle kanten uit, waarbij minimaal gebruik wordt gemaakt van interpunctie..
Ik moest toch wel lachen toen ze het had over de aanschaf van een puppy die dan de leegte zou moeten vullen. (Foto van de pup included)
Voor de rest is het een en al alleenstaande moeder misère waarbij de schuld altijd bij de ander ligt.

"je weet dat ik wil dat je gelukkig bent maar wat ik niet snap waarom niet met mij"
pi_193970141
Negeren werkt niet altijd, want obsessief gedrag is niet rationeel te krijgen. Er is geen makkelijke oplossing, want iedereen is anders. De een 'knapt' anders dan de ander. Wees voorzichtig en documenteer of fotografeer alles wat je maar vreemd lijkt.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 7 juli 2020 @ 09:32:04 #31
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_193970199
TS, de politie kan je voorzien van goede adviezen, zelfs als aangifte doen geen zin heeft.
pi_193970621
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:05 schreef Morrisson1987 het volgende:

[..]

Nee nee! dat gelukkig niet. Het is eerder dat ik teveel bezig ben met die auto en dan zelf bijna ergens tegenaan rij.
Je bericht ervoor is nogal suggestief alsof ze jou stalkt of aanrijdt en dan kom je met dit volledig nietszeggende erachteraan.

Ja het is heel vervelend maar je lijkt het wel heel erg op te blazen allemaal en je komt wat onzeker over. Terug-obsessief ook, zo ver dat je zelf haast een ongeluk veroorzaakt. Dat komt ook niet erg stabiel over imo (wat natuurlijk best een redelijk gevolg is van de situatie) en daarom lijkt het me ongezond hier nog heel erg mee door te gaan.

Beter ga je je op je relatie focussen in plaats van dat mens want dit is al best een stempel op je relatie aan het drukken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Azula op 07-07-2020 10:11:36 ]
pi_193971014
Never stick your dick in crazy. Dan krijg je dit soort dingen.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 11:16:24 #34
240618 Micson
The lonely stoner
pi_193971643
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 09:22 schreef Morrisson1987 het volgende:

[..]

😅 Het gaat alle kanten uit, waarbij minimaal gebruik wordt gemaakt van interpunctie..
Ik moest toch wel lachen toen ze het had over de aanschaf van een puppy die dan de leegte zou moeten vullen. (Foto van de pup included)
Voor de rest is het een en al alleenstaande moeder misère waarbij de schuld altijd bij de ander ligt.

"je weet dat ik wil dat je gelukkig bent maar wat ik niet snap waarom niet met mij"
Vind je het niet ook een beetje dom van je vriend? We komen allemaal wel eens zo'n meisje tegen en je weet dondersgoed dat het een hoop gedoe oplevert als je je slang niet in je broek houdt. Maar je hoeft toch niet ten koste van alles te neuken?
  Moderator dinsdag 7 juli 2020 @ 11:42:51 #35
441859 crew  Lenny77
pi_193972189
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 11:16 schreef Micson het volgende:

[..]

Vind je het niet ook een beetje dom van je vriend? We komen allemaal wel eens zo'n meisje tegen en je weet dondersgoed dat het een hoop gedoe oplevert als je je slang niet in je broek houdt. Maar je hoeft toch niet ten koste van alles te neuken?
Nuja.. Dat weet je natuurlijk vooraf bijna nooit. De crazy ontstaat pas later :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 7 juli 2020 @ 13:08:23 #36
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193973510
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 10:31 schreef Cockwhale het volgende:
Never stick your dick in crazy. Dan krijg je dit soort dingen.
Maar crazy is wel altijd de beste seks.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 13:09:42 #37
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193973522
Verder gevalletje wie niet horen wil...
  dinsdag 7 juli 2020 @ 14:09:41 #38
240618 Micson
The lonely stoner
pi_193974330
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 11:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nuja.. Dat weet je natuurlijk vooraf bijna nooit. De crazy ontstaat pas later :{
Oja want labiele stalkertypes zijn meesters in het aannemen van een deugdelijk voorkomen. :')

Een uurtje elkaar leren kennen en wat lullen over je jeugd, je studie en wat je zoal doet op een dag, en je weet echt wel wat voor vlees je in de kuip hebt.
pi_193974833
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:09 schreef Morrisson1987 het volgende:
Een panklare oplossing is er niet. Ervaringen, adviezen.. Is dat niet waar deze plek voor bedoeld is dan?
Jawel, uiteraard is dat hier wel voor.

Ik heb ook een tijdje gehad dat een persoon mij constant benaderde per telefoon, e-mail, social media. Mijn vriendin werd daar in het begin ook gek van, maar zodra ik daarop aangaf dat ik daar nooit op reageerde, heeft ze zich erbij neergelegd. Wel iets anders dat het bij mij slechts 4-5 maanden heeft geduurd en geen 2 jaar zoals het nu bij jou is.
pi_193974850
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:50 schreef Morrisson1987 het volgende:
Nu weer geblokkeerd inderdaad. Ze weet helaas ook waar hij woont. Meestal volgt er na blokkeren een brief in de brievenbus. Het idee dat ze langs zijn huis rijdt, de oprit oploopt, vind ik alles behalve prettig. Waar ligt bij haar de grens snap je?
Niet mee bemoeien. En blijf haar negeren. Hoe meer aandacht je geeft, hoe meer het haar voedt.

Hij zal het daarnaast zelf op moeten lossen.
Whatever...
pi_193974888
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 11:16 schreef Micson het volgende:

[..]

Vind je het niet ook een beetje dom van je vriend? We komen allemaal wel eens zo'n meisje tegen en je weet dondersgoed dat het een hoop gedoe oplevert als je je slang niet in je broek houdt. Maar je hoeft toch niet ten koste van alles te neuken?
Nee, zeggen dat je gelukkig moet worden met iemand en diegene de liefde van je leven is, is zeker wel heel normaal na 2 maanden samen zijn? :') Dat vind ik minder normaal dan in 2 maanden seks hebben met iemand..
  Redactie Frontpage dinsdag 7 juli 2020 @ 14:57:42 #42
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_193974889
Doe gewoon aangifte van stalking. Neem aan dat er door de vele manieren waarop er contact is gezocht door haar voldoende dossier is. Daarbij wel goed dik aanzetten dat het emotioneel niet meer te doen is door haar constante gestalk. Wellicht kan via de rechter een contactverbod afgedwongen worden.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_193974906
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 14:57 schreef JeMoeder het volgende:
Doe gewoon aangifte van stalking. Neem aan dat er door de vele manieren waarop er contact is gezocht door haar voldoende dossier is. Daarbij wel goed dik aanzetten dat het emotioneel niet meer te doen is door haar constante gestalk. Wellicht kan via de rechter een contactverbod afgedwongen worden.
Weinig kans dat zoiets door de politie serieus wordt genomen. Niet in eerste instantie in ieder geval. Een dossier wordt vaak pas in behandeling genomen als er ook meerdere keren aangifte van stalking is gedaan.
  Redactie Frontpage dinsdag 7 juli 2020 @ 15:01:11 #44
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_193974925
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 14:59 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Weinig kans dat zoiets door de politie serieus wordt genomen. Niet in eerste instantie in ieder geval. Een dossier wordt vaak pas in behandeling genomen als er ook meerdere keren aangifte van stalking is gedaan.
Prima, dan ligt er alvast een eerste melding. Zolang je hiermee wacht gebeurt er sowieso niets en mevrouw heeft duidelijk laten weten dat ze TS en haar vriend niet met rust laat of wil laten.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_193975799
Naar de politie gaan.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Moderator dinsdag 7 juli 2020 @ 16:31:51 #46
441859 crew  Lenny77
pi_193975982
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 14:09 schreef Micson het volgende:

[..]

Oja want labiele stalkertypes zijn meesters in het aannemen van een deugdelijk voorkomen. :')

Een uurtje elkaar leren kennen en wat lullen over je jeugd, je studie en wat je zoal doet op een dag, en je weet echt wel wat voor vlees je in de kuip hebt.
De persoon wordt pas een labiele stalker als de relatie misloopt he.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_193976124
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 16:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

De persoon wordt pas een labiele stalker als de relatie misloopt he.
Dat dus
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_193978614
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 16:05 schreef Morrisson1987 het volgende:

[..]

Nee nee! dat gelukkig niet. Het is eerder dat ik teveel bezig ben met die auto en dan zelf bijna ergens tegenaan rij.
Dus eigenlijk ben jij degene met een probleem?

Dat ze hem blijft contacteren is vervelend maar zolang zij het niet escaleert en je vriend er niet op in gaat is zij alleen maar een sneue tante.

Dat jij je hier niet overheen kan zetten (en zelfs niet meer normaal kan autorijden) lijkt me zorgelijker.
Vertrouw je je vriend niet? Moet je haar per se verslaan?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_193987749
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 10:05 schreef Azula het volgende:

[..]

Je bericht ervoor is nogal suggestief alsof ze jou stalkt of aanrijdt en dan kom je met dit volledig nietszeggende erachteraan.

Ja het is heel vervelend maar je lijkt het wel heel erg op te blazen allemaal en je komt wat onzeker over. Terug-obsessief ook, zo ver dat je zelf haast een ongeluk veroorzaakt. Dat komt ook niet erg stabiel over imo (wat natuurlijk best een redelijk gevolg is van de situatie) en daarom lijkt het me ongezond hier nog heel erg mee door te gaan.

Beter ga je je op je relatie focussen in plaats van dat mens want dit is al best een stempel op je relatie aan het drukken.
Dat is met name waarom ik het op een forum gooi.. Een ongezouten mening, van mensen die me verder niet kennen en zullen 'sparen'..

Ik geef toe dat ik snel verstrikt raak in gevoelens en gedachten(deels uit onzekerheid). wil voorkomen dat dit tussen ons in gaat staan.

Mocht ze weer van zich laten horen dan weet ik nu hoe we dit kunnen aanpakken 😁
pi_193990600
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:14 schreef Morrisson1987 het volgende:

[..]

Dat is met name waarom ik het op een forum gooi.. Een ongezouten mening, van mensen die me verder niet kennen en zullen 'sparen'..

Ik geef toe dat ik snel verstrikt raak in gevoelens en gedachten(deels uit onzekerheid). wil voorkomen dat dit tussen ons in gaat staan.

Mocht ze weer van zich laten horen dan weet ik nu hoe we dit kunnen aanpakken 😁
😊

Ik hoop echt dat je het van je af kunt zetten. Zo’n raar wijf is het niet waard om je relatie om te laten klappen. Zo zonde. Sterkte ermee!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')