abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193955786
Vorige week gekocht. Echter na 10 minuten door de straat gelopen te hebben, merk ik dat ze net iets te klein zijn voor mijn voeten. Ik heb ze meteen weer terug in de originele doos gedaan. De schoenen zijn dus eigenlijk gewoon nog nieuw en ruiken zelfs nog nieuw haha. Merkje op de linker schoentong is niet 100% flawless (zie foto 3). Maar zo kreeg ik het. Zal wel tijdens productie ontstaan zijn. Ik kan ze in ieder geval niet meer terug sturen nadat ik ze buiten uitgeprobeerd heb, dus ik hoop dat ik iemand anders er blij mee kan maken.

Info: https://www.salomon.com/en-nl/shop-emea/product/x-ultra-3.html

Maat: EU 42 /US 8.5/ UK 8

Kleur: phantom/black/hawaiian surf

Model: 2020.

Ophalen in Deventer of verzenden binnen Nederland.

Verzendkosten binnen NL:
DHL: ¤4,50
PostNL: ¤6,75

Nieuwprijs was ¤124,95 (zie Zalando).
Vraagprijs: ¤75







pi_193961869
Je kunt ze ook iets oprekken door

a) de veters te strikken/ vast te zetten
b) zoveel mogelijk tennisballen er in drukken, het liefst oude, zachtere ballen
c) rondom föhnen op de laagste stand

Heeft bij mij vaak gewerkt....
pi_193962851
Bedankt voor de tips.
In de breedte zaten ze wel goed alleen in de lengte net niet. Aan de voorkant valt denk ik ook niet zo veel op te rekken, omdat men aan de buitenkant stug rubber gebruikt heeft (ter bescherming van je tenen als je tegen iets aan zou stoten). Ik had misschien ook nog een dunner zooltje erin kunnen doen, maar i.p.v. experimenteren met een föhn- of tennisballen, heb ik toch maar liever precies dezelfde schoen gekocht, maar dan in een half maatje groter. ;)
pi_194033778
Prijsverlaging: ¤65.
pi_194034007
Als ze er niet gebruikt uitzien zou ik ze gewoon retouren (14 dagen koop op afstand, zonder opgaaf van reden). Scheelt je toch al 60 euro.
pi_194034544
Zalando neemt ze niet terug omdat de originele labels eraf zijn gehaald.
Ze verwijzen daarbij naar hun retourvoorwaarden: https://www.zalando.nl/fa(...)den-retourneren.html Daar valt wel wat voor te zeggen want ze kunnen deze schoenen nu waarschijnlijk niet meer als nieuw doorverkopen.
  Moderator maandag 27 juli 2020 @ 10:06:45 #7
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_194276511
Verkocht!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')