abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7973351
Ja daar ben ik weer met mijn probleem...
maar ik kom er ook echt niet uit alleen, dus vandaar dat ik maar weer jullie hulp vraag.

Ik KAN gewoon NIET beslissen!
Of hier in spanje blijven en hier stage lopen, genieten van de cultuur, taal beter leren, en nog maar ff 6 mnd. gewoon
leven met mijn boulimia.

Of naar Nld terug gaan en hulp zoeken voor mn eetprobleem en daar stage lopen.

Het heeft beide zn voor-en nadelen. Ben bang dat ik spijt krijg van mn beslissing als ik terugga naar Nld,
want spanje is zooo geweldig.
Maar ik wil zo graag hulp, want word gek van mijn eetstoornis.
wat moet ik nou, elke dag verschilt het wat ik wil, ik KAN gewoon niet beslissen, help!
word er echt gek van en de tijd dringt zo want moet binnen 1 mnd een stageplek hebben, waar dan ook!!
ppfff wat wil ik nou, weet het gewoon niet! wat moet ik nou doen????

I thought this day would never end...
pi_7973435
Tja, wat ik me afvroeg...ben je op dit moment nou echt zo aan het genieten van de cultuur en het land en de taal? Ik denk niet dat je echt een heel ontspannen en leuke tijd doormaakt als je nu zo ontzettend met die boulimia zit. Dat werpt toch wel een schaduw over die leuke tijd.

Is er geen mogelijkheid om nu gewoon een paar maanden de tijd te nemen om te genezen en dan later, als je beter bent, je stage weer op te pakken. In Spanje. Dan heb je iets om naartoe te leven en dan kun je je in Nederland even helemaal concentreren op het beter worden.

Ik hoop dat daar een mogelijkheid voor bestaat. Doorgaan zoals nu lijkt me geen optie.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zaterdag 18 januari 2003 @ 18:04:42 #3
15449 Philosocles
blogito ergo sum
pi_7973521
Ok, pak een blad papier, schrijf `Nederland' bovenaan 1 helft, 'Spanje' bovenaan de andere. Schrijf alle voor en nadelen op die je kan verzinnen, en geef ze een cijfer. Reken vervolgens de beste keuze uit en check of je je daar in kan vinden, post evt. je bevindingen.

* Philosocles had iets soortgelijks bij verblijf in Finland.

iedereen is uniek behalve ik
  zaterdag 18 januari 2003 @ 18:05:53 #4
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7973538
gezondheid gaat altijd voor; alle andere dingen zijn secundair daaraan belangrijk.... spanje bestaat nog wel een paar jaar hoor.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')