Dit wordt nooit meer overtroffen:quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:13 schreef James1988 het volgende:
Nou ja, dat ook. En zo vaak gebeurt het nou niet in NL dat er 2 verschillende materieeltypes gekoppeld worden.
Bij de revisie van het icm gebeurde het regelmatig en toen de NS de Maaslijn reed ging er regelmatig een DM90 mee op transport naar Zwolle.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:13 schreef James1988 het volgende:
Nou ja, dat ook. En zo vaak gebeurt het nou niet in NL dat er 2 verschillende materieeltypes gekoppeld worden.
Deze combinatie kwam ik jaren geleden tijdens het forenzen een keer tegen:quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:46 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dit wordt nooit meer overtroffen:
Stills zijn erg mooi!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:00 schreef James1988 het volgende:
Dit is nogal ongebruikelijk:
De reden voor dit transport is een overbrenging van Utrecht Cartesiusweg naar de Watergraafsmeer, waar een defect onderdeel op de ICNG vervangen wordt. Dit transport ging via Arnhem/Deventer/Amersfoort.
ze houden het al langer uit dan de V250quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:28 schreef Fred2 het volgende:
Ik vind het verbazingwekkerder dat zo'n nieuwe trein nu al stuk is...
Tis een prototype hé..quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:28 schreef Fred2 het volgende:
Ik vind het verbazingwekkerder dat zo'n nieuwe trein nu al stuk is...
Volgens Fles zaten daar zelfs de magneetjes van de wcrolhouder verkeerdquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
ze houden het al langer uit dan de V250
Een testtrein is per definitie stuk, daar is het een testtrein voorquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:28 schreef Fred2 het volgende:
Ik vind het verbazingwekkerder dat zo'n nieuwe trein nu al stuk is...
Sorry. Bij mij gaat het al minder snel omdat mijn laptop het na iets meer dan 2 jaar begeven heeftquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:38 schreef MTL het volgende:
[..]
Een testtrein is per definitie stuk, daar is het een testtrein voor
Maar inderdaad, belachelijk dat na meer dan een half miljoen kilometer er een keer een onderdeel moet worden vervangen
Edit: verdorie, willen jullie een keer niet zo hard tiepen? Nu moet ik weer een kwoot bijvoegen
Geinig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:00 schreef James1988 het volgende:
Dit is nogal ongebruikelijk:
De reden voor dit transport is een overbrenging van Utrecht Cartesiusweg naar de Watergraafsmeer, waar een defect onderdeel op de ICNG vervangen wordt. Dit transport ging via Arnhem/Deventer/Amersfoort.
Als ik in Rhenen de ballast in moet vraag ik de trdl het nevenspoor buiten dienst te nemen.quote:
Hoe reageren ze dan? Want ja, het is wel Rhenen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Als ik in Rhenen de ballast in moet vraag ik de trdl het nevenspoor buiten dienst te nemen.
Nouja de ene trdl is slimmer dan de andere. Ik heb wel eens een melding gemaakt dat van de tsb tussen Culemborg en Geldermalsen rechterspoor van kilometer x tot kilometer y het A bord een kwart slag gedraaid aan de paal hing en daardoor laat en slecht zichtbaar was...quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:40 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Hoe reageren ze dan? Want ja, het is wel Rhenen.
In het West-Fries natuurlijk. Daar versta je geen kloten van.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:40 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Hoe reageren ze dan? Want ja, het is wel Rhenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |