abonnement Unibet Coolblue
pi_193948084
Heeft er hier al eens een FOK!'er geslapen? Tripadvisor ken ik ja, maar misschien kan ik hier wel wat vinden :P
  zondag 5 juli 2020 @ 20:27:45 #2
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_193948157
Intercontinental is een beetje suf. Wel duur, maar weinig bijzonders. Vaak ook beetje oudbollig. De hoogtij van intercontinental ligt achter ze.

Ik was er wel eens, als status klant van IHG. Heb echter IHG sinds SPG en Marriott samen zijn ingewisseld voor Marriott en had ook bij IHG andere favorieten in Amsterdam.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_193953291
Ik heb er nooit geslapen want ik woonde er vlak bij, maar wel gegeten en de 'afternoon tea' een keer gedaan.

Dit hotel staat beter bekend als het 'Amstel Hotel' met een rijke historie. Ik vermoed dat het nog steeds het meest dure hotel in Nederland is, wat niet wil zeggen dat het voor ieder type reiziger het beste is. Het is formeel en statig, maar je kunt het ook oubollig en stijf noemen. Er is een dresscode voor het restaurant (La Rive). Dit is wel een goed restaurant en had ooit 2 Michelin Sterren. Een culinaire liefhebber kan het niet overslaan, maar een ander zal er misschien niet een paar uur voor willen zitten.
pi_193994114
Oke,had al een idee dat het oudbollig was.

;(
pi_194001797
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 18:35 schreef Fushia2 het volgende:
Oke,had al een idee dat het oudbollig was.

;(
Oubollig*
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_194005909
Zonde om hier je vakkenvullersloontje aan te spenderen.

Zou overslaan, TS.
pi_194084019
quote:
18s.gif Op donderdag 9 juli 2020 13:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zonde om hier je vakkenvullersloontje aan te spenderen.

Zou overslaan, TS.
Haha grappig weer hoor.

Not.

:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')