Ervaring heb ik niet, maar hoe glad zijn die prefab muren? Het hangt helemaal van de ondergrond af, wat je eindresultaat wordt.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:02 schreef Nietszche81 het volgende:
over het verven van prefab betonmuren. Wat is het beste om te doen voor een glad resultaat?
Dat is van dat ziekenhuisspul toch?quote:Op zondag 5 juli 2020 20:18 schreef bleiblei het volgende:
ik zou er glasvliesbehang op plakken. Dat is bij nieuwbouw de meest toegepaste oplossing momenteel. En dat behang dus vervolgens verven.
Glasweefselbehang bedoel je? Waarom geen spack?quote:Op zondag 5 juli 2020 20:18 schreef bleiblei het volgende:
ik zou er glasvliesbehang op plakken. Dat is bij nieuwbouw de meest toegepaste oplossing momenteel. En dat behang dus vervolgens verven.
quote:Op zondag 5 juli 2020 20:18 schreef bleiblei het volgende:
Het is - vliesbehang - of - glasweefsel -. Glasvezel bestaat ook,, maar daar kan je geen muur mee bedekken.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:33 schreef Golf8 het volgende:
[..]
Glasweefselbehang bedoel je? Waarom geen spack?
Spack is jaren 90 troep.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:33 schreef Golf8 het volgende:
[..]
Glasweefselbehang bedoel je? Waarom geen spack?
Volgens mij scheurt prefab beton ook gewoon in de hoeken hoor. Argument tov. Blokken snap ik niet zo. Maar je kan ook gewoon al die gaatjes dicht smeren en dan gewoon latex erover heen.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:20 schreef Nietszche81 het volgende:
De muur is prefab en heeft weining gaatjes. Glasvezel wordt veel gebruikt maar prefab beton scheurt niet dus ook niet nodig. Wel als je huis met blokken gebouwd is.
Ik wil het glad hebben dus spack wil ik al helemaal niet.
Zeker weten, woon zelf in prefab beton, met scheuren. Doe er glasvlies op, kan ook glad zijn, verreweg het makkelijkste en mooiste resultaat.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Volgens mij scheurt prefab beton ook gewoon in de hoeken hoor. Argument tov. Blokken snap ik niet zo. Maar je kan ook gewoon al die gaatjes dicht smeren en dan gewoon latex erover heen.
Ze worden dus geverfd en al opgeleverd door de bouwer?quote:Op zondag 5 juli 2020 20:02 schreef Nietszche81 het volgende:
Over een paar maanden krijgen wij ons nieuwbouwhuis. Alle muren worden geverfd en zijn van prefabbeton.
Ook heel goed idee.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:36 schreef Pikhoofd het volgende:
[..]
Zeker weten, woon zelf in prefab beton, met scheuren. Doe er glasvlies op, kan ook glad zijn, verreweg het makkelijkste en mooiste resultaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |