Goh, wat verrassend nouquote:
Is wel een korte tijd een hybride zonder stekker geweest (Jetta geloof ik) maar die was snel weg toen ze met de Golf en Passat GTE kwamen, hybride met een stekkerquote:Op zondag 5 juli 2020 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:Koen66 Hebben jullie geen tussenvorm? Opladen tijdens het rijden? En dus ook nog een brandstofmotor?
Loon op Zand is inderdaad mooi.quote:Op zondag 5 juli 2020 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooie stad achter de duinen *Ok
Ook ja. Althans: De Loonse en Drunense duinen.quote:
Ga ik wel heen, die kant op... Brabant... Wonderlandquote:Op zondag 5 juli 2020 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook ja.
Woon je daar? Je komt iig uit Brabant.
Brabantquote:Op zondag 5 juli 2020 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga ik wel heen, die kant op... Brabant... Wonderland
haags stembandverheffende auto-uit-zet-roeperquote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
haags stembandverheffende auto-uit-zet-roeper
(in b4 neeeeheeee niet deze act etc.)
quote:Op zondag 5 juli 2020 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga ik wel heen, die kant op... Brabant... Wonderland
Dat klinkt prima voor woon-werkverkeer, maar zó onpraktisch voor langere trips.quote:Op zondag 5 juli 2020 00:48 schreef Koen66 het volgende:
Collega heeft een E-Golf, alleen electrisch, maar maar bereik van 200km ofzo, ik zou hem niet motten
That's what I saidquote:Op zondag 5 juli 2020 00:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt prima voor woon-werkverkeer, maar zó onpraktisch voor langere trips.
Genoeg gepunniked? of hoe je dat ook schrijft.quote:Op zondag 5 juli 2020 00:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens ik ga er een eind aan maken.
voor hem wel prima, heb ook serieus geen idee waarom die man een leaseauto heeft, woont en werkt in Almerequote:Op zondag 5 juli 2020 00:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt prima voor woon-werkverkeer, maar zó onpraktisch voor langere trips.
Ja zoietsquote:Op zondag 5 juli 2020 00:55 schreef engine het volgende:
[..]
Genoeg gepunniked? of hoe je dat ook schrijft.
Mag ik ook een huisje op de plattegrond? Deze SC is veel leuker...quote:
@kwiwiquote:Op zondag 5 juli 2020 00:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mag ik ook een huisje op de plattegrond?
quote:Op zondag 5 juli 2020 00:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mag ik ook een huisje op de plattegrond? Deze SC is veel leuker...
quote:
Waar zit je normaal dan? Naast NWS en F&L dan?quote:Op zondag 5 juli 2020 00:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mag ik ook een huisje op de plattegrond? Deze SC is veel leuker...
Tsja, werkextraatjes I guess.quote:Op zondag 5 juli 2020 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor hem wel prima, heb ook serieus geen idee waarom die man een leaseauto heeft, woont en werkt in Almere
quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben weer gaan hardlopen
Stelt nog niks voor uiteraard.
Ik geef de Fitbit de schuld
Hij betaalt er ook weinig voor, ze wilden van die E-Golf dingen af. En hij kreeg hem eind vorig jaar dus nog 4% geloof ikquote:
Die kun je weggooien tochquote:Op zondag 5 juli 2020 01:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik loop echt te weinig op het moment.Weegschaal zeurt ook al.
Laatste dagen waren qua weer ook niet echt uitnodigend.quote:Op zondag 5 juli 2020 01:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik loop echt te weinig op het moment.Weegschaal zeurt ook al.
Hij is niet van mij.quote:
Daarom dan juistquote:
Ik heb gefietst, dat was genoeg beweging afgelopen week.quote:Op zondag 5 juli 2020 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laatste dagen waren qua weer ook niet echt uitnodigend.
Okquote:Op zondag 5 juli 2020 01:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb gefietst, dat was genoeg beweging afgelopen week.
Zombies!quote:
Wow, wel treffendquote:Op zondag 5 juli 2020 01:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zombies!
Er staat een Braziliaanse zombieserie op hier.
Ik poog te voorkomen dat mijn broeken oncomfortabel krap worden.quote:
En hoe gaat dat?quote:Op zondag 5 juli 2020 01:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik poog te voorkomen dat mijn broeken oncomfortabel krap worden.
Met de broek van gisteren matig, huidige broek is een en al stretch.quote:
Welke optie gaat het worden denk je?quote:Op zondag 5 juli 2020 01:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met de broek van gisteren matig, huidige broek is een en al stretch.![]()
Maar ik vreet wel echt te veel voor mijn activiteitsniveau. Dus of meer bewegen of minder vreten.
quote:
Zullen we herrie maken?quote:
ALKSDRNA;OIEWHRFOIWEARNPFOIEWNFLWAKNFSZD,Mquote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 01:24 schreef engine het volgende:
[..]
ALKSDRNA;OIEWHRFOIWEARNPFOIEWNFLWAKNFSZD,M
quote:
Liesjequote:
Madam april heeft een nieuwe baby!quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 02:01 schreef Koen66 het volgende:
grappig wel "nieuwe baby"
"ouwe baby" is een aardige tegenspraak
Tot een volgende keerquote:Op zondag 5 juli 2020 02:07 schreef Koen66 het volgende:
Ga er eens een eind aan maken vandaag, ciaooooo![]()
*brug omhoog, licht uit
quote:Op zondag 5 juli 2020 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
GC / Na DIKKE huisspinnen nu DIT?!! WTF is dit??
[haags_kwartiertje]quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 07:15 schreef crv het volgende:
[..]
[haags_kwartiertje]
Daar moet een piemol in
[/haags_kwartiertje]
Mogguh vakantiegangertquote:
quote:
Tja er leeft zo van alles rondom ( en in je huis) thats naturequote:Op zondag 5 juli 2020 04:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik zou m'n huis uitrennen en de ongediertebestrijding bellen
Kun je mooi vast douchen en zo en vroeg de Beiz inquote:Op zondag 5 juli 2020 07:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey!
Te vroeg wakker. Ontbijt is pas om 8 uur
Uitslapertquote:
In mijn huis leven er alleen insekten die ik niet ziequote:Op zondag 5 juli 2020 07:23 schreef crv het volgende:
[..]
Tja er leeft zo van alles rondom ( en in je huis) thats nature
Zal ik wat uitvergrotingen posten ?quote:Op zondag 5 juli 2020 07:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In mijn huis leven er alleen insekten die ik niet zie
Gister hier ook al heel dramzaten wat oorwurmen in de sla (eigwn kweek)quote:
Is that a Yes ?quote:
quote:
Mag ook niksquote:
Jij wist niet dat dat een homoverzamelpunt was ?quote:Op zondag 5 juli 2020 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ontbijtdame: “Immer noch allein?”
Ik weet niet wat ze denkt dat ik in Bad Münstereifel kom doen
quote:
BUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 5 juli 2020 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ontbijtdame: “Immer noch allein?”
Ik weet niet wat ze denkt dat ik in Bad Münstereifel kom doen
Auw. Sterktequote:Op zondag 5 juli 2020 08:02 schreef crv het volgende:
Gofferdomme, zak door mijn keukenkruk
Geen pijnscheut of zo dus ben geloof ik met mijn poot goed terechtgekomen![]()
Opstaan was natuurlijk drama
Wel wat problemen met zitten vandaagquote:Op zondag 5 juli 2020 08:00 schreef crv het volgende:
[..]
Jij wist niet dat dat een homoverzamelpunt was ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juli 2020 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel wat problemen met zitten vandaagGa je vandaag weer naar huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Teveel gegeten in dat ziekenhuis zeker?quote:Op zondag 5 juli 2020 08:02 schreef crv het volgende:
Gofferdomme, zak door mijn keukenkruk
Geen pijnscheut of zo dus ben geloof ik met mijn poot goed terechtgekomen![]()
Opstaan was natuurlijk drama
quote:Op de eerste plek staat de bestuurder van een Bentley Continental GT. Hij reed in Zwitserland - een van de strengste landen voor hardrijders ter wereld - 324 km/u, wat meer dan 200 km/u te snel is. De Zwitsers konden er niet om lachen: de auto werd in beslag genomen en de man belandde voor zes maanden achter de tralies
Vermoedelijkquote:Op zondag 5 juli 2020 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Teveel gegeten in dat ziekenhuis zeker?
Roadkill?quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 08:20 schreef crv het volgende:
[..]
Vermoedelijk![]()
Of het kwam omdat ik iets wilde verzitten terwijl ik eropzat en hem uit de zekeringsbeugel trok.....
Waarom is het woord voor nare droom eigenlijk vernoemd naar een vrouwelijk paardquote:
Kappe hoor. BLM is al erg genoeg.quote:Op zondag 5 juli 2020 08:21 schreef crv het volgende:
[..]
Waarom is het woord voor nare droom eigenlijk vernoemd naar een vrouwelijk paard
Dat vindt ik wel meevallen in vergelijk met NLquote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 08:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kappe hoor. BLM is al erg genoeg.
Jup! Ik zou nog best willen blijven, maar mijn voeten zijn er geloof ik wel klaar meequote:Op zondag 5 juli 2020 08:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je vandaag weer naar huis?
quote:Op zondag 5 juli 2020 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup! Ik zou nog best willen blijven, maar mijn voeten zijn er geloof ik wel klaar mee
Nou ik eigenlijk niet, in Zurich rond de stad overal flitspalen, in de stad op heel veel kruispunten en naar alle vier de kanten. Dan van Zurich richting Meiringen de ene na de andere zowel in als buiten de tunnels. En ook rond Geneve een hele zooi. Ik had vorig jaar even zo'n flitser app op m'n telefoon en dat ding ging continu afquote:Op zondag 5 juli 2020 08:22 schreef crv het volgende:
[..]
Dat vindt ik wel meevallen in vergelijk met NL
Nou ik sla Zwitserland maar even over.quote:Op zondag 5 juli 2020 08:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik eigenlijk niet, in Zurich rond de stad overal flitspalen, in de stad op heel veel kruispunten en naar alle vier de kanten. Dan van Zurich richting Meiringen de ene na de andere zowel in als buiten de tunnels. En ook rond Geneve een hele zooi. Ik had vorig jaar even zo'n flitser app op m'n telefoon en dat ding ging continu af
quote:Op zondag 5 juli 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeMaar deze broodjes waren ook lekker. Kannetje koffie erbij
Wtf. En de eigenaar?quote:Op zondag 5 juli 2020 09:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja hier ook.. die auto staat nog klem tussen die palen
Meestal halen ze de wagen dan ook even weg.quote:Op zondag 5 juli 2020 09:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die werd gehogtied afgevoerd gisteren
hij zit shocking klem.. dus die moet er uit gehesen/gebroken worden..maar takeldienst was vannacht bezig bij een ongevalquote:Op zondag 5 juli 2020 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meestal halen ze de wagen dan ook even weg.
Hoe krijgt ie het voor elkaarquote:Op zondag 5 juli 2020 09:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij zit shocking klem.. dus die moet er uit gehesen/gebroken worden..maar takeldienst was vannacht bezig bij een ongeval
op de vlucht voor de popo.. vanuit België blijkbaarquote:Op zondag 5 juli 2020 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe krijgt ie het voor elkaar
Kat in het nauw maakt rare sprongenquote:Op zondag 5 juli 2020 09:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op de vlucht voor de popo.. vanuit België blijkbaar
quote:Op zondag 5 juli 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kat in het nauw maakt rare sprongen
Zijn het van die palen die omhoog en omlaag kunnen automatisch?quote:Op zondag 5 juli 2020 09:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naja vroeger kon je hier aan t eind van mijn straat doorrijden naar een andere straat.. die afslag is nu enkel toegankelijk voor fietsers.. met van die stevige palen er langs.. daar heeft ie zich op vast gereden.
Nee, zo fancy zijn we hier nog nietquote:Op zondag 5 juli 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn het van die palen die omhoog en omlaag kunnen automatisch?
Ahquote:Op zondag 5 juli 2020 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, zo fancy zijn we hier nog niet
gewone houten vierkanten palen
Ja niet normaal.quote:Op zondag 5 juli 2020 08:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik eigenlijk niet, in Zurich rond de stad overal flitspalen, in de stad op heel veel kruispunten en naar alle vier de kanten. Dan van Zurich richting Meiringen de ene na de andere zowel in als buiten de tunnels. En ook rond Geneve een hele zooi. Ik had vorig jaar even zo'n flitser app op m'n telefoon en dat ding ging continu af
Mwah. Je mag daar op de snelweg harder dan wij hier.quote:Op zondag 5 juli 2020 09:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja niet normaal.
Ik dacht eerst dat Zwitsers zulke mietjes waren. Iedereen reed op of onder de Max snelheid.
Tot ik Flitsmeister aanzette en de boetbedragen las.
Autorijden is geen bal aan daar.
Nee inderdaad. Maar in Duitsland is te hard rijden bijna gratis (in ieder geval op de snelweg). Nou die boetes betaal ik met liefde hoorquote:Op zondag 5 juli 2020 09:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja niet normaal.
Ik dacht eerst dat Zwitsers zulke mietjes waren. Iedereen reed op of onder de Max snelheid.
Tot ik Flitsmeister aanzette en de boetbedragen las.
Autorijden is geen bal aan daar.
Mogen jullie geen 120?quote:Op zondag 5 juli 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah. Je mag daar op de snelweg harder dan wij hier.
quote:Op zondag 5 juli 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik hier 100 rijd op de snelweg lijkt dat wel stapvoets
Pollers.quote:Op zondag 5 juli 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn het van die palen die omhoog en omlaag kunnen automatisch?
Watquote:Op zondag 5 juli 2020 09:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wij mogen 100en op sommige plekken tussen 19 en 06 of 07 120/130 maar das bijna nergens meer
Mwah valt best mee.. het is vooral gevoelsmatig.. geloof dat ik tot nu toe slechts 5 minuten bij m'n reistijd heb moeten optellen.quote:
Bij de volgende snelheidsverlaging kunnen ook scootmobielen de snelweg opquote:Op zondag 5 juli 2020 09:38 schreef kwiwi het volgende:
Wel beter voor m'n oma trouwens, want die rijdt 80 op de snelwegNu is het verschil met het andere verkeer niet meer zo groot.
Rond diverse steden mag je ook slechts 80.quote:Op zondag 5 juli 2020 09:38 schreef kwiwi het volgende:
Wel beter voor m'n oma trouwens, want die rijdt 80 op de snelwegNu is het verschil met het andere verkeer niet meer zo groot.
Heerlijk!quote:Op zondag 5 juli 2020 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Maar in Duitsland is te hard rijden bijna gratis (in ieder geval op de snelweg). Nou die boetes betaal ik met liefde hoor
quote:Op zondag 5 juli 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij de volgende snelheidsverlaging kunnen ook scootmobielen de snelweg op
Is een tijdelijke maatregel waar nauwelijks op gecontroleerd word.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij de volgende snelheidsverlaging kunnen ook scootmobielen de snelweg op
Ik denk niet dat dit tijdelijk is.quote:Op zondag 5 juli 2020 09:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is een tijdelijke maatregel waar nauwelijks op gecontroleerd word.
Tenminste ik ben nog niet onder de 130 geweest.
Zal waarschijnlijk einde van het jaar weer worden opgeheven. Heeft te maken met stikstof.
Verwacht ook niet dat 't tijdelijk is.. De deugmensen zullen wel keihard gaan janken als ze dat doen.. En aangezien de overheid nogal bang is voor de deugmensen op 't moment..quote:Op zondag 5 juli 2020 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit tijdelijk is.
Van die controle deels, toen ik naar Gelderland reed stond er ook 1 niet aan merkte ik.
Ja, om te kotsenquote:Op zondag 5 juli 2020 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Verwacht ook niet dat 't tijdelijk is.. De deugmensen zullen wel keihard gaan janken als ze dat doen.. En aangezien de overheid nogal bang is voor de deugmensen op 't moment..
Basel en omgving gaat nogquote:Op zondag 5 juli 2020 08:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ie het deed om zwarte kiezers bij Biden weg te trekken, maar blijkbaar heeft de zwarte gemeenschap niks met 'm omdat ie Trump aanhanger is.quote:Op zondag 5 juli 2020 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)dentschap-in-vs.html
zou dit een waardige opvolger voor trump worden
Ja Basel valt inderdaad mee vind ikquote:Op zondag 5 juli 2020 09:47 schreef crv het volgende:
[..]
Basel en omgving gaat nog
Voor mijn gevoel dan
oh, je hebt het serieus gelezen..quote:Op zondag 5 juli 2020 09:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ie het deed om zwarte kiezers bij Biden weg te trekken, maar blijkbaar heeft de zwarte gemeenschap niks met 'm omdat ie Trump aanhanger is.
Wat Basel je nou johquote:Op zondag 5 juli 2020 09:47 schreef crv het volgende:
[..]
Basel en omgving gaat nog
Voor mijn gevoel dan
Ze zijn hier wel continue met dat Mobile monster aan het rondslepenquote:
Ik las het vanochtend al ergensquote:Op zondag 5 juli 2020 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh, je hebt het serieus gelezen..
enige wat ik dacht bij de headline: z'n campagne motto wordt vast: "do you like Fish dicks"
Ik kan niet andersquote:
Die staat daar dus zonder publiek?quote:
En thuis staan mensen dan mee te springen voor de tv?quote:Op zondag 5 juli 2020 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja das bij zowat alle festivals die gestreamd worden op 't moment..
quote:Op zondag 5 juli 2020 10:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En thuis staan mensen dan mee te springen voor de tv?![]()
Ik distantieer mij hiervan.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En thuis staan mensen dan mee te springen voor de tv?![]()
Beetje wandeltje doen als het enigszins beter weer wil worden ( as ifquote:
quote:President Trump verwacht dat de VS ruim voor het einde van dit jaar een vaccin of behandeling voor het coronavirus heeft. Dat zei hij in een toespraak bij het Witte Huis voor Onafhankelijkheidsdag. Hij loofde de wetenschap in de VS, die hij omschreef als 'geniaal'.
Nou dat laatste zeker niet. Getuige het aankoopbeleid van Remdesivir is het ikke ikke ikke en de rest kan barsten.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De VS, of de wereld met behulp van een vaccin dat ontwikkeld is in de VS?
Ik denk het niet.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
Denk dat we beter Kanye als president daar hebben
Kim K. als first lady
Coolquote:Op zondag 5 juli 2020 10:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Het breekt hier helemaal open en is al zo’n 27C,![]()
We gaan naar het baumwipfelpfad.
[ afbeelding ]
ziet er cool uitquote:Op zondag 5 juli 2020 10:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog steed zonquote:
Goed planquote:
Mooiquote:Op zondag 5 juli 2020 10:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Regen district. Nergens bij in de buurt.quote:Op zondag 5 juli 2020 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ziet er cool uitWaar zit je ergens in Duitsland?
Nice, vindt het alleen altijd beetje zonde van de omgeving zo‘n constructiequote:Op zondag 5 juli 2020 10:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op zondag 5 juli 2020 10:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Saarschleife, zeg dat dan meteenquote:Op zondag 5 juli 2020 11:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Regen district. Nergens bij in de buurt.
Dat ziet er cool uitquote:Op zondag 5 juli 2020 10:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen en dinsdag wat droger en meer zon. Maar temperaturen blijven wel redelijk hetzelfde.quote:
Ik voor de verandering ookquote:
ook geen wandelingetje?quote:Op zondag 5 juli 2020 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. Net zoals de afgelopen vier maanden.
Meh. Als ik mezelf naar buiten kan sleuren. Is gister ook niet gelukt. Misschien morgen.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
k heb niet eens trek in mijn brood met hageslag
Het begint al ergens op te lijken jaquote:Op zondag 5 juli 2020 12:10 schreef Karzai het volgende:
Na vier maanden heb je ook alle routes gehad natuurlijk
quote:Op zondag 5 juli 2020 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het begint al ergens op te lijken ja![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 juli 2020 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het begint al ergens op te lijken ja![]()
[ afbeelding ]
lekker hoor, stukkie vlees maar dit is gewoonquote:
ja precies datquote:Op zondag 5 juli 2020 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker hoor, stukkie vlees maar dit is gewoon
Ga wel meteen voor een Big Mac menu dan.quote:Op zondag 5 juli 2020 12:18 schreef mschol het volgende:
[..]
die tijd is voorbij, lunch of diner zal et moeten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |