Strayquote:
Ok, lief van je, geen idee waar je het over hebt. Ik sta mijn vrouwtje welquote:Op zondag 5 juli 2020 00:26 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Strayging er gister nog ff hard aan toe. Ik weet je haat het als ik je rug heb, maar heb t wel gedaan
Je weet wel. De verhitte vrijdagnacht perikelenquote:Op zondag 5 juli 2020 00:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ok, lief van je, geen idee waar je het over hebt. Ik sta mijn vrouwtje wel
Achja, het boeit me niet echt.quote:Op zondag 5 juli 2020 00:29 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Je weet wel. De verhitte vrijdagnacht perikelen
quote:Op zondag 5 juli 2020 00:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja godvers gelijk de muzikale liefdesatoombom, hier dan![]()
Jawel je hebt ergens wel een trots gevoel dat ook als je er niet bent wel beter weten dan te sollen met jouquote:
Nee, echt niet, ik denk dat je aan het spiegelen bent. I really don't care, nouja, bij sommigen dan, zijn er maar heel weinig.quote:Op zondag 5 juli 2020 00:32 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Jawel je hebt ergens wel een trots gevoel dat ook als je er niet bent wel beter weten dan te sollen met jou
Je hebt gelijk een soort van, maar er wordt ook naar mij gespiegeld. Eindstand krijg jequote:Op zondag 5 juli 2020 00:34 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nee, echt niet, ik denk dat je aan het spiegelen bent. I really don't care, nouja, bij sommigen dan, zijn er maar heel weinig.
Ok deze ga ik eens op mijn gemakje luisteren, mooiquote:
Je spiegelt altijd jezelf en wat is er mis met jou. Niksquote:Op zondag 5 juli 2020 00:36 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk een soort van, maar er wordt ook naar mij gespiegeld. Eindstand krijg je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |