abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 4 juli 2020 @ 11:38:29 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_193921089

quote:
UTRECHT - Utrecht maakt zich op voor een mogelijk roerige dag. Eerder deze week is een demonstratie van ’Nederland in opstand’ tegen de ”1,5 meter-waanzin” verboden. Maar de politie heeft concrete informatie dat „grote groepen relschoppers van diverse pluimage de demonstratie willen aangrijpen om tot een gewelddadig treffen (met de politie) te komen.”

„Dit zal leiden tot ernstige wanordelijkheden en doordat de 1,5 meter niet kan worden nageleefd, tevens tot gezondheidsrisico’s”, aldus burgemeester Peter den Oudsten.

Naar verwachting 1500 mensen wilden naar het Jaarbeursplein komen, maar de gemeente, politie en justitie vonden dat deze bijeenkomst niet veilig kan plaatsvinden. Leden van ’Nederland in opstand’ hebben aangegeven alsnog naar Utrecht te komen. „Wij hopen dat iedereen thuisblijft”, zei een woordvoerster van de politie. Zij zegt dat de politie de situatie in de stad scherp in de gaten zal houden.

Ook een woordvoerster van de gemeente laat weten dat Utrecht zich goed heeft voorbereid. „Wij houden rekening met meerdere scenario’s.”

Demoverbod genegeerd
Ondanks het uitdrukkelijke verbod van de Utrechtse driehoek roept het anti-autoritaire platform Nederland in Opstand op vanmiddag toch naar de binnenstad van de domstad te komen.

Betogers is gevraagd zich in onopvallende kleding op te houden in het centrum tot om 15.45 de (alternatieve) locatie wordt vrijgegeven. „Het gaat geen gezelligheid worden”, voorspelt organisator Tinus Koops, die op Facebook een dag voor zich ziet ’die velen zullen heugen’.

De gemeente Utrecht had donderdag in zes kantjes gemotiveerd dat de demonstratie bij het Jaarbeursplein niet kan doorgaan vanwege signalen dat hooligans en andere relschoppers op onlusten uit zijn.

Andere redenen voor de afwijzing zijn de nabijheid van winkelend publiek, ov-knooppunt Utrecht Centraal en de expo World of Dinos in de Jaarbeurs, waar veel gezinnen op afkomen. Overleg met de revolutionairen leverde niets op.

Zondag is ook een demonstratie in Dordrecht door het lokale bestuur verboden. De aanvrager, Dordrecht in Verzet, zoekt naar een andere datum.

In Den Haag liep een soortgelijk verboden protest recent uit op ongeregeldheden. Naast de demonstranten waren ook honderden relschoppers naar de Hofstad gekomen om de confrontatie te zoeken met de politie.
https://www.telegraaf.nl/(...)groepen-relschoppers
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 4 juli 2020 @ 11:38:59 #2
186611 Haags
pi_193921098
Zonder wrijving geen glans
pi_193921763
1,5mt nee groeps wordt door overheid op dit manier beschilderd alsof ze een relschoppers en asocialen.
Daartegen wordt BLM demonstratie wel toegestaan. Terwijl 1,5 nee groep hetzelfde regels en voorwaarden willen aanhouden, toch mag het niet van overheid...

Daarmee is hier overduidelijke een meten met twee maten.
En ook schuldig aan verspreiden van nep nieuws

[ Bericht 7% gewijzigd door Captain_Ghost op 04-07-2020 12:39:12 ]
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_193922801
Ah ja want die mensen komen ook puur voor het rellen.

Sensatiemedia. Zucht.
pi_193924997
Park Oog in al!
Love is in the air!
pi_193925078
Ze zijn gedeeltelijk in Wageningen neergestreken

https://www.omroepgelderl(...)tratie-in-Wageningen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_193925115
Als je niet uit Utrecht komt en er uit ziet als een hooligan? Dan ben je niet welkom.

De rechtstaat krijgt wel wat tikken te verduren. Discriminatie op basis van afkomst uiterlijk enz maakt een flinke comeback.
pi_193925119
En voor wie twijfelt dat het om "voetbalfans" gaat
https://mobile.twitter.co(...)/1279414121889398789
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 4 juli 2020 @ 16:21:58 #9
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_193925155
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 12:26 schreef Captain_Ghost het volgende:
1,5mt nee groeps wordt door overheid op dit manier beschilderd alsof ze een relschoppers en asocialen.
Daartegen wordt BLM demonstratie wel toegestaan. Terwijl 1,5 nee groep hetzelfde regels en voorwaarden willen aanhouden, toch mag het niet van overheid.
Dat komt misschien omdat die 1,5 meter-nee figuren ook gelijk een hoop idioten aantrekken zoals anarchisten met Anonymous-maskers, gele hesjes, en Occupy'ers, die alleen maar willen protesteren om het protesteren.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_193925163
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 12:26 schreef Captain_Ghost het volgende:
1,5mt nee groeps wordt door overheid op dit manier beschilderd alsof ze een relschoppers en asocialen.
Daartegen wordt BLM demonstratie wel toegestaan. Terwijl 1,5 nee groep hetzelfde regels en voorwaarden willen aanhouden, toch mag het niet van overheid...

Daarmee is hier overduidelijke een meten met twee maten.
En ook schuldig aan verspreiden van nep nieuws
Zijn toch echt "voetbalfans" inclusief een Hitlergroetje

https://mobile.twitter.co(...)/1279414121889398789
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_193925198
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 16:19 schreef JANdeDERDE het volgende:
Als je niet uit Utrecht komt en er uit ziet als een hooligan? Dan ben je niet welkom.

De rechtstaat krijgt wel wat tikken te verduren. Discriminatie op basis van afkomst uiterlijk enz maakt een flinke comeback.

Stel je niet zo aan man. Waar rept men over afkomst
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_193925315
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 16:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan man. Waar rept men over afkomst
Breder plaatje prutser. Bijv de TU eindhoven die van plan was om voor een bepaalde periode geen mannen meer aan te nemen.

De gemeente Amsterdam die niet westerse mensen verkiest boven een ieder ander. (in de hoge schalen)

Voorbeelden zijn er te over als je even zoekt.

En nu mag een (jonge) man met een trainingspak een gehele stad niet in ofzo ?

Blm bullshit gaat ook nog de nodige discriminatie richting niet negers geven. Het is pas net begonnen de show.

Discriminatie is hot en gaat pieken.

[ Bericht 3% gewijzigd door JANdeDERDE op 04-07-2020 16:51:52 ]
pi_193925379
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 16:33 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Breder plaatje prutser. Bijv de TU eindhoven die van plan was om voor een bepaalde periode geen man meer aan te nemen.
en zijn teruggefloten door de rechtbank
quote:
De gemeente Amsterdam die niet westerse mensen verkiest boven een ieder ander. ( juist in de hoge schalen)
bij gelijke geschiktheid maar ook hier kun je voor naar de rechter
quote:
Voorbeelden zijn er te over als je even zoekt. En dit is een trens die pas net gestart is.

Blm bullshit gaat ook nog de nodige discriminatie richting niet negers geven. Het is pas net begonnen de show.
En dan kun je gewoon naar de rechter stappen. Rellen is gewoon dom
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_193925457
Dat hoor of zie je mij dan ook niet goedpraten.

Maar als je als overheid gaat verkondigen je mag de stad niet in als je er niet woont en er als een hooligan uitziet?

Bananenrepubliek praktijken wat mij betreft.
pi_193925537
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 16:40 schreef JANdeDERDE het volgende:
Dat hoor of zie je mij dan ook niet goedpraten.

Maar als je als overheid gaat verkondigen je mag de stad niet in als je er niet woont en er als een hooligan uitziet?

Bananenrepubliek praktijken wat mij betreft.
Nee, veiligheid van de gewone burger garanderen die niets met dit soort idioten te maken willen hebben. Prima dus
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_193926950
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 16:22 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Zijn toch echt "voetbalfans" inclusief een Hitlergroetje

https://mobile.twitter.co(...)/1279414121889398789

Die gasten hoort niet bij de 1,5mt nee organisatie. En die gasten verpesten de boel.

Er zijn echt gewone mensen die graag 1,5 meter regel zien opgeheven.
Wat mij betreft mogen die mensen wel gaan demonstreren, dat is hun goed recht.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_193927324
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 16:21 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat komt misschien omdat die 1,5 meter-nee figuren ook gelijk een hoop idioten aantrekken zoals anarchisten met Anonymous-maskers, gele hesjes, en Occupy'ers, die alleen maar willen protesteren om het protesteren.
je mag prima protesteren en demonstreren, mits je vergunning in orde is en je in dit geval de volgesgezondheid niet in gevaar brengt.
Maar als je je vergunning al niet in orde hebt (waarvan ik denk dat ze dit express doen) dan gaat het allemaal niet.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_193927342
Gekkies gonna gekkie.
pi_193927484
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 18:14 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Die gasten hoort niet bij de 1,5mt nee organisatie. En die gasten verpesten de boel.
tja helaas zit er achter die dansleraar een flunk alt rechtse kliek
quote:
Er zijn echt gewone mensen die graag 1,5 meter regel zien opgeheven.
Wat mij betreft mogen die mensen wel gaan demonstreren, dat is hun goed recht.
Mits toestemming
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_193927492
Werp de barricades op! Sluit de dijk af en beman de forten!
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193927504
Die hagenezen kunnen zich nooit eens gedeisd houden he hun veronachtzaamde opstelling gooit roet in het voedsel
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193928419
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 18:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]

tja helaas zit er achter die dansleraar een flunk alt rechtse kliek
[..]

Mits toestemming
Pardon? Ook bewijzen daarvan? Van de ‘flunk” alt rechtse kliek? Of heb je last van andersdenkendenfobie?
pi_193929095
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 19:52 schreef Godisdoodenikstaindefile het volgende:

[..]

Pardon? Ook bewijzen daarvan? Van de ‘flunk” alt rechtse kliek? Of heb je last van andersdenkendenfobie?
Google maar op Tom Zwitser , Engel , Baudet, Eva van Zeeland en hun relatie
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_193929220
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 20:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Google maar op Tom Zwitser , Engel , Baudet, Eva van Zeeland en hun relatie
Dit is geen bewijs of bron. Dit zijn onderbuik beschuldigingen. Daar schiet niemand wat mee op..
pi_193929373
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 20:39 schreef Godisdoodenikstaindefile het volgende:

[..]

Dit is geen bewijs of bron. Dit zijn onderbuik beschuldigingen. Daar schiet niemand wat mee op..
Dat toont de onderlinge relatie aan. Waar denk je dat Engel zijn geld voor het niet doorgegane protest met bijbehorende dj's vandaan heeft gehaald? Gesponsord door Nederlands grootste HoReCa ondernemer.. geheel belangeloos natuurlijk :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_193929931
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 20:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dat toont de onderlinge relatie aan. Waar denk je dat Engel zijn geld voor het niet doorgegane protest met bijbehorende dj's vandaan heeft gehaald? Gesponsord door Nederlands grootste HoReCa ondernemer.. geheel belangeloos natuurlijk :')
Ja, dit heet dus speculatie. Dat draagt dus niets bij.
pi_193930238
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 21:22 schreef Godisdoodenikstaindefile het volgende:

[..]

Ja, dit heet dus speculatie. Dat draagt dus niets bij.
Sponsor is geen speculatie
De geplande sprekers zijn geen speculaties
De alt rechts achtergrond van spreker en sponsors is geen dpeculatie
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_193930509
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 21:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Sponsor is geen speculatie
De geplande sprekers zijn geen speculaties
De alt rechts achtergrond van spreker en sponsors is geen dpeculatie
Wat jij doet is speculeren, insinueren en sorry maar het neigt naar complot denken.. Beetje populistisch gezwets snijdt geen hout. Kom met bewijs, echt bewijs van al je genoemde onderlinge relaties, verbanden en bedoelingen dan pas kan je verschil maken...
pi_193932156
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 21:48 schreef Godisdoodenikstaindefile het volgende:

[..]

Wat jij doet is speculeren, insinueren en sorry maar het neigt naar complot denken.. Beetje populistisch gezwets snijdt geen hout. Kom met bewijs, echt bewijs van al je genoemde onderlinge relaties, verbanden en bedoelingen dan pas kan je verschil maken...
Wat voor bewijs wil je zien dan?
De grootste horeca ondernemer (Won Yip) van Nederland sponsort een manifestatie voor het beëindigen van de 1,5 m regel. Waarom doet hij dat? De enige reden is omdat hij geld verliest.
Wie spreken er op die manifestatie?
Alt rechtser Tom Zwitser.
Tom Zwitser is synoniem voor De Blauwe Tijger, uitgever van mensen als Paul Cliteur en Sid Lukkassen, beiden ideologen van ‘alt-right’, en ook weer zielsverwanten van eerder genoemde Thierry Baudet.

Dus op zijn minst slecht is Engel een charlatan die zich voor het karretje laat spannen van de horeca en de vastgoedmagnaat Hummel.
In het ergste geval laat hij zich voor het karretje spannen van Zwitser, Baudet en Cafe weltschmerz het podium van alt rechts.

Voor mij iig genoeg redenen om Engel's bedoelingen ernstig in twijfel te trekken en niet als een blinde achter deze zelfbenoemde profeet aan te rennen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_193932212
Charlatans en politiek bedrijven. Zo ben je me kwijt geraakt.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193932241
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 23:03 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Charlatans en politiek bedrijven. Zo ben je me kwijt geraakt.
Beantwoord mijn eerste vraag dan maar gewoon
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_193932337
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 23:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Beantwoord mijn eerste vraag dan maar gewoon
Ik hoef geen bewijs te zien. Geen enkel bewijs zou voor mij sluitend zijn, for all I care zijn het gefingeerde statistieken
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193932400
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 23:01 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat voor bewijs wil je zien dan?
De grootste horeca ondernemer (Won Yip) van Nederland sponsort een manifestatie voor het beëindigen van de 1,5 m regel. Waarom doet hij dat? De enige reden is omdat hij geld verliest.
Wie spreken er op die manifestatie?
Alt rechtser Tom Zwitser.
Tom Zwitser is synoniem voor De Blauwe Tijger, uitgever van mensen als Paul Cliteur en Sid Lukkassen, beiden ideologen van ‘alt-right’, en ook weer zielsverwanten van eerder genoemde Thierry Baudet.

Dus op zijn minst slecht is Engel een charlatan die zich voor het karretje laat spannen van de horeca en de vastgoedmagnaat Hummel.
In het ergste geval laat hij zich voor het karretje spannen van Zwitser, Baudet en Cafe weltschmerz het podium van alt rechts.

Voor mij iig genoeg redenen om Engel's bedoelingen ernstig in twijfel te trekken en niet als een blinde achter deze zelfbenoemde profeet aan te rennen
Nou, dit is zo slecht dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen. Niet alleen zie ik speculaties, assumpties, complottheorieën en beschuldigingen voorbij vliegen maar dan ook nog met een saus van emotionele labiliteit en daar trek je dan ook nog conclusies uit.

En daar moeten we dan de ‘oorlog’ mee winnen..
pi_193932538
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 23:12 schreef Godisdoodenikstaindefile het volgende:

[..]

Nou, dit is zo slecht dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen. Niet alleen zie ik speculaties, assumpties, complottheorieën en beschuldigingen voorbij vliegen maar dan ook nog met een saus van emotionele labiliteit en daar trek je dan ook nog conclusies uit.

En daar moeten we dan de ‘oorlog’ mee winnen..
Hoe kan God nou dood zijn. Dat is op geen enkele manier rationeel te verklaren
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193932787
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 23:17 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Hoe kan God nou dood zijn. Dat is op geen enkele manier rationeel te verklaren
Haha! Dat moet je dan maar aan Nietzsche vragen. Het is wel veruit de meest intelligente opmerking die ik hier tot nu toe heb gelezen!
pi_193932839
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 23:28 schreef Godisdoodenikstaindefile het volgende:

[..]

Haha! Dat moet je dan maar aan Nietzsche vragen. Het is wel veruit de meest intelligente opmerking die ik hier tot nu toe heb gelezen!
God is niet dood, hij heeft ons aan ons lot overgelaten, omdat hij veel beter is in hooghartig het beter denken te weten. Alleen faalt hij erin dit op een effectieve en motiverende manier over te brengen.

Dus we zijn geditcht
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193933101
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 23:30 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

God is niet dood, hij heeft ons aan ons lot overgelaten, omdat hij veel beter is in hooghartig het beter denken te weten. Alleen faalt hij erin dit op een effectieve en motiverende manier over te brengen.

Dus we zijn geditcht
Nietzsche zou het niet met je eens zijn. Sterker nog, wij (mensen) zijn degene die God hebben gedood.. Voor mij is het om even of wij dat nu gedaan hebben of dat we verlaten zijn..

Weet je wat ik me altijd afvraag. Tis in de naam van God, zijn zoon en de heilige geest. Wie of wat is die heilige geest? Waar komt die entiteit voor in de bijbel? Vragen, vragen...
pi_193933153
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 23:42 schreef Godisdoodenikstaindefile het volgende:

[..]

Nietzsche zou het niet met je eens zijn. Sterker nog, wij (mensen) zijn degene die God hebben gedood.. Voor mij is het om even of wij dat nu gedaan hebben of dat we verlaten zijn..

Weet je wat ik me altijd afvraag. Tis in de naam van God, zijn zoon en de heilige geest. Wie of wat is die heilige geest? Waar komt die entiteit voor in de bijbel? Vragen, vragen...
God is het totaal, het bewustzijn van de mens zijn zoon en het onderbewustzijn de geest. Zoiets?
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193933207
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 23:45 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

God is het totaal, het bewustzijn van de mens zijn zoon en het onderbewustzijn de geest. Zoiets?
Bedoel je dat het zijn ziel zou kunnen zijn? Dat idee vind ik wel aanspreken..
pi_193933224
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 23:49 schreef Godisdoodenikstaindefile het volgende:

[..]

Bedoel je dat het zijn ziel zou kunnen zijn? Dat idee vind ik wel aanspreken..
Hoewel God is toch ook al een abstracte entiteit? Een ziel in een ziel met een vleesgeworden zoon?
pi_193933336
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 23:49 schreef Godisdoodenikstaindefile het volgende:

[..]

Bedoel je dat het zijn ziel zou kunnen zijn? Dat idee vind ik wel aanspreken..
Ja zo'n uitleg zou je eraan kunnen geven. Het leven all around us is God, maar de heilige geest leeft in jezelf.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193933351
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 23:50 schreef Godisdoodenikstaindefile het volgende:

[..]

Hoewel God is toch ook al een abstracte entiteit? Een ziel in een ziel met een vleesgeworden zoon?
Denk het niet, daarvoor ontbreekt de verheven intelligentie. Nee god heeft ons net zo hard nodig als wij hem volgens mij.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193933387
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 23:58 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Denk het niet, daarvoor ontbreekt de verheven intelligentie. Nee god heeft ons net zo hard nodig als wij hem volgens mij.
Daar ben ik het voor 100% mee eens! Zelfs als agnost.. Atheïst is zo passé.. althans vind ik dan.
pi_193933442
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 00:00 schreef Godisdoodenikstaindefile het volgende:

[..]

Daar ben ik het voor 100% mee eens! Zelfs als agnost.. Atheïst is zo passé.. althans vind ik dan.
Dat mag allemaal vriend. Alles kan, alles mag, maar hou t straight.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193933959
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 00:04 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Dat mag allemaal vriend. Alles kan, alles mag, maar hou t straight.
Dat doe ik zeker! In dit geval ben ik dan je vriendin, ik ben een vrouw. Zowel in sekse als in gender. Ik zeg het er tegenwoordig maar bij voordat ik op lange tenen stuit...
Voor nu wens ik je een fijne nacht!
pi_193933978
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 00:33 schreef Godisdoodenikstaindefile het volgende:

[..]

Dat doe ik zeker! In dit geval ben ik dan je vriendin, ik ben een vrouw. Zowel in sekse als in gender. Ik zeg het er tegenwoordig maar bij voordat ik op lange tenen stuit...
Voor nu wens ik je een fijne nacht!
Juist nu het interessant begint te worden :{ vertel eens meer
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193934198
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 00:34 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Juist nu het interessant begint te worden :{ vertel eens meer
Waarover? Vrouw zijn? Wat kan ik zeggen, ik stond vooraan.. bij onze entiteit. Of vrouw zijn nu? Ik moet zeggen (wel heel zachtjes) maar ik schaam me er bijna voor, voor de houding van de huidige vrouw dan hè, niet voor mezelf. Ik ben filosoof en socioloog en werk in de horeca..
pi_193934238
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 00:47 schreef Godisdoodenikstaindefile het volgende:

[..]

Waarover? Vrouw zijn? Wat kan ik zeggen, ik stond vooraan.. bij onze entiteit. Of vrouw zijn nu? Ik moet zeggen (wel heel zachtjes) maar ik schaam me er bijna voor, voor de houding van de huidige vrouw dan hè, niet voor mezelf. Ik ben filosoof en socioloog en werk in de horeca..
De houding van de vrouw? Wat is daar anno 2020 mis mee als ik vragen mag? Ik herken me er niet in in elk geval. Hoe oud ben je? Heb je een vriend? Je weet wel dat soort dingen
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193934415
Te dubbelzinnig. Een soort vreemde spagaat van alles willen waardoor het niet van de grond komt. Teveel knokken. Weinig kalmte..

Gelukkig herken jij je daar niet in.

35 en getrouwd..
pi_193934422
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 00:49 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

De houding van de vrouw? Wat is daar anno 2020 mis mee als ik vragen mag? Ik herken me er niet in in elk geval. Hoe oud ben je? Heb je een vriend? Je weet wel dat soort dingen
Jij?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')