abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193920489
Is het mogelijk als je een email krijgt vanuit een andere taal, Engels hoeft niet.

Dat er een optie is die mail automatisch of handmatig te laten vertalen?

Als ik hier op Google kom ik alleen uit op artikelen over Google lens over een foto maken van de tekst, en anders kom ik uit op artikelen van Google labs uit 2009.

Iemand enig idee?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 4 juli 2020 @ 11:01:58 #2
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_193920560
ik heb bij de opties van een email gewoon staan bericht vertalen.

Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 4 juli 2020 @ 11:02:07 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_193920563
Google translate geen optie?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_193920573
Staat bij mij een knopje voor


Is die Poolse spam in mijn box toch nog ergens goed voor :D
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_193920630
Oow sorry. Had er bij moeten vermelden. Voor Android, op de mobiel.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 4 juli 2020 @ 11:11:23 #6
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_193920705
kan ik geen optie voor vinden.
maar goed ik heb geen poolse mails zoals cheeseburger dat ik iets kan testen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 4 juli 2020 @ 11:17:06 #7
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_193920789
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 11:06 schreef spierbal het volgende:
Oow sorry. Had er bij moeten vermelden. Voor Android, op de mobiel.
Ook daar kan je gmail op draaien met de zelfde vertaal functies.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Donald Duck held zaterdag 4 juli 2020 @ 11:32:21 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_193920991
Zit niet in de app zelf zo te zien. Het kan wel relatief makkelijk indirect
Selecteer de tekst, tik op de drie puntjes en kies voor vertalen. Hiervoor moet mogelijk ook de Google Translate app geïnstalleerd zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 4 juli 2020 @ 13:51:16 #9
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_193922852
Beste translator op dit moment is deepl.com, en dan niet een google translate achtig iets. Deepl maakt juiste zinnen met de correcte zinsbouw.

quote:
Origineel van de NY times site:

WASHINGTON — Standing in a packed amphitheater in front of Mount Rushmore for an Independence Day celebration, President Trump delivered a dark and divisive speech on Friday that cast his struggling effort to win a second term as a battle against a “new far-left fascism” seeking to wipe out the nation’s values and history.

With the coronavirus pandemic raging and his campaign faltering in the polls, his appearance amounted to a fiery reboot of his re-election effort, using the holiday and an official presidential address to mount a full-on culture war against a straw-man version of the left that he portrayed as inciting mayhem and moving the country toward totalitarianism.
quote:
Vertaling Deepl:

WASHINGTON - Staande in een volgepakt amfitheater voor de berg Rushmore voor een viering van de Dag van de Onafhankelijkheid, leverde President Trump een duistere en verdeeldheid zaaiende toespraak op Vrijdag die zijn worstelende inspanning wierp om een tweede termijn als slag tegen een ,,nieuw ver-links fascisme" te winnen die de waarden en de geschiedenis van de natie probeert uit te roeien.

Met de coronavirus pandemie die en zijn campagne in de opiniepeilingen wankelt, bedroeg zijn verschijning een vurige reboot van zijn herverkiezingsinspanning, die de vakantie en een officieel presidentieel adres gebruikt om een volledig-op cultuuroorlog tegen een stro-mens versie van de linkerzijde op te zetten die hij als het opstoken van chaos en het bewegen van het land naar totalitarisme afschilderde.
Ik gebruik dit op werk en heb Fransen, Spanjaarden, Duitsers en Portugezen vertalingen laten lezen en zij gaven aan dat het perfecte vertalingen zijn.

Helaas is dit niet in je app in te bouwen maar het komt het beste in de buurt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  zaterdag 4 juli 2020 @ 13:54:49 #10
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_193922885
Oh en deepl.com is gratis, gewoon even naar de site gaan en de tekst plakken :)
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')