abonnement Unibet Coolblue
pi_194124045
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 20:38 schreef Malteser het volgende:
Hoe was het bij de trappenboer Leandra?

Wij zoeken nog iets voor boven de bank en wisten allebei niet wat. Toen zagen we deze week dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat vonden we allebei wel tof. Maar aangezien wij het gebruiken van kleur op de muur al spannend vonden.... dus nu twijfelen we nog.
Mooi, komt uit het Rijksmuseum O+

Ixxi verkoopt deze ook.
  vrijdag 17 juli 2020 @ 10:38:48 #202
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_194125576
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 22:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Interessant, vooral een kwestie van keuzes maken na (vooral op foto's) te hebben aangegeven wat ik wel en niet mooi vond.

Komt een offerte voor eiken trappen, maar inmiddels hebben wij besloten dat mahoniehouten parket ook mooi is, dus wellicht worden het dan toch nog mahoniehouten trappen :D

Leuk voor boven de bank zo ^O^
Ik wil juist van mijn mahonie af.
Meubels en kleuren zijn echt super lastig te combineren.

Vooral als je (net als ik) een mooie tafel van hout hebt, dat vloekt gewoon bijna als de tafel geen rode ondertoon heeft.
Grijs geeft met mahonie gelijk een vintage uitstraling (moet je ook maar net van houden) dat zie ik met onze bank.
  vrijdag 17 juli 2020 @ 18:44:25 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194132396
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:38 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik wil juist van mijn mahonie af.
Meubels en kleuren zijn echt super lastig te combineren.

Vooral als je (net als ik) een mooie tafel van hout hebt, dat vloekt gewoon bijna als de tafel geen rode ondertoon heeft.
Grijs geeft met mahonie gelijk een vintage uitstraling (moet je ook maar net van houden) dat zie ik met onze bank.
Ja, het is een beetje lastig; het is erg mooi maar het beperkt de combinatiemogelijkheden.
Aan de andere kant geldt dat ook voor ander hout: het combineert niet altijd even fraai met een andere houtsoort, soms zelfs niet met dezelfde houtsoort.

Wij hadden eiken parket (geolied), maar de salontafel stond alleen maar mooi als er een kleed tussen beide houtsoorten zat, en die waren niet eens zo verschillend.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194266348
Zou een lamp van deze stijl (tafellamp of hanglamp):
https://www.rietveldlicht(...)iek-metaal-goud-rond

passen bij een kastencombinatie zoals ongeveer deze:
https://www.ikea.com/nl/n(...)lder-glas-s99330780/

Of is het een te grote clash van stijlen?
Als het wel past, wat voor andere accessoires (zoals kussens, vazen, kunst) zouden er verder bij passen om het een mooi geheel te laten worden?
  zondag 26 juli 2020 @ 14:46:33 #205
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194267086
Als dat je smaak beide is, het kan qua stijlen iig prima bij elkaar, is niet storend.
Waarom twijfel je?

En laatste vraag is toch echt te persoonlijk lijkt mij. Iets wat voor jullie mooi en van waarde is lijkt mij
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 26 juli 2020 @ 15:53:49 #206
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_194267717
Ik vind juist mix en match heel erg leuk, dat maakt het eigen.
Dus hoe groter de clash van stijlen hoe beter.

Als je het echt heel lastig vindt kan je beter een moodboard maken van kleuren en materialen en dat als leidraad nemen.
Ik ben zelf iig gestopt met kijken of alles wel bij elkaar past wat stijl betreft :P er zijn veel te veel mooie leuke spullen om je aan èèn stijl te houden.
pi_194344285
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 22:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geef @:LoaLoa nog een optie: je hoeft je bij het schilderen niet tot muren te beperken, maar je kunt bijvoorbeeld ook een hoekje om gaan of een lange muur in diverse vlakken onderverdelen.

Ik koos zelf vroeger altijd één of twee muren om een kleur te geven en maakte daar zo een accentmuur van. Daar wilde ik in mijn nieuwe huis vanaf. Nu hebben in de meeste vertrekken muren allemaal dezelfde kleur en daar ben ik erg blij mee. Het oogt veel rustiger.

Voorbeeld van het oude huis met een accentmuur:

[ afbeelding ]

Voorbeeld van het nieuwe huis met alle muren in dezelfde kleur:

[ afbeelding ]
Op aanraden van @Claudia_x heb ik verfkaart van Little Green aangevraagd en ontvangen. Nu hebben we een mooie kleur op het oog. Ik vroeg mij alleen af of er ook mensen hier zijn die met little green muurfverf gewerkt hebben? Hoe zijn de ervaringen?

Oh en het idee was een accentmuur te doen, maar victorie! Alle binnenmuren van de kamer krijgen die kleur. *O*

Nu hopen dat het niet te donker of te licht uit valt. We twijfelen tussen marine blue en canton.

[ Bericht 6% gewijzigd door LoaLoa op 31-07-2020 20:27:54 (Foto's doen het niet :() ]
pi_194344300
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 20:26 schreef LoaLoa het volgende:

[..]

Op aanraden van @:Claudia_x heb ik verfkaart van Little Green aangevraagd en ontvangen. Nu hebben we een mooie kleur op het oog. Ik vroeg mij alleen af of er ook mensen hier zijn die met little green muurfverf gewerkt hebben? Hoe zijn de ervaringen?

Oh en het idee was een accentmuur te doen, maar victorie! Alle binnenmuren van de kamer krijgen die kleur. *O*

Nu hopen dat het niet te donker uit valt. We twijfelen tussen

[ afbeelding ]

Of [ afbeelding ]
^O^

Ik heb de kleuren laten mengen in de verf waar ik mee wilde werken (van Sigma).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_194344313
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 20:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

^O^

Ik heb de kleuren laten mengen in de verf waar ik mee wilde werken (van Sigma).
Scheelt dat nog enorm in prijs? Sigma is wel makkelijker te verkrijgen.
pi_194345082
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 20:28 schreef LoaLoa het volgende:

[..]

Scheelt dat nog enorm in prijs? Sigma is wel makkelijker te verkrijgen.
Je kunt waarschijnlijk ook naar de Gamma gaan en Gammaverf in die kleur laten mengen. Ik vind zelf investeren in latex met de hoogste schrobklasse de moeite waard.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 21:51:59 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194345349
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 21:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je kunt waarschijnlijk ook naar de Gamma gaan en Gammaverf in die kleur laten mengen. Ik vind zelf investeren in latex met de hoogste schrobklasse de moeite waard.
Gammaverf:

Doe

Het

Niet!!!

Karwei eigen merk of Noir&Blanc heb ik wel prima ervaring mee voor muren. Voor kozijnen en deuren is Noir&Blanc ok, de rest schijtspul :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194345371
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 21:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Gammaverf:

Doe

Het

Niet!!!

Karwei eigen merk of Noir&Blanc heb ik wel prima ervaring mee voor muren. Voor kozijnen en deuren is Noir&Blanc ok, de rest schijtspul :+
karwei = gamma

hun eigen huismerk verf is exact hetzelfde
  vrijdag 31 juli 2020 @ 22:00:31 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194345488
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 21:53 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

karwei = gamma

hun eigen huismerk verf is exact hetzelfde
Weet ik, moederbedrijf

Maar de muurverf zit echt verschil in, kan ik uit eigen ervaring vertellen :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194345527
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Weet ik, moederbedrijf

Maar de muurverf zit echt verschil in, kan ik uit eigen ervaring vertellen :P
toch is 't exact 't zelfde, als ex werknemer :7
  vrijdag 31 juli 2020 @ 22:08:59 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194345629
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

toch is 't exact 't zelfde, als ex werknemer :7
Spiegiesj anders dan :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194346607
Voor mij is het belangrijkste dat de kleur goed is, schrobvast en makkelijk te verwerken. Liever iets duurder en kwalitatief goed dan gepruts voor een paar euro.
pi_194351885
Ik heb geen slechte ervaringen met het werken met latex van Gamma. Het is vooral dat ik het fijn vind om een doekje over een muur te kunnen halen als die vies wordt, dus nu let ik op schrobklasse. En ik heb het afgelopen jaar erg goede ervaringen opgedaan met Sigma (voor advies en als bemiddelaar voor een binnenhuisschilder en bewaker van kwaliteit), dus ik steun het bedrijf graag.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:43:49 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194351974
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:39 schreef TolstoiFan het volgende:
Zou een lamp van deze stijl (tafellamp of hanglamp):
https://www.rietveldlicht(...)iek-metaal-goud-rond

passen bij een kastencombinatie zoals ongeveer deze:
https://www.ikea.com/nl/n(...)lder-glas-s99330780/

Of is het een te grote clash van stijlen?
Als het wel past, wat voor andere accessoires (zoals kussens, vazen, kunst) zouden er verder bij passen om het een mooi geheel te laten worden?
Ik vind zo'n lamp helemaal prachtig, vooral het schaduwspel, dus ik vind het niet snel storend, maar in deze combinatie zie ik helemaal niet wat er storend zou moeten zijn.

De mix van oude en nieuw werkt wel vaker prima (en dan is de lamp niet werkelijk oud, maar het is geen moderne lamp).

Ik ben er zelfs vrij zeker van dat er in ons nieuwe huis zo'n soort lamp op de overloop komt te hangen, ongeacht hoe de overloop er verder uit komt te zien.
Misschien de hal ook wel trouwens :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194352179
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind zo'n lamp helemaal prachtig, vooral het schaduwspel, dus ik vind het niet snel storend, maar in deze combinatie zie ik helemaal niet wat er storend zou moeten zijn.

De mix van oude en nieuw werkt wel vaker prima (en dan is de lamp niet werkelijk oud, maar het is geen moderne lamp).

Ik ben er zelfs vrij zeker van dat er in ons nieuwe huis zo'n soort lamp op de overloop komt te hangen, ongeacht hoe de overloop er verder uit komt te zien.
Misschien de hal ook wel trouwens :D
Ik vind die oosterse lampen zelf vaak niet zo mooi, maar het lichtspel is inderdaad geweldig! Erg leuk voor een hal of overloop.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 12:36:15 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194352696
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind die oosterse lampen zelf vaak niet zo mooi, maar het lichtspel is inderdaad geweldig! Erg leuk voor een hal of overloop.
Ze zijn idd vooral mooi door het lichtspel, ik heb op Pinterest vast een mapje lampen gemaakt :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194352809
Bij Spa Gouda hangen ze in het restaurant en daar dragen ze enorm bij aan de sfeer, zie hier een foto https://spagouda.nl/acties/spa-gouda-avondtarief/
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 12:53:33 #222
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_194352987
Ik heb ook zo'n lamp paar jaar terug gekregen met valentijnsdag (ja serieus ik kreeg een lamp :D ), maar echt het effect als bijvoorbeeld bij Spa Gouda krijg je niet in de woonkamer.
Tenzij hele felle lamp.

Je ziet het wel een beetje hoor, maar niet zo extreem.
Ik heb een mat zwarte met binnenkant van koper, de lampen zijn ook echt super zwaar.

  zaterdag 1 augustus 2020 @ 12:57:15 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194353035
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 12:53 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb ook zo'n lamp paar jaar terug gekregen met valentijnsdag (ja serieus ik kreeg een lamp :D ), maar echt het effect als bijvoorbeeld bij Spa Gouda krijg je niet in de woonkamer.
Tenzij hele felle lamp.

Je ziet het wel een beetje hoor, maar niet zo extreem.
Ik heb een mat zwarte met binnenkant van koper, de lampen zijn ook echt super zwaar.

[ afbeelding ]
Er hangen er in die Spa Gouda foto sowieso al 4 in die ruimte, en wellicht zelfs meer.
Het is dus waarschijnlijk een kwestie van zorgen dat de lamp, de hoogte van de lamp en de ruimte perfect op elkaar afgestemd zijn.
En dan ook nog eens de fitting die erin gebruikt wordt, wellicht gebruiken ze daar een fitting die van kleur kan veranderen en is het net niet je standaard witte fitting.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194353049
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 12:53 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb ook zo'n lamp paar jaar terug gekregen met valentijnsdag (ja serieus ik kreeg een lamp :D ), maar echt het effect als bijvoorbeeld bij Spa Gouda krijg je niet in de woonkamer.
Tenzij hele felle lamp.

Je ziet het wel een beetje hoor, maar niet zo extreem.
Ik heb een mat zwarte met binnenkant van koper, de lampen zijn ook echt super zwaar.

[ afbeelding ]
Het effect krijg je in een hal wel omdat de ruimte kleiner is. In een grote ruimte lukt dat niet of moeilijker. Het helpt als je lichtpunten dichtbij de muren hebt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 14:28:17 #225
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_194354131
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 12:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het effect krijg je in een hal wel omdat de ruimte kleiner is. In een grote ruimte lukt dat niet of moeilijker. Het helpt als je lichtpunten dichtbij de muren hebt.
Ik heb dat ding overal gehad :D

Woonkamer, hal en nu de slaapkamer en nergens krijg ik het effect tenzij super felle lamp en dat wil ik niet.
Maar ik vind zelf de lamp an sich ook heel mooi dus het maakt niet veel uit.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:26:27 #226
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194354833
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind zo'n lamp helemaal prachtig, vooral het schaduwspel, dus ik vind het niet snel storend, maar in deze combinatie zie ik helemaal niet wat er storend zou moeten zijn.

De mix van oude en nieuw werkt wel vaker prima (en dan is de lamp niet werkelijk oud, maar het is geen moderne lamp).

Ik ben er zelfs vrij zeker van dat er in ons nieuwe huis zo'n soort lamp op de overloop komt te hangen, ongeacht hoe de overloop er verder uit komt te zien.
Misschien de hal ook wel trouwens :D
Wij hebben er nog een te koop O-).
KuikenGuppy
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 16:30:37 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194356011
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 15:26 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wij hebben er nog een te koop O-).
Plafonnière of hanglamp en heb je er ook twee, want ik ben wel van de eenheid :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 2 augustus 2020 @ 16:56:27 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194371899
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 16:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Plafonnière of hanglamp en heb je er ook twee, want ik ben wel van de eenheid :@
Hanglamp en tafellamp, helaas van beiden maar één.

Ik zoek een tip, wij hebben in de keuken een open kast die ik misschien van (vitrine)deuren wil voorzien. Weet iemand een toko die zulke deuren kan maken of waar je ze kan bestellen? Afmeting is 90x90, dat leek me vrij standaard, maar ik zie op google vooral 80cm als standaard.
KuikenGuppy
pi_194373564
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:56 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hanglamp en tafellamp, helaas van beiden maar één.

Ik zoek een tip, wij hebben in de keuken een open kast die ik misschien van (vitrine)deuren wil voorzien. Weet iemand een toko die zulke deuren kan maken of waar je ze kan bestellen? Afmeting is 90x90, dat leek me vrij standaard, maar ik zie op google vooral 80cm als standaard.
Ik heb een tijd terug toen mijn koel/vriescombi stuk ging en het oude ding een erg incourante maat bleek, 2 nieuwe deurtjes besteld bij Hubo (Lombardijen in Rotterdam). Die werden op maat gemaakt bij hun leverancier (keukenfabriek). Kleur kwam precies overeen met wat ik heb.
Wellicht kunnen meer Hubo's dat leveren.
  Moderator zondag 2 augustus 2020 @ 19:38:15 #230
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_194374292
We waren even op pad. Na een heel verf-debacle waarbij mn man 250 staaltjes had verzameld zijn we al een heel end met de kleursamenstelling.

Van de Bauhaus, wat me alleszins meeviel qua accesoires en dergelijke!
----





Deze behangetjes zijn we redelijk blij mee. Als indicatie wel. De bloemen in de slaapkamer en de andere zie ik op zich wel zitten in de woonkamer :) !

En we waren vandaag in de Ikea. En toen zagen we dit laminaat:
https://www.ikea.com/nl/n(...)grijsbruin-90418065/



Beiden waren we het erover eens. Voor de 1e verdieping mooi laminaat :) ! Het hoeft niet per se de allerbeste vloer te zijn aangezien we gewoon met z'n tweeën wonen zonder kinderen die alles kapot raggen :+ ! En prima geprijst *) !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_194392644
Sorry dat ik binnen kom vallen, maar ik hoop dat jullie een tip voor me hebben.

In mijn nieuwe huis heb ik een vrij grote eettafel en ik wil een mooie lamp erop zetten. Wie heeft een een tip waar je online (ik heb geen auto/rijbewijs) een mooie en betaalbare lamp kan kopen. Denk aan een paar tientjes...
Het liefst met een dimmer erop, maar hoeft niet perse.

De lampen die ik nu vind, vind ik eerlijk gezegd lelijk (ben geen fan van dat strakke en industriële gedoe). Hopelijk trap ik daarbij niet op tenen. Ik houd van kleur en "tuttig"
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194392688
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 23:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry dat ik binnen kom vallen, maar ik hoop dat jullie een tip voor me hebben.

In mijn nieuwe huis heb ik een vrij grote eettafel en ik wil een mooie lamp erop zetten. Wie heeft een een tip waar je online (ik heb geen auto/rijbewijs) een mooie en betaalbare lamp kan kopen. Denk aan een paar tientjes...
Het liefst met een dimmer erop, maar hoeft niet perse.

De lampen die ik nu vind, vind ik eerlijk gezegd lelijk (ben geen fan van dat strakke en industriële gedoe). Hopelijk trap ik daarbij niet op tenen. Ik houd van kleur en "tuttig"
Bij rietvelt licht hebben (In ieder geval hadden) ze heel veel Keuze. Geen idee hoe hun collectie nu is, heb al jaren biet meer op hun site gekeken
We have far more in common than that which devides us..
pi_194393260
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 23:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry dat ik binnen kom vallen, maar ik hoop dat jullie een tip voor me hebben.

In mijn nieuwe huis heb ik een vrij grote eettafel en ik wil een mooie lamp erop zetten. Wie heeft een een tip waar je online (ik heb geen auto/rijbewijs) een mooie en betaalbare lamp kan kopen. Denk aan een paar tientjes...
Het liefst met een dimmer erop, maar hoeft niet perse.

De lampen die ik nu vind, vind ik eerlijk gezegd lelijk (ben geen fan van dat strakke en industriële gedoe). Hopelijk trap ik daarbij niet op tenen. Ik houd van kleur en "tuttig"
Ikea. Je kunt tafellampen online bestellen tegen bezorgkosten van 2,99 euro. Ik ben geen fan van tuttig, maar zoiets als hieronder?







I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_194393269
Oh en de H&M heeft ook lampen. Die zijn duurder dan je budget, maar dan heb je wel iets ehm unieks:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 07:33:17 #235
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_194393861
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 23:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry dat ik binnen kom vallen, maar ik hoop dat jullie een tip voor me hebben.

In mijn nieuwe huis heb ik een vrij grote eettafel en ik wil een mooie lamp erop zetten. Wie heeft een een tip waar je online (ik heb geen auto/rijbewijs) een mooie en betaalbare lamp kan kopen. Denk aan een paar tientjes...
Het liefst met een dimmer erop, maar hoeft niet perse.

De lampen die ik nu vind, vind ik eerlijk gezegd lelijk (ben geen fan van dat strakke en industriële gedoe). Hopelijk trap ik daarbij niet op tenen. Ik houd van kleur en "tuttig"
Deze? ik vind m wel vet.
Is er ook in het roze, oker en zwart.

pi_194394514
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 02:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ikea. Je kunt tafellampen online bestellen tegen bezorgkosten van 2,99 euro. Ik ben geen fan van tuttig, maar zoiets als hieronder?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die tweede lamp O+
Die onderste heb ik al :P

Dat is inderdaad wel mijn smaak

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 02:42 schreef Claudia_x het volgende:
Oh en de H&M heeft ook lampen. Die zijn duurder dan je budget, maar dan heb je wel iets ehm unieks:

[ afbeelding ]
Uhm... Uniek is een goed woord ja...

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 07:33 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Deze? ik vind m wel vet.
Is er ook in het roze, oker en zwart.

[ afbeelding ]
Foto doet het niet... :{
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:46:47 #237
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_194395413
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Die tweede lamp O+
Die onderste heb ik al :P

Dat is inderdaad wel mijn smaak
[..]

Uhm... Uniek is een goed woord ja...
[..]

Foto doet het niet... :{
Ah raar ik zie m gewoon https://biutifulshop.com/(...)rs-gris-ambiance.jpg

Het is iig de vintage velvet van madam stoltz, dat merkje heeft vaker leuke tuttige vintage items.
Als je iets te prijzig vindt moet je even wachten op een aanbieding, wehkamp verkoopt het oa.
pi_194395437
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:46 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ah raar ik zie m gewoon https://biutifulshop.com/(...)rs-gris-ambiance.jpg

Het is iig de vintage velvet van madam stoltz, dat merkje heeft vaker leuke tuttige vintage items.
Als je iets te prijzig vindt moet je even wachten op een aanbieding, wehkamp verkoopt het oa.
Oeh die zijn leuk! (en duur idd). Alleen lastig in schoonmaken.
maar wel heel erg gaaf
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194395465
Ik ben voor een 'saaie' lamp gegaan. Omdat mijn nieuwe keuken een flamingo behang heeft, twee blauwe kasten, andere tint blauw gordijnen, gele stoelen en een witte tafel. Oh en aan het plafond hangt een blauw/witte lamp met kant. Als ik dan ook nog een drukke lamp kies wordt het wat teveel.

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194396320
Leuk! Ik vind het zelf heel tof dat Ikea veel producten voor een zacht prijsjes bezorgt. Helaas gaat het ook vaak mis. Dat wil zeggen, dan gooi je iets in de winkelmand en dan blijken de bezorgkosten absurd te zijn of ze bezorgen helemaal niet. Maar in het geval van de tafellampen had ik dat even gecontroleerd. Ik heb verder heel goede ervaringen met het laten bezorgen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:32:11 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194399137
Nog tips voor werkbladen; wat wel of niet doen en sowieso wat een optie is voor een eiland van 350*110 of 120 zonder naden?
Dat wordt lastig denk ik :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:36:10 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_194399200
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:32 schreef Leandra het volgende:
Nog tips voor werkbladen; wat wel of niet doen en sowieso wat een optie is voor een eiland van 350*110 of 120 zonder naden?
Dat wordt lastig denk ik :{
Zonder naden? Rvs of kunststof / gelamineerd.

Al zie ik op een aantal sites dat ze ook alweer andere materialen leveren.
Beste is om even na te vragen bij de keukenleverancier denk ik. E.e.a. zal ook beïnvloed worden door de uitsparingen die er in komen.

Qua materiaal ben ik enorm te spreken over keramiek.
disclaimer
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:05:17 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194399621
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:36 schreef SQ het volgende:

[..]

Zonder naden? Rvs of kunststof / gelamineerd.

Al zie ik op een aantal sites dat ze ook alweer andere materialen leveren.
Beste is om even na te vragen bij de keukenleverancier denk ik. E.e.a. zal ook beïnvloed worden door de uitsparingen die er in komen.

Qua materiaal ben ik enorm te spreken over keramiek.
Thnx.
Ik was al bang dat het dan RVS of kunststof moest worden.
N. heeft een voorkeur voor composiet maar dat gaat m in die maat niet worden.
Ik zag dat keramiek in die maat wel leverbaar zou moeten zijn, maar ondertussen vind ik weer geen leveranciers die platen in die maat hebben, beetje lastig dus.

Nog even en ik ga zelf voorstellen dat het een houten werkblad moet worden :X
Hou me tegen alsjeblieft :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194399886
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:32 schreef Leandra het volgende:
Nog tips voor werkbladen; wat wel of niet doen en sowieso wat een optie is voor een eiland van 350*110 of 120 zonder naden?
Dat wordt lastig denk ik :{
Het werd graniet via de grafwerker. 🤪
Uitgezocht in een megahall ergens bij Dronten.
Leftovers waren voor hem als grafsteen.

Uit éen stuk, ook in de hoek! Alleen boven en onder de kookplaat een reep en dat zie je niet terug.
Maten. Zie spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:29:53 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_194400049
Graniet leveren ze alleen niet in 350 cm lang, dat weet ik vrij zeker.
disclaimer
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:45:17 #246
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194400279
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Thnx.
Ik was al bang dat het dan RVS of kunststof moest worden.
N. heeft een voorkeur voor composiet maar dat gaat m in die maat niet worden.
Ik zag dat keramiek in die maat wel leverbaar zou moeten zijn, maar ondertussen vind ik weer geen leveranciers die platen in die maat hebben, beetje lastig dus.
Deze? https://www.wonen.nl/keuk(...)met--xl-keukenbladen
KuikenGuppy
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:49:27 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194400343
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:29 schreef SQ het volgende:
Graniet leveren ze alleen niet in 350 cm lang, dat weet ik vrij zeker.
Nee dat klopt, met een natuursteen zou ik een naad nog wel kunnen handelen als het in "open boek" vorm zou zijn, maar ik ben bang dat dat een beetje druk zou worden.



Al even los van de gevoeligheid van natuursteen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:55:50 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194400437
quote:
Helaas staan er van dat merk geen kleuren meer in die maat op hun site :{
https://www.kemie.nl/cate(...)neolith/ceramistone/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:56:00 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_194400438
Wij hebben wel een naadje omdat een werkblad van 3.70 dus net een brug te ver was.



Boven zoals het in mijn normale opstelling is en daaronder als ik mijn trutjes en frutjes opzij schuif ;)

Ik vind het verrassend onopvallend, terwijl ik echt heel resoluut anti naadjes was.

(Uiteraard werkt dit verbergtrucje niet in alle opstellingen, maar ik wilde het toch even delen ;))

[ Bericht 15% gewijzigd door SQ op 04-08-2020 17:02:42 ]
disclaimer
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 17:02:17 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194400543
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Helaas staan er van dat merk geen kleuren meer in die maat op hun site :{
https://www.kemie.nl/cate(...)neolith/ceramistone/
Ik zou ze even bellen ;).
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')