abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 juli 2020 @ 18:30:55 #201
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_193961843
Op weg van werk naar huis word ik regelmatig ingehaald door een transgender op een scooter. Je kan opereren wat je wil, en hormonen slikken tot je een ons weegt, maar als je schoenmaat 47 hebt blijft dat voor een vrouw een beetje raar.
pi_193961971
Deze gekte bedoelde ik gisteren. Wat is er in godsnaam mis met de uitspraken van J.K. Rowling?

https://www.ad.nl/show/ni(...)uitspraken~a43cd088/
  maandag 6 juli 2020 @ 18:40:51 #203
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193962009
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Deze gekte bedoelde ik gisteren. Wat is er in godsnaam mis met de uitspraken van J.K. Rowling?

https://www.ad.nl/show/ni(...)uitspraken~a43cd088/
Dat Rowling impliceert dat transgenders misschien stiekem niet transgender zijn maar gewoon even een goed gesprek nodig hebben en dan wel weer normaal gaan doen.
  maandag 6 juli 2020 @ 18:43:57 #204
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_193962049
Zetten we toch bij hun een t neer van tranny

Echt hoe verknipt zijn die mensen hier zich hier druk over maken terwijl de helft vd wereld al blij is als ze beetje te eten hebben.

Het kan ook alleen hier in het westen want die mensen zijn mentaal helemaal niet geschikt om te overleven maar hier krijgen ze hulp eten subsidies etc.
In andere werelddelen waren ze al overleden voor ze zich hier druk om kunnen maken
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_193962096
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:43 schreef Nicksanders het volgende:
Zetten we toch bij hun een t neer van tranny

Echt hoe verknipt zijn die mensen hier zich hier druk over maken terwijl de helft vd wereld al blij is als ze beetje te eten hebben.

Het kan ook alleen hier in het westen want die mensen zijn mentaal helemaal niet geschikt om te overleven maar hier krijgen ze hulp eten subsidies etc.
In andere werelddelen waren ze al overleden voor ze zich hier druk om kunnen maken
Vind je het ook een probleem dat je geslacht niet wordt vermeld op je rijbewijs?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193962107
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:40 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Dat Rowling impliceert dat transgenders misschien stiekem niet transgender zijn maar gewoon even een goed gesprek nodig hebben en dan wel weer normaal gaan doen.
Beetje simpel gesteld maar het komt neer op wat ik ook vind. Als je als jongen op een gegeven moment beweert: ik ben een meisje, dan valt daar kennelijk weinig tegenin te brengen. Dat vind ik gestoord en mensen die dat normaal vinden ook. Dat mensen op Twitter over zo'n onderwerp beginnen vind ik overigens niet verstandig. Je wint het toch nooit van een losgeslagen meute die als enige argument heeft: transfoob.

Overigens denk ik niet dat Rowling doelt op echte transgenders. Meer op de transgenders die meegesleept worden door de transgenderhype.
  maandag 6 juli 2020 @ 18:50:01 #207
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_193962126
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Deze gekte bedoelde ik gisteren. Wat is er in godsnaam mis met de uitspraken van J.K. Rowling?

https://www.ad.nl/show/ni(...)uitspraken~a43cd088/
Tja en dan die mensen die tweeten ook transgenders kunnen menstrueren.
Vrouwen kunnen dat ja.

Je kan een vrouw een piemel aannaaien het kan nog steeds niemand bezwamgeren.
Je kan de piemel weghalen en een spleet creëren er zal nooit een kind uitkomen.

Maar goed dan moeten ze het nog zelf weten maar nog steeds is er in evolutie gezien 2 geslachten de ene noemen wij man de andere vrouw dit is voor heel veel andere levensvormen ook zo.

Er zijn niet 101 geslachten
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  maandag 6 juli 2020 @ 18:51:40 #208
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_193962158
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vind je het ook een probleem dat je geslacht niet wordt vermeld op je rijbewijs?
Het is mij eerlijk gezegd nooit opgevallen het zal mij verder ook echt jeuken.
Maar dit is niet t eerste wat voor 0.01 % gekkies aangepast moet worden

Maar van een d66er als jij verwacht ik niks anders alleen symbool politiek en solidair zijn met minderheden
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_193962206
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:51 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Het is mij eerlijk gezegd nooit opgevallen het zal mij verder ook echt jeuken.
Wat is dan het probleem?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 6 juli 2020 @ 18:55:36 #210
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_193962227
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is dan het probleem?
Wat is het probleem met het zo laten?

Daarbij is rijbewijs alleen geldig als ID in Nederland niet in de rest van de wereld.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_193962233
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is dan het probleem?
Dat een kleine minderheid zijn wil oplegt aan de overgrote meerderheid..en daar stopt het niet mee. Maar je zit gewoon een beetje te trollen denk ik.
pi_193962252
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:55 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Wat is het probleem met het zo laten?

Daarbij is rijbewijs alleen geldig als ID in Nederland niet in de rest van de wereld.
Mij is het persoonlijk om het even, maar who cares als de vermelding verdwijnt? Het geslacht is ook van het rijbewijs verdwenen en niemand boeide dat ene fuck.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 6 juli 2020 @ 18:58:15 #213
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_193962256
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:56 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat een kleine minderheid zijn wil oplegt aan de overgrote meerderheid..en daar stopt het niet mee. Maar je zit gewoon een beetje te trollen denk ik.
Hij trollt niet hij is bloedserieus zo'n gestoorde d66er is het
Wilt ook liever een vrouw aan het roer omdat ze tieten heeft in plaats van de juiste kwaliteiten.

De d66er denker denkt nou eenmaal zo

Liever een Marokkaanse transhomo- als minister president met 0 verstand van zaken dan een blanke witte man met verstand van zaken
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_193962261
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:56 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat een kleine minderheid zijn wil oplegt aan de overgrote meerderheid..en daar stopt het niet mee. Maar je zit gewoon een beetje te trollen denk ik.
De overgrote meerderheid interesseert het simpelweg geen ene reet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 6 juli 2020 @ 18:58:52 #215
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193962265
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Beetje simpel gesteld maar het komt neer op wat ik ook vind. Als je als jongen op een gegeven moment beweert: ik ben een meisje, dan valt daar kennelijk weinig tegenin te brengen. Dat vind ik gestoord en mensen die dat normaal vinden ook. Dat mensen op Twitter over zo'n onderwerp beginnen vind ik overigens niet verstandig. Je wint het toch nooit van een losgeslagen meute die als enige argument heeft: transfoob.

Overigens denk ik niet dat Rowling doelt op echte transgenders. Meer op de transgenders die meegesleept worden door de transgenderhype.
Dus je vindt transgenders gestoord maar je mag dat niet transfoob noemen en kennelijk zijn er ook nog transgenders die wel echt zijn.

Juist ja. :D
  maandag 6 juli 2020 @ 19:00:17 #216
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_193962278
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mij is het persoonlijk om het even, maar who cares als de vermelding verdwijnt? Het geslacht is ook van het rijbewijs verdwenen en niemand boeide dat ene fuck.
Ik denk dat het 99,99% om het even is behalve die 0,01% maar die 0,01% heeft ook al staan janken om de omroep bij de NS in plaats beste Dames en Heren nu beste reiziger.
Ook dit is mij om het even maar er zijn nog zat voorbeeld en ze blijven maar doorgaan

En de mensen die al deze regels doorvoeren zijn ook de mensen die allerlei volk importeren wat in de kern hier wel een hekel aan heeft (hekel aan homo's etc.) maar daar sluiten ze hun ogen voor
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_193962337
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:00 schreef Nicksanders het volgende:

Ook dit is mij om het even maar er zijn nog zat voorbeeld en ze blijven maar doorgaan
Dan wind je je toch op als er een verandering op komst is die je wel interesseert?

Nu loop je je druk te maken om iets wat je naar eigen zeggen om het even is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193962338
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
Ik gebruik sowieso al standaard m'n rijbewijs (waar geen geslacht op staat vermeld) om mezelf te identificeren. Ik ga namelijk niet de hele dag rondlopen met m'n paspoort. ID-kaart heb ik niet.
Ik gebruik mijn paspoort alleen als ik op vakantie ga. En een ID-kaart is nogal onnodig als je zowel een paspoort als een rijbewijs hebt. Zeker nu het rijbewijs een pasje is en makkelijk in je portemonnee past.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 6 juli 2020 @ 19:09:18 #219
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193962366
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:00 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Ik denk dat het 99,99% om het even is behalve die 0,01% maar die 0,01% heeft ook al staan janken om de omroep bij de NS in plaats beste Dames en Heren nu beste reiziger.
Ook dit is mij om het even maar er zijn nog zat voorbeeld en ze blijven maar doorgaan

En de mensen die al deze regels doorvoeren zijn ook de mensen die allerlei volk importeren wat in de kern hier wel een hekel aan heeft (hekel aan homo's etc.) maar daar sluiten ze hun ogen voor
Neuh, de NS heeft dat zelf gewoon besloten.
  maandag 6 juli 2020 @ 19:13:01 #220
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_193962411
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:09 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Neuh, de NS heeft dat zelf gewoon besloten.
Oké ook dat geloof ik nog wel maar dat zal heus wel beïnvloed zijn door al die deugers op tv met hun meningen die ze alleen op tv vinden want thuis hebben ze vermoedelijk een andere mening.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  maandag 6 juli 2020 @ 19:14:38 #221
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193962431
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:13 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Oké ook dat geloof ik nog wel maar dat zal heus wel beïnvloed zijn door al die deugers op tv met hun meningen die ze alleen op tv vinden want thuis hebben ze vermoedelijk een andere mening.
Da hep op feesboek gestaan?
  maandag 6 juli 2020 @ 19:15:25 #222
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_193962440
quote:
9s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:14 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Da hep op feesboek gestaan?
Geen idee daar zit ik godzijdank niet op en ook niet op instagram en twitter dus krijg gelukkig 90% van het ergste geneuzel niet mee

Maar nog steeds krijg je genoeg mee en je kan alleen tot de conclusie komen dat we helemaal de weg kwijt zijn volkomen doorgeslagen op allerlei aspecten

Van de me too hype de transhype in nu weer de racisme hype en straks komt er wel weer een andere hype

Pitspoezen die niet meer mogen walk on girls verboden (darten) want seksisme de vrouwen werden niet geslagen en verplicht het te doen ze verdienden gewoon hun geld op die manier.
Natuurlijk klopt het dat ze gekozen zijn op het feit dat ze paar heerlijke grote tieten hebben maar wat maakt dat nou uit en zo gaan we maar door met dingen verbieden en aanpassen omdat een kleine groep zich gekwetst voelt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Nicksanders op 06-07-2020 19:25:08 ]
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_193962476
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:58 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Dus je vindt transgenders gestoord maar je mag dat niet transfoob noemen en kennelijk zijn er ook nog transgenders die wel echt zijn.

Juist ja. :D
Niet mijn woorden verdraaien simpele. Zal ik het dan eens proberen goed op te schrijven..niet dat dat veel zin heeft.

Dat mannen of vrouwen in het 'verkeerde' lichaam worden geboren waarbij alleen een geslachtsoperatie kennelijk uitkomst kan bieden.. dat respecteer ik en met deze mensen heb ik ook compassie want een lolletje lijkt het mij niet. Dat er ook een grote groep is die zich laat meeslepen door de hype daar ben ik van overtuigd. YouTube staat vol met vlogs van transgenders, het is bijna cool om het te zijn lijkt het. Daarom kan je beter niet te snel meegaan in de bewering van een potentiële transgender. Het is een zwaar traject en misschien krijgt iemand wel spijt..misschien ben je wel gewoon homo of lesbisch..who knows. Zeker bij jonge kinderen vind ik dat je voorzichtig moet zijn. Als mensen dan uiteindelijk besluiten..oke ik wil in me laten snijden dan moeten ze dat lekker zelf weten.
pi_193962507
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mij is het persoonlijk om het even, maar who cares als de vermelding verdwijnt? Het geslacht is ook van het rijbewijs verdwenen en niemand boeide dat ene fuck.
De logica is hier soms ver te zoeken. Maar ja, dit soort mensen raken ook snel getriggerd wanneer er een letter wordt verwijderd uit een ID-kaart. :')
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 6 juli 2020 @ 19:29:15 #225
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193962631
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:17 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Niet mijn woorden verdraaien simpele. Zal ik het dan eens proberen goed op te schrijven..niet dat dat veel zin heeft.

Dat mannen of vrouwen in het 'verkeerde' lichaam worden geboren waarbij alleen een geslachtsoperatie kennelijk uitkomst kan bieden.. dat respecteer ik en met deze mensen heb ik ook compassie want een lolletje lijkt het mij niet.
Correct.

quote:
Dat er ook een grote groep is die zich laat meeslepen door de hype daar ben ik van overtuigd. YouTube staat vol met vlogs van transgenders, het is bijna cool om het te zijn lijkt het. Daarom kan je beter niet te snel meegaan in de bewering van een potentiële transgender. Het is een zwaar traject en misschien krijgt iemand wel spijt..misschien ben je wel gewoon homo of lesbisch..who knows. Zeker bij jonge kinderen vind ik dat je voorzichtig moet zijn. Als mensen dan uiteindelijk besluiten..oke ik wil in me laten snijden dan moeten ze dat lekker zelf weten.
Hier kan ik dan weer bijzonder weinig mee. Jij denkt kennelijk dat transgenders al redelijk vrij zijn van stigma's en we nog paar een paar procentpunten mensen in de samenleving hebben die hier moeite mee hebben. Dat is niet echt het geval, integendeel.

En dat er op Youtube en andere social media bipolaire figuren rondlopen die aandacht heel leuk vinden doet daar vrij weinig aan af, maar je gebruikt het wel om zo je vraagtekens te zetten bij transgenders en de oprechtheid daarvan. Tja.
pi_193962635
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De overgrote meerderheid interesseert het simpelweg geen ene reet.
Het is net zoiets als dat 'blanken' opeens 'witten' is geworden en moeilijk wordt gedaan over woordjes. Dat zal mij op zich ook een zorg wezen, maar ik geloof niet dat er echt iemand mee geholpen is en ook niet dat het oude 'kwetsend' was. Die achterliggende mentaliteit vind ik irritant, niet dat een m en een v verdwijnen op een paspoort.
pi_193962691
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het is net zoiets als dat 'blanken' opeens 'witten' is geworden en moeilijk wordt gedaan over woordjes.
Dit doet geen recht aan de symbolische waarde van woorden.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_193962715
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:56 schreef Pleun2011 het volgende:
wil opl
Is het je wil opleggen of zou een redelijk functionerende democratie rekening houden met de gevoelens van minderheden? Zeker wanneer een verandering nauwelijks problemen oplevert, maar er wel een heleboel voorkomt.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 6 juli 2020 @ 19:34:18 #229
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193962718
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het is net zoiets als dat 'blanken' opeens 'witten' is geworden en moeilijk wordt gedaan over woordjes. Dat zal mij op zich ook een zorg wezen, maar ik geloof niet dat er echt iemand mee geholpen is en ook niet dat het oude 'kwetsend' was. Die achterliggende mentaliteit vind ik irritant, niet dat een m en een v verdwijnen op een paspoort.
Nou, stel je toch voor dat je iemand anders met bijzonder weinig moeite een heel groot plezier doet. Dat zou je niet moeten willen in een samenleving!

:')
pi_193962775
quote:
7s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:29 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Correct.
[..]

Hier kan ik dan weer bijzonder weinig mee. Jij denkt kennelijk dat transgenders al redelijk vrij zijn van stigma's en we nog paar een paar procentpunten mensen in de samenleving hebben die hier moeite mee hebben. Dat is niet echt het geval, integendeel.

En dat er op Youtube en andere social media bipolaire figuren rondlopen die aandacht heel leuk vinden doet daar vrij weinig aan af, maar je gebruikt het wel om zo je vraagtekens te zetten bij transgenders en de oprechtheid daarvan. Tja.
Dat is niet wat ik zeg. Dat veel mensen transgenders nog niet echt accepteren zal wel kloppen, maar wat ik bedoel is dat ik mijn twijfels heb of veel mensen die denken dat zij transgender zijn dat ook echt zijn. Dus voor ze zich hebben laten opereren.
pi_193962838
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:34 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Nou, stel je toch voor dat je iemand anders met bijzonder weinig moeite een heel groot plezier doet. Dat zou je niet moeten willen in een samenleving!

:')
Het is geen groot plezier. Het is gedram van vervelende mensen. Voor activisten als MLK die streed voor een zaak die overduidelijk goed was heb ik veel respect. Voor SJW'ers anno 2020 het tegenovergestelde.
  maandag 6 juli 2020 @ 19:49:45 #232
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_193962926
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:34 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Nou, stel je toch voor dat je iemand anders met bijzonder weinig moeite een heel groot plezier doet. Dat zou je niet moeten willen in een samenleving!

:')
Oké man vooral het onderliggende gedram en probleem niet zien.
Volgende keer willen ze speciale winkels ach daar hebben we geen last van laat ze



Zoals ik al zei gaat het om het principe alles maar verbieden de laatste jaren heerlijk links sloopbeleid.
Allemaal gelijk allemaal arm en allemaal kut.
Pitspoezen die niet meer mogen walk on girls verboden (darten) want seksisme de vrouwen werden niet geslagen en verplicht het te doen ze verdienden gewoon hun geld op die manier.
Natuurlijk klopt het dat ze gekozen zijn op het feit dat ze paar heerlijke grote tieten hebben maar wat maakt dat nou uit en zo gaan we maar door met dingen verbieden en aanpassen omdat een kleine groep zich gekwetst voelt.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_193963037
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:49 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Oké man vooral het onderliggende gedram en probleem niet zien.
Volgende keer willen ze speciale winkels ach daar hebben we geen last van laat ze

[ afbeelding ]

Zoals ik al zei gaat het om het principe alles maar verbieden de laatste jaren heerlijk links sloopbeleid.
Allemaal gelijk allemaal arm en allemaal kut.
Pitspoezen die niet meer mogen walk on girls verboden (darten) want seksisme de vrouwen werden niet geslagen en verplicht het te doen ze verdienden gewoon hun geld op die manier.
Natuurlijk klopt het dat ze gekozen zijn op het feit dat ze paar heerlijke grote tieten hebben maar wat maakt dat nou uit en zo gaan we maar door met dingen verbieden en aanpassen omdat een kleine groep zich gekwetst voelt.
Ze voelen zich niet echt gekwetst, bij SJW'ers draait het allemaal om henzelf. Ze voelen zich vaak moreel verheven en wijzen mensen graag op 'misstanden' Maar gekwetst..nee. Zal grotendeels wel worden aangejaagd door social media, deze krankzinnigheid.
  maandag 6 juli 2020 @ 20:05:35 #234
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_193963210
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ze voelen zich niet echt gekwetst, bij SJW'ers draait het allemaal om henzelf. Ze voelen zich vaak moreel verheven en wijzen mensen graag op 'misstanden' Maar gekwetst..nee. Zal grotendeels wel worden aangejaagd door social media, deze krankzinnigheid.
Die SJW'ers willen gewoon laten zien hoe ze wel niet deugen.
Ze denken op te komen voor een groepje gekwetste omzich zelf zo lekker goed te voelen.
Kijk mij eens deugen!

Kijk maar naar Robot Jetten paar weken geleden filmpje "iedereen met een niet Nederlandse naam heeft te maken met discriminatie net als homo's"

Dan zijn er mensen die deze deuger even op de feiten drukken dat de meeste haat wegens homo's van een bepaald bevolkingsgroep vandaan komt de groep waar hij t voor opneemt en die zijn partij mede massaal importeert.

Ook waren er mensen met een niet Nederlandse naam die zich nooit gediscrimineerd voelen maar nu wel in t racisme hoekje geplaatst werd door deze deuger.

Dan is meneer vertrokken en reageert die niet meer.

Een typische sjw'er en d66'er
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_193968207
Ze kunnen beter de hele ID kaart schrappen, hoe wil je nu bepalen wie dat is als iedereen mondkapjes draagt.
pi_194035464
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 01:43 schreef MakkieR het volgende:
Ze kunnen beter de hele ID kaart schrappen, hoe wil je nu bepalen wie dat is als iedereen mondkapjes draagt.
:Y
pi_194037562
Alleen maar om die paar mensen tegemoet te komen ben ik straks geen man meer wtf. Die wet is gewoon uit de duim gezogen bullshit :{
gs0bkfBl..
pi_194037601
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:30 schreef Fietsertje70 het volgende:
Op weg van werk naar huis word ik regelmatig ingehaald door een transgender op een scooter. Je kan opereren wat je wil, en hormonen slikken tot je een ons weegt, maar als je schoenmaat 47 hebt blijft dat voor een vrouw een beetje raar.
_O_ _O-
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_194037796
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:40 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Dat Rowling impliceert dat transgenders misschien stiekem niet transgender zijn maar gewoon even een goed gesprek nodig hebben en dan wel weer normaal gaan doen.
Hormonen slikken verandert je xy chromosomen niet. Transgenders zijn echt gore fakers. vind ik wel :{
gs0bkfBl..
pi_194037821
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:34 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Nou, stel je toch voor dat je iemand anders met bijzonder weinig moeite een heel groot plezier doet. Dat zou je niet moeten willen in een samenleving!

:')
Klopt, dat moet je inderdaad niet willen in de samenleving.
pi_194037965
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 15:55 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
Alleen maar om die paar mensen tegemoet te komen ben ik straks geen man meer wtf. Die wet is gewoon uit de duim gezogen bullshit :{
Dat jij je mannelijkheid moet halen uit een letter op een plastic pasje is toch wel erg zielig.
Valt je geslacht er ineens af als die letter er niet meer op staat?
dag
pi_194050367
De oplossing m/v/x is mijn inziens een beter oplossing. Het is belangrijk te weten in het geval van een noodongeval dat medici weten dat het om een man/vrouw/transgender gaat. Vrouwen kunnen op bepaalde behandelingen anders reageren dan mannen. Wanneer je niet weet of de vrouw of man in kwestie een transgender is, zou dat nog nadelig kunnen uitpakken bij de behandeling. En niet alleen bij een noodgeval, je kunt je juridisch sterker maken als transgender om bijvoorbeeld gebruik van het vrouwentoilet te maken op het werk, wanneer de werkgever dat weigert.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')