abonnement Unibet Coolblue
pi_193911621
Iemand ervaring hiermee? Volgens een aantal websites zijn er inmiddels 'veilige' doe-het-zelf kits verkrijgbaar. Iemand daar ervaring mee?

En bij de tandarts laten doen? Is de techniek inmiddels verbeterd of is het nog steeds zo dat het niet goed is voor je glazuur en je je tanden ermee beschadigt?
  Moderator vrijdag 3 juli 2020 @ 20:13:30 #2
155227 crew  Guppy
dus
pi_193911675
Ik zou dat wel willen, maar ik durf niet :@ bang dat ik m'n glazuur verpest. En daarnaast drink ik thee, dus het wordt toch wel weer gelig.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator vrijdag 3 juli 2020 @ 20:21:36 #3
5428 crew  miss_sly
pi_193911820
Mijn tandarts heeft er twee opties voor: setjes voor thuis en voor bij de tandarts zelf. De setjes voor thuis zijn van die bitjes zoals je met een fluorbehandeling kreeg. Deze zijn gevuld met een goedje dat bleekt. Deze doe je zelf thuis in en houdt ze een paar uur in. Dit doe je een paar keer.

De andere optie is bij de tandarts. Dit is duurder, maar daarvoor krijg je dan ook op maat gemaakte bitjes, die dus beter passen.

Ze hebben tegenwoordig een goedje dat niet schadelijk is voor je glazuur.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193920729
Ik heb het een keer zelf gedaan maar kreeg toch niet echt de resultaat dat ik wou.

Nu zag ik toevallig een actie bij Witgebit dus ik overweeg misschien dat te gaan doen. Iemand ervaring bij hun?
#Nofilter
pi_193929017
Ik zou het echt niet doen. Gewoon slecht voor je tanden. Op langere termijn wordt je gebit er dus slechter van.

Heb het zelf wel gedaan hoor vroeger.

Maar nu ik wat ouder ben realiseer ik me pas dat ik een prima gebit had en dat ik echt dom ben dat ik me over zoiets zorgen maakte.
pi_193949316
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 20:27 schreef tstile het volgende:
Ik zou het echt niet doen. Gewoon slecht voor je tanden. Op langere termijn wordt je gebit er dus slechter van.

Heb het zelf wel gedaan hoor vroeger.

Maar nu ik wat ouder ben realiseer ik me pas dat ik een prima gebit had en dat ik echt dom ben dat ik me over zoiets zorgen maakte.
Klopt. Ik woon in Belgie en de meeste tandartsen hier doen het al een paar jaar niet meer. Tandpijn die niet meer weggaat schijnt ook vaak voor te komen na zo'n behandeling. De thuiskitjes doen trouwens helemaal niets.
  zondag 5 juli 2020 @ 22:45:57 #7
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_193950227
_O_ ik heb porseleinen kronen, bleken is superslecht.

:@ wel alleen m'n voortanden en had geen keuze ivm verkleurende tand.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')