abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193909151
Hi,

Ik ben nieuw hier, maar wilde graag jullie mening en wat ervaringen van mezelf delen.

Ik ben tot nu toe twee keer met een groep vrienden gaan 'free roam vr-gamen' en zijn van plan dat vaker te doen. maar vind dat er echt een groot verschil in zit per gamehal.

De eerste keer ben ik met 3 vrienden naar Zero Latency in Rotterdam geweest, buiten dat het personeel vriendelijk was was voor ons de game ervaring echt een zware tegenvaller! de Graphics vielen tegen en er was best wat lag, wat je voor de prijs die je betaald dus niet mag verwachten. We hebben de zombie game gespeeld, maar echt spanning hebben we niet gevoeld. Daarbij komt ook nog dat ik erg misselijk werd, een van mijn vrienden ook.

Afgelopen week ben ik met 4 vrienden naar VR Arcade in Delft geweest, hier was de ervaring totaal anders, het personeel was er ook erg vriendelijk maar als we het over gamen hebben is het echt een ziekelijk betere ervaring.
De zombie game die zij aanbieden is qua graphics echt een stuk beter. Ook leek het of hun FPS een stuk hoger lag al weet ik dat dus niet zeker. Het grootste verschil was dat geen van ons misselijk werd dus lijkt het toch echt om de FPS of graphics te gaan qua misselijkheid. De uitleg over de games die ze nog meer hebben en van de game die we speelden werden ook echt duidelijk en enthousiast uitgelegd in tegenstelling tot bij Zero Latency.

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en of jullie aanraders hebben?, ik ben in ieder geval van plan met mijn vrienden de andere games van Vr Arcade ook te gaan uitproberen.

Ik drop hier voor de geïnteresseerden geen linkje: www.murp.nl/

Jeroen.

[ Bericht 0% gewijzigd door murp op 03-07-2020 18:22:36 ]
  vrijdag 3 juli 2020 @ 18:40:36 #2
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193910284
:')
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Moderator vrijdag 3 juli 2020 @ 19:08:01 #3
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193910701
Ligt murp.nl er nou ALWEER uit?!?!
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Spellchecker vrijdag 3 juli 2020 @ 19:40:47 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 3 juli 2020 @ 19:41:49 #5
491734 chix360
Gamerchixx
pi_193911289
Hiii Jeroen,

Ik ben naar VR4play geweest in Rotterdam, was niet zo leuk om eerlijk te zijn.
We hadden een bedrijfsuitje en ze hadden 2 "cubes" afgehuurd. We konden niet met elkaar spelen maar na elkaar en naar elkaar kijken.. Beetje suf en ik werd misselijk van sommige spelletjes.

Zero Latency leek me wel vet, net zoals VR Zone (maar dat is niet echt free roaming) daar ben ik nog niet geweest.

:)
#Nofilter
pi_193912924
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 19:41 schreef chix360 het volgende:
Hiii Jeroen,

Ik ben naar VR4play geweest in Rotterdam, was niet zo leuk om eerlijk te zijn.
We hadden een bedrijfsuitje en ze hadden 2 "cubes" afgehuurd. We konden niet met elkaar spelen maar na elkaar en naar elkaar kijken.. Beetje suf en ik werd misselijk van sommige spelletjes.


:)
Ik heb inderdaad online bij hun rondgekeken, maar het leek me 'net niet' omdat je inderdaad niet in teamverband kan spelen. Het hele freeroam is waar het mij vooral om gaat. Ik woon zelf in de randstad en hier schieten de gamehallen als paddestoelen uit de grond. 't is vrij prijzig ook. Welke vind jij echt de moeite waard?

[ Bericht 21% gewijzigd door JRN89 op 03-07-2020 21:46:43 ]
pi_193915470
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 21:28 schreef JRN89 het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad online bij hun rondgekeken, maar het leek me 'net niet' omdat je inderdaad niet in teamverband kan spelen. Het hele freeroam is waar het mij vooral om gaat. Ik woon zelf in de randstad en hier schieten de gamehallen als paddestoelen uit de grond. 't is vrij prijzig ook. Welke vind jij echt de moeite waard?

Ja het is echt een hype aan het worden en idd best prijzig als je niet weet wat je kan verwachten.

Voor zover ik weet bieden er veel VRgame hallen "freeroaming" aan maar zit je toch bekabeld of speel je het solo. Een vriend van mij is naar VR Zone geweest en hij zat bekabeld aan de plafond en werd misselijk door het spel. Wel kon je als team samen spelen.

In Utrecht heb je The VR room, heb jij daar al naar gekeken? Er staat dat ze free roaming aanbieden maar ik zie gwn kabels op hun foto's.

Ik zat net op de murp website te kijken. Ziet er echt vet uit! Vooral dat je als team kan spelen met elkaar en ook naar het spel kan kijken vanuit de lounge. Ik ruik een nieuwe teamuitje binnenkort.. LOL. Bedankt voor de tip!

[ Bericht 5% gewijzigd door Nizno op 04-07-2020 08:20:51 ]
#Nofilter
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 4 juli 2020 @ 08:22:02 #8
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_193918747
subtiel.. heel subtiel

als jullie nog meer reclame willen, meld je dan even bij PR voor de advertentie prijzen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')