abonnement Unibet Coolblue
pi_193927270
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 09:49 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Hoe was het in de Efteling? Ik heb nog steeds het idee dat het er eigenlijk te druk is, of valt dat wel mee?
Het langste waar we voor in de rij hebben gestaan is de wc :D
De meeste attracties waren geen lange wachtrijen. En je hebt ruimte genoeg voor die 1,5m. Sommige attracties was een half uurtje en die hebben we in de avond gedaan en konden zo doorlopen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator zaterdag 4 juli 2020 @ 19:16:38 #177
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193927914
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 17:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En waar is het digitale spul van IsDatZo? :P
Dat is weathersealed dus dat lag in de kiezer regen. Maar dat ligt er achter ;)

Ouwe- en jonge sok gingen helemaal uit hun dak van van slecht- en torenvalken :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193928004
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 17:37 schreef Clubsoda het volgende:
Waar wonen jullie trouwens allemaal dat je eindeloos over huizen kunt twijfelen :o (P laatst en nu uhhmmmppie). Hier zijn de goede huizen op de dag van de eerste bezichtiging al weg (of daarvoor) en de opknappers binnen een of twee weken.
Hier ook. We kunnen ook niet twijfelen. Of je doet dezelfde dag een bod of niet :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193928008
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 19:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat is weathersealed dus dat lag in de kiezer regen. Maar dat ligt er achter ;)

Ouwe- en jonge sok gingen helemaal uit hun dak van van slecht- en torenvalken :Y
Jongesok was ook mee? :D Die heb ik nog meegemaakt 15 jaar geleden _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193928734
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 11:47 schreef minilot het volgende:
@:Vanyel De progrestaart was glorieus! Ik had me er verder niet in verdiept en dacht dat het gewoon een hazelnootschuimdinges was, maar er zat allemaal kersenshizzle in en dat maakte het geheel eerder EtonMesserig - errrg lekker. Het begon nog een beetje geciviliseerd maar al gauw:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9 :9 :9 Dank voor de tip, joh!
Glorieus, dat is er een goed woord voor O+
Ik ben binnenkort jarig en overweeg er zelfs voor op en neer te rijden :@
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 4 juli 2020 @ 20:12:13 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193928770
Was hier niet iemand met de Avance Collection Waterkoker met temperatuurregeling HD9359 van Philips?

Bevalt die?

De waterkoker die we hier met supermarktspaarpunten hadden is na 2 maandjes al weer aan het lekken...
En ik wil m niet meer terug dus garantiegedoe ga ik niet eens aan beginnen.

Dus ik overweeg nu die Philips te kopen..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193928784
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 12:12 schreef minilot het volgende:
Telefoon bijna op en powerbanks leeg dus ik hou het bij een korte samenvatting van het toffe kloosterdorp Steyl,
Oeh, als je op Steyl was, heb je dan ook het kapelletje onder de grond gevonden?

Mogelijk bedoel ik niet een kapel, doch de
Lourdesgrot
LOURDESGROT met beelden van H. Maria en Bernadette de Soubirous in de kloostertuin met -park behorende bij het Heilig Hartklooster van de Missiezusters te Steyl.

De Lourdesgrot met beelden van H. Maria en Bernadette de Soubirous in de kloostertuin met -park behorende bij het Heilig Hartklooster van de Missiezusters te Steyl vertegenwoordigt algemeen belang wegens:

- de ouderdom;
- de zeldzaamheid;
- de gave staat van behoud;
- de betekenis voor de geschiedenis van het religieuze erfgoed;
- de functionele, historische en ruimtelijke betrokkenheid op het Heilig Hartklooster.


[ Bericht 37% gewijzigd door Vanyel op 04-07-2020 20:18:19 ]
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_193928988
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 20:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Oeh, als je op Steyl was, heb je dan ook het kapelletje onder de grond gevonden?

Mogelijk bedoel ik niet een kapel, doch de
Lourdesgrot
LOURDESGROT met beelden van H. Maria en Bernadette de Soubirous in de kloostertuin met -park behorende bij het Heilig Hartklooster van de Missiezusters te Steyl.

De Lourdesgrot met beelden van H. Maria en Bernadette de Soubirous in de kloostertuin met -park behorende bij het Heilig Hartklooster van de Missiezusters te Steyl vertegenwoordigt algemeen belang wegens:

- de ouderdom;
- de zeldzaamheid;
- de gave staat van behoud;
- de betekenis voor de geschiedenis van het religieuze erfgoed;
- de functionele, historische en ruimtelijke betrokkenheid op het Heilig Hartklooster.


Zou het klooster niet in rook opgaan als mini zich daar vertoont :@

Rondleiding in klooster (met alle verhalen!) is trouwens ook een aanrader. Wel vooraf reserveren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 4 juli 2020 @ 20:26:51 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193929006
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 20:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zou het klooster niet in rook opgaan als mini zich daar vertoont :@

Rondleiding in klooster (met alle verhalen!) is trouwens ook een aanrader. Wel vooraf reserveren.
Spontaan 't asfalt smeltend?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193929015
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 20:12 schreef fietsie het volgende:
Was hier niet iemand met de Avance Collection Waterkoker met temperatuurregeling HD9359 van Philips?

Bevalt die?

De waterkoker die we hier met supermarktspaarpunten hadden is na 2 maandjes al weer aan het lekken...
En ik wil m niet meer terug dus garantiegedoe ga ik niet eens aan beginnen.

Dus ik overweeg nu die Philips te kopen..

Ik moest hem googlen, maar denk dat ik die heb :)
Wat wil je weten?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193929028
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 20:26 schreef fietsie het volgende:

[..]

Spontaan 't asfalt smeltend?
Centrale klok die elk kwartier oproept tot bezinning in vlammen en zo ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 4 juli 2020 @ 20:28:13 #187
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193929036
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 20:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik moest hem googlen, maar denk dat ik die heb :)
Wat wil je weten?
Is het allemaal zo walhalla als de folder zegt?

Houdt ie water goed warm (wij maken savonds vaak gemberthee, steeds wat warm water kunnen bijgieten lijkt geweldig) ?

En gebruik je die standjes in de praktijk ook echt?


Oow en 1 reviewer zegt:
Ketel wiebelt op het plateau is plomp van vorm, ik kan het waterniveau bij het vullen niet eens aflezen want het peilglas zit in de hendel achter mijn hand, eerst neerzetten dan kijken, nog een beetje bij, weer kijken. Voelt wankel, slecht te vullen, teruggebracht, aeg gekocht na 30 jaar Philips

Kun je je -daar- in vinden?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 4 juli 2020 @ 20:37:46 #188
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193929200
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 17:22 schreef AnneX het volgende:

Wat heerlijk Bluez en golfer dat jullie de kkk konden knuffelen en het huis in real time bewonderen. Fijn zo.
Die vonden het ook leuk:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193929231
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 20:28 schreef fietsie het volgende:

[..]

Is het allemaal zo walhalla als de folder zegt?

Houdt ie water goed warm (wij maken savonds vaak gemberthee, steeds wat warm water kunnen bijgieten lijkt geweldig) ?

En gebruik je die standjes in de praktijk ook echt?
Interessante vragen! En je stelt ze aan de verkeerde _O-
Ik drink mijn thee zo langzaam dat ik nooit veel water gelijk kook. Even opnieuw aanzetten voelt dan als meer energie besparend en net zo snel als warmhouden, dus geen ervaring.

Qua settings gebruik ik vooral de 100 en 80 graden. 40 graden kan ook met mijn heetwaterkraan.

Hij warmt het water wel lekker snel op. Duidelijk verschil met de goedkope merken.

Ik heb hem nu al zeker een jaar, lekt niet en blijft zijn ding doen. Maar bij een volgende aanschaf zou ik waarschijnlijk toch voor de 100 graden variant gaan en de 80 graden met een scheutje koud water bereiken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193929266
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 20:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Die vonden het ook leuk:
[ afbeelding ]
Jakkie...de K kinderen en Klein Kinderen.
pi_193929273
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 20:28 schreef fietsie het volgende:


Oow en 1 reviewer zegt:
Ketel wiebelt op het plateau is plomp van vorm, ik kan het waterniveau bij het vullen niet eens aflezen want het peilglas zit in de hendel achter mijn hand, eerst neerzetten dan kijken, nog een beetje bij, weer kijken. Voelt wankel, slecht te vullen, teruggebracht, aeg gekocht na 30 jaar Philips

Kun je je -daar- in vinden?
Wat een zeikerd. Afleesding had wat handiger geplaatst kunnen worden, maar het is niet alsof je je theewater tot op de ml gaat afmeten.
En er is ook nog zoiets als in de koker kijken, want het deksel heb je toch open.

Mijn review verder: voelt en is stevig, prima te vullen (Klikt gemakkelijk open en dicht, ruime vulopening), gehouden :+
Ik zit me nu te bedenken of die klager wel doorhad dat je het deksel kunt openklikken of dat hij probeerde te vullen door de schenktuit _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 4 juli 2020 @ 20:44:59 #192
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193929295
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 20:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat een zeikerd. Afleesding had wat handiger geplaatst kunnen worden, maar het is niet alsof je je theewater tot op de ml gaat afmeten.
En er is ook nog zoiets als in de koker kijken, want het deksel heb je toch open.

Mijn review verder: voelt en is stevig, prima te vullen (Klikt gemakkelijk open en dicht, ruime vulopening), gehouden :+
Ik zit me nu te bedenken of die klager wel doorhad dat je het deksel kunt openklikken of dat hij probeerde te vullen door de schenktuit _O-
-klik-

Hij is besteld.

Dank u voor de positieve feedback.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193929310
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 20:44 schreef fietsie het volgende:

[..]

-klik-

Hij is besteld.

Dank u voor de positieve feedback.
^O^ Enjoy
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193929331
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 17:35 schreef Clubsoda het volgende:

Kost een hoop energie soms, maar het is de investering waard :Y Ik ben mijn ouders dankbaar dat ze redelijk ontspannen (vroeger wat minder, nu gaat het heel prima) met elkaar om hebben kunnen gaan. Ik probeer datzelfde ook. Grappig genoeg hebben onze partners het makkelijkst contact met elkaar, zij zijn vaak degenen die foto's en kletspraatjes uitwisselen. Net wat meer afstand denk ik.

Wat fijn dat je zoon en gezin zo'n fijn huis hebben!
Mijn ex heeft geen nieuwe relatie, maar ik kan me voorstellen dat dat goed werkt :)
g heeft ook prima contact met ex. gewoon koetjes kalfjes. Paar jaar na de scheiding heeft ie hem ook kunnen vertellen dat hij ooit in dezelfde situatie zat (ook verlaten en alle stadia die er na kwamen, ongeloof, verdriet, woede, berusting e.d.) op een avond toen ze allebei in mijn huis zaten.
We bellen elkaar ook als er nieuws uit Australië qua een telefoontje of een brief is.
Het was in het begin niet makkelijk, maar blij dat we het zo doorgezet hebben vooral in het contact over.. of als we elkaar zien bij de kinderen.
Verder hoef ik geen contact en snap nog steeds niet hoe ik het 16 jaar lang volgehouden heb met deze man :')
  zaterdag 4 juli 2020 @ 21:14:44 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193929778
Lekker gegeten. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 4 juli 2020 @ 21:18:00 #196
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193929844
Staat hier me daar even een vre-se-lijk huis te koop hier vlakbij voor 2,6 miljoen...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193930228
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 21:18 schreef fietsie het volgende:
Staat hier me daar even een vre-se-lijk huis te koop hier vlakbij voor 2,6 miljoen...
Nou, als ik 2,6 miljoen te besteden had dan zeker niet voor dat :+

Blues, ik denk dat alle ouders dat horen te doen voor hun kinderen: normaal met je ex omgaan. Maar ja, niet iedereen is daar volwassen genoeg voor, helaas.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 4 juli 2020 @ 22:15:45 #198
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193931129
Hmmmm er broeit ook hier in t noorden iets qua boerenblokkades.

LC meldt samenscholingen op diverse parkeerplaatsen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193931588
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 22:15 schreef fietsie het volgende:
Hmmmm er broeit ook hier in t noorden iets qua boerenblokkades.

LC meldt samenscholingen op diverse parkeerplaatsen.
“Ook bij Thialf in Heerenveen hebben enkele tientallen boeren zich verzameld voor een protestactie, al is niet duidelijk wat de boeren precies van plan zijn. „Dat houd ik voor me, ik wil het achterste van mijn tong nog niet laten zien”, zegt een van hen tegen een fotograaf. „Dit is géén actie voor een uur, maar voor misschien wel meerdere dagen. Neem slaapspullen mee”, aldus een oproep onderling tussen de boeren.”
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 4 juli 2020 @ 22:44:35 #200
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193931806
Die op t terrein van Thialf zijn bijna allemaal weg
Die hier in Joure ook

Ze moeten -ergens- zijn en gezien hun slaapzakken is da niet op t eigen erf
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')