abonnement Unibet Coolblue
pi_193907772

Hoe democratisch is Nederland nog in 2020 ? Wie heeft het voor het zeggen ?

[ Bericht 2% gewijzigd door cempexo op 03-07-2020 16:17:13 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_193907810
Ik vind het wel een karig berichtje zo
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_193907819
Het is werkelijk een schande dat na alles wat er aan het licht is gekomen nog steeds geen streep door dit proces is gezet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 3 juli 2020 @ 16:34:19 #4
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_193908248
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het is werkelijk een schande dat na alles wat er aan het licht is gekomen nog steeds geen streep door dit proces is gezet.
Tja Wilders kan het een en ander wellicht schikken. Of vertrouwen hebben in de rechtsstaat waar hij onderdeel van is en ook al jaren gratis bescherming van krijgt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_193908610
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het is werkelijk een schande dat na alles wat er aan het licht is gekomen nog steeds geen streep door dit proces is gezet.
Klopt.

Trias politica? waar dan? nou niet in Nederland.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  vrijdag 3 juli 2020 @ 17:03:31 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_193908672
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:57 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Klopt.

Trias politica? waar dan? nou niet in Nederland.
Het is mogelijk dat het OM fouten maakt in deze zaak. En dat een minister onregelmatig heeft ingrepen door de zaak te beïnvloeden. Daarom is er dus een trias politica zodat er een onafhankelijke rechter er nog naar kan kijken. Dat is juist zoals de trais politica zou moeten werken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_193908694
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:03 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het is mogelijk dat het OM fouten maakt in deze zaak. En dat een minister onregelmatig heeft ingrepen door de zaak te beïnvloeden. Daarom is er dus een trias politica zodat er een onafhankelijke rechter er nog naar kan kijken. Dat is juist zoals de trais politica zou moeten werken.
En deze zaak zou dus geseponeerd moeten worden juist daarom.


Al is het maar om de schijn van belangenverstrengeling bij het OM te ontkrachten.

Nu dit maar dooretterd zal wat de uitkomst van deze zaak ook zal zijn, Altijd in de boeken blijven staan als de teloorgang van het trias politica in Nederland.

[ Bericht 7% gewijzigd door Circle.Of.Filth op 03-07-2020 17:11:47 ]
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  vrijdag 3 juli 2020 @ 17:09:50 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_193908755
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:05 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

En deze zaak zou dus geseponeerd moeten worden juist daarom.
Voor zover ik weet kan alleen het OM dat besluiten. En niet de rechter. Dus wat dat aangaat is het afwachten op het oordeel van de rechter. Want het is wel duidelijk dat het OM de zaak niet gaat seponeren. Het zou wellicht natuurlijk kunnen want Wilders is namelijk ook wetgever dat hij via de kamer wat wetswijzigingen kan laten doen om dat te veranderen? Maar geef dat niet veel kans.

En dit is natuurlijk mening maar mensen doen soms uitspraken die wellicht niet zo slim zijn en waar mogelijk gevolgen aan vast zitten. Niet zo erg als ik die doe en intik op FOK bijvoorbeeld. En anders krijg je een ban. Ik ben maar een gewone burger. Maar als bijvoorbeeld politicus niet zo slim wellicht?

[ Bericht 9% gewijzigd door Megumi op 03-07-2020 17:32:37 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 17:37:27 #9
3542 Gia
User under construction
pi_193909248
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:34 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tja Wilders kan het een en ander wellicht schikken. Of vertrouwen hebben in de rechtsstaat waar hij onderdeel van is en ook al jaren gratis bescherming van krijgt.
Het is schandalig dat dat nodig is!
pi_193909249
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:09 schreef Megumi het volgende:

[..]

Voor zover ik weet kan alleen het OM dat besluiten. En niet de rechter. Dus wat dat aangaat is het afwachten op het oordeel van de rechter. Want het is wel duidelijk dat het OM de zaak niet gaat seponeren. Het zou wellicht natuurlijk kunnen want Wilders is namelijk ook wetgever dat hij via de kamer wat wetswijzigingen kan laten doen om dat te veranderen? Maar geef dat niet veel kans.

En dit is natuurlijk mening maar mensen doen soms uitspraken die wellicht niet zo slim zijn en waar mogelijk gevolgen aan vast zitten. Niet zo erg als ik die doe en intik op FOK bijvoorbeeld. En anders krijg je een ban. Ik ben maar een gewone burger. Maar als bijvoorbeeld politicus niet zo slim wellicht?
Ik herinner je aan een publiekelijk optreden tussen Pechtold en Baudet . Pechtold maakte Baudet voor racist uit. Pechtold wordt niet vervolgd...leert mij dat de poppetjes kennelijk belangrijker zijn voor het O.M.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 17:40:24 #11
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_193909301
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:37 schreef cempexo het volgende:

[..]

Ik herinner je aan een publiekelijk optreden tussen Pechtold en Baudet . Pechtold maakte Baudet voor racist uit. Pechtold wordt niet vervolgd...leert mij dat de poppetjes kennelijk belangrijker zijn voor het O.M.
Vindt ik dit iets anders dan zeggen minder minder Marokkanen maar dat is een mening. En dan ook vervolgens want dat mis ik nog steeds bij Wilders hoe je dat politiek en ook technologisch wil uitvoeren? Want Marokko gaat die mensen niet terugnemen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 17:57:11 #12
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_193909608
Wanneer is de uitspraak?
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 3 juli 2020 @ 18:09:35 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193909835
Wilders :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193910083
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:57 schreef Tlaloc het volgende:
Wanneer is de uitspraak?
Nog niet bekend;

"Als het hof aanstaande woensdag besluit dat er geen extra onderzoek nodig is en er geen aanvullende vragen zijn, krijgt de politicus de ruimte voor zijn laatste woord. Daarna wordt de zaak gesloten en laat het hof weten wanneer de uitspraak is."
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  vrijdag 3 juli 2020 @ 18:45:36 #15
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_193910360
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:09 schreef Nikonlover het volgende:
Wilders :')
Het gaat hier niet om Wilders, maar om de rechtsstaat Nederland en de trias politica.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 18:51:27 #16
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_193910448
De "minder minder" uitspraak en de politieke bemoeienis van Opstelten en zijn ministerie destijds zijn niet 2 losstaande dingen. Het OM wil het wel zo zien.

Mogelijk was hier nooit zo lang sprake geweest van een vervolging als minister Opstelten zich hiermee niet bemoeid had.

Het OM wil graag de "minder minder" uitspraak behandelen. Als boven water zou komen dat er sprake was van politieke bemoeienis wint Wilders beide zaken. Maar dan is Wilders nog niet klaar met ze! Dan klaagt hij alles aan wat er voor gezorgd heeft dat hij zoveel uur met deze zaak bezig is geweest en dat het 1 grote corrupte boel is geweest. Plus alle stress/zorgen die hij ervan gehad heeft en alle slapeloze nachten.

Dit is de reden dat het OM zo graag haar eigen straatje schoon wil houden. Ze verliezen hun complete integriteit als blijkt dat er sprake is geweest van politieke bemoeienis.

Het Wilders proces is een politiek proces.
pi_193911152
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:51 schreef Ixnay het volgende:
De "minder minder" uitspraak en de politieke bemoeienis van Opstelten en zijn ministerie destijds zijn niet 2 losstaande dingen. Het OM wil het wel zo zien.

Mogelijk was hier nooit zo lang sprake geweest van een vervolging als minister Opstelten zich hiermee niet bemoeid had.

Het OM wil graag de "minder minder" uitspraak behandelen. Als boven water zou komen dat er sprake was van politieke bemoeienis wint Wilders beide zaken. Maar dan is Wilders nog niet klaar met ze! Dan klaagt hij alles aan wat er voor gezorgd heeft dat hij zoveel uur met deze zaak bezig is geweest en dat het 1 grote corrupte boel is geweest. Plus alle stress/zorgen die hij ervan gehad heeft en alle slapeloze nachten.

Dit is de reden dat het OM zo graag haar eigen straatje schoon wil houden. Ze verliezen hun complete integriteit als blijkt dat er sprake is geweest van politieke bemoeienis.

Het Wilders proces is een politiek proces.
Vandaar dat ik als uitspraak verwacht: schuldig zonder straf...dus vrienden onder elkaar.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 20:13:17 #18
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_193911673
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 19:33 schreef cempexo het volgende:

[..]

Vandaar dat ik als uitspraak verwacht: schuldig zonder straf...dus vrienden onder elkaar.

Dan moeten ze zeggen waar hij schuldig aan is. En feitelijk is hij dat niet.
pi_193911727
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 20:13 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dan moeten ze zeggen waar hij schuldig aan is. En feitelijk is hij dat niet.
Het gaat inmiddels niet meer om de knikkers maar om het spel...
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 3 juli 2020 @ 20:19:36 #20
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193911778
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:45 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om Wilders, maar om de rechtsstaat Nederland en de trias politica.
Met trias politica zit je wel goed hoor
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 3 juli 2020 @ 20:28:13 #21
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_193911930
Goede linkdump. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_193923895
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:09 schreef Megumi het volgende:

[..]

Voor zover ik weet kan alleen het OM dat besluiten. En niet de rechter. Dus wat dat aangaat is het afwachten op het oordeel van de rechter. Want het is wel duidelijk dat het OM de zaak niet gaat seponeren. Het zou wellicht natuurlijk kunnen want Wilders is namelijk ook wetgever dat hij via de kamer wat wetswijzigingen kan laten doen om dat te veranderen? Maar geef dat niet veel kans.

En dit is natuurlijk mening maar mensen doen soms uitspraken die wellicht niet zo slim zijn en waar mogelijk gevolgen aan vast zitten. Niet zo erg als ik die doe en intik op FOK bijvoorbeeld. En anders krijg je een ban. Ik ben maar een gewone burger. Maar als bijvoorbeeld politicus niet zo slim wellicht?
De rechter kan het om wel niet ontvankelijk verklaren en dat is ook het enige juiste wat de rechter kan doen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_193986396
Nog wat laatste nieuws:

Het gerechtshof Den Haag sluit het onderzoek in het ’minder-Marokkanen-proces tegen politicus Geert Wilders. De rechters vinden het niet nodig om nog aanvullend onderzoek te laten doen of meer informatie te vergaren in verband met het proces, zeiden ze woensdag in het extra beveiligde justitieel complex op Schiphol.

Wilders krijgt het laatste woord. Het hof bepaalt nog een datum voor de uitspraak.

https://www.telegraaf.nl/(...)ers-pure-heksenjacht

Ik gok op een uitspraak die iedereen kan 'beschermen' voor vervelende i.c. ongewenste situaties, zoals het OM, de politiek, de Marokkanen en Wilders zelf.

In dat geval zegt de rechtbank eigenlijk: Nederland moet een multicultureel land zijn. En neemt per definitie daarmee een selectief waardeoordeel aan.

[ Bericht 3% gewijzigd door cempexo op 08-07-2020 10:57:20 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  woensdag 8 juli 2020 @ 10:52:08 #24
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_193986629
Holy shit is deze onzin nog STEEDS aan de gang? De uitspraken waren nog wel van 2014 geloof ik 8)7
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  woensdag 8 juli 2020 @ 11:00:00 #25
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193986735
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:34 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tja Wilders kan het een en ander wellicht schikken. Of vertrouwen hebben in de rechtsstaat waar hij onderdeel van is en ook al jaren gratis bescherming van krijgt.
Tuurlijk, ga het bij hem leggen.

Dat de man nog geen melding heeft in het Nederlandse Guiness Book of Records, voor meeste doodsbedreigingen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')