abonnement Unibet Coolblue
pi_194083243
Snel een contract geven en verkopen voor 50 miljoen euro! _O_
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 13:12:30 #52
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194083325
quote:
Die spelen in Mexico gewoon op het hoogste niveau dus kun je nu ook inschatten hoe hoog het niveau daar zo'n beetje is.
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 13:13:09 #53
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_194083342
Dit gaat een gigantische flopshow worden.
pi_194083374
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 19:51 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zou wel een team willen zien met Sneijder, Van der Meijde, Drenthe, Janssen en Hofs. Aanvoerder: Lucius.
Ik weet dan niet of dit dan een hilarische comedy wordt of zo'n smerige vieze oogtyfus.

Of beide.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 14-07-2020 13:16:18 ]
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 28 juli 2020 @ 11:00:27 #55
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_194291472


quote:
UTRECHT - Wesley Sneijder heeft vanavond tóch zijn opwachting gemaakt bij de eerste training van DHSC. Maar niet als speler: de recordinternational keek mee met de technische staf van de Utrechtse amateurclub.

Rond 19.30 uur betrad Sneijder in trainingspak het veld. Even leek het erop dat hij volledig zou meedoen met de eerste selectie, maar dat gebeurde niet. Het bleef bij enkele overlegmomenten met de andere trainers. Op het einde van de training ging Sneijder even aan de slag met de bal, maar hij leverde geen grote fysieke inspanning.

Rentree bij FC Utrecht?
Wat de aanwezigheid van Sneijder op het trainingsveld precies betekent voor zijn toekomst als speler of trainer, is vooralsnog onduidelijk. De eventuele rentree in het (prof)voetbal is al weken gesprek van de dag in de voetbalwereld: de 36-jarige middenvelder zou gaan meetrainen met DHSC in voorbereiding op een eventuele rentree bij FC Utrecht. Vorige week liet de amateurclub uit de wijk Ondiep opeens weten dat Sneijder afwezig zou zijn op de eerste training omdat hij in het buitenland was. Dat blijkt nu dus toch niet het geval.

Wesley zal regelmatig hier zijn en gedeeltes van trainingen mee gaan doen."
DHSC-trainer Gert Kruys

Overigens stond de training van DHSC voor het eerst onder leiding van Gert Kruys. Hij is dit seizoen de nieuwe hoofdtrainer van de Hoofdklasse-club.

Voor de training sprak Kruys met RTV Utrecht. "Ik zou gek zijn als ik niet gebruik ging maken van de knowhow van Wesley Sneijder", zegt hij. "Wesley heeft mij gevraagd om hier trainer te worden. Vanaf dat moment heb ik heel veel contact met 'm. Ik maak gretig gebruik van zijn kijk op voetbal. Hij zal regelmatig hier zijn en gedeeltes van trainingen mee gaan doen."
https://www.rtvutrecht.nl/sport/2078304/
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_194291596
quote:
Dat buik van hem :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')