abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7971791
Afgelopen nacht op een kraakfeest een meisje leren kennen, en heel lang mee zitten ouwehoeren. Op een gegeven moment begint ze mij te vertellen dat zij en een gozer 3 weken met elkaar zijn geweest, maar hij had al ruim een jaar een vaste vriendin.
Na 3 weken heeft 'ie het afgekapt, bang dat z'n vriendin erachter zou komen.

Ik heb op dat moment heel aandachtig zitten luisteren, echt zo van:
"Ja, had hij niet met dat ene blonde meisje"

Zonder dat zij het wist heeft ze mij dus vannacht uitgebreid zitten vertellen dat ze met de vriend van mijn beste vriendin is vreemdgegaan.

Vanmiddag zou ik langs gaan, maar ik krijg 'r niet te pakken op haar mobiel, en haar huisgenoot wist ook niet waar ze uithing.
Dus waarschijnlijk spreek ik 'r vanavond in de kroeg pas, en dan moet ik het gaan vertellen.

pi_7971805
succes.

al enig idee hoe je het gaat vertellen?

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_7971808
nou ik vind het knap van je dat je het gaat vertellen succes ermee
  zaterdag 18 januari 2003 @ 16:20:03 #4
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_7971821
suc6 iig. ws zal ze je wel niet geloven. dat is meestal het geval. liefde maakt blind zeggen ze
852002IWASTHERE
pi_7971836
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:18 schreef Vision het volgende:
succes.

al enig idee hoe je het gaat vertellen?

Nee, helemaal niet. Maar ik moet mezelf ook een klein beetje indekken want straks knal ik eruit: "Je vriendje gaat vreemd"
En dan blijkt dat meisje gelogen te hebben.

Het wordt dus iets in de trant van: "A zei, dat zij en B"

pi_7971848
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:20 schreef F1908 het volgende:
suc6 iig. ws zal ze je wel niet geloven. dat is meestal het geval. liefde maakt blind zeggen ze
Ze gelooft me wel, dat weet ik zeker. Maar het gaat haar zoveel pijn doen, en daar baal ik enorm van.
Ik weet ook niet wat ik vanavond doe, als ik d'r vriendje in de kroeg tegenkom.

[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 18-01-2003 16:23]

pi_7971854
Jezus wat lijkt me dat moeilijk, maar knap en eerlijk
dat je het gaat vertellen, hoe lang hebben ze al een relatie?
en weet je 100% zeker dat hij het was, heeft ze zijn naam gezegd?
pi_7971870
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:21 schreef Roellio het volgende:

Nee, helemaal niet. Maar ik moet mezelf ook een klein beetje indekken want straks knal ik eruit: "Je vriendje gaat vreemd"
En dan blijkt dat meisje gelogen te hebben.

Het wordt dus iets in de trant van: "A zei, dat zij en B"

hmm dikke kans dat ze je dan niet gelooft omdat ze het een te vaag verhaal vind, denk je niet?

ben gewoon straight to the point en vertel het zoals je het hier neergezet hebt. Grootste kans dat ze het gelooft.

... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  zaterdag 18 januari 2003 @ 16:24:12 #9
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_7971873
Zou je niet eerst voorzichtig aan haar vriend vragen of het wel waar is? Misschien maak je anders wel onnodig dingen kapot....

Maar het is een lastige situatie.

Succes!!

pi_7971876
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:23 schreef Logician het volgende:
Jezus wat lijkt me dat moeilijk, maar knap en eerlijk
dat je het gaat vertellen, hoe lang hebben ze al een relatie?
en weet je 100% zeker dat hij het was, heeft ze zijn naam gezegd?
Ik weet het 100% zeker.
  zaterdag 18 januari 2003 @ 16:25:34 #11
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_7971893
Ik weet het 100% zeker.
[/quote]

OK

pi_7971899
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:24 schreef Yodium het volgende:
Zou je niet eerst voorzichtig aan haar vriend vragen of het wel waar is? Misschien maak je anders wel onnodig dingen kapot....

Maar het is een lastige situatie.

Succes!!

en als ie ontkent, weet je nog niks. Weet je alleen zeker dat ie jou zwart gaat maken tegenover je goede vriendin om je geloofwaardigheid eronderuit te halen.
  zaterdag 18 januari 2003 @ 16:27:57 #13
44425 bluebellyfluff
Hi Greg Flores :)
pi_7971930
Ik zou eerst die vriend confronteren met de "feiten" en eisen dat HIJ het opbiegt. Als hij dat vervolgens weigert, dreigen om het zelf te vertellen...het is toch in de eerste plaats iets voor die jongen en zijn vriendin toch?
fluff for life
pi_7971931
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:25 schreef Vision het volgende:

[..]

en als ie ontkent, weet je nog niks. Weet je alleen zeker dat ie jou zwart gaat maken tegenover je goede vriendin om je geloofwaardigheid eronderuit te halen.

Mjah, dat lukt 'm toch niet. Maar je zou er best eens gelijk in kunnen hebben dat 'ie het probeert.
  zaterdag 18 januari 2003 @ 16:29:16 #15
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_7971948
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:27 schreef bluebellyfluff het volgende:
Ik zou eerst die vriend confronteren met de "feiten" en eisen dat HIJ het opbiegt. Als hij dat vervolgens weigert, dreigen om het zelf te vertellen...het is toch in de eerste plaats iets voor die jongen en zijn vriendin toch?
pi_7971953
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:27 schreef bluebellyfluff het volgende:
Ze had 1,5 week geleden al een vaag vermoeden, maar toen heeft hij het in alle toonaarden ontkend. Kans gemist.
pi_7971960
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:27 schreef Roellio het volgende:

Mjah, dat lukt 'm toch niet. Maar je zou er best eens gelijk in kunnen hebben dat 'ie het probeert.

ik heb er ervaring mee, en dat was de reden waaorm ik zijn vriendin dus niet rechtstreeks gevraagd heb om de waarheid. Ze had zich dan ook een beetje verlult, dus het was redelijk zeker.
  zaterdag 18 januari 2003 @ 16:31:52 #18
44425 bluebellyfluff
Hi Greg Flores :)
pi_7971986
quote:
Kans gemist.
you go girl!
fluff for life
pi_7972043
Ik zou toch eerst haar vriend hiermee confronteren en hem de gelegenheid geven het op te biechten.
Dit zij nl dingen die mensen graag binnen de relatie houden, en het lijkt me onverstandig als jij daar als vriendin tussen gaat zitten.
Deel hem mee dat je dit weet en zeg dat als hij het niet vertelt, jij het zal doen.
Ik denk dat hij eieren voor z'n geld kiest en het zal vertellen.
Zoniet, dan zul jij de brenger van het slechte nieuws zijn.
Zeg het dan overigens niet als vaststaand feit, maar meld idd gewoon wat dat meisje je heeft verteld.

Laat haar de tijd om haar eigen mening erover te vormen,
en wees er voor haar als ze je nodig hebt.
Sterkte, zou niet graag in je schoenen willen staan.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_7972052
gewoon zeggen als je het zeker weet
046
Dank aan Yeahinho
pi_7972110
* Roellio is een jongetje
pi_7972123
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:41 schreef Roellio het volgende:

You go, boy!

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_7972124
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:41 schreef Roellio het volgende:
weet ik
046
Dank aan Yeahinho
pi_7972340
Nou ja, ze was dus bij d'r ouders op visite en haar mobiel lag thuis.
Daar heeft ze internet, dus ze kwam net even online met msn.

Ik heb gezegd dat ik 'r dringend moest spreken, we hebben om 18:00 u. afgesproken.

pi_7973018
Zeg het eerst tegen die vriend van je en geef hem de kans om het zelf te vertellen, doet hij dit niet, vertel het dan alsnog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')