Ik heb op dat moment heel aandachtig zitten luisteren, echt zo van:
"Ja, had hij niet met dat ene blonde meisje"
Zonder dat zij het wist heeft ze mij dus vannacht uitgebreid zitten vertellen dat ze met de vriend van mijn beste vriendin is vreemdgegaan.
Vanmiddag zou ik langs gaan, maar ik krijg 'r niet te pakken op haar mobiel, en haar huisgenoot wist ook niet waar ze uithing.
Dus waarschijnlijk spreek ik 'r vanavond in de kroeg pas, en dan moet ik het gaan vertellen.
al enig idee hoe je het gaat vertellen?
quote:Nee, helemaal niet. Maar ik moet mezelf ook een klein beetje indekken want straks knal ik eruit: "Je vriendje gaat vreemd"
Op zaterdag 18 januari 2003 16:18 schreef Vision het volgende:
succes.al enig idee hoe je het gaat vertellen?
Het wordt dus iets in de trant van: "A zei, dat zij en B"
quote:Ze gelooft me wel, dat weet ik zeker. Maar het gaat haar zoveel pijn doen, en daar baal ik enorm van.
Op zaterdag 18 januari 2003 16:20 schreef F1908 het volgende:
suc6 iig. ws zal ze je wel niet geloven. dat is meestal het geval. liefde maakt blind zeggen ze
[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 18-01-2003 16:23]
quote:hmm dikke kans dat ze je dan niet gelooft omdat ze het een te vaag verhaal vind, denk je niet?
Op zaterdag 18 januari 2003 16:21 schreef Roellio het volgende:
Nee, helemaal niet. Maar ik moet mezelf ook een klein beetje indekken want straks knal ik eruit: "Je vriendje gaat vreemd"
En dan blijkt dat meisje gelogen te hebben.Het wordt dus iets in de trant van: "A zei, dat zij en B"
ben gewoon straight to the point en vertel het zoals je het hier neergezet hebt. Grootste kans dat ze het gelooft.
Maar het is een lastige situatie.
Succes!!
quote:Ik weet het 100% zeker.
Op zaterdag 18 januari 2003 16:23 schreef Logician het volgende:
Jezus wat lijkt me dat moeilijk, maar knap en eerlijk
dat je het gaat vertellen, hoe lang hebben ze al een relatie?
en weet je 100% zeker dat hij het was, heeft ze zijn naam gezegd?
quote:en als ie ontkent, weet je nog niks. Weet je alleen zeker dat ie jou zwart gaat maken tegenover je goede vriendin om je geloofwaardigheid eronderuit te halen.
Op zaterdag 18 januari 2003 16:24 schreef Yodium het volgende:
Zou je niet eerst voorzichtig aan haar vriend vragen of het wel waar is? Misschien maak je anders wel onnodig dingen kapot....Maar het is een lastige situatie.
Succes!!
quote:Mjah, dat lukt 'm toch niet. Maar je zou er best eens gelijk in kunnen hebben dat 'ie het probeert.
Op zaterdag 18 januari 2003 16:25 schreef Vision het volgende:[..]
en als ie ontkent, weet je nog niks. Weet je alleen zeker dat ie jou zwart gaat maken tegenover je goede vriendin om je geloofwaardigheid eronderuit te halen.
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:27 schreef bluebellyfluff het volgende:
Ik zou eerst die vriend confronteren met de "feiten" en eisen dat HIJ het opbiegt. Als hij dat vervolgens weigert, dreigen om het zelf te vertellen...het is toch in de eerste plaats iets voor die jongen en zijn vriendin toch?
quote:Ze had 1,5 week geleden al een vaag vermoeden, maar toen heeft hij het in alle toonaarden ontkend. Kans gemist.
Op zaterdag 18 januari 2003 16:27 schreef bluebellyfluff het volgende:
Ik zou eerst die vriend confronteren met de "feiten" en eisen dat HIJ het opbiegt. Als hij dat vervolgens weigert, dreigen om het zelf te vertellen...het is toch in de eerste plaats iets voor die jongen en zijn vriendin toch?
quote:ik heb er ervaring mee, en dat was de reden waaorm ik zijn vriendin dus niet rechtstreeks gevraagd heb om de waarheid. Ze had zich dan ook een beetje verlult, dus het was redelijk zeker.
Op zaterdag 18 januari 2003 16:27 schreef Roellio het volgende:Mjah, dat lukt 'm toch niet. Maar je zou er best eens gelijk in kunnen hebben dat 'ie het probeert.
Laat haar de tijd om haar eigen mening erover te vormen,
en wees er voor haar als ze je nodig hebt.
Sterkte, zou niet graag in je schoenen willen staan.
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:41 schreef Roellio het volgende:
* Roellio is een jongetje
You go, boy!
Ik heb gezegd dat ik 'r dringend moest spreken, we hebben om 18:00 u. afgesproken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |