Nou, jouw man heeft een verduld lange vinger vandaag.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Kennelijk. Het vinger wijzen gebeurt van alle kanten.
Doe zelf dan eens normaal. Je grijpt elke kans aan om Chufi omlaag te halen met alles. Slaat nergens opquote:Op donderdag 2 juli 2020 18:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dit echt van een niveautje. En de beschuldigingen blijven maar komen.
Vingertje wijzen. Hullie zijn zooo stom.
Is iedereen vergeten dat we volwassen zijn?
Ach ja, gelukkig hebben andere users die niet.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, jouw man heeft een verduld lange vinger vandaag.
En jij bent vrouwe Theresa?quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe zelf dan eens normaal. Je grijpt elke kans aan om Chufi omlaag te halen met alles. Slaat nergens op
Ja maar hullie...quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig hebben andere users die niet.
Uhu ben jezelf ook zo bedreven in.quote:
Het gaat over en weer.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dit echt van een niveautje. En de beschuldigingen blijven maar komen.
Vingertje wijzen. Hullie zijn zooo stom.
Is iedereen vergeten dat we volwassen zijn?
Ja dag, je bent zijn beschermvrouwe niet.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe zelf dan eens normaal. Je grijpt elke kans aan om Chufi omlaag te halen met alles. Slaat nergens op
Uh, met jouw geschiedenis van pseudomodden is dat een ietwat gewaagde opmerking, Mootie.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, jouw man heeft een verduld lange vinger vandaag.
Nee zeker niet maar je doet alsof je een mod bent en dat ben je nietquote:Op donderdag 2 juli 2020 18:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja dag, je bent zijn beschermvrouwe niet.
Het geweld werd nu wel erg over 1 persoon uitgestort.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het gaat over en weer.
Maar wat ik dan niet snap is waarom je bij bepaalde personen wel de behoefte hebt om ze terecht te wijzen, terwijl je bij anderen dat totaal niet lijkt te hebben. Terwijl het gedoe echt over en weer gaat.
Lees dit nou eens, in plaats van altijd in kliekjes of kampen te denken.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar in welke zin is dat zo erg.
De een kan beter opschieten met Scrut en Sas. De ander vindt het leuker als Chufi of Sbe er is.
Zit daar een kwade genius achter?
En dan hebben we het over Chufi, ironisch welquote:Op donderdag 2 juli 2020 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zeker niet maar je doet alsof je een mod bent en dat ben je niet
Ja precies, ken je users. Daarom zal jij nooit mod wordenquote:Op donderdag 2 juli 2020 18:43 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan hebben we het over Chufi, ironisch wel
Sneuquote:Op donderdag 2 juli 2020 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies, ken je users. Daarom zal jij nooit mod worden
Dat is verder toch ook geen enkel probleem. Ofzo. Ik wil het niet. Dus waarom is dat een issue.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies, ken je users. Daarom zal jij nooit mod worden
Dit klopt helemaal, met de ene user heb je meer dan met de ander, maar dat wil nog niet zeggen dat de users waar je weinig mee hebt, constant afgezeken hoeven te worden, chufi en SBE dus.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar in welke zin is dat zo erg.
De een kan beter opschieten met Scrut en Sas. De ander vindt het leuker als Chufi of Sbe er is.
Zit daar een kwade genius achter?
Oh sorry ik zat net in een tunnelquote:
Ook hier was het weer kaatsen en een bal. Als je aanvallend binnenkomt kun je tegengas verwachten.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Het geweld werd nu wel erg over 1 persoon uitgestort.
En ik ben het niet in alles met haar eens, bepaalde dingen wel en daar spreek ik me dan over uit.
Serieus.. over tunnels gesprokenquote:Op donderdag 2 juli 2020 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit klopt helemaal, met de ene user heb je meer dan met de ander, maar dat wil nog niet zeggen dat de users waar je weinig mee hebt, constant afgezeken hoeven te worden, chufi en SBE dus.
Hear hearquote:Op donderdag 2 juli 2020 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit klopt helemaal, met de ene user heb je meer dan met de ander, maar dat wil nog niet zeggen dat de users waar je weinig mee hebt, constant afgezeken hoeven te worden, chufi en SBE dus.
Verklaar je nader, met dit soort uitspraken kan ik net veel.quote:
Kwam ik aanvallend binnen? Volgens mij totaal niet.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook hier was het weer kaatsen en een bal. Als je aanvallend binnenkomt kun je tegengas verwachten.
Mootie je bent een redelijk zure user een tijdje al. Zo ken ik je niet.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Kwam ik aanvallend binnen? Volgens mij totaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |