abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 juli 2020 @ 16:28:44 #51
389700 BadSnoopy
ek dink nie so nie
pi_194162168
Wat had Wie toen gedaan dat hij applause kreeg?
🙈 🙉 🙊
pi_194162251
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 16:28 schreef BadSnoopy het volgende:
Wat had Wie toen gedaan dat hij applause kreeg?
Wie is hij dan ikke?
Do what you love, love what you do!
pi_194174338
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 17:52 schreef valentijn101 het volgende:
*O* Jahhhh *O* Een keer over De rode loper gelopen met applaus van de hele crew van het schip waar we mee op vakantie waren. Was geweldig *O*
Je kreeg applaus van de crew omdat je op vakantie was gegaan? Das wel een applausje waard ja :')
Alius aliud dicit
  Moderator maandag 20 juli 2020 @ 15:29:17 #54
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_194177292
Tja de semi verplichte applausjes na een presentatie geven vaak gehad, grootste publiek voor zoiets is denk ik een man of 1000 geweest.

Maar de leukere zijn spontane open doekjes die heb ik ook wel eens gehad. Eén keer op lowlands door het zingen van enter sandman voordat de band (korn) het inzette. En één keer doordat ik in een "blikvanger" wilde gaan zitten maar er doorheen viel in een berg van afval waar vooral veel mayo en ander saus op zat :X (waar heel veel publiek bij stond op bevrijdingsfestival)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_194177325
quote:
2s.gif Op maandag 20 juli 2020 15:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja de semi verplichte applausjes na een presentatie geven vaak gehad, grootste publiek voor zoiets is denk ik een man of 1000 geweest.

Maar de leukere zijn spontane open doekjes die heb ik ook wel eens gehad. Eén keer op lowlands door het zingen van enter sandman voordat de band (korn) het inzette. En één keer doordat ik in een "blikvanger" wilde gaan zitten maar er doorheen viel in een berg van afval waar vooral veel mayo en ander saus op zat :X
Gehehe ja de spontane zijn het leukst inderdaad
Do what you love, love what you do!
  maandag 20 juli 2020 @ 15:39:54 #56
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194177450
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 15:30 schreef kree het volgende:

[..]

Gehehe ja de spontane zijn het leukst inderdaad
Kree,🧡ik💛had💚een💙topique💜over🧡je💛geopend💚waar💙ik💜je🧡op💛wilde💚wijzen💙maar💜mijn🧡reactie💛wordt💚telkens💙verwijderd...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_194177520
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 15:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Kree,🧡ik💛had💚een💙topique💜over🧡je💛geopend💚waar💙ik💜je🧡op💛wilde💚wijzen💙maar💜mijn🧡reactie💛wordt💚telkens💙verwijderd...
Whut... :). DM
Do what you love, love what you do!
  maandag 20 juli 2020 @ 15:46:17 #58
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194177559
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 15:44 schreef kree het volgende:

[..]

Whut... :). DM
Ik kan niet DM-en, maar

Ḩ̶̡̡̟͔͇̗̭̺̥̯̖͔̳͖͈̦̹̰̹͎̼̓͛̂͛̈̑̽̄̑̂̍̈̕̚i̸̡̢̡̧̦̳̖̤̥̘̝̘̬̪͚̩̣͔̪̺̝̹̪͎͍̖̲͉̓̾̊͂̀̎̆̒̓̌͋͗̓̀̕ȇ̵̢̛̻͍̞̼͖̤̙̥̺͍͙̪̥̫̻͈̬͓̔̍̓̏͒̂̋̌̇̔̏̊̊̀̀̇̄͛́̕r̶̙̠̂́̿̿̃́̇̓̀̊̎̓͗̐͘ ̸̨̛̙͚̠̰̝̱̟̖̗̳̳̖͚̳̟̰̱͓̋͌̇͋̓́̈́̀͛̆́͂́̿͘ͅi̸̢̧̛̛̲̫̟̲̳̤͍̳̱͍͐̔͋̓̇͆̔͂̓͊́̽͋̀̈́̄̉͑̉͑̔̓̉̕͜͝͝s̵̗͇̙̤͙̤̏͑̆̿͌̏̃̅́͐̈͗̿̆͂̆̈́̓̓͂͘̕͘ ̸̛̛͕͎̫͓͕̥͎̲̹̻̯̘͔̲͕̈́̓̾̂̇͊̑͗͜͝͠ȟ̵̡̙̘̗̩͓͉̣͕̞̦͇̦̞͖͇̘̲̫͈̥̖̝́̋̂̌̏̔̾͗̓͋͌̓̑̄͘͘͝͝͝ę̵͕̬̺̖̭̟̪͙̣͈̙͍͚̖̙̩̹͙̂̾́̈́́͌̓͐̈́̋̉́͋̈́̂̋̑́̕͝t̴̨̛̹͕̫͙̙͉̱͙͕̳̱̟̗̳͓̣͎̻̦͇͕͂̀̊͛͋̈͑͐̓̔̿̎͛̔̎̒̌͋̾̋̾̐̃̚̚͜͝͝ ̶̢̧̡̼̮͓̣̠̼̯͈͍̫͍̖͖͙͎͉̫̭̻̫̄͑̂̿̒̃͆̀̈́̉̑͗̀̓̏͘̚͝͝ţ̸̢̧̟͇̮͈̜͙̥͎̙̳̘̻̳̦̩̙̝̝̥̣̫̪̬̫̟̮̀̌̏̓ͅͅǫ̷̨̢͕͈̱̯̙̻͎͎͍̺̘͚̝̑̎͐̉́̈́̇̚͠͝p̸̮̭͕͚̒͒͗̈́̇̈́̒͆͆̔́͒̑̈́̋̿͊́̆̐͛̈́͘͠i̴͖̬̝̝̬̩̣̙̘̲̼͖̞͙͕͒̅͋͑̈́́̀͋͆̍̎̉̅̂̀̂̅̒̑͑͐̆̔͗̕͘̕͝q̴̛͎̤̟͕͙̫̰̪̞̻̟̳̺͇̰̀̿̇̃̉̏͋̂̂̍̄̑͐̐̈́̆͗͛̊͗̕͘͝͝ú̸̡̢̢̢̳̥̤͓̺̬̼̗̗̞͎̯̝̜̯̼̝͎͕̠̬̥̘̟͍̖͌̑͆͛͆̕ͅe̶̢̛͉̙̺̖̬̻̗̭͓̹̬͉͌̾͐̓̍͋͆̂̾̓͊̌̓̏̈́̚͝ͅͅ.̴̛͍̭͖̄̏̽̐̿͛͐̋̓̌̓̽̇̍͝͝
̶̫̮̤͈̱̄̆̇̃̑̔͑͘͝K̸̛͎̦͓͎̪͓̀͂͆̐͗͒͑́̋̓̒͋̔̀̍͊̍͑͂̏͌̿̀̓̾͝͠i̵̧̛̭͖͔̫̖͇̯̝̩͖̙̻̥̗̓́̊̾͐͐̈́̎͗͐̃̊̓́͊̂̀̓̽̓̏͂̚͜j̵͚̣̖͇̖̋̒̄̉̉͒̐́͂̿̀̔̈̂͆̃̒͆̊͋͘̕̕͠͠k̸̢̚ ̸̢̧̡̧̧̡̜̳̠̮̩͚̬͇̣̹̬̝͔̠͕͔̝̗̿̃̌̏̉̔͊̊̉̌͐͛̀̄͐́̾̄̄͑͂̓̇̐͂̋͘͘͠͠m̶̧̢̨̡̝̺̳̱̼̭̮̖͕̙̰̻͇͔͓͉͓̦̲̟̬̮͔̎́̈́͊̾́̀̂͆̐̊̌̋͌̓͐̆͘͜ͅá̴̢̧̼̲̲̹͕͖̗͚͉̳̪͍̹̣͒̍͌̆̈́͑̓̒̈́̊̊͗̐̓̐̈́̿̊̔̀͛͐̊̕͝͠͝á̸̛̹̤͎̜̞̱͒̎͝ͅr̸̡̛̳̱͚̹̗̻̘̬̠̪̆͌̇͗̎͊̑͊̀͒́̒́̐̐͑̽͒͒͘͘͠͝͝͠͝͝͠ͅ.̵̧͔̮̼͙̳͓̤͚͈͔̙̙͈̯̙̰̗̱̳͋̇̐
̷̨̡̨̡̛̛̛̼͔̹͓̝̙̺̻̫͉̱̝͚͇̖̝͍̳̲͉̈͗̆̿͆̋͋̂̀̆̓͋̄͒͆͠͝͝K̴̳̜̰̭̳̝̙̮̞͕͔̮̰̫̼̈́̈́̎͒͊̅̏̾͊͛̌͐̚l̵̡̨̡͙̳̜͓̥̫̲̲̙̠̙̰͍̟͕̘̥͍̞̭̮͇͉̻͇̙̳̆̐i̶̛͓̥͖̓́̈́̌̓͒́̅͑͑̾̃́̈͋̑͌̕̚̕̕͝͠͝͝k̴̢̨̧̧̢̖̤͍͓͕̥̲̠͎͍͎͕̼͖̥̝̱̿̀͛̏͗̎̊̂̾̓̈̄̉̃͑͊͑̈̊͘͝͠͝ͅ ̷̧̡͍͇̰̥̬̤̱͇̠͉͖̝̦̯̣̤̭̬̩̍͂̾́̈́̅͑̑͆̀͂͒h̸̨̛̳͙̞̭̟̗̟̬̜͔̏̉̓̒̑̏ͅi̷̧̟͓͓̮̲̳͐̔̓̐̋̿̾̚ę̸̦̥̻̱̠̫̳͍̥̩͓͈̣̥͓̬̇̇̊̔̍͒̒͘͜͜͝͝ͅr̷̨̨̙̘̦̘̗͓̯͕̦̥͕̺̹̎̃͌͒̿̂̃̈́̚͝͝͝ ̶̦̲̮͓̙̦̄̈̋̑̋̈́̌̀̽̾̒͂̊̉̂̄̒̈́̌͂̂̊͘͠m̵̡̹̬͓̟̱̻̻̞̭̳̪͎̻͈͚̟̹̲͇̹͖͍̦͖̬͍͕̼̦͇͕̃́̓̌̈́̈́̓̇̈́͛̓͐̂͒̂͋͌ą̷̧̳͍̫̳̙̙͍̖̃̔̐͒̇̌͝a̸̡̢͔͓̙͓̞̠͖͓͔̦̠̼̼͍̲̤͇͔̖͕̰̬̲̭̱̟̝̓̑͊̀̍̓͌̑͐͆̀͜͝ͅȑ̶̲̈́̒̈́̀̑̚̕ ̴̺̳͉̇̂̃̉̎̓̓͒́͌͗̿̃͠o̶̡̻̼͖̟̺̫͎͍̬̜̟̻̻͙̗̟̞̳͓͍̮͎̟̗̣̿͋͒͜ͅp̵̡̧̨̨̛̰̘̦̭͚̺͎̳̤̫̯͕͍͔͓̱̫̝̣̞̙̪̰͉̭̳͙̄͊̀̽͆͌͌̇͊̋͑̎͂̒̿̔̽̎̓͒͌́̚̕͝͝͠͠.̴̲̭̿̋̓̓̂̒̽̂̍̀̉̃͂̍͂̾̍̃̏̀̍̇̑̔͘
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_194177839
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 15:46 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik kan niet DM-en, maar

Ḩ̶̡̡̟͔͇̗̭̺̥̯̖͔̳͖͈̦̹̰̹͎̼̓͛̂͛̈̑̽̄̑̂̍̈̕̚i̸̡̢̡̧̦̳̖̤̥̘̝̘̬̪͚̩̣͔̪̺̝̹̪͎͍̖̲͉̓̾̊͂̀̎̆̒̓̌͋͗̓̀̕ȇ̵̢̛̻͍̞̼͖̤̙̥̺͍͙̪̥̫̻͈̬͓̔̍̓̏͒̂̋̌̇̔̏̊̊̀̀̇̄͛́̕r̶̙̠̂́̿̿̃́̇̓̀̊̎̓͗̐͘ ̸̨̛̙͚̠̰̝̱̟̖̗̳̳̖͚̳̟̰̱͓̋͌̇͋̓́̈́̀͛̆́͂́̿͘ͅi̸̢̧̛̛̲̫̟̲̳̤͍̳̱͍͐̔͋̓̇͆̔͂̓͊́̽͋̀̈́̄̉͑̉͑̔̓̉̕͜͝͝s̵̗͇̙̤͙̤̏͑̆̿͌̏̃̅́͐̈͗̿̆͂̆̈́̓̓͂͘̕͘ ̸̛̛͕͎̫͓͕̥͎̲̹̻̯̘͔̲͕̈́̓̾̂̇͊̑͗͜͝͠ȟ̵̡̙̘̗̩͓͉̣͕̞̦͇̦̞͖͇̘̲̫͈̥̖̝́̋̂̌̏̔̾͗̓͋͌̓̑̄͘͘͝͝͝ę̵͕̬̺̖̭̟̪͙̣͈̙͍͚̖̙̩̹͙̂̾́̈́́͌̓͐̈́̋̉́͋̈́̂̋̑́̕͝t̴̨̛̹͕̫͙̙͉̱͙͕̳̱̟̗̳͓̣͎̻̦͇͕͂̀̊͛͋̈͑͐̓̔̿̎͛̔̎̒̌͋̾̋̾̐̃̚̚͜͝͝ ̶̢̧̡̼̮͓̣̠̼̯͈͍̫͍̖͖͙͎͉̫̭̻̫̄͑̂̿̒̃͆̀̈́̉̑͗̀̓̏͘̚͝͝ţ̸̢̧̟͇̮͈̜͙̥͎̙̳̘̻̳̦̩̙̝̝̥̣̫̪̬̫̟̮̀̌̏̓ͅͅǫ̷̨̢͕͈̱̯̙̻͎͎͍̺̘͚̝̑̎͐̉́̈́̇̚͠͝p̸̮̭͕͚̒͒͗̈́̇̈́̒͆͆̔́͒̑̈́̋̿͊́̆̐͛̈́͘͠i̴͖̬̝̝̬̩̣̙̘̲̼͖̞͙͕͒̅͋͑̈́́̀͋͆̍̎̉̅̂̀̂̅̒̑͑͐̆̔͗̕͘̕͝q̴̛͎̤̟͕͙̫̰̪̞̻̟̳̺͇̰̀̿̇̃̉̏͋̂̂̍̄̑͐̐̈́̆͗͛̊͗̕͘͝͝ú̸̡̢̢̢̳̥̤͓̺̬̼̗̗̞͎̯̝̜̯̼̝͎͕̠̬̥̘̟͍̖͌̑͆͛͆̕ͅe̶̢̛͉̙̺̖̬̻̗̭͓̹̬͉͌̾͐̓̍͋͆̂̾̓͊̌̓̏̈́̚͝ͅͅ.̴̛͍̭͖̄̏̽̐̿͛͐̋̓̌̓̽̇̍͝͝
̶̫̮̤͈̱̄̆̇̃̑̔͑͘͝K̸̛͎̦͓͎̪͓̀͂͆̐͗͒͑́̋̓̒͋̔̀̍͊̍͑͂̏͌̿̀̓̾͝͠i̵̧̛̭͖͔̫̖͇̯̝̩͖̙̻̥̗̓́̊̾͐͐̈́̎͗͐̃̊̓́͊̂̀̓̽̓̏͂̚͜j̵͚̣̖͇̖̋̒̄̉̉͒̐́͂̿̀̔̈̂͆̃̒͆̊͋͘̕̕͠͠k̸̢̚ ̸̢̧̡̧̧̡̜̳̠̮̩͚̬͇̣̹̬̝͔̠͕͔̝̗̿̃̌̏̉̔͊̊̉̌͐͛̀̄͐́̾̄̄͑͂̓̇̐͂̋͘͘͠͠m̶̧̢̨̡̝̺̳̱̼̭̮̖͕̙̰̻͇͔͓͉͓̦̲̟̬̮͔̎́̈́͊̾́̀̂͆̐̊̌̋͌̓͐̆͘͜ͅá̴̢̧̼̲̲̹͕͖̗͚͉̳̪͍̹̣͒̍͌̆̈́͑̓̒̈́̊̊͗̐̓̐̈́̿̊̔̀͛͐̊̕͝͠͝á̸̛̹̤͎̜̞̱͒̎͝ͅr̸̡̛̳̱͚̹̗̻̘̬̠̪̆͌̇͗̎͊̑͊̀͒́̒́̐̐͑̽͒͒͘͘͠͝͝͠͝͝͠ͅ.̵̧͔̮̼͙̳͓̤͚͈͔̙̙͈̯̙̰̗̱̳͋̇̐
̷̨̡̨̡̛̛̛̼͔̹͓̝̙̺̻̫͉̱̝͚͇̖̝͍̳̲͉̈͗̆̿͆̋͋̂̀̆̓͋̄͒͆͠͝͝K̴̳̜̰̭̳̝̙̮̞͕͔̮̰̫̼̈́̈́̎͒͊̅̏̾͊͛̌͐̚l̵̡̨̡͙̳̜͓̥̫̲̲̙̠̙̰͍̟͕̘̥͍̞̭̮͇͉̻͇̙̳̆̐i̶̛͓̥͖̓́̈́̌̓͒́̅͑͑̾̃́̈͋̑͌̕̚̕̕͝͠͝͝k̴̢̨̧̧̢̖̤͍͓͕̥̲̠͎͍͎͕̼͖̥̝̱̿̀͛̏͗̎̊̂̾̓̈̄̉̃͑͊͑̈̊͘͝͠͝ͅ ̷̧̡͍͇̰̥̬̤̱͇̠͉͖̝̦̯̣̤̭̬̩̍͂̾́̈́̅͑̑͆̀͂͒h̸̨̛̳͙̞̭̟̗̟̬̜͔̏̉̓̒̑̏ͅi̷̧̟͓͓̮̲̳͐̔̓̐̋̿̾̚ę̸̦̥̻̱̠̫̳͍̥̩͓͈̣̥͓̬̇̇̊̔̍͒̒͘͜͜͝͝ͅr̷̨̨̙̘̦̘̗͓̯͕̦̥͕̺̹̎̃͌͒̿̂̃̈́̚͝͝͝ ̶̦̲̮͓̙̦̄̈̋̑̋̈́̌̀̽̾̒͂̊̉̂̄̒̈́̌͂̂̊͘͠m̵̡̹̬͓̟̱̻̻̞̭̳̪͎̻͈͚̟̹̲͇̹͖͍̦͖̬͍͕̼̦͇͕̃́̓̌̈́̈́̓̇̈́͛̓͐̂͒̂͋͌ą̷̧̳͍̫̳̙̙͍̖̃̔̐͒̇̌͝a̸̡̢͔͓̙͓̞̠͖͓͔̦̠̼̼͍̲̤͇͔̖͕̰̬̲̭̱̟̝̓̑͊̀̍̓͌̑͐͆̀͜͝ͅȑ̶̲̈́̒̈́̀̑̚̕ ̴̺̳͉̇̂̃̉̎̓̓͒́͌͗̿̃͠o̶̡̻̼͖̟̺̫͎͍̬̜̟̻̻͙̗̟̞̳͓͍̮͎̟̗̣̿͋͒͜ͅp̵̡̧̨̨̛̰̘̦̭͚̺͎̳̤̫̯͕͍͔͓̱̫̝̣̞̙̪̰͉̭̳͙̄͊̀̽͆͌͌̇͊̋͑̎͂̒̿̔̽̎̓͒͌́̚̕͝͝͠͠.̴̲̭̿̋̓̓̂̒̽̂̍̀̉̃͂̍͂̾̍̃̏̀̍̇̑̔͘
Ah ok die, ja had die wel eens gelezen inderdaad maar ging snel dicht. Maar anyway ban uitgezeten kan nu weer posten behalve in wgr en daar heb ik even over gemailed.
En klopt wel hoor ik kan ook vaak wat doordraven maar nooit kwaad bedoelt iig ;)
Do what you love, love what you do!
  maandag 20 juli 2020 @ 16:04:22 #60
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194177857
welkom terug kree :) ik kan al jaaaaaren niet posten in WGR , denk zelfs al 10 jaar niet :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 20 juli 2020 @ 16:12:20 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194177998
Ik ben ook gebanned in het DM-systeem en PM-systeem dus DM-en of PM-en heeft geen zin :D. Ik zie alleen de popups, ik kan ze later niet teruglezen of er op reageren.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_194178023
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 16:12 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben ook gebanned in het DM-systeem dus DM-en heeft geen zin :D. Ik zie alleen de popups, ik kan ze later niet teruglezen of er op reageren.
Ah ok hmms ik had wat gestuurd namelijk, maar kan niet zien of dat aankomt dus wist ik niet.
Euhm wil er best even over doorkletsen maar ok PM dan of ben je daar ook gebanned?

Want we gaan hier natuurlijk way offtopic alweer
Do what you love, love what you do!
  maandag 20 juli 2020 @ 16:16:02 #63
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194178055
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 16:13 schreef kree het volgende:

[..]

Ah ok hmms ik had wat gestuurd namelijk, maar kan niet zien of dat aankomt dus wist ik niet.
Euhm wil er best even over doorkletsen maar ok PM dan of ben je daar ook gebanned?

Want we gaan hier natuurlijk way offtopic alweer
ik ben ook gebanned in PM. We sneaken het wel een keer gedurende de nacht in een slowchattopique ;). Meestal als haags_kwartiertje en SuperwormJim wakker zijn is iedereen wat schappelijjker.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_194178063
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 16:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik ben ook gebanned in PM. We sneaken het wel een keer gedurende de nacht in een slowchattopique ;).
Lol mail maar dan kreetjenl@gmail.com
Mail kunnen ze iig niet bannen. \

Maar ok hier maar weer ontopic dan verder :)
Do what you love, love what you do!
  maandag 20 juli 2020 @ 16:20:07 #65
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194178112
ʐօ ʋɛɛʟ ɦǟǟֆȶ ɦɛɛʄȶ ɦɛȶ ռɨɛȶ, աɛ ɮɛֆքʀɛӄɛռ ɦɛȶ ռօɢ աɛʟ ɛɛռ ӄɛɛʀ :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_194178186
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 16:20 schreef Maanvis het volgende:
ʐօ ʋɛɛʟ ɦǟǟֆȶ ɦɛɛʄȶ ɦɛȶ ռɨɛȶ, աɛ ɮɛֆքʀɛӄɛռ ɦɛȶ ռօɢ աɛʟ ɛɛռ ӄɛɛʀ :)
DM deed ik al je bent goed met ASCII. Haha maar ok mail maar als je wil, laten we het hier verder maar ontopic ;)
Do what you love, love what you do!
  maandag 20 juli 2020 @ 16:47:55 #67
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_194178485
Ja, best vaak eigenlijk.
Ik speel in een orkest en na optredens krijgen we altijd wel applaus. Na een solo-optreden is het wel extra bijzonder O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_194179094
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2020 16:47 schreef Muck het volgende:
Ja, best vaak eigenlijk.
Ik speel in een orkest en na optredens krijgen we altijd wel applaus. Na een solo-optreden is het wel extra bijzonder O+
Ja zelfde bij mij alleen dan in bandjes of musicals etc. Wat speel je btw?
Gehehe ben nog wel eens in de positie van we zoeken muzikanten en zijn lastig te vinden soms. Maar daarom ben ik wel benieuwd ook?

[ Bericht 8% gewijzigd door kree op 20-07-2020 17:36:25 ]
Do what you love, love what you do!
pi_194181211
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 11:43 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Je kreeg applaus van de crew omdat je op vakantie was gegaan? Das wel een applausje waard ja :')
Nee joh. Met het hele ship naar een muziek uitvoering tussen de ruines van Efeze geweest en bij terugkomst hadden ze er een “rode loper ervaring” van gemaakt. Glas bubbels in je handen, rode loper uit, fotograven, fans *O* *O* *O* the works. We hebben ons kapot gelachen.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_194181575
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2020 19:43 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Nee joh. Met het hele ship naar een muziek uitvoering tussen de ruines van Efeze geweest en bij terugkomst hadden ze er een “rode loper ervaring” van gemaakt. Glas bubbels in je handen, rode loper uit, fotograven, fans *O* *O* *O* the works. We hebben ons kapot gelachen.
Ik heb 1 keertje rode loper momentje gehad met de foto;s etc. Maar was lokaal geproduceerde musical die officieel wel gefilmd is door de lokale omroep, ok niet eens meegedaan maar geholpen met muziek oefenen in de voorbereidingen. Werd wel genoemd nog in de credits. Maar die hebben ze laten zien toen in leiden. En hoe heet het dat hele kleine bioscoopje. Heb er btw wat fragmenten van die ik toen zelf heb gefilmd hier op het strand. Mss leuk om te zien.

Beetje soldaat van oranje achtige is dat. Alleen ander verhaal. Ik vond het zelf redelijk ok gedaan. Nu heb ik de dvd ervan. Maar kan die niet zo uploaden helaas nog even. Maargoed gaat beetje om liefde met een Duitse soldaat gevestigd in katwijk tijdens ww2


Staan er nog wat meer helaas niet het complete verhaal nog. Maar kijk wel of ik later die hele dvd enzo kan uploaden nog.

Ik heb trouwens het hele script ervan en mocht die gebruiken want ik had nog het idee breng dit naar theater als musicals. Ok leuk idee. Maar het blijkt nog onwijs lastig te zijn en lukt me niet alleen. Band wss wel. Maar de rest niet dus heb een project groep nodig om dit samen te doen. Dus ok acht de kans klein maar mocht iemand zin hebben in zoiets. DM :)
Do what you love, love what you do!
pi_194190019
Tientallen keren vanwege mijn gitaarspel in diverse bands.

Is wel gaaf hoor om mee te maken als je de zaal op zijn kop krijgt :D *O* *O* *O* *O*

Als je het met "werken" vergelijkt is het 1000000000000 keer meer belonend.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  dinsdag 21 juli 2020 @ 13:16:36 #72
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_194190695
quote:
14s.gif Op maandag 20 juli 2020 17:28 schreef kree het volgende:

[..]

Ja zelfde bij mij alleen dan in bandjes of musicals etc. Wat speel je btw?
Gehehe ben nog wel eens in de positie van we zoeken muzikanten en zijn lastig te vinden soms. Maar daarom ben ik wel benieuwd ook?
Ik speel trompet :)
Volgende maand alweer 27 jaar :o
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_194190817
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2020 19:43 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Nee joh. Met het hele ship naar een muziek uitvoering tussen de ruines van Efeze geweest en bij terugkomst hadden ze er een “rode loper ervaring” van gemaakt. Glas bubbels in je handen, rode loper uit, fotograven, fans *O* *O* *O* the works. We hebben ons kapot gelachen.
Oh dan las ik je post verkeerd, excuus. Das wel lachen ja
Alius aliud dicit
  dinsdag 21 juli 2020 @ 13:45:41 #74
8369 speknek
Another day another slay
pi_194191018
Regelmatig na het geven van colleges of andere praatjes. Het voelt wel een beetje alsof je als buschauffeur applaus voor je betaalde baan krijgt, maar als het oprecht overkomt is dat toch wel leuk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194191904
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:16 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik speel trompet :)
Volgende maand alweer 27 jaar :o
Cool marked bij mij nu :). Hahaha.
Maar bedoel het nog beetje serieus he. Want muziek projecten komen er altijd weer en nouja aangezien je aantal jaren spelen ga ik er wel van uit dat je min of meer semi pro bent. Hahaha. Ik heb nu nog geen projectjes direct ofzo ook door corona wat wat stil ligt. Euhm mocht je denken lijkt me wel eens leuk etc Musical. Dm me ff met je mobiel nr. Er is niks maar er kan altijd wat komen en goede muzikanten zijn altijd welkom. ;)

[ Bericht 25% gewijzigd door kree op 21-07-2020 15:08:21 ]
Do what you love, love what you do!
pi_194194604
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 17:47 schreef SpecialK het volgende:
- als volwassene
- oprecht applaus
- van minimaal 5 mensen tegelijkertijd
- voor iets wat je hebt gedaan.

wat was de aanleiding en hoe voelde het?

TS eerst.
nog nooit van mogen genieten.
Grootste groep was denk ik 1000 man toen ik de State Year opende en de Throne's speech (elke september) moest geven. De eerste keer was het wat onwennig maar de keren daarop viel het wel mee. Jammer dat je niet goed het publiek kan inkijken, want er schijnen 3 felle lampen op je om de ruimte zo goed mogelijk te verlichten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')