abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 juli 2020 @ 14:12:53 #31
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193889389
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:11 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wanneer gaan we nou eens "a BIG Wall" rond Amsterdam optrekken zodat we in de rest van het land geen last meer hebben van die grachtengordel kliek.
En de Amsterdammers mogen ervoor betalen _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_193889484
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En de Amsterdammers mogen ervoor betalen _O_
Ze hebben zelf op die groene shit gestemd
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_193889606
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:11 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wanneer gaan we nou eens "a BIG Wall" rond Amsterdam optrekken zodat we in de rest van het land geen last meer hebben van die grachtengordel kliek.
En dan doneren we de hoofdstad aan de Antillen. Als compensatie voor het slavernij verleden.
pi_193889611
Ergens is het merkwaardig. Mensen die niets moeten hebben van dat likse geklooi zijn doorgaans net zo tegen racisme als de linksen zelf. Maar de linksen hebben het nodig om zich moreel superieur te voelen ofzo, het is een soort nieuwe religie. De obsessie om aan 'de goede kant' te staan. Zo zwart-wit is de wereld alleen niet maar religieuzen staan er niet om bekend dat zij open staan voor discussie. En zoals zo vaak in de geschiedenis is gebleken, wekken religies extremisme in de hand waardoor de wereld er eerder naargeestiger op wordt.
pi_193889682
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Ergens is het merkwaardig. Mensen die niets moeten hebben van dat likse geklooi zijn doorgaans net zo tegen racisme als de linksen zelf. Maar de linksen hebben het nodig om zich moreel superieur te voelen ofzo, het is een soort nieuwe religie. De obsessie om aan 'de goede kant' te staan. Zo zwart-wit is de wereld alleen niet maar religieuzen staan er niet om bekend dat zij open staan voor discussie. En zoals zo vaak in de geschiedenis is gebleken, wekken religies extremisme in de hand waardoor de wereld er eerder naargeestiger op wordt.
Ik merk dat ik gewoon een hekel aan de slavernij discussie begin te krijgen door al die mensen die alleen hun waarheid kennen. Zit je op tv naar een discussie te kijken, beginnen ze over slavernij en dat dat zo'n impact heeft gehad de laatste 400 jaar. Hallo zeg, en slavernij die daarvoor al duizenden jaren bezig was, was die minder erg dan? Waarom zeggen ze niet gewoon dat ze alleen de transatlantische slavernij belangrijk vinden en dat al die andere nazaten er niet toe doen. De kunnen in de stront zakken. Wordt wat moe van die hele geschiedvervalsing.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_193889758
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:36 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik merk dat ik gewoon een hekel aan de slavernij discussie begin te krijgen door al die mensen die alleen hun waarheid kennen. Zit je op tv naar een discussie te kijken, beginnen ze over slavernij en dat dat zo'n impact heeft gehad de laatste 400 jaar. Hallo zeg, en slavernij die daarvoor al duizenden jaren bezig was, was die minder erg dan? Waarom zeggen ze niet gewoon dat ze alleen de transatlantische slavernij belangrijk vinden en dat al die andere nazaten er niet toe doen. De kunnen in de stront zakken. Wordt wat moe van die hele geschiedvervalsing.
Daarom kijk ik bijna geen tv meer. Ik krijg het eigenlijk voornamelijk mee via Fok (en bedankt).
  donderdag 2 juli 2020 @ 14:44:45 #37
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_193889772
Met slechts 1 letter verschil kan het de Cohentunnel worden.
Maar als dat gebeurt zou ik daar in de buurt wel eerst een theehuis neerzetten.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_193889800
Ik adviseer haar een psycholoog aan...doe maar 5 psychologen.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  donderdag 2 juli 2020 @ 14:47:23 #39
3542 Gia
User under construction
pi_193889801
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:44 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Met slechts 1 letter verschil kan het de Cohentunnel worden.
Maar als dat gebeurt zou ik daar in de buurt wel eerst een theehuis neerzetten.
Cohen-Garden
  donderdag 2 juli 2020 @ 14:50:28 #40
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_193889843
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:11 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wanneer gaan we nou eens "a BIG Wall" rond Amsterdam optrekken zodat we in de rest van het land geen last meer hebben van die grachtengordel kliek.
De grachtengordel is zeer leeg nu. En echte Amsterdammers wonen daar eigenlijk al helemaal niet meer.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_193889851
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:50 schreef Megumi het volgende:

[..]

De grachtengordel is zeer leeg nu. En echte Amsterdammers wonen daar eigenlijk al helemaal niet meer.
Is de grachtengordel ook al ten prooi gevallen aan de Air BnB waanzin?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 2 juli 2020 @ 14:54:59 #42
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_193889896
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:51 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Is de grachtengordel ook al ten prooi gevallen aan de Air BnB waanzin?
Vaak wel. Maar kom zelf alleen het centrum nog in alleen als het echt niet anders kan. Het was meer een gebied geworden voor expats en toeristen. Met nog hier en en daar een bewoner. En al die half bezopen toeristen en de drukte was ik wel zat geworden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_193889916
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:26 schreef Geerd het volgende:
Kan ze haar eigen coentunnel niet verwijderen
Is het dan niet verweideren
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_193889953
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Blij dat die k#t in Amsterdam zit en alleen daar kan klootviolen. Ga eens wat doen aan echte problemen joh, ongelofelijke deugmuts.
Daarom moet je mneteen ja zeggen op zulje dingen wie interesseert het nu welje naam een runnel heeft. Zodra dat soort dingen gedaan zijn kunnen mensen zich met echte problemen bezig gaan houden
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 2 juli 2020 @ 15:00:42 #45
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_193889980
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:47 schreef cempexo het volgende:
Ik adviseer haar een psycholoog aan...doe maar 5 psychologen.
Kwakzalverij volgens mij. Wel zou ik haar het advies geven om meer boven de partij politiek te gaan staan. Een burgemeester is er voor rechts en links vindt ik.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_193890023
Ik bespreek liever nog een keer het wapenbezit van huize Halsema-Oey en het gedrag van kruimelcrimineeltje Halsema-Oey Jr.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  donderdag 2 juli 2020 @ 15:05:24 #47
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193890031
Amsterdoomned
  donderdag 2 juli 2020 @ 15:06:08 #48
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_193890040
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 15:04 schreef Oostwoud het volgende:
Ik bespreek liever nog een keer het wapenbezit van huize Halsema-Oey en het gedrag van kruimelcrimineeltje Halsema-Oey Jr.
Dat kan maar wat schiet je er mee op? Toegeven na de demonstratie op de Dam mag ze van mij weg.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 2 juli 2020 @ 15:08:46 #49
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_193890068
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 15:05 schreef Ciclon het volgende:
Amsterdoomned
Wat de gratengordel en het centrum aangaat heb je gelijk.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_193890071
quote:
19s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:29 schreef Gunner het volgende:
Pas door deze discussie weet ik hoe de Coentunnel aan z'n naam komt. En ik denk meerdere met mij.
Ja, ik dacht altijd dat ie vernoemd was naar mijn teamgenoot Coen die bij z'n eerste wedstrijd in de ereklasse rugby direct een try drukte.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_193890073
Derksentunnel w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193890087
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 13:47 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Dick Maas. De racist die in z'n films bijna alleen witte acteurs gebruikt.
hallo... de flodders werden in new york opgejaagd door een groep negers nadat kees had staan gluren bij een paar vrouwen die aan het basketballen waren... volgens mij werden ze later ook weer door hen aangevallen in central park.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 2 juli 2020 @ 15:12:45 #53
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_193890113
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:56 schreef vipergts het volgende:

[..]

Is het dan niet verweideren
:Y ik kan me nog een zeker fake jpeg-je voor de geest halen
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 2 juli 2020 @ 15:16:08 #54
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_193890149
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 15:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]

hallo... de flodders werden in new york opgejaagd door een groep negers nadat kees had staan gluren bij een paar vrouwen die aan het basketballen waren... volgens mij werden ze later ook weer door hen aangevallen in central park.
Daar moest ik ook gelijk aan denken toen ik bij mezelf naging of er Zwarten™ in z'n films zaten. _O- Althans, dat in Central Park. Die andere ben ik vergeten.

In Sint zit wel een Zwarte™ trouwens, maar die is al snel dood.

HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_193890207
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 15:16 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Daar moest ik ook gelijk aan denken toen ik bij mezelf naging of er Zwarten™ in z'n films zaten. _O- Althans, dat in Central Park. Die andere ben ik vergeten.

In Sint zit wel een Zwarte™ trouwens, maar die is al snel dood.

[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 15:16 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Daar moest ik ook gelijk aan denken toen ik bij mezelf naging of er Zwarten™ in z'n films zaten. _O- Althans, dat in Central Park. Die andere ben ik vergeten.

In Sint zit wel een Zwarte™ trouwens, maar die is al snel dood.

[ afbeelding ]

Vanaf 1:23:50 (NSFW want naakte zwarte dames die aan het basketballen zijn).
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 2 juli 2020 @ 15:23:40 #56
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193890256
Maak ervan Tunnel #12
of welk ander getal je ook maar wil.
pi_193890284
Bandatunnel :)
West-Melanesia
  donderdag 2 juli 2020 @ 15:27:00 #58
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_193890313
De 010-tunnel lijkt me wel een goede naam.

Lekker neutraal.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_193890490
“The past was erased, the erasure was forgotten, the lie became the truth.” ‘Orwell’
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  donderdag 2 juli 2020 @ 15:46:44 #60
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_193890538
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 15:16 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Daar moest ik ook gelijk aan denken toen ik bij mezelf naging of er Zwarten™ in z'n films zaten. _O- Althans, dat in Central Park. Die andere ben ik vergeten.

In Sint zit wel een Zwarte™ trouwens, maar die is al snel dood.

[ afbeelding ]
Oh ja. De Zwartvrouw™ komt goed in beeld. Die hebben verder niks te maken met die Blackamangs in Central Park trouwens. Is volgens mij gewoon een kopie van een scène uit de eerste film waar ie naar tennisspelende meisjes kijkt.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')