abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193893552
Even gansjes spammen hoor. Ze zijn er nog alle zes O+ oO<
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193893641
quote:
17s.gif Op donderdag 2 juli 2020 19:27 schreef sigme het volgende:
Even gansjes spammen hoor. Ze zijn er nog alle zes O+ oO<
O+
pi_193893677
quote:
17s.gif Op donderdag 2 juli 2020 19:27 schreef sigme het volgende:
Even gansjes spammen hoor. Ze zijn er nog alle zes O+ oO<
Leuk kluppie O+

Mijn team is ook nog compleet :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193893699
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 19:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Leuk kluppie O+

Mijn team is ook nog compleet :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te cute O+
pi_193893726
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 19:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Leuk kluppie O+

Mijn team is ook nog compleet :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie foto :D
Hoe is het moeders? Nog steeds wantrouwend?

edit - moeder Poes bedoel ik dus hè
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193893855
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 16:23 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah.... dat verklaart het. Maar het blijft een vreemd gezicht.
En bij die andere dieren is het ook om er een poppetje of mandje op te zetten.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193893929
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2020 19:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Goeie foto :D
Hoe is het moeders? Nog steeds wantrouwend?

edit - moeder Poes bedoel ik dus hè
En bedankt voor die MI _O-

Moederpoes vindt mij nog steeds stom en vooral eng ;(
F&F / Gastopvang DOC: Cat’s 24e nestje #2 -streepjes- ..stippels..


Kittens en ook moeder hebben nu wel namen, met dank aan Tele O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193894180
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 19:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

En bedankt voor die MI _O-

Moederpoes vindt mij nog steeds stom en vooral eng ;(
F&F / Gastopvang DOC: Cat’s 24e nestje #2 -streepjes- ..stippels..

Kittens en ook moeder hebben nu wel namen, met dank aan Tele O+
Nog meer kittenfoto's O+ En toffe namen.

Bedankt voor goed nieuws betreffende pa Cat. Vroeg me al af hoe het ging en of hij naar huis zou kunnen.

Verder regelmatig geglimlacht en gedacht: oh, daar wil ik op reageren! toen ik aan het bijlezen was. Maar ja, geen zin om terug te gaan om alles te citeren en zo. Dus ik zeg maar: toffe aankoop, Krea 8-) Ik heb niets met Lego, maar die Millennium Falcon is wel super cool. En dat VW busje vind ik leuk O+

Oh ja, topicstatistieken bijna vergeten |:( 3 diepvrieslades en genoeg ruimte. Jarenlang een tafelmodel diepvries die misschien een jaar is gebruikt proberen te slijten. Gratiesch. Je hoefde hem alleen maar te komen halen. Dat wilde iedereen en deed niemand. Dus is hij naar de tweedehandswinkel van Het Goed gegaan, die kwamen hem wel ophalen.

En dol op allerhande schriftjes, notitieboekjes, blocnotes en *zucht* mooie pennen. O+ O+ O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193894302
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nog meer kittenfoto's O+ En toffe namen.

Bedankt voor goed nieuws betreffende pa Cat. Vroeg me al af hoe het ging en of hij naar huis zou kunnen.

Verder regelmatig geglimlacht en gedacht: oh, daar wil ik op reageren! toen ik aan het bijlezen was. Maar ja, geen zin om terug te gaan om alles te citeren en zo. Dus ik zeg maar: toffe aankoop, Krea 8-) Ik heb niets met Lego, maar die Millennium Falcon is wel super cool. En dat VW busje vind ik leuk O+

Oh ja, topicstatistieken bijna vergeten |:( 3 diepvrieslades en genoeg ruimte. Jarenlang een tafelmodel diepvries die misschien een jaar is gebruikt proberen te slijten. Gratiesch. Je hoefde hem alleen maar te komen halen. Dat wilde iedereen en deed niemand. Dus is hij naar de tweedehandswinkel van Het Goed gegaan, die kwamen hem wel ophalen.

En dol op allerhande schriftjes, notitieboekjes, blocnotes en *zucht* mooie pennen. O+ O+ O+
Jaaaa, mooie pennen O+
Ik heb een vulpen van Pelikan met mijn naam gegraveerd in de dop O+
Die heeft m'n oma me gegeven toen ik 8 werd _O-
pi_193894329
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 18:42 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja het is wel goed dat jij mijn verwachtingen alvast hebt bijgesteld :D
Graag gedaan *)
pi_193894337
Ik heb trouwens in Denemarken een keer een Magnum maar dan met drop omhuld en met dropswirls door het ijs heen gegeten :9 en ze verkochten er ook bakken roomijs met dropsaus en dropstukjes :9
pi_193894363
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:26 schreef Tele6 het volgende:

Jaaaa, mooie pennen O+
Ik heb een vulpen van Pelikan met mijn naam gegraveerd in de dop O+
Die heeft m'n oma me gegeven toen ik 8 werd _O-
Wat een super cadeau! En gaaf dat je die nog hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193894464
Aaaahhhhhh kennisje van mij, overtuigd antivaxxer, fan van viruswaanzin is er nu achter; vaccinaties bij babies zijn levensgevaarlijk. Er zijn nu minder vaccinaties door de lockdown en ook veel minder zuigelingen sterfte...ze is best een slimme tante maar als er niemand bij de baby in de buurt komt worden ze ook niet ziek o|O
We have far more in common than that which devides us..
pi_193894604
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Aaaahhhhhh kennisje van mij, overtuigd antivaxxer, fan van viruswaanzin is er nu achter; vaccinaties bij babies zijn levensgevaarlijk. Er zijn nu minder vaccinaties door de lockdown en ook veel minder zuigelingen sterfte...ze is best een slimme tante maar als er niemand bij de baby in de buurt komt worden ze ook niet ziek o|O
Echt ook de gegevens waar dat op gebaseerd is... |:( |:( |:(
Hier gaat het over sterfte van kinderen. Er zit al JAREN een dalende lijn in, niet nu ineens veel harder. In 2018 daalde kindersterfte sterker dan nu.

En hier, in het artikel "Zuigelingensterfte historisch laag door minder vaccinaties" staat er letterlijk dat ze gewoon door zijn gegaan met vaccineren tijdens de coronacrisis. En toch stellen dat dat verband er is tussen minder vaccinaties en minder zuigelingensterfte. |:( |:( |:(
"Ja er is geen verband te zien maar we weten dat er een verband is, dus het is toch zo." 8)7
pi_193894696
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Echt ook de gegevens waar dat op gebaseerd is... |:( |:( |:(
Hier gaat het over sterfte van kinderen. Er zit al JAREN een dalende lijn in, niet nu ineens veel harder. In 2018 daalde kindersterfte sterker dan nu.

En hier, in het artikel "Zuigelingensterfte historisch laag door minder vaccinaties" staat er letterlijk dat ze gewoon door zijn gegaan met vaccineren tijdens de coronacrisis. En toch stellen dat dat verband er is tussen minder vaccinaties en minder zuigelingensterfte. |:( |:( |:(
"Ja er is geen verband te zien maar we weten dat er een verband is, dus het is toch zo." 8)7
Ik ga er niet aan beginnen. Hou haar als “vriendin “ op fb, omdat ik via haar wel andere, nuttige info krijg om Syrische mensen te helpen, maar als zij daarmee stopt is het bye bye
We have far more in common than that which devides us..
pi_193894704
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Aaaahhhhhh kennisje van mij, overtuigd antivaxxer, fan van viruswaanzin is er nu achter; vaccinaties bij babies zijn levensgevaarlijk. Er zijn nu minder vaccinaties door de lockdown en ook veel minder zuigelingen sterfte...ze is best een slimme tante maar als er niemand bij de baby in de buurt komt worden ze ook niet ziek o|O
:'( :'( :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193894752
Er liggen nu kittens driehoog op mij gestapeld :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193894804
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er liggen nu kittens driehoog op mij gestapeld :')
Er zijn ergere dingen in het leven :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193894825
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er liggen nu kittens driehoog op mij gestapeld :')
Ahhh
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 21:07:59 #170
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193894965
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Aaaahhhhhh kennisje van mij, overtuigd antivaxxer, fan van viruswaanzin is er nu achter; vaccinaties bij babies zijn levensgevaarlijk. Er zijn nu minder vaccinaties door de lockdown en ook veel minder zuigelingen sterfte...ze is best een slimme tante maar als er niemand bij de baby in de buurt komt worden ze ook niet ziek o|O
Mijn ma is voorzitter van het dorpskrantje. Er werd vanavond gebeld, op de huistelefoon die ik op nam, of er nog een dorpskrant uit kwam. Gezegd dat m'n ma niet thuis was, maar dat de eerstvolgende eind augustus weer uit kwam. Toen kreeg ik het hele relaas over me. Er was een staatsgreep gaande, alles werd er bijgehaald: mentale marteling, doelmatig economie kapot maken, 5G, vaccins met nanodeeltjes (wat dat moge zijn) en dat we werden gehersenspoeld.

Toen kon ik me niet meer inhouden en zei dat het bij haar aardig was gelukt :D

Maar ja, blijkbaar zou een stuk in de dorpskrant helpen. En is eind oktober echt te laat.

Ik heb dr het email adres voor de copy gegeven en nog gezegd dat ik hoopte dat d'r mail niet door de overheid werd tegengehouden. Toen werd de hoorn op de haak gesmeten _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193894970
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er zijn ergere dingen in het leven :7
Zeker wel. Alleen wat sneu voor de piepjes. Als eentje beweegt dan doet de hele stapel mee _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193895037
Vandaag mijn speelgoed binnen gekregen O+ Waaronder een ultramacro objectief :D 5x uitvergroot is best tof :D


De binnenkant van een geranium :P Iets teveel wind, iets te weinig licht.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 21:19:40 #173
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193895233
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:11 schreef PdeHoog het volgende:
Vandaag mijn speelgoed binnen gekregen O+ Waaronder een ultramacro objectief :D 5x uitvergroot is best tof :D

[ afbeelding ]
De binnenkant van een geranium :P Iets teveel wind, iets te weinig licht.
Dat moet nog wel wat scherper kunnen inderdaad :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193895280
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:11 schreef PdeHoog het volgende:
Vandaag mijn speelgoed binnen gekregen O+ Waaronder een ultramacro objectief :D 5x uitvergroot is best tof :D

[ afbeelding ]
De binnenkant van een geranium :P Iets teveel wind, iets te weinig licht.
Maar prachtig
We have far more in common than that which devides us..
pi_193895370
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat moet nog wel wat scherper kunnen inderdaad :D
Ja. Was een eerste testje. Wordt nog wel een uitdaging denk ik :D :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')