abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193886409
quote:
DEN BOSCH - De mishandeling van een Bossche demonstrant door twee beveiligers van Thierry Baudet krijgt nu toch een staartje. De politie doet onderzoek naar het incident, GroenLinks stelt vragen aan twee ministers en het slachtoffer overweegt de beveiligers zelf voor de rechter te slepen in een civiele procedure. De demonstrant, Jasper van den Elshout, heeft nog altijd last van de hardhandige manier waarop de mannen een eind maakten aan zijn protest.

Het incident gebeurde tijdens een campagnedag van Forum voor Democratie, op zaterdag 6 juni in Den Bosch. Baudet trok met partijgenoten door de stad om kranten uit te delen. Van den Elshout stond met een kartonnen doos voor ‘oud papier’ op de Parade, zodat mensen daar hun krant meteen in konden doen. Als protest tegen de ‘polariserende boodschap’ van Forum. Beveiligers van Baudet sleurden de demonstrant van het plein, trokken hem omver en drukten hem een kwartier tot twintig minuten tegen de grond, terwijl Van den Elshout op zijn knieën zat.

De Bossche videokunstenaar hield onder meer een ‘verrotte schouder’ en pijnlijke knie over aan het incident. Hij is aan de beterende hand, maar: ,,Mijn knie kraakt nog en ik kan nog niet al mijn yoga-oefeningetjes weer doen.”

Fysiek geweld
Van den Elshout deed aangifte. De politie en Forum voor Democratie wilden destijds al niks zeggen over de gebeurtenis. Het Brabants Dagblad schreef over de mishandeling, maar verder bleef het wekenlang stil. Daar komt verandering in. GroenLinks eist nu alsnog opheldering van ministers Ollongren (Binnenlandse Zaken) en Grapperhaus (Justitie). De partij noemt het zelf ‘onacceptabel’ dat particuliere beveiligers fysiek geweld gebruikten om een demonstratie onmogelijk te maken.

‘Uitlokking, treitering’
Ook Baudet heeft na dik drie weken iets gezegd over het incident, in talkshow BEAU. De voorman van Forum stelt dat de demonstrant zich ‘veel vervelender gedragen’ heeft dan die zelf zegt. ,,Hij wilde echt naar mij toelopen en niet vertellen wat er in die doos zat, toen is hem vijfentwintig keer gevraagd om weg te gaan.” Baudet spreekt van ‘enorme uitlokking, treitering enzovoorts’.

Van grote agressie bij ‘onze beveiligers’ was volgens de politicus geen sprake. ,,Maar we zullen het zien, het recht zal zijn beloop hebben.” Door de dreigende rechtszaak wilde Baudet niet al te veel zeggen, aan tafel bij BEAU.

‘Heel slap’
Van den Elshout vindt de reactie van Baudet ‘heel slap’. ,,Ik had wel meer verwacht, hij had drie weken om het verhaal te spinnen. Maar ik heb gewoon getuigen.” Onder hen ANP-fotograaf Rob Engelaar en Bosschenaar Michelle Stakenburg. Zij bevestigen de lezing van Van den Elshout, die ze op dat moment allebei niet kenden.

,,Na het uitdelen van de kranten, wilde Baudet op de Parade nog een filmpje opnemen. Die kunstenaar ging een beetje provocerend in beeld staan. Op twintig, dertig meter van Baudet”, aldus Engelaar. ,,Je kan dat makkelijk oplossen door de camera een paar graden te draaien. Het plein is niet van hun. Maar in plaats daarvan grepen ze hem bij zijn kraag, werkten ze hem het plein af en drukten ze hem aan de zijkant van de Parade voor een deur op de grond, langs een café.”

Dat gebeurde recht voor de neus van Stakenburg, die in de serre van grand café Silva Ducis zat voor een lunch. ,,Ze zaten met twee man erop. Ik dacht wat is dít nou weer en heb een stukje gefilmd.” Op de beelden is te zien hoe de mannen bij de demonstrant staan. Hoe lang het precies duurde? De Bossche denkt twintig minuten. ,,Ik moest nog bestellen toen ze er zaten en had mijn lunch op voordat ze weg waren.”
bron: https://www.bd.nl/brabant/actie-beveiligers-baudet-tegen-bossche-demonstrant-onacceptabel-ministers-om-opheldering-gevraagd~ac35a702

Het ging zover mij bekend is om particuliere beveiligers die net zoveel rechten en plichten hebben als ieder andere burger, als ze vinden dat een demonstrant in de weg zit dan mogen ze de politie bellen.

Hopelijk komt er snel opheldering over de rol van de beveiligers in deze zaak en kan Jasper van den Elshout snel z'n yoga-oefeningetjes doen.
  donderdag 2 juli 2020 @ 11:02:25 #2
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193886425
Die zal het wel verdiend hebben. Geen medelijden met die cuck.
  donderdag 2 juli 2020 @ 11:03:48 #3
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193886444
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:02 schreef Ensiferum het volgende:
Die zal het wel verdiend hebben. Geen medelijden met die cuck.
Thierry-god en zijn gevolg (incluis beveilgers) staan uiteraard boven de wet en hebben het volste recht iemand op de open-fucking-bare weg te mishandelen?

Als ze zo graag afgezonderd wilden filmen had ie gewoon een vergunning moeten aanvragen zodat de gemeente alles netjes even af zou zetten.

Sjerry Bidet
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_193886449
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:02 schreef Ensiferum het volgende:
Die zal het wel verdiend hebben. Geen medelijden met die cuck.
Hoe precies verdien je het om 20 minuten door particuliere beveiligers vastgehouden te worden op de openbare weg?

Hij stond met een doos met de tekst "oud papier hier" zodat mensen daar hun ontvangen FvD folders in konden werpen. Dat is niet meer dan een vreedzaam protest.

En nogmaals: als de beveiligers vonden dat Jasper van den Elshout iets onrechtmatigs deed dan hadden ze de politie moeten bellen, ze mochten dit absoluut niet doen.

Nu lopen ze het risico geen VOG meer te krijgen en niet meer aan de slag te kunnen als beveiliger.
pi_193886453
Frisse Prins is 1 minuut sneller.

Hier de foto's:



  donderdag 2 juli 2020 @ 11:05:26 #6
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_193886467
Titel klopt niet. Moet zijn, links extremist treitert en bedreigd politicus. Beveiligers weten door professioneel werk erger te voorkomen.
pi_193886475
Beelden van het voorval.

  donderdag 2 juli 2020 @ 11:07:00 #8
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193886481
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:05 schreef T-zooi het volgende:
Titel klopt niet. Moet zijn, links extremist treitert en bedreigd politicus. Beveiligers weten door professioneel werk erger te voorkomen.
Als dat al een extremist vind dan vind ik dat je Sjerry Bidet gewoon een nazi mag noemen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_193886485
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:05 schreef T-zooi het volgende:
Titel klopt niet. Moet zijn, links extremist treitert en bedreigd politicus. Beveiligers weten door professioneel werk erger te voorkomen.
Uit geen enkel bekend feit is gebleken dat J. van den Elshout een bedreiging vormde voor Dhr Baudet.

Dhr Baudet wilde een filmmomentje voor een gebouw en z'n beveiligers hebben J. van den Elshout uit beeld gehouden. En dat hadden ze niet mogen doen.
pi_193886492
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:05 schreef T-zooi het volgende:
Titel klopt niet. Moet zijn, links extremist treitert en bedreigd politicus. Beveiligers weten door professioneel werk erger te voorkomen.
Dat dus!

Demonisren bedreigen en vervolgens het mediaplein in Hilversum...

Maar ze zijn zo onschuldig....
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 2 juli 2020 @ 11:07:40 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193886500
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:05 schreef T-zooi het volgende:
Titel klopt niet. Moet zijn, links extremist treitert en bedreigd politicus. Beveiligers weten door professioneel werk erger te voorkomen.
:') _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 2 juli 2020 @ 11:08:09 #12
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193886509
Benieuwd hoe dit af gaat lopen. Een particulier beveiliger mag uiteraard geen fysiek geweld gebruiken, ook niet als ze het niet eens zijn met het standpunt van de persoon in kwestie.
pi_193886545
quote:
8s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:07 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Dat dus!

Demonisren bedreigen en vervolgens het mediaplein in Hilversum...

Maar ze zijn zo onschuldig....
Wat is er precies "demoniserend" en "bedreigend" aan een man met een oud papier doos?

Jij mag als burger ook bij een GL of D66 flyeractie met een oud papier doos gaan staan. Dat men het niet waardeert is geen reden om je aan te raken.

Men mag je wel vragen om weg te gaan en anders de politie te bellen. Maar ook de politie zou in dit geval niet ingegrepen hebben, simpelweg omdat Jasper van den Elshout niets illegaals deed.

Particuliere beveiligers mogen maar heel weinig; niet meer of minder dan wat jij mag.
pi_193886550
Jammer dat het niet langer gefilmd is. Zeker als iemand 20 minuten wordt “geplet”. Zou het wel willen zien.

Als een partij denkt zo ff een plein leeg te vegen voor een reclamefilmpje mag dat best breed uitgemeten worden. Het is hier geen 3dewereldland :') of VS.


De andere kant is dat er ook graag wordt geroepen hoe onrechtmatig iets is en blijken aantijgingen vals..

Ff afwachten dus.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_193886581
Wel vervelend dat die jongen z'n yoga-oefeningetjes niet meer kan doen door een zere arm.
  donderdag 2 juli 2020 @ 11:15:16 #16
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_193886605
Knotje, zegt genoeg.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_193886608
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Wat is er precies "demoniserend" en "bedreigend" aan een man met een oud papier doos?

Jij mag als burger ook bij een GL of D66 flyeractie met een oud papier doos gaan staan. Dat men het niet waardeert is geen reden om je aan te raken.

Men mag je wel vragen om weg te gaan en anders de politie te bellen. Maar ook de politie zou in dit geval niet ingegrepen hebben, simpelweg omdat Jasper van den Elshout niets illegaals deed.
Maar als je met die doos op een politicus afloopt van wie de beveiliging redelijk gespannen is...

Wisten ze wat erin zat? Probeerde hij de doos om te kiepen op Baudet?

Er zullen vast wel camera’s op de parade hangen.

Daarom ben ik benieuwd naar de zitting.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_193886634
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:14 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Stropop.
[..]

Die linksextremist moet gewoon toleranter zijn en andersdenkenden met rust laten. Altijd moeten ze mensen lastig vallen en krijgen ze een tegenreactie, dan schieten ze meteen in de slachtofferrol.
Jasper van den Elshout protesteerde door het dragen van een doos met het opschrift "oud papier hier" en stond op de openbare weg. Dat is binnen de wet geheel legaal en de beveiligers hadden op geen enkel moment mogen ingrijpen.

quote:
Het verklaart ook hun liefde voor de islam, ze gebruiken precies dezelfde technieken. En de ruggegraatloze marxisten in de ambtenarij buigen voor hun terreur.
Ik weet niet hoe je de liefde voor een religie hierbij weet te halen.
Volgens mij is Baudet niet anti-Islam en is van Jasper van den Elshout niet bekend wat zijn visie op de Islam is.
pi_193886670
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:02 schreef Ensiferum het volgende:
Die zal het wel verdiend hebben. Geen medelijden met die cuck.
Een vredig protesterende hippie die door drie “beveiligers“ hardhandig wordt aangepakt op de openbare weg, zal het wel verdiend hebben. Dat is nogal wat...
pi_193886674
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:15 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Maar als je met die doos op een politicus afloopt van wie de beveiliging redelijk gespannen is...

Wisten ze wat erin zat? Probeerde hij de doos om te kiepen op Baudet?
Dan loop je naar die meneer toe en vraag je of je even in die doos mag kijken.
Is er gevaar of staat de persoon dat niet toe dan evacueer je Dhr Baudet en bel je de politie omdat je denkt dat er een verdachte situatie is.

In dit geval stond hij in de weg voor een gebouw waar Dhr. Baudet een filmopname wilde maken. Dat is geen reden om iemand 20 minuten lang op z'n knieën te dwingen. Er is geen enkele situatie waarbij een particuliere beveiliger iemand 20 minuten op de knieën dwingt en er niet de politie bij haalt.

Of er was een gevaarlijke situatie en je belt de politie, of er was geen gevaarlijke situatie en dan laat je deze meneer lopen. Is er dreiging van gevaar dan evacueer je als beveiliger de persoon die je beveiligt en schakel je politie in.

Beveiligers zijn geen politie. Beveiligers mogen dit niet doen.

quote:
Er zullen vast wel camera’s op de parade hangen.

Daarom ben ik benieuwd naar de zitting.
Ik kan Jasper van den Elshout als tip geven om voortaan een bodycam te dragen bij z'n protesten. Het is blijkbaar nodig.

[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 02-07-2020 11:26:17 ]
pi_193886794
Lijkt wel een beetje op die beveiligers van Erdogan die ook maar lukraak iedereen in elkaar slaan die tegen ze zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_193886802
Ik kan na Fortuyn best begrijpen dat beveiligers van een rechtse populistische politicus wellicht wat overijverig zijn.

Anderzijds zal die van den Elshout zelf wel uit het kamp van GroenSinister komen, dan ben ik geneigd e.e.a. met een korreltje zout te nemen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Oostwoud op 02-07-2020 11:34:01 ]
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_193886822
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:14 schreef Ensiferum het volgende:
En de ruggegraatloze marxisten in de ambtenarij buigen voor hun terreur.
Altijd weer dat Marxistische sprookje en complottheorie wanneer het over de alt-right gaat. _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_193886823
Een 'man' die aan yoga doet is in mijn beleving overigens nog altijd een sodomiet.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_193886837
quote:
15s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:15 schreef junkiesietze het volgende:
Knotje, zegt genoeg.
Verloren generatie ja de baardknotten -O-
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_193886961
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:28 schreef Oostwoud het volgende:
Ik kan na Fortuyn best begrijpen dat beveiligers van een rechtse populistische politicus wellicht wat overijverig zijn.
Nogmaals, deze particuliere beveiligers mogen op de openbare weg een ander niet eens aanraken, laat staan vasthouden.

Als er (een vermoeden van) gevaar is dan evacueren ze de persoon die ze beschermen en bellen ze de politie.
Meer mogen ze niet.

En daarin is er geen verschil of het de directeur is van een knolselderijverwerkende fabriek of een politicus die zelf particuliere beveiliging inhuurt.

In dit geval stond Jasper van den Elshout in de weg voor een filmshoot. Vervelend maar geen reden om hem aan te raken. Wil je hem weghebben dan bel je de politie en de politie zal ook niet veel meer doen dan zeggen "hij mag daar staan".

quote:
Anderzijds zal die van den Elshout zelf wel uit het kamp van GroenSinister komen, dan ben ik geneigd e.e.a. met een korreltje zout te nemen.
Framing, niet relevant.
pi_193887029
Prima actie van die beveiligers.
pi_193887055
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Prima actie van die beveiligers.
Het kan zijn dat jij het een "prima actie" vindt omdat je tegen de protesterende persoon bent en vóór de politicus in kwestie. Maar de beveiligers hadden geen enkele bevoegdheid om dit te doen.
pi_193887056
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Prima actie van die beveiligers.
Waarom?
pi_193887082
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:43 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het kan zijn dat jij het een "prima actie" vindt omdat je tegen de protesterende persoon bent en vóór de politicus in kwestie. Maar de beveiligers hadden geen enkele bevoegdheid om dit te doen.
Mogen deze beveiligers geen burgerarrest uitvoeren?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_193887085
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:43 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat ik dat vind.

Je bent gewoon een kinderachtige debiel als je niet gewoon even aan de kant gaat als er mensen wat willen filmen.

Had ik ook gezegd als iemand werd weggeduwd van een film locatie of wat voor media dingetje dan ook.
pi_193887101
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Wat is er precies "demoniserend" en "bedreigend" aan een man met een oud papier doos?

Jij mag als burger ook bij een GL of D66 flyeractie met een oud papier doos gaan staan. Dat men het niet waardeert is geen reden om je aan te raken.

Men mag je wel vragen om weg te gaan en anders de politie te bellen. Maar ook de politie zou in dit geval niet ingegrepen hebben, simpelweg omdat Jasper van den Elshout niets illegaals deed.

Particuliere beveiligers mogen maar heel weinig; niet meer of minder dan wat jij mag.
Je kan zien op de foto dat hij richting baudet wilde lopen en zo duidelijk is het niet wat er in die doos zat.
Wat er op geschreven staat, doet er niet toe.

Meneertje kan m’n yoga oefeningen aka uitkeringstrekker want wil niet werken heeft geluk gehad dat even tegen de grond gewerkt worden alles was.
pi_193887107
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:45 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Mogen deze beveiligers geen burgerarrest uitvoeren?
Op de openbare weg staan is geen strafbaar feit.
pi_193887109
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:43 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het kan zijn dat jij het een "prima actie" vindt omdat je tegen de protesterende persoon bent en vóór de politicus in kwestie. Maar de beveiligers hadden geen enkele bevoegdheid om dit te doen.
Ah, bedankt voor het toelichten van een mening die ík heb. :)
pi_193887120
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:46 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Op de openbare weg staan is geen strafbaar feit.
Met een doosje met onbekende inhoud, daarmee een mogelijk veiligheidsrisico creërende richting een politicus die bedreigd wordt lopen is dat wel.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_193887171
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Je kan zien op de foto dat hij richting baudet wilde lopen en zo duidelijk is het niet wat er in die doos zat.
Wat er op geschreven staat, doet er niet toe.
Het is een foto, wat de persoon doet en of hij loopt kan je daar niet uit opmaken.

Als de beveiligers een vermoeden hadden dat hij een gevaar was, dan hadden ze Baudet kunnen evacueren en de politie kunnen bellen.

In plaats daarvan hebben ze van den Elshout 20 minuten op z'n knieën gehouden, heeft Baudet z'n filmmomentje voor het gebouw gedaan en is er geen politie bij geweest.
Volkomen buiten hun bevoegdheden.

quote:
Meneertje kan m’n yoga oefeningen aka uitkeringstrekker want wil niet werken heeft geluk gehad dat even tegen de grond gewerkt worden alles was.
Zover ik weet is "meneertje" cameraman en stage designer.

En nee, dat is niet "geluk" aangezien de beveiligers geen enkele bevoegdheid hebben om dit te doen.

Ze hadden de politie mogen bellen, ze hadden de persoon die ze beschermen mogen evacueren.
  donderdag 2 juli 2020 @ 11:51:27 #37
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193887175
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:45 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Een idiote actie van Baudet en zijn beveiligers aangrijpen om boos te doen over GL. Hoe gefrustreerd moet je dan zijn?
"Het is de schuld van links" terwijl mid-rechts al tientallen jaren aan de macht is :')
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_193887182
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:47 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Met een doosje met onbekende inhoud, daarmee een mogelijk veiligheidsrisico creërende richting een politicus die bedreigd wordt lopen is dat wel.
Ja dus ipv Thierry te evacueren en de politie te bellen lopen op ze de doos met springstof af.
Kom op dat geloof je zelf toch niet.

Hij kan irritant geweest zijn maar dit mag gewoon niet. Ik wil de berichten wel eens zien wanneer de SA van Klaver mensen van een plein af gaat duwen omdat hij wil filmen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_193887202
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:51 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is een foto, wat de persoon doet en of hij loopt kan je daar niet uit opmaken.

Als de beveiligers een vermoeden hadden dat hij een gevaar was, dan hadden ze Baudet kunnen evacueren en de politie kunnen bellen.

In plaats daarvan hebben ze van den Elshout 20 minuten op z'n knieën gehouden, heeft Baudet z'n filmmomentje voor het gebouw gedaan en is er geen politie bij geweest.
Volkomen buiten hun bevoegdheden.
[..]

Zover ik weet is "meneertje" cameraman en stage designer.

En nee, dat is niet "geluk" aangezien de beveiligers geen enkele bevoegdheid hebben om dit te doen.

Ze hadden de politie mogen bellen, ze hadden de persoon die ze beschermen mogen evacueren.
Nou het zal allemaal wel loslopen.

Ik had hem voor de zekerheid in z’n knie geschoten als je met mondmasker en al op mij af komt lopen vol haat en een doos waar je niet van kan zien wat voor een bom er in zit.
pi_193887223
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:47 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Met een doosje met onbekende inhoud, daarmee een mogelijk veiligheidsrisico creërende richting een politicus die bedreigd wordt lopen is dat wel.
Nee, je verzint nu dingen. Nogmaals; het zijn particuliere beveiligers, ze mogen de politie bellen of Baudet evacueren. Voor de rest hebben ze geen bevoegdheid.
pi_193887239
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Nou het zal allemaal wel loslopen.

Ik had hem voor de zekerheid in z’n knie geschoten als je met mondmasker en al op mij af komt lopen vol haat en een doos waar je niet van kan zien wat voor een bom er in zit.
Het zijn particuliere beveiligers, ze mogen (zonder toestemming) nog niet eens handboeien dragen, laat staan een wapen.
pi_193887250
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:54 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het zijn particuliere beveiligers, ze mogen nog niet eens handboeien dragen, laat staan een wapen.
Maakt niet uit, die taakstraf zou ik accepteren als risico.
pi_193887253
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nee, je verzint nu dingen. Nogmaals; het zijn particuliere beveiligers, ze mogen de politie bellen of Baudet evacueren. Voor de rest hebben ze geen bevoegdheid.
Ik verzin geen dingen. Afgaande op het persbericht liep de beste man op Baudet af met een pakketje met onbekende inhoud.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_193887255
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nee, je verzint nu dingen. Nogmaals; het zijn particuliere beveiligers, ze mogen de politie bellen of Baudet evacueren. Voor de rest hebben ze geen bevoegdheid.
Dat gok je...
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_193887281
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:55 schreef cempexo het volgende:

[..]

Dat gok je...
Nee, het zijn particuliere beveiligers, door de FvD zelf ingehuurd.

Als je denkt dat jij daar andere informatie over hebt dan mag je met een bron komen.
pi_193887294
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:56 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nee, het zijn particuliere beveiligers, door de FvD zelf ingehuurd.

Als je denkt dat jij daar andere informatie over hebt dan mag je met een bron komen.
Je weet niets van de status van deze beveiligers.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_193887315
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:55 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik verzin geen dingen. Afgaande op het persbericht liep de beste man op Baudet af met een pakketje met onbekende inhoud.
Dat is wat Baudet zei.

En nogmaals, als beveiliger evacueer je dan de persoon die je beveiligt.
  donderdag 2 juli 2020 @ 11:58:53 #48
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193887319
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:55 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik verzin geen dingen. Afgaande op het persbericht liep de beste man op Baudet af met een pakketje met onbekende inhoud.
Waar kennelijk dusdanig veel zorgen over waren dat ze het nodig vonden om meneer in bedwang te houden. Goed verhaal dus.
pi_193887330
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:58 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat is wat Baudet zei.

En nogmaals, als beveiliger evacueer je dan de persoon die je beveiligt.
Ja, dat is wat Baudet zegt.

Iets zegt mij dat jij de 'demonstrant' vooral gelooft omdat jij meer sympathie hebt met die uiterste flank van de politiek.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_193887331
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:57 schreef cempexo het volgende:

[..]

Je weet niets van de status van deze beveiligers.
Oh, welke status van deze particuliere beveiligers zou ze toestemming hebben gegeven om iemand 20 minuten vast te houden?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')